צפייה בגרסה מלאה : יוניט לחץ שמן נוזלת מהקונקטור,יש מה לעשות או רק החלפה?
היוניט עצמה מחוזקת היטב לבלוק מנוע אך ישנה נזילת שמן קטנה מתוך הקונקטור, יש מה לעשות ע"מ להצילה או רק החלפה בחדשה יפתור את הבעיה?
לא לשחק עם זה.
תחליף!!
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
פרק, נקה, שים קצת סילקון על ההברגה וחכה שיתייבש כמו שצריך.. אם לא עבד אז החלף.
אני הייתי מחליף מהסיבות האלה:
1. חלק לא יקר.
2. חשיבות תפקודו קריטית.
3. ההחלפה פשוטה וקלה.
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
פרק, נקה, שים קצת סילקון על ההברגה וחכה שיתייבש כמו שצריך.. אם לא עבד אז החלף.
כפי שציינתי הנזילה לא מההברגה החיצונית אלה מהקצה שלה היכן שמתחבר הקונקטור החשמלי.
הרכב (קמארו)אינו נפוץ כל כך בארץ ולכן איני מצליח להשיג אחת אייכותית חדשה, באיביי מצאתי אחת "מקורית" מארה"ב בעלות של 300 ש"ח כולל המישלוח לארץ, זה בערך המחירים בארץ ליוניטים כאלה?
תתקשר למחסן היבואן.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
אין להם ניסיתי, פניתי לחנויות חלפים( אוטוליין/רונית חלפים) שמתמחות בייבוא חלקים לאמריקאיות בלבד וגם שם לצערי לא מצאתי את מבוקשי, הרכב מתחילת שנות ה90 מייבוא אישי.
300 ש"ח זה יקר ליוניט מקורית?
איזה רכב זה? דגם? דגם מנוע?? שנת יצור??
טל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
לא מכיר את הספציפי אבל באמריקאיות ישנות הם די דומים אחד לשני ויש מצב שיוניט מאמריקאית אחרת יתאים.. פרק את הנוכחי וקח לחנות חלפים שמבינים ויודעים גם להזמין חלקים או לחלופין מוסך שמתעסק עם אמריקאיות ישנות. מאמין שתמצא את מבוקשך.
לא בדקתי ברוק אוטו, שם המחירים יותר זולים מאיביי?
בכל מקרה, אם אתה הולך על תחליפי, תקפיד שצבע הפלסטיק ביוניט יהיה זהה.
טווחי ההפעלה משתנים עם הצבעים.
כפי שציינתי הנזילה לא מההברגה החיצונית אלה מהקצה שלה היכן שמתחבר הקונקטור החשמלי.
הרכב (קמארו)אינו נפוץ כל כך בארץ ולכן איני מצליח להשיג אחת אייכותית חדשה, באיביי מצאתי אחת "מקורית" מארה"ב בעלות של 300 ש"ח כולל המישלוח לארץ, זה בערך המחירים בארץ ליוניטים כאלה?
היתה לי אותה הבעיה לבסןף נשבר החיבור לקונקטור והשמן פרץ תוך שניות יותר מליטר שמן תחליף דחוף
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.