צפייה בגרסה מלאה : מלאו ימיו של הטרופר 2004 ,אז מה עכשיו
דרישות:
-עבירות כמו של הטרופר !
-4 דלתות.
-מחיר בסביבות ה 120000 שקל.
????
לנדקרוזר 2004 (-;
דיסקברי 4נכנס בתקציב,
ויש ביד2 אחד עם צמיגי 50/50
בהתלבטות דומה לשלך, הלכתי בסוף על טנדר היילקס.
אבל מציע לך לחפש עם ראש פתוח. פג'רו, פת'פיינדר, היילקס... רק למצוא משהו במצב טוב. כשלעצמו משימה לא קלה.
אסף.
120 קרוזר 2004?[emoji55]
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
120 קרוזר 2004?[emoji55]
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
שים לב לסמיילי הקורץ
[emoji16]משום מה הוא קרץ לי שזה יקר ולא שזה צחוק
Grand vitara 07
Arctic dvx 08
דניאל מאירי
14-10-18, 08:25
אני קניתי ב-115 לפני כשנה ויגו מהמדינה (ידני) שנת 2012.
הגבהה ברישיון, צמיגי שטח מלא, מיגון - ולטייל.
מרוצה ממנו עד השמיים.
דניאל
טוארג !
Sent from my iPhone using Tapatalk
בעשירית מהתקציב, בערך - יישור קו, חידוש מכני והשלמות לטרופר הקיים ושאר התקציב מושקע במסלול שיאפשר לך מדי פעם לתקן את מה שנדרש ולממן הוצאות שוטפות....
הטרופר מזדקן יפה מאד מבחינת פנים הרכב, נעים ונח לנהיגה והסעת נוסעים, חסון ובעל עבירות טובה ויחסית פשוט ונח לטיפולים. למה לא"למשוך" אותו עוד הרבה שנים?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
להסיע נוסעים(מטיילים) בטנדר זה לא פרקטי ולא כייף, שזה מה שדוד עושה לדעתי.
או להישאר עם הטרופר עוד כמה שנים, או לבחור suv בגודל מלא מרווח ונוח ועם עבירות דומה.
בעשירית מהתקציב, בערך - יישור קו, חידוש מכני והשלמות לטרופר הקיים ושאר התקציב מושקע במסלול שיאפשר לך מדי פעם לתקן את מה שנדרש ולממן הוצאות שוטפות....
הטרופר מזדקן יפה מאד מבחינת פנים הרכב, נעים ונח לנהיגה והסעת נוסעים, חסון ובעל עבירות טובה ויחסית פשוט ונח לטיפולים. למה לא"למשוך" אותו עוד הרבה שנים?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
אני לא מסכים. רכב ישן, לא משנה כמה יישור קו עשית לו, עדיין לא יתן את אותו שקט של רכב חדש.
ו120 ש"ח זה תקציב מכובד אם בוחרים את הרכב הנכון (לא בהכרח מה שהמלצתי).
וזה לפני שדיבנו על בטיחות, וזיהום אוויר.
הרכבים היחידים ששווה להשאיר הם הטיפשים של פעם. בלי פלסטיקה ובלי אלקטרוניקה. מקסימום קצת חשמל.
סופה עוד איכשהו צולחת את המשוכה הזאת למרות שיש שם מחשב וחיישנים.
להסיע נוסעים(מטיילים) בטנדר זה לא פרקטי ולא כייף, שזה מה שדוד עושה לדעתי.
אם המטרה היא הובלת מטיילים בשכר, מסכים שהטנדר פחות מתאים.
גם נוחות וגם תדמית.
Slowly..
בעשירית מהתקציב, בערך - יישור קו, חידוש מכני והשלמות לטרופר הקיים ושאר התקציב מושקע במסלול שיאפשר לך מדי פעם לתקן את מה שנדרש ולממן הוצאות שוטפות....
הטרופר מזדקן יפה מאד מבחינת פנים הרכב, נעים ונח לנהיגה והסעת נוסעים, חסון ובעל עבירות טובה ויחסית פשוט ונח לטיפולים. למה לא"למשוך" אותו עוד הרבה שנים?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות2004 זה 'רכב מיושן' עם כל הכאב ראש הכרוך בכך. וזה לפני שדיברנו על 'רכב מזהם'.
אסף.
אני לא מסכים. רכב ישן, לא משנה כמה יישור קו עשית לו, עדיין לא יתן את אותו שקט של רכב חדש.
ו120 ש"ח זה תקציב מכובד אם בוחרים את הרכב הנכון
.
למה לא?
סתם דוגמה תלושה מהמציאות(לא לכולם).
במקרה של הטרופר אם תיקח 10% מהתקציב שיש לו ותשקיע ברכב עם החלפה של הכל לחדש מקורי מקצה לקצה קיבלת אמינות לעוד כמה שנים טובות.
עזוב שזה חצי מהמחיר שנימכר הרכב היום בגלל תדמית גרועה ועוול במשך שנים.
לא חסר כלים דומים כאלה שבעליהם השקיעו בהם הרבה ממון ומפגינים אמינות כזו.
אף אחד לא נותן ערובה שרכב ב 120 אלף ועשר שנים על הכביש יהיה אמין, במיוחד אחד שמטייל, רק ששם העלויות יקפצו מדרגה פי כמה ממה שהוא מכיר עד היום.
121395
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
פג'רו ארוך 2009-2010
עם קצת סבלנות תמצא בתקציב שלך.
לדעתי יתן לך מענה ראוי לרצונות שלך וגם נעילת דיפרנציאל.
עוד אופציה יותר נדירה היא ניסאן פטרול. מ2007 ומעלה.
תודה למגיבים,קצת הבהרות:
-אני לא לוקח מטיילים בשכר,אבל אוהב לארח חברים בטיולים שאני עורך או מצטרף.
-הבעיה העקרית היא החשש,כמו שיה לי פעם בדיסקברי.
-הרעיון של להשקיע עשירית הסכום בחידוש ,עלה בראשי,אבל אנ'לא יודע מאין תבוא ה"תאונה" הבאה.
-הבעיה העקרית עד כמה שאני חווה ,היא התיישנות חלקי הפלסטיק (החיווט),מה שגרם לי ללא פעם להחסרת פעימה.
-אז מה עושים?
יש הבדל בין חיווט חשמלי לפלסטיקה שבתא הנוסעים והדשבורד. הטרופר מאד אמין ושורד יפה מבחינת הפלסטיקה.
למיטב זכרוני אתה מטייל בין השאר עם קבוצה שהכילה בעבר מספר לא קטן של טרופרים - מה הרכב שהחליף אצלם את הטרופר?
אני מניח שאצל רובם יש כיום פאגרו או לנד קרוזר... למד מניסיונם, שים בטבלת אקסל את החישובים המתאימים של עלויות רכישה, ביטוחים, איזו שנת מודל אתה מקבל בתקציב נתון וכל שאר הפרמטרים הרלוונטים עבורך והיה יותר קל להחליט או לשאול שאלה ממוקדת.
אם אתה רוצה לנסות לצאת קצת מהקופסה אולי כדאי לעיין בשרשור הארוך של גיא... בתקציב שלך, עם תוספת קטנה בגמישות - דאסטר דיזל חדש ידני... קצת פשרות בנושא עבירות אבל אולי זה מספיק לטיולים שלך.
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
לא יודע מה חווית, אבל החיווט בטרופר לדעתי מצויין, הצמות עטופות ומשוריינות בשרשורי מכובד, אולי כל הבלאגן בגלל התקנות מקומיות של כל מיני אביזרים ומערכות מיגון שונות, ממליץ לך לגשת לחשמלאי שמכיר ולהסיר כל מה שלא מקורי.
בגלל זה לא מחליפים רכב, לדעתי.
מה אני מפספס?
בתקציב כזה נכנס צ'ירוקי 2012 או אפילו רנגלר ארוך 2009-10 עם קצת סבלנות.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הבעיה העקרית עד כמה שאני חווה ,היא התיישנות חלקי הפלסטיק (החיווט),מה שגרם לי ללא פעם להחסרת פעימה.
-אז מה עושים?
לא נשמע כמו סיבה להחליף את הרכב, אני יכול לקשר אותך לחשמלאי טוב שיחדש לך את מה שצריך בחשמל ויסלק את מה שלא צריך.
בד"כ הדגמים החדשים יותר נותנים פחות בשטח מבחינת מהלך מתלים, מכניקה ומידות צמיגים ומנסים לפצות על זה באלקטרוניקה ומחשוב. אני פחות מתחבר לזה, מעדיף 4 גלגלים על הקרקע ...
מצד שני, הדביקו אי שם למעלה צילום מסך של טויוטה 78 למכירה, זה כבר נראה ממש מעניין אם בתקציב שלך ...
אם אתה רוצה לנסות לצאת קצת מהקופסה אולי כדאי לעיין בשרשור הארוך של גיא... בתקציב שלך, עם תוספת קטנה בגמישות - דאסטר דיזל חדש ידני... קצת פשרות בנושא עבירות אבל אולי זה מספיק לטיולים שלך.
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
בהחלט צריך לצאת מהקופסה וגם בקטע של עלויות.
אם תרצה להתרשם מקרוב. אתה מוזמן ליצור קשר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בהחלט צריך לצאת מהקופסה וגם בקטע של עלויות.
אם תרצה להתרשם מקרוב. אתה מוזמן ליצור קשר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ת'אמת ,בדקתי לפני שבוע דאסטר חדיש מסניף החברה בנשר והופתעתי לטובה מאיכות הנסיעה בעליות לכיוון הטכניון וכו...
החיסרון , שזה היה בשעות הצהרים כשהכבישים ריקים ממכוניות ולא עלה נושא ה "קלאץ' ברקס" שכל כך אופייני בכבישים כאן.
עדיין מתלבט לגבי מכירה (יש הרבה קופצים) ורכישת רכב מתקדם יותר,או טיפול "מש"א".
זה עניין אינדיבידואלי ..
אני נוסע בידני כל חיי .. כולל המון פקקים מרכז/חיפה .. וגר בחיפה לי זה לא הפריע מעולם.
יש באוטו מערכת עזר לזינוק בעליה שבעצם מחזיקה ברקס כל עוד לא עזבת את המצמד .. ככה שאין באמת זינוק בעליה ..
אחרי שבוע ברומניה עם דאסטר 2014 4*4 דיזל ידני כולל הרבה נסיעות בעליות אחרי סמטריילרים וכו וכו וכו
כיף גדול
ביחוד לעומת הדימקס הידני שלי בארץ
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.