פיני ד
11-11-18, 11:30
היי
יונדאי טרקן לאחר שיפוץ מזרקים (הוחלפו החלקים הפנימיים בחלקים מקוריים דלפי),
המשפץ לא קידד את המזרקים, אפילו אמר שאין צורך מאחר והוא מכניס את המזרקים בדיוק לאותם מיקומים לאחר השיפוץ,
האם זה נכון?
יש משפצים שאומרים שיש צורך להכניס קוד חדש...יש כאלה שלא...
אני מבולבל,
הרכב כעת עובד עגול ולא רועד, מרגיש טוב, אך מרגיש שהוא קצת בטורים גבוהים למרות שהשעון על 800 900....
ראיתי את ההודעה הזו פה :
" לאחר ההחלפה יש צורך לקדד את המרסס \ המרססים המוחלפים ( לסנכרן אותם למחשב הרכב ) .
הסינכרון אומר למחשב מה זמן התגובה \ מהירות הפתיחה של המרסס .
נתון זה מובנה במספר על גבי המרסס עצמו .
יש סורקי תקלות שיודעים לסנכרן מרססים ללא כל צורך בתוכנה מקורית של היצרן .
הסורקים אינם נפוצים במוסכים ( אבל יש כאלה שיש להם .... ;))
גם בהחלפה ללא קידוד זה עובד ( אבל לא מומלץ ) "
בקיצור מבולבל
יונדאי טרקן לאחר שיפוץ מזרקים (הוחלפו החלקים הפנימיים בחלקים מקוריים דלפי),
המשפץ לא קידד את המזרקים, אפילו אמר שאין צורך מאחר והוא מכניס את המזרקים בדיוק לאותם מיקומים לאחר השיפוץ,
האם זה נכון?
יש משפצים שאומרים שיש צורך להכניס קוד חדש...יש כאלה שלא...
אני מבולבל,
הרכב כעת עובד עגול ולא רועד, מרגיש טוב, אך מרגיש שהוא קצת בטורים גבוהים למרות שהשעון על 800 900....
ראיתי את ההודעה הזו פה :
" לאחר ההחלפה יש צורך לקדד את המרסס \ המרססים המוחלפים ( לסנכרן אותם למחשב הרכב ) .
הסינכרון אומר למחשב מה זמן התגובה \ מהירות הפתיחה של המרסס .
נתון זה מובנה במספר על גבי המרסס עצמו .
יש סורקי תקלות שיודעים לסנכרן מרססים ללא כל צורך בתוכנה מקורית של היצרן .
הסורקים אינם נפוצים במוסכים ( אבל יש כאלה שיש להם .... ;))
גם בהחלפה ללא קידוד זה עובד ( אבל לא מומלץ ) "
בקיצור מבולבל