התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: חדש – טנדר ג'יפ גלדיאטור 2020



דרור ברלי
15-11-18, 08:14
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3901-%D7%97%D7%93%D7%A9-%E2%80%93-%D7%98%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%92%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%90%D7%98%D7% 95%D7%A8-2020

boaz avrahami
15-11-18, 08:42
חלום אמיתי


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

גיא
15-11-18, 09:40
באמת נראה טוב.

אבנר ברוך
15-11-18, 09:43
PLAYMOBILE
רכב שעוצב בהשראת נערות קולג' משועממות
בושה למתג את הדבר הזה בשם גלדיאטור, גלדיס יותר מתאים...

מיכה100
15-11-18, 14:18
האמת לא מתחבר לי. הגלדיאטור היה פי אלף יותר יפה.

yoni_0000
15-11-18, 14:33
חלום.
הג'יפ האחרון שיהיה לי.

נמרוד
15-11-18, 14:54
https://youtu.be/PDEEKGUq-9Y?t=4

אומי5
15-11-18, 15:12
ג'פ , טנדר, אפשרות פתיחה, נוסחה משולמת.

חבל שאני זוכר שדרור כתב על הJL שהחלון לא נשכב מספיק, אבל בטח נמצא לזה פתרון.

KOOKE
15-11-18, 15:51
אני מניח לגלדיאטור יהיה בסיס גלגלים ארוך יותר מאשר ל-JL הארוך. אם ככה אז באסה לחובבי העבירות שגם ככה נאלצים להתמודד עם זוית בטן נוראית בדגם הארוך הנוכחי- זה יהי חמור יותר בתצורת הטנדר.

תכלס, לי אישית לא קוסמת תצורת הטנדר ולא מצליח להבין מה כל כך מושך את חובבי השטח דווקא לתצורה הזו.
זה בהחלט תצורה מועדפת למי שבאמת זקוק לארגז ולאפשרויות ההטענה שלו אבל לאחרים...נו שוין..

yoni_0000
15-11-18, 16:35
אני מניח לגלדיאטור יהיה בסיס גלגלים ארוך יותר מאשר ל-JL הארוך. אם ככה אז באסה לחובבי העבירות שגם ככה נאלצים להתמודד עם זוית בטן נוראית בדגם הארוך הנוכחי- זה יהי חמור יותר בתצורת הטנדר.

תכלס, לי אישית לא קוסמת תצורת הטנדר ולא מצליח להבין מה כל כך מושך את חובבי השטח דווקא לתצורה הזו.
זה בהחלט תצורה מועדפת למי שבאמת זקוק לארגז ולאפשרויות ההטענה שלו אבל לאחרים...נו שוין..

שום דבר שהגבהה של 4" וצמיגי 37" לא יפתור.
זה רכב הטיולים האידאלי, הטוב בכל העולמות. הרנגלר כרכב משפחתי מוגבל, גם כי הבגאז' קטן וגם כי יכולת נשיאת המשקל שלו מסתכמת ב5 אנשים בריאים.. תחשוב שפה אתה תוכל לשים 4 נפשות בנוחות, 2 כלבים, כל הציוד הדרוש לכמה ימים במדבר, וגם ישאר לך מקום אם תרצה לפרק את הדלתות ולנסוע פתוח. עם מנוע בנזין ידני... פשוט חלום.

YoavR
15-11-18, 18:05
סוף סוף יש על מה לפנטז...

KOOKE
15-11-18, 18:10
כלבים בארגז טנדר פתוח זה ביג נו נו - מסוכן להם ומאד לא בריא להם- הרוח בכביש תגרום לדלקות וזיהומים בעניים ובאוזניים. סיכון של נפילה יציאה מהארגז. שלא נדבר על ענני הפודרה שהם יספגו בשבילי הנגב שלנו.

גם הובלת ציוד טיולים כשהוא חשוף לפודרה/ פגעי מזג האוויר לא אידאלית לטעמי.

אם סוגרים את הארגז אז מה הקטע - כבר עדיף מרכב סגור ואחוד וארוך יותר כמו הטנדר רק בלי ההפרדה מהארגז.

כמו שכבר כתבתי, תצורת טנדר לטעמי מתאימה רק לאינסטלטורים או לחוואי האמריקאי- הקאובוי המודרני שצריך להוביל חבילות חציר.

כרכב טיולים- רק מרכב אחוד וסגור.

boaz avrahami
15-11-18, 19:06
שלמה, תוכל לישום בארגז בלי לפרק חצי אוטו.
ולו בשביל זה יהיה לך כדאי


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

איל מ
15-11-18, 19:06
כלבים בארגז טנדר פתוח זה ביג נו נו - מסוכן להם ומאד לא בריא להם- הרוח בכביש תגרום לדלקות וזיהומים בעניים ובאוזניים. סיכון של נפילה יציאה מהארגז. שלא נדבר על ענני הפודרה שהם יספגו בשבילי הנגב שלנו.


כל מה שאתה אומר הוא נכון מדעית.
אבל, בתקופה בה היה שילוב נדיר, שבו היה לי גם טנדר (של העבודה), וגם כלבים,
אין סיכוי שהיית מצליח לשכנע אותם לנסוע בשום מקום אחר פרט לארגז.

גם לילדים שלך יש טמבלפון למרות שכולם מסכימים שזו התגלמות השטן....

yoni_0000
15-11-18, 19:36
קוקי, בתור אחד שנוסע ברכב פתוח גם ככה, 90 אחוז ממה שאמרת לא רלוונטי.. וגם את ה10 אחוז הנותרים אפשר לפתור עם ברזנט.
שום מרכב אחוד לא יכול להתחרות במשקל העמסה ובמשטח העמסה מול טנדר.. אולי דיפנדר.

אבנר ברוך
15-11-18, 20:50
קוקי, בתור אחד שנוסע ברכב פתוח גם ככה, 90 אחוז ממה שאמרת לא רלוונטי.. וגם את ה10 אחוז הנותרים אפשר לפתור עם ברזנט.
שום מרכב אחוד לא יכול להתחרות במשקל העמסה ובמשטח העמסה מול טנדר.. אולי דיפנדר.

לא אולי, אלא בטוח. ובטח שעם מפרט יצרן, בלי נצנצים בישבן ופס כסף בדשבורד.

KOOKE
16-11-18, 08:42
שלמה, תוכל לישום בארגז בלי לפרק חצי אוטו.
ולו בשביל זה יהיה לך כדאי


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

אז זהו שלא- למרות שאיני יודע מיפרט ומידות הארגז אני בטוח שאין שם אורך 1.9 מ' גם לא באלכסון.

לגבי יכולת העמסה - בצדק ציינו את הדיפנדר כמרכב אחוד שיכול לתת פייט לטנדר וזו בדיוק הסיבה שהדיפנדר נחשב כרכב המסעות האולטימטיבי. כך גם הטויוטה סידרה 73 באותה הקטגוריה.

כנסו לפורומים של אוברלנדינג בחו"ל ותראו שהרוב המוחץ והמוחלט של רכבי מסע הם בתצורה של מרכב אחוד.

כך שיכולת העמסה היא לא מה שהופכת לקהל המטיילים ו/או הרוכשים הפוטנציאלי את הטנדר לרכב נחשק עבורם.

לדעתי סוד הקסם וההילה של הטנדר כרכב נחשק מקורו בארצות הברית ששם עבור החוואי / הקאובוי/ הרד נק הטנדר הוא התחליף המודרני לסוס או יותר נכון לסוס ולעגלה הרומנטיים של ימי המערב הפרוע- בשאר העולם הקסם והמשיכה הזו פחות עובדים ושאר העולם רוכש טנדרים כרכבי עבודה ולא כרכבי טיולים בשטח

בנוסף לטעמי תצורת המרכב האחוד יותר יפה מתצורת הטנדר המקביל - כך למשל בהשוואה היילקס- פוראנר האירון יפה יותר, כך בהשוואה מגנום-פאג'רו ספורט ואולי עוד דוגמאות.

אז אני בשקט אמשיך לפנטז על ה- JL רוביקון ולא על ה- JT....

דרור ברלי
16-11-18, 09:00
אין לי ספק שה-JT יהיה עבורי מה שלמבורגיני ושות' היו כשהיינו ילדים ותלינו פוסטרים על הקירות.

גם טנדר, גם Jeep. גם 4 דלתות ומושב אחורי אמיתי לילדים. גם מפרט טכני מושלם, גם אפשרות לשיפורים ללא הגבלה, גם ארגז להעמיס כל מה שרוצים, גם אפשרות לגג פתוח, גם חלון קדמי מתקפל... סקסי בטירוף, הדבר האמיתי, ג'יפ אמיתי. הלוואי עלי, הלוואי על כולכם.

yovavz
16-11-18, 09:07
אין לי ספק שה-JT יהיה עבורי מה שלמבורגיני ושות' היו כשהיינו ילדים ותלינו פוסטרים על הקירות
מעניין מי או מה יחליף את סמנתה פוקס[emoji848]

Sent from my MI 8 using Tapatalk

KOOKE
16-11-18, 09:12
רק אומר שעבורי כילד זה היה פרארי ושות'..

יאללה דרור תסתכל בחתימה שלך...עכשיו זה הזמן להגשים פנטזיות...כי מחר....

לשיטתי בגיל מסויים חייבים לממש פנטזיות גם אם זה כרוך בלקחת משכנתא ולמשכן את הבלוקים עבור כך...

asafk
16-11-18, 09:15
כנסו לפורומים של אוברלנדינג בחו"ל ותראו שהרוב המוחץ והמוחלט של רכבי מסע הם בתצורה של מרכב אחוד.


- JT....

לא כולם תמימי דעים כל כך.

https://youtu.be/wjexPb48cdY

https://youtu.be/gWf6UcsIZ5E



אסף.

ד ו ר ו ן
16-11-18, 09:22
בכיינים..
עד שיש חברה שמייצרת טנדר דבל-קבינה מודרני עם שני סרנים חיים (!!) שיש סיכוי שיוכל להגיע לארץ אתם מתלוננים..?



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ד ו ר ו ן
16-11-18, 09:28
לגבי יכולת העמסה - בצדק ציינו את הדיפנדר כמרכב אחוד שיכול לתת פייט לטנדר וזו בדיוק הסיבה שהדיפנדר נחשב כרכב המסעות האולטימטיבי. כך גם הטויוטה סידרה 73 באותה הקטגוריה.

כנסו לפורומים של אוברלנדינג בחו"ל ותראו שהרוב המוחץ והמוחלט של רכבי מסע הם בתצורה של מרכב אחוד.

...
לא ממש.
יש סחיפה גדולה בשנים האחרונות לטנדרים עם ארגז מודולרי סגור שמאפשר ארגון ציוד בצורה חכמה נגישה ונקייה ברמה שלא תוכל באף רכב מרכב אחוד.

הדיפטנדר נעלם מהעולם כרכב חדש.
נשאר 79דבל קבינה, איפה שיש.
ומה נשאר שאינו משאית קטנה?

טנדרים שמציעים היום איכות קבינה טובה מאד, וארגז שמאפשר יצירתיות אישית בבניית דיגום השטח, פתוח או סגור.
ועכשיו, מגיעה אופציה שנראית על הנייר בול מה שהיה חסר:
טנדר עם מערכות ומכלולים חסונים, ובגודל נוח יותר מהמיני-משאיות.

asafk
16-11-18, 09:43
נושא המשקל המותר בג'יפים האלו - בעייתי.
לא מזמן פגשתי בעל רנגלר 'מסעות' שהתלונן על המון בעיות סרנים. לא גלגלים גדולים, לא עבירות קיצונית - רכב טיולים מזווד היטב.
לפני הכל, הצעתי לשקול את הנבלה.
ומתברר שהמשקל היבש שלו - יותר מהמשקל המותר הכולל. 'רק' פגושים, כננת, מדרגות, גגון, מחשב ניווט עם ממיר מתח אימתני, מגירות ומסילות ומקרר..... והוא חרג מהמשקל הכולל המותר עוד לפני שהתיישב באוטו או שם שישיית מים בבגאז'. אז אין סיבה שהוא לא יישבר.
ברנגלר יש בערך כלום מטען מועיל. תלוי בגרסה, מדברים על פחות או יותר חצי טון. תחשבו כמה שוקלים כל הברזלים ש'חייבים', וכמה שוקלים עוד 2 מטיילים (לא חייבים בגודל של שלמה.... נלך על הממוצע) כולל אוכל ומים לפסח במדבר.... ואנחנו בעומס יתר מטורף.
אם הג'יפטנדר לא מטפל בבעיית המטען המועיל.... חבל. הוא לא יהיה שימושי. לנו לפחות. לאמריקאים זה מתאים כנראה.
אפשר לראות כדוגמה טאקומה מול היילקס. בטאקומה, עם ארגז פלסטיק לחיסכון במשקל, המטען המועיל חצי מבהיילקס עם ארגז פח. זה מה האמריקאים רוצים וזה מה שהם מקבלים. רכב מסעות? בקושי רכב לטיולים של סוף שבוע.

אסף.

ד ו ר ו ן
16-11-18, 10:41
אסף,
אחת הנטיות הנפוצות של ״רכבי מסעות״ הוא ציוד יתר.
המון דברים לא שימושיים בעליל ״שיהיה״.

אז עושים דיאטה, וכן משקיעים בציוד קל יותר, שגם קצת יקר יותר.
מחליפים את השאקלים המתכתיים השאקל רך,
כבל סינטטי לכננת.
מגירות וסידור מטען ״רזה״ ומחומרים קלים יותר.
כל דבר קטן כזה מצטבר לחסכון משקל בסוף.

זו אחת הסיבות שבניתי מחדש את הדיגום בארגז מאלומיניום. המשקל והמכפלות בתאוצה בשטח.



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

asafk
16-11-18, 12:29
מסכים. וזו בדיוק הסיבה שאני לא אהפוך את הטנדר לחדר ארונות או שידת מגירות על גלגלים.
ועדיין המטען המועיל של רנגלר בקושי מאפשר לאבזר אותו בברזלים ה'רגילים' - מקווה שבטנדרנגלר זה ייפתר.

אסף.

איל מ
16-11-18, 14:02
מלקרוא כאן את התגובות, אדם יכול להתרשם שבעצם רנגלר רוביקון הוא לא רכב שמתאים לטיולים.

קצת נסחפתם.

מה זה "הברזלים הרגילים"? מי אמר שחייבים לרוץ להתקין פגושי פלדה ומתקוני גלגל ספייר ומיגונים ואמאיית (אוקי, אולי מיגון גיר).
הרכב בא מוכן לשטח מהמפעל. זרוק בבגאז' צידנית, ערכת קפה/בישול, ערכת חילוץ (בסיסית, תפסיקו להשתגע כל הזמן), ערכת כלים, תיק עם בגדים לכולם. תיק עם שקשים, מחצלת, אוהל וכמה מזרונים.
זה מה שיש על האוטו שלי בטיול. וכשחושבים על זה, כשאנחנו יוצאים לסתם קמפינג, גם הפרייבט המשפחתי לוקח את המשקל הזה (מינוס ערכת כלים וערכת חילוץ).

לא לכל טיול של יומיים צריך להפוך את הרכב לאוטו של רכס.

asafk
16-11-18, 14:57
צודק.
אני גם לא מאמין בכל הערמות ברזלים האלה.

אבל הגבתי למה ששלמה כתב על רכב מסעות וגם הצגתי מצב של רכב נתון שהוא רנגלר בעומס יתר כשהוא ריק.

רנגלר הוא מקרה קיצוני עם מטען מועיל של 400 קילו. המשפחה שלי שוקלת בערך 280 קילו. ואנחנו לא משפחה כבדה. מה שנשאר לי ברנגלר מספיק בקושי לציוד מינימלי לטיול עם לינה לכל המשפחה. אם מוסיפים רק כננת ופגוש - נשארים 80 קילו ואפילו פחות.... זה כבר לא מספיק. לכן נראה לי שרנגלר הוא הפלטפורמה הלא נכונה להפוך לטנדר אם לא מעלים לו משמעותית את המטען המועיל.

אסף.

ariel-ro
16-11-18, 15:17
אסף, בחיי שעד היום אפילו לא חשבתי על זה.
לרכב משפחתי סטנדרטי מותר לשאת כ600+ק"ג. 5 אנשים בגודל מלא+מטען, ועדיין יש עוד ספייר.
ג'יפ חסון וגדול, עם סרנים בריאים שלדת סולם וכד' מותר לו לשאת כ-400ק"ג?
זה אומר שאפילו 5 אנשים כבדים(80ק"ג+) חורגים מהמשקל המותר?
אני מבין למה לנד קרוזר 70 נפוץ באוסטרליה. הוא יודע לשאת 800ק"ג בגרסה הסגורה, כ-1300ק"ג בגרסת הטנדר, מגיע עם מיכל דלק של 130ל'(לעומת 80ל' בג'יפים, מה שמוסיף עוד 50ק"ג למשקל המותר)

ובכל מקרה -
בשנה האחרונה הושקו 3 רכבים עם שלדת סולם ושני סרנים חיים - רנגלר, ג'ימני וטנדר רנגלר.
לא רע בשביל שנת 2018 על שלל תיקני זיהום האוויר והפוליטקלי קורקט. :)

אבנר ברוך
16-11-18, 17:14
בתור אחד שמבלה לא מעט בארה"ב, עובד ומטייל שם מידי פעם, לא מצליח להבין את ההתלהבות מהדבר הזה....האמריקאים יעדיפו הרבה אופציות אחרות לפני שהם יישקלו לזרוק את הכסף על ערמת הפלסטיק הקיטשית הזאת.
נראה לי שקהל היעד העיקרי הוא מסיבות קולג', tailgating ותו לא.
אולי בעצם הרכב מיועד מראש להשכרה על בסיס שעתי בסדונה.

KOOKE
17-11-18, 08:50
וואלה אסף (ודורון) - הארת את עיניי למשהו שבכלל לא הייתי מודע לו ובכלל לא התחשבתי בו - המיטען שרנגלר יכול לשאת.

בעוונותיי בכלל לא הקפדתי על דיאטה לא לי ולא לרנגלר שלי.

שידרגתי את הרכב לטעמי ולצרכיי מבלי להתחשב בכלל במישקל- אני מאלו שאוהבים שהכל יהיה ברכב איתי גם לטיול של יומיים ואם כבר הכל איתי אז שזה יהיה מסודר ככל האפשר. אז ברנגלר שלי יש יחידת ארונות לתפארת כולל אופציה למיטה, מיכל מיים על מים על המיתקן פגוש, פגושי ברזל, מגיני סף, ארגז כלים, ציוד חילוץ, ציוד בישול, שולחן, כיסא, מזרון, מקרר.

בהערכה אופטימית כשהרכב מוכן לטיול (מיכל המים מלא, המקרר מלא) יש ברכב שלי כ-400 ק״ג אם לא למעלה מכך וזה לפני שמביאים בחשבון את הנהג שגם הוא כידוע עם מטען חורג.

לכן ייתכן ואשקול דיאטה לרכב ( לא לי חס וחלילה) לאור השיאשור הזה ואשנה את הקונספט של ״הכל איתי ״.

אבל מסקרנת אותי השאלה - אם אני לא טועה יכול נשיאת המטען של הרכב נקבעת קודם כל על ידי המתלים - יעני הקפיצים והבולמים? אז אם ממילא מחליפים ( מגביהים) ולוקחים בחשבון את המישקל הגבוה יותר האם לא עולה יכולת נשיאת המיטען של הרכב?

GodsFather
17-11-18, 09:43
מעניין שיחסי העברה ואולי גם חוסן מכלולים ברכבת הכוח לא משתנה לאור השינוי במשקלים... איפה שבדרך כלל רואים אופציה של heavy duty, כאן לא... או שאולי כן ולא נחשף?



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

asafk
17-11-18, 09:45
היצרן שם משקל כולל מסויים על הנייר וסביבו בונה רכב.
הוא לא ישקיע סנט אחד מיותר.
שידרגת את המתלים, זה מעולה והעלית את היכולת שלהם לשאת משקל.
עכשיו העומס עבר לגופי הסרנים. גם הם מתוכננים למשקל מסויים, ולא פלא שברנגלרים הם מתכופפים.
אז חיזקת גם אותם. מה עם הטבורים? המיסבים? מה עם הג'אנטים המקוריים, לאיזה עומס הם מיועדים? יכול להיות שאין בעיה. יכול להיות שיש.
מה עם תושבות המתלים? החיבורים שלהם לשילדה?
וככה אפשר להמשיך ולהמשיך. רק תזכור שהיצרן לא מחלק מתנות ולא משקיע גרם של ברזל היכן שלא צריך (יש יצרנים שכן, ספציפית אחד שהיתה אפילו מלחמה שנקראה על שמו. פיאט לא אחד מהם גם לא קרייזלר).
בוא נדבר על מערכת ההנעה. בקצה, בגלגל, יש כוח שהוא מכפלה של המשקל על הגלגל. הכוח הזה מוכפל ברדיוס והנה המומנט. במקרה של רנגלר היצרן תכנן את מערכת ההנעה למשקל הכולל הידוע ולרדיוס של גלגל 35. כל מערכת ההנעה מתוכננת לנקודת העבודה הזו. הגדלת? העמסת? המומנטים במערכת ההנעה מתחילים להיכנס מהתחום המתוכנן לתחום של מקדמי הביטחון. השוליים נהיים צרים ומספיק קפיצה אחת, מכה אחת מסלע ועוד משהו יישבר.

אסף.

KOOKE
17-11-18, 10:19
אסף, יצרנים בכלל ויצרן של רכב כמו רנגלר שיש לו שוק האפטר מרקט הכי גדול - לא לוקחים בחשבון איזה שהוא מקדם ביטחון מבחינת עמידות המכלולים למשקל גבוה יותר?

במקרה הספציפי שלי אכן הסרן האחורי מחוזק מאד - הסרן הקדמי הוחלף לדנה 44 של רוביקון, הרכב היה סהרה וכעת הוא למעשה עם מכלולים של הרוביקון כולל יחס העברה בסרנים של 1:4.10. אין לי כוונה להעלות במידת הצמיג מעבר ל-35.

בכל מקרה אשקול דיאטה לרכב...

asafk
17-11-18, 10:40
לוקח מקדם בטחון. בטח שלוקח. לא עבור עומס יתר קבוע אלא עבור עומס רגעי. נגיד יש לך טון על הסרן, ובנסיעה מהירה מאיץ אותו ב 4g. באותו הרגע הוא ראה 5 טון (4 + 1 שהוא תאוצת הכבידה, כפול טון אחד שהוא המשקל הסטטי). על זה לוקחים מקדם ביטחון כל שהוא, לא גדול מדי כי מראש מדובר בעומס הקיצון. כלומר המכללים מתוכננים עם מקדמי בטחון סבירים לשימוש רגיל וקטנים לשימוש קיצוני. ( צריך לזכור שהביזנס של יצרני הרכב הוא למכור ביוקר ולייצר בזול. )
אבל שים לב שאם היית בעומס יתר אותו טון כבר הופך ליותר מזה, ואותה תאוצה מאיצה גם את העומס המיותר. זה כבר לשחק עמוק בתוך מקדמי הביטחון.
גם אם שיפרת את המתלים ועכשיו אתה נוסע יותר מהר, אתה אולי לא מרגיש את זה כי המתלים מעולים, אבל הסרן מרגיש תאוצות גדולות יותר מה שמכפיל עוד יותר את העומס. אז אתה מתרחק עוד יותר מהתכנון עמוק יותר לארץ מקדמי הביטחון.
וזו לא טריטוריה שטוב לחיות בה כל הזמן.
יאללה דיאטה.

אסף.

ד ו ר ו ן
17-11-18, 10:44
במקרה של רנגלר היצרן תכנן את מערכת ההנעה למשקל הכולל הידוע ולרדיוס של גלגל 35. כל מערכת ההנעה מתוכננת לנקודת העבודה הזו.
שלמה,
שים לב לנקודת האיזון שאסף ציין.
מדקל נתון עם צמיג 35.
כלומר, אתה יכול לעבור את נקודת האיזון עם משקל יתר וצמיג קטן יותר, או בהכללה גסה, רכב ריק עם צמיג גדול יותר מ-35.

אתה במגרש של משקל יתר על צמיג פחות מהמקסימלי.

דיאטה לרכב תעשה רק טוב.

העומס הוא לא רק סטאטי.
בתאוצות נסיעת שטח, כל קג מפעיל על הרכב כ-3-5קג דינמיים, תלוי איפה אותו קג ממוקם.
בקצה שילדה למשל זה מקסימלי, אבל הכיפוף בשילדה יכול להיות דווקא במרכז.




Slowly..

Crabbing
17-11-18, 11:27
שלדה ארוכה כבר יש, יהיה רנגלר 7 מושבים?

אבנר ברוך
18-11-18, 09:11
בקשר לקישור של אסף -
https://www.youtube.com/watch?v=wjexPb48cdY&feature=youtu.be

כתבה מעולה, ערוכה מצויין ונוגעת בכל פרט חשוב. האוסטרלים אלופים בשטח ובכל מה שקשור ל SOCIAL MEDIA.

וקצת על ה JT (לפי דעתי, ראשי התיבות מתייחסות ל juvenile Tailgating) -
ההסטוריה של יצרני ה PICKUP בארה"ב מחזקת את הטענה שהערך המוסף של ה JT הוא לא באמת במטען הנוסף. לאורך השנים היצרנים קיצרו את קבינת המטען לטובת נוחות ומרווח נוסף לנוסעים.
בשורה התחתונה, למרות הפוטנציאל שנשאר על הנייר, הרכב הזה הוא עוד דוגמא קלאסית לפולחן המוחצנות האמריקאי, זה נראה טוב כמו 100 פחיות Bud Lights שזרוקות לצד הרכב בטיול, בהמתנה למשחק שיתחיל או סתם להעביר את הזמן.

ד ו ר ו ן
18-11-18, 10:10
אבנר..
אנחנו לא ארהב.
ההשלכה שלך של תרבות מסיבות דלת ארגז הטנדר לא תופסות כאן.
אז גם אם זה תוצר של תרבות הטנדר האמריקאי, זה לא שולל את היתרון של המוצר לשאר העולם.

נמרוד
18-11-18, 11:15
בקשר לקישור של אסף -
https://www.youtube.com/watch?v=wjexPb48cdY&feature=youtu.be

כתבה מעולה, ערוכה מצויין ונוגעת בכל פרט חשוב. האוסטרלים אלופים בשטח ובכל מה שקשור ל SOCIAL MEDIA.

וקצת על ה JT (לפי דעתי, ראשי התיבות מתייחסות ל juvenile Tailgating) -
ההסטוריה של יצרני ה PICKUP בארה"ב מחזקת את הטענה שהערך המוסף של ה JT הוא לא באמת במטען הנוסף. לאורך השנים היצרנים קיצרו את קבינת המטען לטובת נוחות ומרווח נוסף לנוסעים.
בשורה התחתונה, למרות הפוטנציאל שנשאר על הנייר, הרכב הזה הוא עוד דוגמא קלאסית לפולחן המוחצנות האמריקאי, זה נראה טוב כמו 100 פחיות Bud Lights שזרוקות לצד הרכב בטיול, בהמתנה למשחק שיתחיל או סתם להעביר את הזמן.אבנר, בקיצור, מאוהב... אבל הוא מרגיש שעצם המחשבה על הגלדיאטור היא בגידה בדפנדר.

אז תשחרר! הכל בסדר אבנר! מותר לפנטז, אפילו לאונן, על הג'יפ המסוקס הזה בלי לנתק את מערכת היחסים עם הכרכרה האנגלית.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

אבנר ברוך
18-11-18, 11:36
דרור, אני מאוהב בגלדיאטור האמיתי, אין לי בעיה עם מותג ג'יפ אם וכאשר מדובר בג'יפ.
אם הייתי יכול להרשות לעצמי, הייתי קונה את זה -
121958

דרור ברלי
18-11-18, 12:24
מלקרוא כאן את התגובות, אדם יכול להתרשם שבעצם רנגלר רוביקון הוא לא רכב שמתאים לטיולים.

קצת נסחפתם.



לא נסחפו. אסף צודק. זו האמת.

הרנגלר רוביקון הוא אולי האוטו הכי מוכן לשטח מהיצרן שיש כיום, אבל השאלה היא מה זה "טיול" ומה זה "מסע".
מקרר/צידנית עם בירות וסטייקים, מנגל, אוהל, 4 שק"שים, וכמה ברזלים כמו פגושים, כננת, ציוד חילוץ אלמנטרי ומה נשאר למטען המועיל? אבא ואמא ושניים-שלושה ילדים וזהו. האוטו בעומס מלא.

היה איזה מבחן ישן של מגזין דרום אפריקאי רציני - רוביקון ארוך מול דיפנדר. אני מתעצל לחפש אבל תאמינו לי שהתעמקתי בו עד הסוף.
הג'יפ היכה את הלנדרובר שוק על ירך במבחן הביצועים והעבירות נטו.
אבל כרכב למסעות - כזה שמעמיסים בו כל מה שצריך, מה שאולי צריך וגם מה שלא צריך "אבל טוב שיהיה" - הדיפנדר ניצח בענק.

אז אם אתה מטייל חד יומי או ישן בלילות בצימרים ולא סוחב חלק מהציוד - סבבה. סוחב המון ציוד? צריך לחזק מתלים וסרנים גם עם צמיגים לא ענקיים. לא לחינם אחד השיפורים הנפוצים ברנגלרים (לפני החלפת הסרנים קומפלט למפלצות בנויות בסדנא בעלות של חצי האוטו) אלה כל מיני ערכות ברזלים לעיבוי הסרנים מבפנים ומבחוץ - כי הם מחייכים ונשברים.

לא לחינם צה"ל בחר בתחילה בסופות 3 ו-4 על בסיס ג'יפ J8 - עם סרני 60 אחורי ו-44 קדמי מחוזקים ובלמים מוגדלים, כי המשקל המותר גבוה מזה שמציע הרנגלר המקורי. זה שהמוטציה גם עלתה לצבא פי 2 מרנגלר זה סיפור אחר שבעקבותיו העדיפו לקנות יותר רנגלרים בחצי מהעלות - הם כנראהיחזיקו מעמד חצי מהזמן, אבל זה כבר לא חשוב לצבא בכלל.


אנחנו מכירים את זה גם מהסופות שהן בדיוק אותו סיפור - אוטו קשוח וחזק ומאוד חסון ומצ'ואיסטי, אבל בתכל'ס, עם כושר העמסה מקסימלי די מוגבל, מה שנקרא - לייט דיוטי. כמו הרנגלר. עם כל הצער שבדבר. ואז מתחילים לשדרג כי אין ברירה.

נמרוד
18-11-18, 12:46
פורסם שכושר העמסה של JT גלדיאטור יהיה 730 קילו, משמעותית יותר מ400 קילו של רנגלר JKU, ולא רחוק מהטנדרים היפניים (100 קילו פחות מהיילקס למשל). מן הסתם כן עשו שם בדיוק את השינויים הנדרשים שאסף מדבר עליהם.

זה חלק מהסקס אפיל, אבנר.

or_t
01-12-18, 16:14
מפתיע שאף אחד לא העלה את זה: איך הוא לעומת הראפטור, שמין הסתם אין לו את מגבלת ההעמסה הזו?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
01-12-18, 16:24
לראפטור בהחלט יש מגבלת העמסה.

נמרוד
01-12-18, 17:18
מפתיע שאף אחד לא העלה את זה: איך הוא לעומת הראפטור, שמין הסתם אין לו את מגבלת ההעמסה הזו?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
יותר טוב מראפטור.
לרפטור דאבל קבינה חדש מטען מועיל מקסימלי 600 ק"ג. ג'יפ גלדיאטור 730 ק"ג. היילקס חדש לשם השוואה, 830 ק"ג.

or_t
02-12-18, 06:32
יותר טוב מראפטור.
לרפטור דאבל קבינה חדש מטען מועיל מקסימלי 600 ק"ג. ג'יפ גלדיאטור 730 ק"ג. היילקס חדש לשם השוואה, 830 ק"ג.אוי לא אז גם כאן המסקנה היא שהיילקס עדיף [emoji31]?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
02-12-18, 07:04
כל אחד מהיפנים מאפשר משקל העמסה גבוה יותר מראפטור..או גלדיאטור.

מוכן לוותר על ה-150קג בשביל הסרן החי מקדימה..

opl
02-12-18, 07:45
מרחבי הרשתhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20181202/01048473c9ba84198c31275151a09e8e.jpg

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

KOOKE
02-12-18, 07:49
גלדיאטור עם מרכב אחוד וסגור יהיה רכב הטיולים/מסעות האידאלי במיוחד עם מנוע הדיזל.

אני מניח שמהר מאד תצא גרסת אפטר מרקט כזו או אפילו גירסה מקורית מהיצרן.

האוברלנדינג לאחרונה הפך להיות טרנד לוהט בארה"ב ומכאן ההשערה שלי.

תכלס, כעת משהופסק ייצור הדיפנדר, אין כמעט בשוק רכב מסעות מוכן מהיצרן אולי למעט טויוטה סידרה 70 וזהו- השוק זועק לרכב מסעות מושלם מהיצרן וגלדיאטור דיזל עם מרכב אחוד וסגור בהחלט יכול להיות כזה.

איל מ
02-12-18, 08:29
ניסאן פטרול?
עריכה,
ראיתי מה עשו לפטרולים החדשים,
שכח מזה,
טעות שלי.

ד ו ר ו ן
02-12-18, 08:38
ניסאן פטרול?

עבר מזמן למתלים נפרדים ומרכב רך בהרבה..

למרות שלא חייב להיות בכלל קשר בין סרנים חיים ליכולת של רכב להפוך לרכב שטח מוצלח או ״מסעות״.

GodsFather
02-12-18, 09:46
היום יש גם פורטלים למתלה נפרד...

Sent from my LON-L29 using Tapatalk

YoavR
02-12-18, 22:13
זהו
הוא הוצג רשמית לפני כמעט שבוע.

https://www.youtube.com/watch?v=F5qzwhlMUv8#action=share

boaz avrahami
03-12-18, 00:06
אני מאוהב.
גלדיאטור רוביקון עם שני אופנועים מאחור זה החלום האולטימטיבי!


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

KOOKE
03-12-18, 08:30
בועז להערכתי הגלדיאטור יישאר בגדר חלום.

רוביקון JL עןלה שם ברמת איבזור בסיסית כ- 45,000$ מחיר צפוי בארץ למעלה מ- 400,000 ש"ח

גלדיאטור רוביקון יעלה למעלה מ- 60,000$ שם לפי ההערכות ברשת....כמה יעלה בארץ מפחיד לחשוב ובכלל ספק אם יהיה יבוא סדיר

YoavR
03-12-18, 09:48
שלמה

תפסיק לבלבל אותנו עם עובדות ומספרים.
זאת פנטזיה. תמונות רקע במחשב.
בחיים לא יהיה לי חצי הסכום לטובת רכב...

תנו לאונן בשקט!
מה יש לכם?!

גיא
03-12-18, 10:36
ואוו .. אין ספק שזה נראה מרשים ביותר .. כולל הבלונדה :) והרמקול בלו טוט' הנתיק .. מכונת קיוקי מושלמת !!


הקומנצ'י קצת יותר יפה :)

boaz avrahami
03-12-18, 10:38
שלמה, התכוונתי לרכוש כזה בעוד 15 שנה כשאוכל לגייס את הסכום למשומש. עד אז חלום...


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

kobiav9
03-12-18, 16:26
דור רביעי לאגדה: ג'יפ רנגלר בישראל http://cars.walla.co.il/item/3204734?utm_source=Generalshare&utm_medium=sharebuttonapp&utm_term=social&utm_content=general&utm_campaign=socialbutton

רוביקון ארוך יותר זול מסהרה ארוך???

Sent from my iPhone using Tapatalk

dormiz69
19-12-18, 10:43
נראה יותר ממדהים, מעניין לראות אותו !

אורי חדד
19-12-18, 21:53
הכי מכוער שיש

נמרוד
08-01-19, 23:22
שמועות מדברות על גלדיאטור בדיגום "קוטל רפטור" מהמפעל.

122591122592122593

yuvalshin1
13-05-19, 21:27
מעניין תודה על השיתוף

amitaikl
15-11-19, 10:29
חלק א

https://www.youtube.com/watch?v=VjxEY0tbhGw

חלק ב

https://www.youtube.com/watch?v=9jo_sMSiekA&t=554s

350,000 ש"ח עד 550,000 ש"ח

IlanHadar
15-11-19, 12:27
אפשר ללכת רחוק עם החלומות, הגבהה 6.5" צמיגי 37 ורק מנוע המי 6.4,
https://youtu.be/We0YCZqSCpo

amir_shai
15-11-19, 12:40
זה לא בערך במחיר זיבר?
אז כבר עדיף זיבר חוקי לחלוטין ובעל יכולות יותר טובות באופן משמעותי.

Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

KOOKE
15-11-19, 15:46
הזיבר זו חיה שונה לחלוטין במובן שאין בה כמעט שימושיות יום יומית-זיבר זה מיפלץ שעשועים נטו ולא רואה רוכשי זיבר שיעשו בו שימוש יום יומי לנסוע לעבודה או לאסוף הילדים מהגן או להוביל בו את הספה של החברה...

הגלדיאטור הוא להיט מכירות בארה"ב. הוא השנה הפך להיות הכוכב של תערוכת סמה וכל היצרנים הציגו ים שיפורים ושיפצורים לרכב הזה.

יותר מזה הגלדיאטור הגיע בול בזמן כדי לענות לטרנד ה"אוברלנדיג" שתפס תאוצה מטורפת בארה"ב- הגלדיאטור להדיל מהרנגלר JL הוא בסיס נהדר לבניית רכב מסע- יש מיליון דיגומים בכיוון הזה כולל הסבה למיני קמפר שמתלבש על הארגז.

אישית עוד לא החלטתי אם סוף סוף בזכות הגלדיאטור אני מתחבר לתצורת הטנדר

amir_shai
15-11-19, 15:57
אם הייתי מחליט להוציא כזה סכום על רכב הייתי בוחר בזיבר ונוסע איתו לסופר או לכל מקום אחר.

Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

ד ו ר ו ן
16-11-19, 10:06
אישית עוד לא החלטתי אם סוף סוף בזכות הגלדיאטור אני מתחבר לתצורת הטנדר

אולי זה יחבר אותך..

https://expeditionportal.com/fiftyten-camper-available-for-gladiator-in-usa/

-->