התחברות

צפייה בגרסה מלאה : תקלות לאחר החלפת מדחס כריות מתלים



אמיר מ
09-10-18, 18:43
שלום, לאחר החלפת מדחס ויחידת היציאות של הצנרת מתקבלות תקלות c156e ו c2212. לא מצליח לאפס אותן. המדחס עובד והרכב לא מתרומם.
תודה

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

gmb
09-10-18, 19:06
שלום, לאחר החלפת מדחס ויחידת היציאות של הצנרת מתקבלות תקלות c156e ו c2212. לא מצליח לאפס אותן. המדחס עובד והרכב לא מתרומם.
תודה

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

איזה רכב?
שברולט קורבט?
מיני מיינור?
יגואר XJF?

איל מ
09-10-18, 19:31
זה בפורום אינדיאנים, כמה דגמי אינדיאנים עם כריות אוויר יש?

אמיר מ
09-10-18, 21:25
שכחתי לכתוב, צודקים. גרנד צ'ירוקי 2011.
תודה

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

gmb
09-10-18, 22:27
אני יודע איזה רכב יש לך?

אולי אינדיאני עם כריות אוויר אפטרמרקט?

בכל מקרה.
החלפת קומפרסור ובית סולונואידים?

בדקתם דליפות אוויר.?
אתה אומר שהקומפרסור עובד, אבל הרכב לא מתרומם, ז"א שאין דץלחץ מספק על מנת שהרכב יעלה. בדקתם לחצי דחיסה דרך המחשב?

אל תפעיל את הקומפרסור במצב הזה יותר מדי, הוא יישרף מהר אם המערכת לא תקינה
מאיפה הקומפרסור ויחידית הסולונואידים, הם בטוח תקינים?

רמי

- - - Updated - - -

שלח לי בפרטי גם את הטלפון שלך, אם תרצה
אוסיף אותך לקבוצת הwk2, לא יזיק שם עוד מישהו טכני עם ידע מעבר לרגיל

אמיר מ
10-10-18, 08:42
רמי, תודה.
התחושה הייתה שהמדחס, בפרקי הזמן שעובד, אינו מסוגל למלא את המאגר מתחת לכיסא האחורי. המדחס ויחידת הצנרת חדשים והוזמנו מארצות הברית. לאחר שמלאנו ישירות את המיכל, הלחץ במערכת כ 14 באר ובזמן עבודה בבדיקת נתונים המדחס נותן 11 באר.
מאחור הרכב עלה ומעט מלפנים והתחושה שקריאת חיישני הגובה אינה נכונה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

gmb
10-10-18, 09:47
הבנתי. לפי מה שנראה פעלת כשורה
אני לא בטוח לגבי הלחצים שרשמת, אבל בטח יש את בספרות ועל זה הסתמכת
אני יודע שחייב לעשות כיול מחדש למחשב ולחייישנים לאחר החלפה שכזאת על מנת ללמד את המחשב והמיקומים
כנראה זה מה שחסר לך.

gmb
10-10-18, 10:07
דרך אגב, זה מערכת במעגל סגור, הקומפרסור לא אמור למלא את המיכל ללחץ הראוי. אמורים למלא את זה ישירות למיכל ממערכת חיצונית, ללחץ הנכון, ולפי החברה צריכים למלא גם בחנקן בלבד. ככה זה שומר על מערכת ללא לחות וזה מקל על העבודה של הקומפרסור מבחינת העבודה שלו

רמי

אמיר מ
10-10-18, 11:35
כנראה שאת הכיול נאלץ לעשות במוסך יבואן. יש בעיה לבצע את זה עם מחשבי דיאגנוסטיקה רגילים. ניסינו עם שניים ולא ניתן למחוק את התקלות עד שמבצעים את הכיול.
תודה רמי על העזרה

gmb
10-10-18, 13:46
בכיף
לצערי גם עברתי דברים דומים

סתם לצורך השוואה (זה בטח ייכאב לי)
כמה עלה לך הסיפור של ההזמנה מחו"ל של הקומפרסור ויחידת הסולונואידים?

בכל מקרה, תעדכן גם מה נסגר, אשמח לדעת לעתיד

בהצלחה
רמי

אמיר מ
11-10-18, 11:18
הרכב של חבר ואני מנסה לעזור לו. החלקים עלו סביב ה 6000 ש"ח כולל משלוח ומיסים. פחות מה 14000 שבקשו ממנו בחברה. גלינו שגם המתלה הימני דולף ולכן הרכב לא עולה קדימה וזה מה שדפק את המדחס ויחידת הסולונואידים שמעליו מלחתחילה.
נחפש קפיץ / בולם קדמי, לדעתי אפילו את שניהם. המחירים בארץ הזויים. מעל 7000 שח לכל צד.
זה, כנראה, אמור לפתור את הכל.
שוב תודה

איל מ
11-10-18, 11:29
הגזימו לגמרי. אפילו של דיסקו שלוש עולה רבע

gmb
11-10-18, 11:59
אוקיי
מכיר את הנושא...

אכן, המחירים מוגזמים, ואני לא יודע למה
כל שאר החברות אפשרי להשיג בזול דרך חו"ל, רק כאן, גם מחו"ל יקר..

בכל מקרה, עלה לי רק הקומפרסור לבדו כ-6000 שקל בארץ (לפני מע"מ)
בולם ממש עדיף להזמין מחו"ל, אם דולף זה סיפור, אבל לא חקרתי את הנושא הזה.. אז לצערי בזה לא אוכל לעזור
בגלל זה אמרתי לך גם קודם
כשהקומפרסור עובד סתם הוא יישרף מהר, עדיף לא להפעיל את זה יותר מדי כשהמערכת לא תקינה, כי יש סיכוי גבוה שזה יחזיק מעט זמן ויצטרך להחליף שוב פעם

שמרתם במקרה את הקומפרסור הישן ויחידת הסולונואידים? אני מנסה לעשות שיפוץ של הקומפרסור הישן שלי, ויחידה נוספת יכולה לעזור ולבודד את הבעיות עם שיפוץ.

רמי

-->