PDA

צפייה בגרסה מלאה : התייעצות בקניית רנגלר חדש



MichaelB
04-11-18, 08:15
שלום לכולם , אחרי תקופה של בכבושים עם עצמי החלטתי ללכת על הצעד ולהביא אחד משלי.
לפני שאני נכנס לעולם הרנגלר רציתי לשמוע האם יש משהו מיוחד שצריך לדעת לגבי הרכב .
כמו טיפולים שהוא צורך, האם הדגם unlimited sport "ראוי" להכנס לשטח או שצריך לאבזר אותו .
והאם יש הבדל משמעותי בין הדגם הקצת לארוך מבחינת ביצועים
תודה לעונים

gillss
04-11-18, 13:56
מיכאל - ברוך בואך לעולפ הדיסונאנס ואי הוודאות.
ארוך או קצר ? , ארוך = פחות קופצני , קצר = רדיוס סיבוב קטן , מה טוב יותר ???
חדש או יד 2 ? , חדש = שלי מההתחלה (אבל ערום וללא כל תוספות) , יד2 = מישהו כבר "קרע אותו" אבל הכניס 50K ש"ח תוספות ועולה פחות מחדש.
ספורט או רוביקון ? , ספורט זול ב 50K ש"ח אבל ללא נעילות ויחסי העברה דלים , רוביקון מלא עוצמה (נעול מכל כיוון עם המון נקודות כשל מכאניות ואלקטרוניות) אבל מי באמת צריך את זה לטיולי שבת עם המשפחה ? (ואל תבהל ממה שתיכף כל הפורום יתנפל כאן על המשפט האחרון)

תאכל'ס ... הדיסונאנס גדול מיכולת הבחירה. אסוף את כל המידע האפשרי (ויש כאן המון בפורום בפרט וברשת בכלל) קבל החלטה
ובחר לך את מה שטוב לך.
כמות המשתנים היא עצומה : תקציב, בירור החלופות, אופי השימוש, עלות האחזקה השוטפת, ירידת הערך, הכעס האמוציונאלי על התמחור
של המוצר אצלנו בארץ הקודש, מיצוב המותג ועוד המון .

שיהיה לך בהצלחה:cool:

KOOKE
04-11-18, 15:41
אם מדובר בחדש מהחברה הייתי מחכה כמה חודשים בודדים להגעת דגם הJL החדש.

כן בהחלט אפשר לטייל עם ספורט אבל בהפרש שבין הספורט לרוביקון עדיף ובהרבה הרוביקון.

אני חולק על קודמי - אין ברוביקון יותר אלקטרוניקה ו/או מכלולים מועדים לפורענות מאשר בדגם הספורט- מדובר בנעילות דיפרנציאל חשמליות אמינות ובמנתק מייצב קדמי שמחזיק דיי הרבה זמן מעמד. לרוביקון יתרונות נוספים ומשמעותיים סרן קדמי חזק יותר (דנה 44 ) יחס העברה נמוך יותר בטרנספר וגם טרנספר חזק יותר.

למיטב ידיעתי הפער בין רוביקון לבין הספורט חדש בחברה עומד על כ- 30,000 ש"ח ואולי גם פחות...ממש כדאי.

בעניין ארוך מול קצר - חוץ מרדיוס סיבוב כמעט בכל היבט אפשרי הארוך עדיף- כן גם בעבירות הוא עדיף מבחינתי אין בכלל מה לחשוב על הקצר רק ארוך.

MichaelB
04-11-18, 17:06
מיכאל - ברוך בואך לעולפ הדיסונאנס ואי הוודאות.
ארוך או קצר ? , ארוך = פחות קופצני , קצר = רדיוס סיבוב קטן , מה טוב יותר ???
חדש או יד 2 ? , חדש = שלי מההתחלה (אבל ערום וללא כל תוספות) , יד2 = מישהו כבר "קרע אותו" אבל הכניס 50K ש"ח תוספות ועולה פחות מחדש.
ספורט או רוביקון ? , ספורט זול ב 50K ש"ח אבל ללא נעילות ויחסי העברה דלים , רוביקון מלא עוצמה (נעול מכל כיוון עם המון נקודות כשל מכאניות ואלקטרוניות) אבל מי באמת צריך את זה לטיולי שבת עם המשפחה ? (ואל תבהל ממה שתיכף כל הפורום יתנפל כאן על המשפט האחרון)

תאכל'ס ... הדיסונאנס גדול מיכולת הבחירה. אסוף את כל המידע האפשרי (ויש כאן המון בפורום בפרט וברשת בכלל) קבל החלטה
ובחר לך את מה שטוב לך.
כמות המשתנים היא עצומה : תקציב, בירור החלופות, אופי השימוש, עלות האחזקה השוטפת, ירידת הערך, הכעס האמוציונאלי על התמחור
של המוצר אצלנו בארץ הקודש, מיצוב המותג ועוד המון .

שיהיה לך בהצלחה:cool:
מתכוון לקנות מהחברה ,אז הארוך מתאים לי יותר. עכשיו השאלה היא בגלל שהרוביקון עמוס בתוספות שטח " השחיקה " שלו גדולה יותר ?
בכל זאת מדובר ברכב שישמש גם לנסיעות עבודה/טיולים.

אם מדובר בחדש מהחברה הייתי מחכה כמה חודשים בודדים להגעת דגם הJL החדש.

כן בהחלט אפשר לטייל עם ספורט אבל בהפרש שבין הספורט לרוביקון עדיף ובהרבה הרוביקון.

אני חולק על קודמי - אין ברוביקון יותר אלקטרוניקה ו/או מכלולים מועדים לפורענות מאשר בדגם הספורט- מדובר בנעילות דיפרנציאל חשמליות אמינות ובמנתק מייצב קדמי שמחזיק דיי הרבה זמן מעמד. לרוביקון יתרונות נוספים ומשמעותיים סרן קדמי חזק יותר (דנה 44 ) יחס העברה נמוך יותר בטרנספר וגם טרנספר חזק יותר.

למיטב ידיעתי הפער בין רוביקון לבין הספורט חדש בחברה עומד על כ- 30,000 ש"ח ואולי גם פחות...ממש כדאי.

בעניין ארוך מול קצר - חוץ מרדיוס סיבוב כמעט בכל היבט אפשרי הארוך עדיף- כן גם בעבירות הוא עדיף מבחינתי אין בכלל מה לחשוב על הקצר רק ארוך.
במידה ומחליט לקנות גרסאת ספורט עלויות השיפורים בארץ יקרות לתמורה ?
זאת אומרת שכדי כבר להשקיע 25k ולקנות רוביקון..

erezgur
04-11-18, 17:27
כן. כדאי לקנות מראש רובוקון במיוחד אם אתה מתכוון לשפר את דגם הספורט לרמה דומה של הרוביקון.

...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות

asafk
04-11-18, 17:30
אם ב'ספורט' אין נעילה אז להוסיף קפיצים בולמים צמיגים נעילה - סדר גודל של 25000 שקל. ההפרש לא משתלם.
מה שכן- קוד המהירות ומידות הצמיגים שהיבואן מאשר (לפי המפרט האירופאי) - לא מאפשרים למצות את יכולת השטח. אפילו מפריעים. אני במצב הזה הייתי מביא בייבוא אישי באותו כסף אבל במפרט הנכון יותר לשטח (המפרט האמריקאי).

אסף.

MichaelB
04-11-18, 17:40
כן. כדאי לקנות מראש רובוקון במיוחד אם אתה מתכוון לשפר את דגם הספורט לרמה דומה של הרוביקון.

...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות


אם ב'ספורט' אין נעילה אז להוסיף קפיצים בולמים צמיגים נעילה - סדר גודל של 25000 שקל. ההפרש לא משתלם.
מה שכן- קוד המהירות ומידות הצמיגים שהיבואן מאשר (לפי המפרט האירופאי) - לא מאפשרים למצות את יכולת השטח. אפילו מפריעים. אני במצב הזה הייתי מביא בייבוא אישי באותו כסף אבל במפרט הנכון יותר לשטח (המפרט האמריקאי).

אסף.
עכשיו השאלה היא בגלל שהרוביקון עמוס בתוספות שטח " השחיקה " שלו גדולה יותר ?
בכל זאת מדובר ברכב שישמש גם לנסיעות עבודה/טיולים.

sgill
04-11-18, 18:01
לדעתי השחיקה ברוביקון דווקא פחותה.

א. מכלולים חזקים יותר ולכן ישברו או יתעקמו פחות (סרן קדמי בעיקר, אבל לא רק. גם ציריות וצלבים למשל).

ב. הנעילות מקלות על הרכב במכשולים, פחות פרפורים, פחות מכות למכשולים מצמיגים שמפרפרים ונעצרים בפתאומיות. הכל הולך לאט חלק ובקלות.

ג. גם יחס ההעברה מאט את רכב בירידות ועוזר לטפס באיטיות.

בקיצור, עדיף מכל הבחינות

MichaelB
04-11-18, 18:08
לדעתי השחיקה ברוביקון דווקא פחותה.

א. מכלולים חזקים יותר ולכן ישברו או יתעקמו פחות (סרן קדמי בעיקר, אבל לא רק. גם ציריות וצלבים למשל).

ב. הנעילות מקלות על הרכב במכשולים, פחות פרפורים, פחות מכות למכשולים מצמיגים שמפרפרים ונעצרים בפתאומיות. הכל הולך לאט חלק ובקלות.

ג. גם יחס ההעברה מאט את רכב בירידות ועוזר לטפס באיטיות.

בקיצור, עדיף מכל הבחינות
הרכב משמש אותך כרכב ראשון ?זאת אומרת לעבודה ופנאי
השאלה אם הוא מספר את הסחורה גם בכביש ולא רק בשטח

asafk
04-11-18, 19:00
בכביש אין הבדל.

אסף.

yoni_0000
04-11-18, 19:49
קודם כל, לך על זה.
דבר שני, אישית הייתי מתאמץ ומייבא ביבוא אישי הjl החדש. זה פשוט רכב טוב יותר, והמפרט האמריקאי יהיה טוב יותר מאלו שימכרו ביבוא סדיר. עדיף רוביקון, ממש לא חובה. ספורט עם הגבהה עדיין עביר יותר מרוב רכבי השטח שקיימים בארץ וכל עוד אתה לא עושה עבירות באופן קבוע לא תרגיש נחות.

לחלופין, אם ברצונך לחסוך כמה שקלים, כשיגיע הjl ביבוא סדיר ימכרו את שאריות הjk במחיר מבצע.

פלג_
04-11-18, 20:19
אם הפרש המחיר לא גדול, אני די בטוח שהרוביקון היה יותר קל במכירה בעתיד.

MichaelB
04-11-18, 20:40
קודם כל, לך על זה.
דבר שני, אישית הייתי מתאמץ ומייבא ביבוא אישי הjl החדש. זה פשוט רכב טוב יותר, והמפרט האמריקאי יהיה טוב יותר מאלו שימכרו ביבוא סדיר. עדיף רוביקון, ממש לא חובה. ספורט עם הגבהה עדיין עביר יותר מרוב רכבי השטח שקיימים בארץ וכל עוד אתה לא עושה עבירות באופן קבוע לא תרגיש נחות.

לחלופין, אם ברצונך לחסוך כמה שקלים, כשיגיע הjl ביבוא סדיר ימכרו את שאריות הjk במחיר מבצע.
תודה על התשובה המפורטת.
ייבוא JL דגם האמריקאי יעלה במחיר על דגם אירופאי מהסוכנות ?
בקיצור, לחכות שיביאו אותו לארץ או לייבא...

yoni_0000
04-11-18, 20:48
אין עדיין תג מחיר רשמי ליבוא סדיר בארץ אז אין לדעת באמת. זה מאוד תלוי גם בדיל שתשיג ביבוא אישי. אם אין לך בעיה לחכות כמה חודשים עד היבוא הסדיר, תקבל תמונה ברורה יותר. במקביל אתה יכול לברר עלות ביבוא אישי בשביל לקבל אומדן.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

MichaelB
05-11-18, 10:34
אלפי תודות חברים

ש01
06-11-18, 12:40
רק בהמשך להתלבטות על JL מול JK -
סמל"ת מאוד אגרסיביים במכירות (אני מכיר זאת מהכוון של אלפא רומאו)

היכולת של המוכר בסוכנות להעניק הנחות ולהוריד במחיר מאוד רחבה.

מעת לעת, וצפוי שיהיה כך אוטוטו, יוצאים למבצעי עומק עם הורדות מחיר של עשרות אלפי שקלים.

שווה להגיע לסוכנויות ולהראות רצינות

MichaelB
06-11-18, 13:16
רק בהמשך להתלבטות על JL מול JK -
סמל"ת מאוד אגרסיביים במכירות (אני מכיר זאת מהכוון של אלפא רומאו)

היכולת של המוכר בסוכנות להעניק הנחות ולהוריד במחיר מאוד רחבה.

מעת לעת, וצפוי שיהיה כך אוטוטו, יוצאים למבצעי עומק עם הורדות מחיר של עשרות אלפי שקלים.

שווה להגיע לסוכנויות ולהראות רצינות
זאת התוכנית , בימים הקרובים אלך לסוכנות לברר ;)

דרור ברלי
06-11-18, 13:59
כבר עכשיו הם בעיצומם של מבצעים אגרסיביים על שאריות ה-JK שעדיין במלאי.
אם אתה מוכן להתפשר על צבעים שבמלאי וכו', אפשר לקבל מחירים טובים, כולל על רוביקונים.

-->