צפייה בגרסה מלאה : חוות דעת טרופר 2004 מנוע בנזין
שלום לכולם , חדש בתחום האיסוזו ומעוניין לקנות טרופר ארוכה בנזין .
אשמח לחוות דעת על הרכב , האם שווה ללכת יותר לכיוון הדיזל ?
בעיות שמאפיינות את הרכב , מה כדי להוסיף וכו .
מציין שהרכב ישמש ליום יום (60 קמ ביום מקסימום) וישמש אותי גם לשטח (לא קשה מידי) .
אשמח לתגובתכם , תודה
מהם השיקולים שלך לבחירת בנזין ולא דיזל?
האם ראית בחודשים האחרונים טרופר בנזין למכירה?
מ-2004?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
שלום לכולם , חדש בתחום האיסוזו ומעוניין לקנות טרופר ארוכה בנזין .
אשמח לחוות דעת על הרכב , האם שווה ללכת יותר לכיוון הדיזל ?
בעיות שמאפיינות את הרכב , מה כדי להוסיף וכו .
מציין שהרכב ישמש ליום יום (60 קמ ביום מקסימום) וישמש אותי גם לשטח (לא קשה מידי) .
אשמח לתגובתכם , תודה
לפני שלוש שנים שחיפשתי SUV גדול הטרופר היה בהחלט אופציה ראויה ואני אתן לך פלוסים ומינוסים כפי שאני ראיתי אותם אז.
שלילי:
צריכת דלק גבוהה, רוב מי שדיברתי איתו דיבר על 1:5 ביום טוב
גיר רגיש לבעיות אבל זה כנראה ניתן לפתור ע"י התקנה של קולר גיר
מידת צמיגים מקורית קטנה (245/70/16) גם כנראה פתיר כי ניתן לעבור ל-31 אבל זה דורש החלפת ג'אנטים
ציריות קדמיות - אין להשיג מקוריות והתחליפיות באיכות נמוכה
מוטות היגוי חלשים - פתיר, ניתן לחזק או לרכוש מחוזקים.
אין נעילה אחורית, מצד שני מדווחים שהוא מאוד עביר AS IS.
יתרונות:
תא נוסעים הכי מרווח ונוח בקטגוריה חוץ אולי מהפטרול והבהמות האמריקאיות הגדולות.
מנוע בריא וחזק.
קהילה גדולה, המון ידע לטיפולים ודי הרבה חלקי חילוף שזמינים כל הזמן
למרות מה שכתוב למעלה שכאילו מראה תמונת מצב לא משהו בכל רכב בגילאים האלו ניתן למצוא מלא בעיות פוטנציאליות (גם בפאג'רו שלי) אבל אם לא אכפת לך מהצריחת דלק זו אופציה לא רעה בכלל.
liontamer84
06-11-18, 13:59
מה הנסיון שלך בשטח? איזה רכבים היו לך לפני?
למה דווקא טרופר?
60 ק"מ ביום עם טרופר בנזין זה הרבה מאד שקלים רק הדלק.
אתה בטוח שאתה צריך רכב בכזה גודל ועם כאלה יכולות?
שלום לכולם ותודה על התגובות .
אתחיל בזה שזה לא הגיפ הראשון שלי , למרות שאני בא מויטרה קצרה ופתוחה ויודע שזה עולם אחר לגמרי . התכוונתי שהמקסימום שאסע ביום הוא 60 קמ (יש ימים שלא אסע בכלל).
הכסף של הדלק פחות מדאיג אותי , כי אני מגיע אחרי רכבים עם מנועים גדולים (וולוו,שברולט) .
אני רוצה רכב גדול נטו כי אני גם אדם גדול ועם הזמן גם עניין המקום בויטרה נמאס עליי ...
עשיתי סיבוב ביד 2 ויש מציאות לכאן ולכאן .
שאלתי מלכתחילה על עניין הדיזל או הבנזין נטו מבחינת אמינות והתמורה ביחס לכסף .
האם יש דברים שהם must בקניית טרופר בסיסית ומוגבהת 2 (לא אחת שנעולה כפול, דרופ קיט וכו)
תודה לעונים
טרופר בנזין הוא רכב טוב! אבל גם הוא בן 15...אז צריך לבדוק טוב טוב ולהבין מה קונים.
עניין הגיר הוא נקודת החולשה העיקרית ברכב, ועם נהיגה נכונה אפשר לשמור עליו לאורך זמן.
מכיר כאלו שגם שינו יחסי העברה בסרנים כדי להקל על הגיר.
טרופר עם מיגון והגבהה 2" יכול לעבור את רוב המסלולים הסטנדרטיים בארץ.
רכב נוח, גדול וחזק.
החססרונות הם אותם חסרונות כמו לכל רכב בן 15 ועם מנוע בנזין צמא לדלק.
הכי חשוב לבדוק טוב טוב טוב טוב את הרכב לפני.
אני רוצה רכב גדול נטו כי אני גם אדם גדול ועם הזמן גם עניין המקום בויטרה נמאס עליי ...
תתפלא אבל,
עם הויטרה היה לי הרבה יותר מקום .
שלא לדבר על זה שגם כמעט בכל סוף שבוע ראתה שטח (ולא קל) .
לעצם העניין,
יתרונות,
מרווח , מפנק = LS , עביר מאד (מהלכי מתלה), שורד את השנים מכנית ובתא הנוסעים, לא מסובך לאחזקה.
חסרונות,
נהיגת משאית בכביש = הגה לא מתקשר, בלמים לא משהו , העברות משקל.
גיר רגיש ודורש קירור כמו לתחנת כח
בולען דלק !
בהצלחה
רענן
שלום לכולם ותודה על התגובות .
אתחיל בזה שזה לא הגיפ הראשון שלי , למרות שאני בא מויטרה קצרה ופתוחה ויודע שזה עולם אחר לגמרי . התכוונתי שהמקסימום שאסע ביום הוא 60 קמ (יש ימים שלא אסע בכלל).
הכסף של הדלק פחות מדאיג אותי , כי אני מגיע אחרי רכבים עם מנועים גדולים (וולוו,שברולט) .
אני רוצה רכב גדול נטו כי אני גם אדם גדול ועם הזמן גם עניין המקום בויטרה נמאס עליי ...
עשיתי סיבוב ביד 2 ויש מציאות לכאן ולכאן .
שאלתי מלכתחילה על עניין הדיזל או הבנזין נטו מבחינת אמינות והתמורה ביחס לכסף .
האם יש דברים שהם must בקניית טרופר בסיסית ומוגבהת 2 (לא אחת שנעולה כפול, דרופ קיט וכו)
תודה לעונים
מניסיוני הדל לצורך רוב הטיולים בארץ אתה צריך הגבהה 2", מיגון תחתון (בטרופר עם TOD מספיק מיגון גחון ומיגון מקורי של מיכל הדלק) וצמיגים לפחות 50/50, אם אתה מתכוון בעיקר לטייל איתו אז צמיגי שטח מלא עדיף.
לדעתי בגלל רגישות הגיר תהיה חייב להתקין קולר חיצוני, לא משהו מסובך.
זהו.. אין שום צורך בנעילות או בדרופקיט, לפחות לא בתור התחלה.
האם יש צורך כבר מרגע הקנייה לעלות לצמיג 31 או שאין צורך?
Sent from my iPhone using Tapatalk
האם כדאי לחשוב על מערכת גז במידה ואלך על דגם הבנזין ? מישהו יודע להגיד לי טווח מחירים ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לדעתי אין צורך, בהמשך אולי תצטרך, כתלות בסוג הטיולים.
בהתחלה פשוט סע ברכב ותלמד אותו..
האם כדאי לחשוב על מערכת גז במידה ואלך על דגם הבנזין ? מישהו יודע להגיד לי טווח מחירים ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
כמו שכתבו לפני, דגש על הגיר בדגם הבנזין.
לגבי הגז זה די פשוט, תלוי כמה תיסע בשנה, בעקרון ככל שתקדים להתקין ככה תחזיר את ההשקעה יותר מהר, אצלי לדוגמה היתה אמריקאית למשך 3 שנים, בשנתיים הראשונות נסעה מרחקים קצרים, אחר כך הק"מ עלה, אבל אז כבר לא היה כלכלי להרכיב גז כי התכוונו להחליף אותה בכל מקרה.
תרשו לי לכפור בעניין צינון נוסף לגיר.
נהיגה נכונה לא תגרום לגיר (הזה, ברכב הזה) להתחמם. לאורך השנים הכרתי ומקרוב גם כאלה וגם כאלה .
מאידך צינון יתר מוריד מהיעילות.
אסף.
האם יש צורך כבר מרגע הקנייה לעלות לצמיג 31 או שאין צורך?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני עם טרופר בנזין (3.2 אומנם) ועם הצמיגים במידה המקורית (245/70/16) שטח מלא. לא נתקלתי בבעיות עבירות, אבל אני גם לא עושה דברים משוגעים.
כל עוד נעילות מחוץ למשחק, טרופר הוא בין ה-SUV הסטנדרטיים העבירים ביותר, בזכות מהלך מתלה אחורי מאוד מרשים.
כל עוד נעילות מחוץ למשחק, טרופר הוא בין ה-SUV הסטנדרטיים העבירים ביותר, בזכות מהלך מתלה אחורי מאוד מרשים.הטרופרים הגיעו במקור עם מוגבל החלקה, נכון??
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
כן.
אבל מוגבל החלקה בן 14 ומעלה כבר כמעט שכח מה צריך לעשות...
אפילו שהוא מתפקד על ליפט ....
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
תרשו לי לכפור בעניין צינון נוסף לגיר.
נהיגה נכונה לא תגרום לגיר (הזה, ברכב הזה) להתחמם. לאורך השנים הכרתי ומקרוב גם כאלה וגם כאלה .
מאידך צינון יתר מוריד מהיעילות.
אסף.
טרופר מנוע 3.5 עם מידה מקורית אולי אתה צודק.
עם צמיג 31 (ושאר תוספות) אם לא תנהג נכון לא רק שתחמם אותו, אלא גם תבשל אותו, ומעטים אלה שנוהגים נכון.
הבנזין השתדרג עם השנים אבל הגיר לא, נישאר אותו דבר למרות שהרכב גדל במימדים ובנפח מנוע וכו', בתצורה המקורית הוא כבר גבולי, תשנה מידה בצמיגים או תעמיס את האוטו והוא יסבול.
- - - Updated - - -
כל עוד נעילות מחוץ למשחק, טרופר הוא בין ה-SUV הסטנדרטיים העבירים ביותר, בזכות מהלך מתלה אחורי מאוד מרשים.
תשלב עם המהלך אחורי נעילה קידמית אוטומטית בכמה גרושים וזה משנה את המשחק. :-)
אם לא תנהג נכון לא רק שתחמם אותו, אלא גם תבשל אותו,
:-)
אז יש בינינו הסכמה.
שאם נוהגים נכון הוא לא מתחמם.
אני כתבתי חיובי. אתה כתבת שלילי... (-;
אסף.
אז יש בינינו הסכמה.
שאם נוהגים נכון הוא לא מתחמם.
אני כתבתי חיובי. אתה כתבת שלילי... (-;
אסף.
הנבלה לא מתחמם בשטח (ב LOW כמובן) .
הוא רותח בכביש בעליות ארוכות. בדיוק כשחוזרים מהדרום עמוסים בזבל שלא השארנו בשטח ....
ולא עוזר כל הטריקים של הורדת הילוכים וגז קבוע לנעילת הטורק .
פשוט דרעק רציני
רענן
האם כדאי לחשוב על מערכת גז במידה ואלך על דגם הבנזין ? מישהו יודע להגיד לי טווח מחירים ?
Sent from my iPhone using Tapatalkמערכת גז עולה 8-10 אלף
יש שיקולים בעד (עלות הנסיעה, טווח נסיעה מוגדל) ונגד (מקום בבגאז׳, איסור כניסה לחניונים תת-קרקעיים, השפעה על אורך חיי המנוע - מנוע על גז עובד בטמפרטורה יותר גבוהה, יש מנועים שמקלים זאת בהבנה ויש כאלו שפחות. לא יודע להגיד על הטרופר)
אם זה רלוונטי, תתייעץ עם רענן, הוא כבר עשה את כל התחשיבים ונשאר על הבנזין, אבל ברכב שנוסע ממש מעט...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.