צפייה בגרסה מלאה : והנה הפרוייקט הבא - קומפרסור לניפוח גלגלים
גמרתי לקרוא כ 20 חוות דעת בפורום המהולל + כ 4 סרטי יוטיוב וכמה השוואות באתרי פורום בחו"ל.
הגעתי לשתי מסקנות מרכזיות ...
העולם השתנה משמעותית מעידן קומפרסור אסולין תוצרת הארץ (שהיה אי שם בשנות ה90 שם דבר במוצרי הניפוח)
יש לי על הכוונת מוצר של viair שנקרא 300p , מלא המלצות ומחיר "משכנתא".
זה מול הכנה לנעילות (כי נגמר לי המזומן) והתקנת ARB כפול בוכנות ישר תחת מכסה המנוע עם חיבור לצינור ניפוח.
עכשיו לפני שכולם קופצים עלי (שאני מנפח את המח)
רק המלצה לקומפרסור נייד או נייח , ואולי גם דגם שפיספסתי ?
תודה
קומפרסור אדום או צהוב מ: ל.כ.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אם אתה רוצה אמינות תפריד בין קומפרסור לנעילות לבין ניפוח גלגלים, נכון שהוא יכול לעשות זאת אבל לדעתי מיותר, שחיקה גבוהה ומתכון לתקלות ואז אתה ברגע אמת לא נעול.
משתמש בצהוב של t max
צמיגי 35 וניפוח 40 psi
עובד מעל שנה ועושה את העבודה מצוין ,
הצינור שלו דרעק החלפתי לצינור יותר איכותי .
בהצלחה .
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
משתמש בקומפרסור הסיני הפשוט, הישן והטוב של ל.כ.
ניפח במצטבר כבר מאות צמיגים ונותן בראש כבר שנה עשירית ברציפות. מוצר מעולה ומומלץ.
מצטרף גם לדעה של נדב שצריך להפריד רשויות בין הקומפרסורים. זה של הנעילות וזה של הניפוחים.
משתמש בצהוב של t max
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
++
יקר יותר מאחרים אבל מאד חזק ומהיר.
Slowly..
++
יקר יותר מאחרים אבל מאד חזק ומהיר.
Slowly..+1
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
הנה ... גם את הפוסט הזה אפשר לסגור .
נרכש לו לאחר כבוד (וכמה ימי חיטוט ברשת) המדחס המהולל של VIAIR שמכונה 300P
121416
יצא בסוף החיטוט = 719 ש"ח כולל משלוח ומיסים באמזון פריים.
מול רכישה זו עמדו (נפלו) ברשימה...
TMAX אצל לכ (או הצהוב בלי השם)
VIAIR אצל "איש שטח או סולן (יקר יותר בכ 300)
400P מוגזם בנתונים ויקר ב 200$
תם ונשלם פרויקט המדחס.
נפגש בפרוייקט הבא. :cool:
למה ויתרת על הצהוב?
(שואל כי לי יש מדחס ישן מל.כ. שנראה בול במו הויאיר שקנית. אמנם לא צהוב אלא כסוף, אבל במחיר נמוך משמעותית).
למה ויתרת על הצהוב?
(שואל כי לי יש מדחס ישן מל.כ. שנראה בול במו הויאיר שקנית. אמנם לא צהוב אלא כסוף, אבל במחיר נמוך משמעותית). היה לי עד לא מזמן מדחס מל.כ., הדגם הקטן יחסית, שהוחלף לאחרונה ב-300p viair. אני מרגיש הבדל משמעותי.
התלבטתי בינו לבין הצהוב מל.כ. אבל מבצע השילוח חינם מאמזון הכריע.
אתה מוזמן לבוא לנסות ולהשוות.
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
הנה ... גם את הפוסט הזה אפשר לסגור .
נרכש לו לאחר כבוד (וכמה ימי חיטוט ברשת) המדחס המהולל של VIAIR שמכונה 300P
121416
יצא בסוף החיטוט = 719 ש"ח כולל משלוח ומיסים באמזון פריים.
מול רכישה זו עמדו (נפלו) ברשימה...
TMAX אצל לכ (או הצהוב בלי השם)
VIAIR אצל "איש שטח או סולן (יקר יותר בכ 300)
400P מוגזם בנתונים ויקר ב 200$
תם ונשלם פרויקט המדחס.
נפגש בפרוייקט הבא. :cool:תעלה קישור למוצר בבקשה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הנה ... גם את הפוסט הזה אפשר לסגור .
.....
כולל משלוח ומיסים באמזון פריים.
1. אצלנו לא סוגרים פוסטים שאינם פוגעים או חורגין מכללי הפורום. זה אחד היתרונות של הפורום על פני רשתות חברתיות וכלים אחרים - כל אחד יכול לחפש וללמוד מניסיונם של אחרים, לשאול ולהציף נושאים ישנים יותר בעת הצורך.
2. בגלל באג באמזון אנגליה בלבד - רק של יש הבדלים בין מחיר המשלוח של חברי פריים לישראל לעומת מחיר משלוח ללא-חברי פריים. אני מניח שרכשת בארהב ושם אין כל הבדל לבעלי פריים.
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
הנה ... גם את הפוסט הזה אפשר לסגור .
נרכש לו לאחר כבוד (וכמה ימי חיטוט ברשת) המדחס המהולל של VIAIR שמכונה 300P
121416
יצא בסוף החיטוט = 719 ש"ח כולל משלוח ומיסים באמזון פריים.
מול רכישה זו עמדו (נפלו) ברשימה...
TMAX אצל לכ (או הצהוב בלי השם)cool:
מה ההבדל במחיר מול Tmax של ל.כ.?
(Tmax הוא מותג שרץ חזק באוסטרליה, לא סיני עלום שהגיע לכאן במקרה).
בזמנו הוא עלה 750 ב-ל.כ, והוא מצוין.
בשביל 30שח הבדל הייתי קונה בארץ, עם כתובת קרובה לפתרון בעיות אם יש.
במיוחד אם מוכר ישראלי מקומי משווק במחיר הוגן.
Slowly..
למה ויתרת על הצהוב?
(שואל כי לי יש מדחס ישן מל.כ. שנראה בול במו הויאיר שקנית. אמנם לא צהוב אלא כסוף, אבל במחיר נמוך משמעותית).
ללא ספק השילוח חינם של אמזון הכריע את הכף.
בשכלול נסיעה לרמלה (או 54 ש"ח משלוח הבייתה) + מחירו של הצהוב (ללא שם)
אמזון ניצחה :cool:
תעלה קישור למוצר בבקשה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
בבקשה , קישור למוצר ....
https://www.amazon.com/gp/product/B000X90YUO/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
ללא ספק השילוח חינם של אמזון הכריע את הכף.
אתה בטוח שקיבלת שילוח חינם? - תוכל לגלות כיצד?
מחירו של הצהוב (ללא שם)
בזה אתה טועה..
T-max זה לא ״ללא שם״
ואיפה אתה חושב מייצרים את מה שקנית?
Slowly..
אתה בטוח שקיבלת שילוח חינם? - תוכל לגלות כיצד?
בדיוק כך
121417
אכן רכשתי בחנות העולמית (בסיומת COM ולא בסיומת UK או IL) אני לקוח פריים עם כרטיס אמזון.
בחישוב לשקלים יצא 716 שקל.
בדיוק כך
121417
אצלי (כעת) החישוב הוא כזה:
Order Summary
Items: $124.95
Shipping & handling: $42.87
Total before tax: $167.82
Estimated tax to be collected: $0.00
Import Fees Deposit: $28.53
Order total: $196.35
כלומר סה"כ המחיר זהה (196$ וקצת), אבל הוא מורכב ממחיר הפריט - 124.95$ + עלות השילוח לישראל - 42.87$ - סה"כ 167.82$ ועל זה מקדמה עבור תשלום מיסים בארץ עוד 28.53$.
בצילום שהעלת משום מה לא רואים את החלוקה בין עלות הפריט לעלות השילוח. בקישור שהבאת הפריט עולה 124.95$ ובצילום שלך רואים את העלות של הפריט עם המשלוח ביחד. זה לא משלוח חינם :)
אצלי (כעת) החישוב הוא כזה:
Order Summary
Items: $124.95
Shipping & handling: $42.87
Total before tax: $167.82
Estimated tax to be collected: $0.00
Import Fees Deposit: $28.53
Order total: $196.35
כלומר סה"כ המחיר זהה (196$ וקצת), אבל הוא מורכב ממחיר הפריט - 124.95$ + עלות השילוח לישראל - 42.87$ - סה"כ 167.82$ ועל זה מקדמה עבור תשלום מיסים בארץ עוד 28.53$.
בצילום שהעלת משום מה לא רואים את החלוקה בין עלות הפריט לעלות השילוח. בקישור שהבאת הפריט עולה 124.95$ ובצילום שלך רואים את העלות של הפריט עם המשלוח ביחד. זה לא משלוח חינם :)
אחלה חשבונאות , תודה.
עדיין 716 ש"ח הם פחות מ 999 ש"ח אצל איש שטח או 1045 ש"ח בסולן.
ואני חייב להגיד שאכן קניה בארץ היא נושא חשוב (ואני ממש לא מקל ראש בשימור הקמעונאות בישראל)
עובדה שאת הרכב רכשתי אצל היבואן הישראלי ותרמתי למדינה למעלה מ 50% מהעסקה. (שהם 110% מעל מחיר המוצר בארה"ב)
אבל ...
מוצר שעולה בחו"ל 124$ לא צריך להגיע לחנות ב 286$ .
ושוב עם כל הכבוד לקמעונאי הישראלי ולצורך בשימורו.
תתחדש!
לא נראה לי שה50שקל הפרש ביחס לקומפרסור של ל.כ. משנים משהו לא לקמעונאי המקומי ולא לאמזון.
קנית מוצר טוב.
Slowly..
אתה מתכוון להתקין אותו התקנה קבועה או לשמור אותו במארז המקורי ולהוציא אותו עפ״י הצורך?
אם התקנה, היכן?
Sent from my iPhone using Tapatalk
נראה שהרסתי בטעות את המדחס שלי .. וצריך לשדרג ..
זה TMAX הנכון ?
http://www.polack.co.il/filter-cat.asp?c=54&f59=370
נראה שהרסתי בטעות את המדחס שלי .. וצריך לשדרג ..
זה TMAX הנכון ?
http://www.polack.co.il/filter-cat.asp?c=54&f59=370
כן.
Slowly..
איך הרסת בטעות?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
אני לא בדיוק יודע.
מצאתי שני ילדים על אופניים באמצע המדבר. וורודים מחום ועם פנצ׳ר שתוקן אבל בלי משאבה ..
אז ניפחתי לילדה את הגלגל. ופתאום באמתע הניפוח הצליל של המדחס השתנה וספיקת האויר ירדה באופן חד.
לא הספקתי לבדוק את זה ... אשתדל מחר.
אם הוא מת אני אשדרג לטי מאקס.
מחיר חיפאי ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא יודע על מחיר חיפאי,
אבל כל הציוד של.כ. מביאים, נמצא בקצת יותר זול ב"בראנד אספקה טכנית" בפתח תקווה. והם עושים משלוחים, וגם מפרסמים מחיר באתר.
למשל מדחסים:
http://brandtools.co.il/productslist.asp?catid=97
נ.ב.
אני יודע שאני דוחף את החנות הזאת לא פעם. אין לי קשר אליהם, אני פשוט מבסוט מהשירות, והם גם יותר קרובים למי שגר בשרון/מרכז.
מה היתרון ?
אני גר בחיפה ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
29-10-18, 07:48
מאז של.כ התחילו להפיץ את מרכולתם דרך משווקים הם כבר לא יכולים להתחרות בהם ולכן המחירים אצל המשווקים יהיו יותר אטרקטיביים
יש לי אפשרות לנסוע 14 דקות ולמשש את המדחס לפני הקניה ב 100₪ פחות מל.כ.
לא הבנתי למה להזמין ...
אני אקפוץ לשם מחר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ראיתי פרסום של ל.כ. במבצע ללא מע"מ ביום הבחירות....
לא יודע אם זה מתייחס לכל הפריטים שהם מוכרים...
אולי זה מעניין
רק הערה קטנה - האדום של ל.כ. כנראה זה אותו מכשיר כמו הצהוב בדיוק עם מדבקה שונה וצבע שונה.
המחיר של האדום יותר זול..
טיפ קטן שקיבלתי לא מזמן..
ראיתי פרסום של ל.כ. במבצע ללא מע"מ ביום הבחירות....
לא יודע אם זה מתייחס לכל הפריטים שהם מוכרים...
אולי זה מעניין
121571
איך הרסת בטעות?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
טוב. פרקתי לראות למה הרסתי בטעות .. התברר שהטעות היתה לקנות בזול.
כזכור זה עלה 150₪ בהום סנטר רעננה לפני כ 4 שנים.
מאז עבד קצת פה ושם אחרי טיולים בעליה לכביש ופה ושם בניפוח הסגוואי והאופניים ...
לפני שבועיים במדבר עזרתי לשני ילדים לנפח גלגל אופניים ובאמצע הניפוח היה צליל קצר וספיקת האויר ירדה. הנה למה.
נשבר הקראנק של אחת הבוכנות.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181031/8e6137fa10a72385a4e905244b3fbb7b.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181031/90a43a1295a45dc024467cb59d4aae6b.jpg
זה משהו שאפשר למצוא לו חלק חילופי לדעת מומחים ? או שזה יהפוך להיות מדחס אופניים בלבד ולאוטו אחד חדש.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181031/23677afafa6ccb885c2984850e3e1428.jpg
אגב אם יש למישהו נבלה שאפשר לשחוט ממנה קראנק. אני אשמח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
האם זה תואם / יותר טוב / פחות טוב מהמדחס של פולק/ ל. כ. ?
http://www.e-shetach.co.il/pl_product~Viair300~17~71.htm
אם כן אני אשמח ב 50₪ הפרש לקנות ממוכר ש׳קנה׳ אותי ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא.
זה מקביל לקומפרסור האפור שלהם שנמכר בהרבה פחות (רק של viair, ולא סיני מדבקה)
ויאייר זה המקור ?..
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
07-11-18, 11:26
לל.כ יש אפור שנראה ממש כמו אחיו הצאום.
יש לי כזו מל.כ כבר איזה 7-8 שנים לפחות בשימוש של כמה פעמים בשנה ועובד יופי.
עולה כ 350 שח למיטב זכרוני.
הצהוב/אדום הם לספיקה גבוהה יותר.
לך גם מספיק האפור.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אני רכשתי ויאייר 300p לאחר דיון להתייעצות כאן בפורום.
אמל"ק - מוצא מצויין וכנראה כך גם הקומפרסור של ל.כ... שתי האםשרויות טובות.
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
הצהוב/אדום הם לספיקה גבוהה יותר.
לך גם מספיק האפור.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
+++
היה לי את האפור, החזיק מעמד יפה מאד לא מעט שנים.
שודרג במעמד נפיחת נפשו האחרונה ל-Tmax.
ה״אפור״ של ל.כ. מעל ומעבר לצמיגי הדאסטר.
לצמיגי 31+ הגדולים מומלצים.
Slowly..
האם זה תואם / יותר טוב / פחות טוב מהמדחס של פולק/ ל. כ. ?
http://www.e-shetach.co.il/pl_product~Viair300~17~71.htm
אם כן אני אשמח ב 50₪ הפרש לקנות ממוכר ש׳קנה׳ אותי ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
האם ייתכן שזה אותו מוצר בחצי מחיר ?
http://www.polack.co.il/item-2063/%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7% 95%D7%A8-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A9%D7%98%D7%97-12v-%D7%95%D7%9B%D7%9C-%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%94
אני עכשיו בהתלבטות בין זה או הקקי שהיה לי .. כשהרעיון הוא שיש לי המון חלקי חילוף עכשיו .. אז זה שווה לכמה שנים של שקט ..
ובתכלס הגלגלים שלי לא גדולים במיוחד והקטן בהחלט מספיק...
עריכה:
מתברר שהמדחס שהיה לי ב 150 שח עולה עכשיו 280 שח .. אז אני מניח שזה דיי סוגר את ההתלבטות.
https://homecenter.co.il/catalogue/product/19583
זה לא אותו המוצר.
דומה. אך שונה.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181117/21b71cb7b492fd4f95e4f887b28f87ab.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא שהייתי חייב, הישן דווקא עבד טוב, אבל בכל זאת:
Out with the old, in with the new:
126746
במילה אחת- מפלצת. גם שוקל כמו אחת.
ניקיתי איתו את הפילטר אוויר. (300 ליטר דקה).
אגב, פיצ'ר נחמד, יש כפתור לריקון אוויר על השעון (לא שאני סומך עליו).
לא שווה בלי קישור למוצר? כמה עלה? איפה קונים?
צודק,
הבעיה היא שיש איזה חמישה שרשורי קומפרסורים שפרסמתי בהם הפניות.
כנראה לא הגבתי בנכון.
בכל מקרה אני קניתי באלוף הציפויים בםתח תקווה. מוכר ב550 (אפשר בקצת פחות).
בזמנו מועדון איסוזו עשו אצלו קבוצת רכישה ב450.
יש עוד אחד שמפרסם ב500 בפייסבוק. תיכף אמצא קישור (לא יודע אם עוד רלוונטי).
עריכה:
כאן, בתגובה האחרונה שלי:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/110499-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%93%D7%97%D7%A1-%D7%90%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A8/page4
boaz avrahami
23-12-19, 17:31
לא שהייתי חייב, הישן דווקא עבד טוב, אבל בכל זאת:
Out with the old, in with the new:
126746
במילה אחת- מפלצת. גם שוקל כמו אחת.
ניקיתי איתו את הפילטר אוויר. (300 ליטר דקה).
אגב, פיצ'ר נחמד, יש כפתור לריקון אוויר על השעון (לא שאני סומך עליו).
אני בהתלבטות כמה ימים.
יש לי קומפרסור כמו האפור הימני מל.כ.
הוא מקופל וכל פריסה שלו קצת מיגעת וגם נמנעתי מלחבר לו אקדח ניפוח עם לחץ אוויר מתוך הבנה שהוא כל הזמן מנפח ואין מיכל אז זה לא בריא לו.
חשבתי לרכוש מיכל של גלון ולחבר כבאפר בין הקומפרסור לצינור ולהוסיף בין הקומפרסור למיכל שסתום חד כיווני וליד היציאה לצינור שסתום לחץ קפיצי לביטחון.
המטרה תכלס היא ניפוח גלגלים נח וקצת יותר מהיר.
להתקין את המדחס והמיכל קבוע בתא המטען ולמשוך צינור לכל גלגל.
עד כמה הכיוון שלי נכון או שזה זריקת כסף ועדיף לרדת מזה וללכת על ערכת מלאה כלשהיא?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191223/1a652e951884143b56c4c40e189d9678.jpg
בועז,
אתה ברכב עם בעיית מקום (אתה לא בטנדר), ואתה צריך לנפח, מכסימום פעם אחת בטיול (אם לא מורידים הרבה, והתחנת דלק קרובה, למה לא לנסוע לתחנה?).
לדעתי אתה לא צריך מיכל.
לא נח, תשקיע במיתקון קבוע של הקומפרסור הקיים, אתה רוצה להשקיע, תקנה קומפרוסור יותר גדול (500 ש"ח לקומפרוסור של 300 ליטר דקה, עדיין יקח פחות מקום ממיכל).
אין מה להשקיע בצינור לכל גלגל. ישקיט עם צינור שחור, עובי עדין, באורכים של 4-6 מטר (בערך 100-120ש"ח) . לדעתי עדיף על הצינור "הקפיצי". 4 מטר לדעתי מספיק (זורקים מתחת לרכב , ומוצאים מהצד השני).
רוצה שיפור, תוסיף בין הקומפרסור ליציאה , פרסוסטט. ברגע שאתה מפסיק לנפח, הקומפרסור יעצר (תכוון אותו על לחץ נמוך 40-50, אם יכולת לשינוי מהיר אם צריך לחץ חריג).
אתה מתעקש לשים מיכל, שים מיכל דלק, לפחות תוכל לטייל יומיים בשטח בלי לחץ :-)
My two cents
חנן-ג'יפולוג
23-12-19, 18:53
אני בהתלבטות כמה ימים.
יש לי קומפרסור כמו האפור הימני מל.כ.
הוא מקופל וכל פריסה שלו קצת מיגעת וגם נמנעתי מלחבר לו אקדח ניפוח עם לחץ אוויר מתוך הבנה שהוא כל הזמן מנפח ואין מיכל אז זה לא בריא לו.
חשבתי לרכוש מיכל של גלון ולחבר כבאפר בין הקומפרסור לצינור ולהוסיף בין הקומפרסור למיכל שסתום חד כיווני וליד היציאה לצינור שסתום לחץ קפיצי לביטחון.
המטרה תכלס היא ניפוח גלגלים נח וקצת יותר מהיר.
להתקין את המדחס והמיכל קבוע בתא המטען ולמשוך צינור לכל גלגל.
עד כמה הכיוון שלי נכון או שזה זריקת כסף ועדיף לרדת מזה וללכת על ערכת מלאה כלשהיא?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191223/1a652e951884143b56c4c40e189d9678.jpg
אם יש לך מקום, אז מיכל זו תוספת ברוכה. אני עם קומפרסור ומיכל, כבר מעל לעשר שנים, לא זוכר את התאריך המדויק. זה ממש נוח, כשאתה יכול ביציאה מהשטח להתחבר לכחמש שניות לכל גלגל ולסיים ניפוח עוד לפני שהאחרון בשיירה כונס, וכל זה בכלל עוד לפני שהפעלת את המדחס. אם יוצא לי רק פעם בטיול למלא אוויר, אז אני לא טורח להפעיל את המדחס בשטח. ממלא אוויר בבית בזמני החופשי.
אממה, מה שיש אצלי שונה מאוד ממה שהצגת. זה 25 ליטר דחוסים ל13 באר. 4 ליטר לא יספקו לך משהו דומה לזה. הם כן יאפשרו להרוויח את המשך העבודה של המדחס במעברים בין הגלגלים, וכן יאפשרו במידה מסוימת את מכת האוויר הנדרשת להעלאת צמיג על חישוק.
קומפרסור Tmax, ונגמרו הדילמות.
דקה~ לצמיג 31 מלחץ 16 ל-35.
הוא ככ מהיר שצריך לשים לב לא לנפח יותר מידי.
אז יפה,
הקומפרסור שקניתי נותן ספיקה של פי 2 מהטימקס של ל"כ.
boaz avrahami
23-12-19, 23:17
אין לי בעיה לוותר על מיכל בתנאי שאפשר יהיה לנפח עם אקדח ניפוח.
זה אומר שצריך פורק לחץ או פרסוסטט.
האם זה מוצר מתאים?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191223/888fb65cb03f96b6f5b0fdcb9aa3fdfd.jpg
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אין לי בעיה לוותר על מיכל בתנאי שאפשר יהיה לנפח עם אקדח ניפוח.
זה אומר שצריך פורק לחץ או פרסוסטט.
האם זה מוצר מתאים?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191223/888fb65cb03f96b6f5b0fdcb9aa3fdfd.jpg
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא בטוח שהשאלה ברורה.
אתה אומר שאתה צריך פורק לחץ או פרסוסטט , מצרף תמונה של ברז חשמלי, ושואל אם זה מתאים???
boaz avrahami
23-12-19, 23:55
לא בטוח שהשאלה ברורה.
אתה אומר שאתה צריך פורק לחץ או פרסוסטט , מצרף תמונה של ברז חשמלי, ושואל אם זה מתאים???
[emoji41]
בבקשה עזרתך באיתור פרסוסטט ברשת
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לקומפוסטר של Tmax יש פורק לחץ, אבל אני לא בטוח אם הייתי מרגיש בנוח לעבוד מול לחץ מירבי עד כדי פריקה.
משתמש בצהוב של t max
צמיגי 35 וניפוח 40 psi
עובד מעל שנה ועושה את העבודה מצוין ,
הצינור שלו דרעק החלפתי לצינור יותר איכותי .
בהצלחה .
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
היכן החלפת את הצינור? ובכלל מי ואיפוא מחליף צנרת לקומפרסורים? היכן ניתן לקבל שירות? תודה
היכן החלפת את הצינור? ובכלל מי ואיפוא מחליף צנרת לקומפרסורים? היכן ניתן לקבל שירות? תודה
אני קניתי צנרת וכל מיני מתאמים בשז׳ר .. החלפתי לבד.
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
24-12-19, 09:41
לא בטוח שהשאלה ברורה.
אתה אומר שאתה צריך פורק לחץ או פרסוסטט , מצרף תמונה של ברז חשמלי, ושואל אם זה מתאים???
היחיד שאני מוצא הם כאלו ואני חא בטוח שזה הפתרון הנכון בהתחשב בלחץ כיפוי הגבוה שלהם
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191224/5f0e57239bab6d1d45980f1aa10dea8a.jpg
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז,
מה אנחנו מחפשים?
לדעתי אין שום סיבה להתקין מיכל, ואין סיבה סתם לאמץ את הקומפרסור להגיע ללחצים גבוהים שבפועל אתה צריך פחות מ 40PSI לגלגלים.
הייתי מחפש רגש שיעצור ב 50PSI, ובהתקנה, שם מתג 3 מצבים -
כבוי, דולק עם רגש, דולק ללא הרגש (אם מאיזה סיבה תצטרך לחץ גבוהה).
התקנה קבועה של הקומפרסור, נקודת חיבור מהירה לצינור עם אקדח ניפוח שמגולגל בתוך הציוד.
במצב רגש, הקומפרסור יעבוד לרגע, יעלה את הלחץ בצינור ל 50PSI ויעצור.
שמתחילים לנפח, הקומפרסור יתחיל לעבוד, מסיימים גלגל, הקומפרסור עוצר.
בסוף התהליך, מכבים את הקומפרסור ומנתקים את הצינור.
אם אנחנו מסכימים על הכיוון, אז צריך למצוא רגש ל 50PSI. בחיפוש מהיר, קשה למצוא רגש אוויר ללחצים כאלו (רוב הרגשים הם ל 90 ומעלה).
אין בעיה למצוא רגשי מים (הם סתם גדולים), או רגשי שמן של גירים של מכוניות (קשה להבין את המפרט המדוייק שלהם).
צריך להשקיע קצת זמן בחיפוש של רגש בגודל ומחיר סבירים.
האם בקומפרסור שיש לך, יש צינור יניקה שאפשר להתחבר אליו? אתה צריך להחליט איפה אתה מתקין את הקומפרסור, על היניקה הייתי שוקל להוסיף צינור עם פילטר.
boaz avrahami
24-12-19, 17:42
1. יש לי פילטר על הקומפרסור.
בהתקנה בתוך רכב סגור אני לא רואה טעם לצינור לפילטר.
2. לא מוצא פרסוסטט של 50psi לסגירה.
המטרה כאמור אקדח ניפוח עם שעון לחץ על מנת שאוכל למדוד את הלחץ בלי לנתק את הצינור בזמן הניפוח.
האפשרויות כפי שאני מבין הן אלו:
א: מיכל באפר .
ב: פרסוסטט לחץ נמוך.
ג. מנגנון כיבוי מרוחק בצמוד למפעיל.
ד. פורק לחץ על בסיס קפיץ במניפולד יציאה מהמדחס.
אם יש רעיונות נוספים/ כיוונין אחרים, אדמח לשמוע.
פרסוסטט בנתונים המבוקשים לא מצאתי
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
1. יש לי פילטר על הקומפרסור.
בהתקנה בתוך רכב סגור אני לא רואה טעם לצינור לפילטר.
2. לא מוצא פרסוסטט של 50psi לסגירה.
המטרה כאמור אקדח ניפוח עם שעון לחץ על מנת שאוכל למדוד את הלחץ בלי לנתק את הצינור בזמן הניפוח.
האפשרויות כפי שאני מבין הן אלו:
א: מיכל באפר .
ב: פרסוסטט לחץ נמוך.
ג. מנגנון כיבוי מרוחק בצמוד למפעיל.
ד. פורק לחץ על בסיס קפיץ במניפולד יציאה מהמדחס.
אם יש רעיונות נוספים/ כיוונין אחרים, אדמח לשמוע.
פרסוסטט בנתונים המבוקשים לא מצאתי
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
פרסוסטט ל 50PSI נמצא (מצאתי למים הוא פשוט קצת גדול וחבל).
לגבי שאר הרשימה -
אתה ברכב עם בעיית נפח, או שאתה הולך לבזבז הרבה נפח על מיכל (שברוב הזמן אתה לא צריך) או שבכל מקרה מה שיקבע את מהירות הניפוח זה ההספק של הקומפרסור.
למה מיכל באפר? מה זה נותן (חוץ מהמקום שזה תופס)?
למה מנגנון כיבוי מרחוק בצמוד למפעיל?
למה פורק לחץ ?
מה קצב המילוי הישיר של הקומפרסור שלך (ישיר לגלגל)? אם זה לא מספיק טוב, עדיף לשים את הכסף על מדחס חזק יותר, אבל לא צריך את כל השאר.
דרך אגב, נגיד ובכביש אתה נוסע עם 32PSI, לכמה אתה מוריד בד"כ בשטח? שאתה חוזר לכביש, אתה באמת צריך לחזור ל 32, או 29-30 מספיק טוב, ולהשלים בתחנת דלק?
boaz avrahami
24-12-19, 21:39
טוב,
מהתחלה כי אם אתה לא הבנת אז כנראה הייתי מאוד לא ברור.
אני נוסע עם צמיגים סדר גודל 31.
לחץ אוויר קבוע 32 psi ובשטח כ 18psi.
יש לי קומםרסור חד צילינדר כסוף של ל.כ ועל המדף משהו מקביל Viair 88p.
שניהם לדעתי מעט פחות מ 1.5 CFM.
אני מסתפק במהירות הניפוח אבל לא בשיטת הניפוח .
המדחסים האלו מנפחים כל הזמן בלי לאגור את האוויר ולכן המחברים שלהם תמיד במצב פתוח והחיבורים לרוב עם הברגה לונטיל או ידית נעילה.
יוצא מכך שכאשר הצינור מחובר אין מדידת לחץ אוויר מדוייקת בצמיג.
רציתי לשים אקדח מילוי עם שעון דיגיטלי שימדוד לחץ מדוייק.
אביזר כנ״ל מודד רק בעת שחרור ההדק והפסקת זרם האוויר בצינור.
להערכתי זה בין לא בריא למדחס ועד כדי נזק מידי.
לפיכך כל אחת מהאפשרויות שציינתי בפרסום הקודם יאפשרו לי אקדח כאמור.
לגבי מיקום מיכל, יש לי שטח מת לצד הארון מגירות (צד נהג) בגובה החלון צד..
יש מקום למדף וכנראה לכל העסק
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז,אם יש לך פרסוסטט של 50psi על הקו, ברגע שאתה מפסיק לנפח, הקומפרסור עוצר.
מה הבעיה?
Square D by Schneider Electric 9013FSG2J21 Air-Pump Pressure Switch, NEMA 1, 30-50 psi Pressure Setting, 20-65 psi Cut-Out, 15-30 psi Adjustable Differential (Original Version, 2-Pack) https://www.amazon.com/dp/B07YVMBR9H/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_eUMaEbAZPQ8VJ
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
boaz avrahami
24-12-19, 22:02
בועז,אם יש לך פרסוסטט של 50psi על הקו, ברגע שאתה מפסיק לנפח, הקומפרסור עוצר.
מה הבעיה?
אין בעיה.
לינק?
טל, המוצר הזה עובד מכנית ולא חשוב מתח המיתוג?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אין בעיה.
לינק?
טל, המוצר הזה עובד מכנית ולא חשוב מתח המיתוג?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אז למה כל הרשימה המסובכת (מיכל, ניתוק ליד המשתמש, שסתום פורק..(?
דרך אגב, באייבי יש ווסת דומה (אמנם מוגדר כמים) אבל ביותר זול -
https://www.ebay.com/itm/1x-40-60PSI-Water-Pump-Pressure-Controller-Switch-Adjustable-Control-Unit-DY/282589731497?_trkparms=aid%3D555018%26al go%3DPL.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20131003132 420%26meid%3D9163c95086354ada91fde0f304a 8b35e%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D12 %26mehot%3Dco%26sd%3D362763050037%26itm% 3D282589731497%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg% 3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851
דרך אגב, באייבי יש ווסת דומה (אמנם מוגדר כמים) אבל ביותר זול -
https://www.ebay.com/itm/1x-40-60PSI-Water-Pump-Pressure-Controller-Switch-Adjustable-Control-Unit-DY/282589731497?_trkparms=aid%3D555018%26al go%3DPL.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20131003132 420%26meid%3D9163c95086354ada91fde0f304a 8b35e%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D12 %26mehot%3Dco%26sd%3D362763050037%26itm% 3D282589731497%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg% 3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851
רק צריך לציין שזה חיקוי סיני וההוא תוצרת שניידר....ביג דיפרנס...
בועז, מצ"ב datasheet
תבדוק.
בניגוד למה שמצוין באמזון, הפרסוסטט הזה מיועד למים בהגדרת היצרן.
לא נראה לי שתהיה לו בעיה לעבוד עם אוויר, אבל לא יכול להתחייב לזה.
טל.126753
חנן-ג'יפולוג
25-12-19, 06:53
אל תשכח להכניס לחשבון זרם התנעה -> ממסר.
שרפתי כמה ממסרים של 50 אמפר במדחס שלי עד שעברתי ל100 אמפר.
אל תשכח להכניס לחשבון זרם התנעה -> ממסר.
שרפתי כמה ממסרים של 50 אמפר במדחס שלי עד שעברתי ל100 אמפר.יש דרך לחשב כמה בלי למדוד? אני עשיתי את אותה טעות עם קומפרסור צהוב של ל.כ, במדידה על סקופ הוא דרש גם 85 אמפר בפיק התנעה (!!).
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
25-12-19, 08:24
גם מסובך וגם משתנה דרסטית כתלות בלחץ האוויר שהבוכנה ניצבת מולו ברגע ההתנעה. עדיף למדוד בתנאי הקצה.
יש דרך לחשב כמה בלי למדוד? אני עשיתי את אותה טעות עם קומפרסור צהוב של ל.כ, במדידה על סקופ הוא דרש גם 85 אמפר בפיק התנעה (!!).
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
המדחס של Tmax?
בועז,
הנה מה שחיפשת-
https://www.aliexpress.com/item/32897039164.html?spm=a2g0o.detail.100001 4.14.56b741f454iQom&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.13338.128125.0&scm_id=1007.13338.128125.0&scm-url=1007.13338.128125.0&pvid=fc43f6e9-5cc4-4694-9b53-d92170847f2e
זה אמנם סיני, אבל זה גודל סביר ומיועד למשימה כמו שלך. שים לב לזרם מיתוג שלו, הוא חייב ממסר (שבכל מקרה מומלץ לשים).
לא זוכר אם היה של Tmax, בפירוש הדגם שנראה כמוהו. 45 אמפר נומינאלי.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
לא זוכר אם היה של Tmax, בפירוש הדגם שנראה כמוהו. 45 אמפר נומינאלי.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
בפחית נתונים שמודבקת עליו כתוב 45אמפ זרם עבודה מקסימלי ואכן אצלי ברכב הוא שרף פיוז של 35אמפ, הוחלף לפיוז 50אמפ ומאז עובד בלי בעיה.
אז הפיק של 80אמפ לא ברור לי.
חנן-ג'יפולוג
25-12-19, 14:45
לנתיך יש זמן תגובה.
הפיק בהתנעה יכול להיות גבוה בהרבה מערך הנתיך.
אגב, דורון, ערך הנתיך ששמת לא מותאם לזרם, שכן לאורך זמן אתה עלול לראות תופעות של בית נתיך שרוף/מעוות מחום.
הפרקטיקה המקובלת היא לשים נתיך גדול בכ30 אחוז מזרם העבודה הנומינלי.
לנתיך יש זמן תגובה.
הפיק בהתנעה יכול להיות גבוה בהרבה מערך הנתיך.
אגב, דורון, ערך הנתיך ששמת לא מותאם לזרם, שכן לאורך זמן אתה עלול לראות תופעות של בית נתיך שרוף/מעוות מחום.
הפרקטיקה המקובלת היא לשים נתיך גדול בכ30 אחוז מזרם העבודה הנומינלי.
תודה על ההארה, יטופל.
טוב,
מהתחלה כי אם אתה לא הבנת אז כנראה הייתי מאוד לא ברור.
אני נוסע עם צמיגים סדר גודל 31.
לחץ אוויר קבוע 32 psi ובשטח כ 18psi.
יש לי קומםרסור חד צילינדר כסוף של ל.כ ועל המדף משהו מקביל Viair 88p.
שניהם לדעתי מעט פחות מ 1.5 CFM.
אני מסתפק במהירות הניפוח אבל לא בשיטת הניפוח .
המדחסים האלו מנפחים כל הזמן בלי לאגור את האוויר ולכן המחברים שלהם תמיד במצב פתוח והחיבורים לרוב עם הברגה לונטיל או ידית נעילה.
יוצא מכך שכאשר הצינור מחובר אין מדידת לחץ אוויר מדוייקת בצמיג.
רציתי לשים אקדח מילוי עם שעון דיגיטלי שימדוד לחץ מדוייק.
אביזר כנ״ל מודד רק בעת שחרור ההדק והפסקת זרם האוויר בצינור.
להערכתי זה בין לא בריא למדחס ועד כדי נזק מידי.
לפיכך כל אחת מהאפשרויות שציינתי בפרסום הקודם יאפשרו לי אקדח כאמור.
לגבי מיקום מיכל, יש לי שטח מת לצד הארון מגירות (צד נהג) בגובה החלון צד..
יש מקום למדף וכנראה לכל העסק
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
רעיון בכיוון אחר ...
בניתי צנרת מפוצלת כך שמתחברת לכל ארבעת הגלגלים בבת אחת.
בקצה של הצנרת שמתי שעון לחץ ואחריו חיבור לקומפרסור.
כך אתה מנפח את כל הגלגלים ביחד (לחץ האוויר בין כולם מתאזן).
אתה עומד ליד הקומפרסור כאשר אתה מנפח ואז כדי לבדוק שאכן הגעת ללחץ הרצוי פשוט מכבה את הקומפרוסר ומסתכל על שעון הלחץ.
החיסרון הקטן הוא פריסת הצנרת וקיפולה (קצת יותר מסובך מצינור פשוט עם שני קצוות).
ד.א. ניתן גם להוריד אוויר מכל הגלגלים ביחד בצורה זו
לנתיך יש זמן תגובה.
הפיק בהתנעה יכול להיות גבוה בהרבה מערך הנתיך.
אגב, דורון, ערך הנתיך ששמת לא מותאם לזרם, שכן לאורך זמן אתה עלול לראות תופעות של בית נתיך שרוף/מעוות מחום.
הפרקטיקה המקובלת היא לשים נתיך גדול בכ30 אחוז מזרם העבודה הנומינלי.
חנן,
אני מפריד בין האמירה על נתיך שצריך להיות גדול ב 30% (מסכים ב 100%, אני אפילו לוקח 50%), לבין האמירה על בית נתיך שרוף/ מעוות.
כל עוד אתה באותו דגם, רק משנה חוזק של הנתיך, ההתחממות של הבית נתיך תהיה אותו הדבר.
הנתיך המקובל בפרוייקטים שלנו, וברכבים שלנו, זה מה שנקרא Blade Fuse
(https://www.ebay.com/itm/100Pcs-ATC-ATO-Car-Automotive-Boat-Truck-Blade-Fuse-Assortment-Kit-Case-2-35A/192583616613?hash=item2cd6e0c865:g:xlsAA OSwkhxcdqw2)
למרות שברכבים אפשר לראות נתיכים כאלו גם של 25- ו 30A, בדיוק בגלל הבעיה של חימום ועיוות, מעל 10-15A אני משתדל להשתמש בדגם אחר -
https://www.ebay.com/itm/ANS-Bolt-Fork-Fuse-Holder-Fusebox-Block-With-Cover-125V-Fuse-30A-50A/163677164101?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3A IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
העובדה שהנתיך מחובר ע"י בורג ולא ע"י לחץ של פח מכופף, עושה לי טוב.
My two cents
נתיך הוא נתיך, הוא ניתך מעל טמפ' מסוימת ,שהיא בתורה תלוית זרם מסוים. -לאורך זמן,ככל שהזרם יהיה קרוב יותר לטמפרטורת ההתכה כך תעלה טמפ' הנתיך והתמוססות ביתו.
טל,
הסיבה שאני טורח וכותב הסבר ארוך, זה לעזור לאנשים להבין ולעשות משהו יותר טוב.
ההערות שלך, לפעמים, נראות כמו ההערות לשם הוויכוח, והן פשוט שגויות פיזיקלית מדעית.
אפשר להתדיין למה צריך מיכל, והאם אני רוצה לנפח תוך 3 דקות או 5 דקות ....
אבל למשפט כמו "
כל שהזרם יהיה קרוב יותר לטמפרטורת ההתכה כך תעלה טמפ' הנתיך" הוא פשוט שגיאה שכל מורה למדעים יזרוק אותך מהכתה.
אי אפשר להשוות צבע לאורך, משקל לטמפ', או כל שני מספרים שהם לא מאותם יחידות.
אם אני אנסה לעשות סדר ולתקן את המשפט שלך, אז אתה (מנחש) ומנסה להגיד, שככל שהזרם קרוב יותר לזרם המקסימלי של הנתיך, אז כל המערכת תהיה חמה יותר.
אז אחרי שסכמנו מה ניסית להגיד, אני אנסה גם להסביר לך למה אתה טועה והעיקר, בכלל לא מתייחס לנקודה החשובה -
הנקודה הכי חשובה שנסיתי להגיד - בזרמים חזקים, עיקר ההתחממות היא לא מהנתיך אלא מהמגעות (של הנתיך לבית הנתיך). הבית נתיך המקובל מבוסס על "הקפיציות" של המגעות בתושבת. מההתחלה זה בעייתי, וככל שמוציאים ומכניסים, זה נחלש. לעומת זאת, מגע עם בורג מבטיח שטח מגע גדול יותר ואיכות מגע שלא יורדת במשך השימוש. ולכן מתחמם פחות ואמין יותר!!! זו הנקודה החשובה.
ואם לתמצת את הכל, זה העיקר - לזרמים חזקים עדיף נתיך מבוסס בורג מנתיך מבוסס מגע קפיצי.
ללא שום קשר מה גורם לחום (וזה כבר סתם בשביל התובנה הפיזיקלית) לכל המסה של הנתיך והבית שלו יש יכולת פיזור חום מסויימת, כל עוד החום שנוצר, נמוך ממה שהם מסוגלים לפזר, החום לא יעלה (משמעותית). ברגע שההספק של החימום יהיה גבוה מהיכולת קרור, הטמפ' תתחיל לעלות (וככל שהרש הטמפ' לסביבה יגדל, גם הפיזור חום יגדל..).
ולכן, מבלי להכנסם לכל הדיוקים הפיזיקלים, לא מתקיים יחס ישר בין הזרם לטמפ' של בית הנתיך והנתיך.
עד הספק מסויים, ההתחממות תהיה שולית, ומעל הספק מסויים תתחיל התחממות חזקה יותר.
נתיכים לא מזוייפים לא נמסים על פי רוב.
אסף.
boaz avrahami
28-12-19, 12:37
זיו, יש מצב שאתה מבלבל בין שני טל?
טל לוי וטל וינברג...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
נתיכים לא מזוייפים לא נמסים על פי רוב.
אסף.
כמו הבתי נתיכים...עם בורג או בלי...
טל,
הוא פשוט שגיאה שכל מורה למדעים יזרוק אותך מהכתה.
אי אפשר להשוות צבע לאורך, משקל לטמפ', או כל שני מספרים שהם לא מאותם יחידות.
.
עברתי על מה שכתבתי קודם ומצאתי עוד שגיאה ,שגיאה שהמורה היה צריך לזרוק אותי בכלל מבית ספר- כתבתי מתמוסס במקום מתמסמס.
אני ממש אידיוט ,ואני מבקש את סליחתך.
תודה
אבל זה לפעמים כן קורה.
במו עיני זה קרה לי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
נתיכים לא מזוייפים לא נמסים על פי רוב.
אסף.
אסף.....
אני אחזור ואנסה להסביר את עצמי :-(
זו ממש לא בעיה של הנתיך, זה התכנון המקורי של הפתרון.
תסתכל על החתך של הרגל של הנתיך בתוך הבית נתיך.
מה השטח מגע? קטן ( ואם הזמן, שמוציאים ומכניסים, זמן מתעוות וקטן עוד יותר).
מה מבטיח שיהיה מגע? הקפיציות של המתכת של הבית נתיך. ולכן מה שיותר חשוב מהנתיך, זה הבית נתיך.
אבל נתיך מבוסס בורג פותר את הכל, גם שטח מגע וגם מבטיח לחץ.
זה נורא פשוט ונורא זול.
לא הצעתי להחליף את הניתיכים המקוריים של הרכב.
כל מה שניסיתי להגיד, אם קונים חלקים לפרוייקט, עם קצת תשומת לב, במחיר דומה אפשר לעשות יותר טוב.
מי שרוצה, שילמד, מי שרוצה, ימשיך לעשות שגיאות.
כל מה שאני ניסיתי להגיד - וגם חנן וגם טל - שעובדתית נתיכים עם רגל קפיצית עובדים מצויין, כל תעשיית הרכב משתמשת בהם, כל עוד מקפידים לשים נתיך עם ערך נקוב מספיק, ולא יהיה מזוייף. זה עדיין לא אומר שהפתרון של נתיך עם ברגים לא טוב יותר.
אסף.
ואני אחזור ואדגיש, שאם כבר עובדים עם בסוג הזה, אז הדגש צריך להיות האיכות של הבית נתיך, ופחות על הנתיך עצמו.
בד"כ ההתחממות היא ממגע חלש, לא בגלל האיכות של הנתיך.
ברכב, היצרן מקפיד שהתושבת תהיה טובה, ולכן זה מחזיק (למרות שאנחנו קונים כל מני נתיכים מפוקפקים).
ואם לתמצת את הכל, זה העיקר - לזרמים חזקים עדיף נתיך מבוסס בורג מנתיך מבוסס מגע קפיצי.
אתה בטוח?!
נתיכים למאות ולאלפי אמפרים מבוססים על לחץ קפיצי.
ראה דוגמה לנתיך סכין. טווח עד 800 אמפר. בלי בורג.
טל.
126814
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.