פאפו
18-10-18, 19:28
שלום לכולם ותודה מראש למי שקורא ועוזר ועל דעותייכם!
ברשותי גימיני 2003.
לפני כחצי שנה נסעתי בחול ים על 4על4 הי והאוטו התאמץ והתחמם קליל לא הגיע לסוף מד החום אפילו.
עצרתי בצד ובטיפשותי פתחתי את מכסה הרדיאטור ככה שהפקק עף וכל המים איתו..
מלאתי מים סגרתי כהלכה ונסעתי הבית לא היו שום בעיות.
אך מאז האוטו מתחמם לי במצבים שהם לא נסיעה כשהוא עומד.
האוטו מתחמם עד לסוף הציור של הטמפרטורה ונשאר יציב שמה לא עולה יותר מזה.
לפני 8 חודשים הוחלף הרדיאטור לחלפי בעיני המוסכניק נראה איכותי.
מאז בבדיקה של המוסך טען שהפאן קלאץ טוב מאוד.
כך שעברנו לטרמוסטט החלפנו אותו היה שבוע שקט יחסי עד שהאוטו התחמם שוב.
הותקן קולר גיר חיצוני להקל על הרדיאטור והגיר אך עדיין מתחמם.
לאחר ההתקנה של הקולר גיר מצאתי כי יש פעמים שבהם האוטו עומד ולא מתחמם אך יש פעמים שכן!
לאחר בדיקה נוספת גליתי שהפאן קלאץ עובד לסרוגים כך שפעם הוא נתפס טוב ופעם לא.
כדי לבודד את התקלה היום קיבעתי את הפאן קלאץ כך שהוא מסתובב תמיד במהירות המנוע.
האוטו עמד נוסע כ20 דקות ולא התחמם אף נסעתי בפקק שעה ולא התחמם אך לאחר נסיעה של שעה כשהעמדתי אותו הוא התחמם שוב כל שזה לא הפאן קלאץ.
האוטו נוסע ממש טוב ואין שום רעש או רעידות מוזרות גם בנסיעות ארוכות ויש פעמים שהוא מונע ולא מתחמם כלל אך יש כאלה שכן.
האטם של הראש מנוע הוחלף לפני 10 אלף ק"מ ואיתו הפלאגים והכווילים.
כאשר האוטו עומד ומתחמם הוא זורק מים לעודפים.
אשמח לעזרה כלשהי ממישהו שאולי זה קרה לו או אולי יכול להמליץ על משהו כי אני כבר מתוסכל ממש לאחר החלפת הטרמוסטט רדיאטור בן 8 חודשים חלפי אבל נראה איכותי ופאן קלאץ מקובע.
כאשר המזגן עובד הוא עדיין מתחמם אבל לוקח לו יותר זמן כנראה שהמאוורר החשמלי של המזגן לא מכפה ב100 אחוז על המאוור המכני(זאת הייתה דעתי לפני קיבוע הפאן קלאץ)
תודה רבה למי שקרא והשקיע מזמנו אשמח לעזרה או חוות דעת!
ברשותי גימיני 2003.
לפני כחצי שנה נסעתי בחול ים על 4על4 הי והאוטו התאמץ והתחמם קליל לא הגיע לסוף מד החום אפילו.
עצרתי בצד ובטיפשותי פתחתי את מכסה הרדיאטור ככה שהפקק עף וכל המים איתו..
מלאתי מים סגרתי כהלכה ונסעתי הבית לא היו שום בעיות.
אך מאז האוטו מתחמם לי במצבים שהם לא נסיעה כשהוא עומד.
האוטו מתחמם עד לסוף הציור של הטמפרטורה ונשאר יציב שמה לא עולה יותר מזה.
לפני 8 חודשים הוחלף הרדיאטור לחלפי בעיני המוסכניק נראה איכותי.
מאז בבדיקה של המוסך טען שהפאן קלאץ טוב מאוד.
כך שעברנו לטרמוסטט החלפנו אותו היה שבוע שקט יחסי עד שהאוטו התחמם שוב.
הותקן קולר גיר חיצוני להקל על הרדיאטור והגיר אך עדיין מתחמם.
לאחר ההתקנה של הקולר גיר מצאתי כי יש פעמים שבהם האוטו עומד ולא מתחמם אך יש פעמים שכן!
לאחר בדיקה נוספת גליתי שהפאן קלאץ עובד לסרוגים כך שפעם הוא נתפס טוב ופעם לא.
כדי לבודד את התקלה היום קיבעתי את הפאן קלאץ כך שהוא מסתובב תמיד במהירות המנוע.
האוטו עמד נוסע כ20 דקות ולא התחמם אף נסעתי בפקק שעה ולא התחמם אך לאחר נסיעה של שעה כשהעמדתי אותו הוא התחמם שוב כל שזה לא הפאן קלאץ.
האוטו נוסע ממש טוב ואין שום רעש או רעידות מוזרות גם בנסיעות ארוכות ויש פעמים שהוא מונע ולא מתחמם כלל אך יש כאלה שכן.
האטם של הראש מנוע הוחלף לפני 10 אלף ק"מ ואיתו הפלאגים והכווילים.
כאשר האוטו עומד ומתחמם הוא זורק מים לעודפים.
אשמח לעזרה כלשהי ממישהו שאולי זה קרה לו או אולי יכול להמליץ על משהו כי אני כבר מתוסכל ממש לאחר החלפת הטרמוסטט רדיאטור בן 8 חודשים חלפי אבל נראה איכותי ופאן קלאץ מקובע.
כאשר המזגן עובד הוא עדיין מתחמם אבל לוקח לו יותר זמן כנראה שהמאוורר החשמלי של המזגן לא מכפה ב100 אחוז על המאוור המכני(זאת הייתה דעתי לפני קיבוע הפאן קלאץ)
תודה רבה למי שקרא והשקיע מזמנו אשמח לעזרה או חוות דעת!