צפייה בגרסה מלאה : גרנד צירוקי דיזל לימיטד 2014 רכב שטח ראוי?
חוות דעת לגבי גרנד 2014 דיזל לימיטד עם מיתלי אוויר רכב שטח ראוי? כרגע בעלים של WK דיזל אוברלנד משופר וחביב חושב להתקדם השאלה לאן?
תשובה חלקית,
ולמה חלקית?
א. שלי 2012 (גיר אחר, "רק" 5 הילוכים).
ב. שלי בנזין
ג. אני מוגבה עם קפיצים רגילים
ד. עברתי לגראנד מסופה...
רכב ראוי, בהחלט.
אני לא יודע לאיזה מרווח גחון תגיע עם כרית אוויר, אצלי הייתי שמח לעוד "2.
אמרו לי שכרית אוויר בגובה מירבי - אין שיכוח כלל.
מצד שני - רכב חזק, לא מתקשה גם במדרגות ועליות קשות.
צמיגי שטח טובים והוא עובר (חייב להוסיף - כמעט) הכל.
האלקטרוניקה עושה עבודה מצויינת, מרגיש כמו נעילות ועולה, יחסית לסופה שלא היתה נעולה, בקלילות ונינוחות.
וו הגרירה של אספיר, הכולל טבעת גרירה - הטבעת נמוכה מידי ומכירה מקרוב את הקרקע
זווית הראייה קדימה (קרוב לאוטו) מעט בעייתית, בסופה ראיתי הרבה יותר טוב. מצלמה קדמית פתרה את הבעייה.
לפני שחובבי היפניות או שאר נציגות המזרח יקפצו - האוטו לא נופל מהם, רק הרבה יותר נוח, ננוח ומרווח.
תגדיר ראוי.
כמו שהוכח כאן בעבר.
גם רכב מסוג *חוק גודווין* הוא רכב שטח ראוי.
דבר ראשון תודה,כרגע נוסע על גרנד דיזל אוברלנד מוגבה ונועל צמיג 31.5 ומצויד בQD2 ככה שאני פחות או יותר מרגיש פתןח לכל מסלול והשאלה באה מתוך מקום של לא לעבור לכלי שהוא מוגבל ועדין.
זו לא אותה גברת.
יותר חכם
יותר חדש
לא נועל 31
וכנראה גם פחות גבוה.
אני עברתי מסופה,
גם איתה הכמריר לא עניין אותי.
אבל, בכל מקום שנכנסתי איתה, אכנס (ונכנס) עם הרכב שלי (2012, בנזין, מוגבה 2", צמיגים 265/60/18 100%)
אממה, יותר לאט, יותר בזהירות.
QD2, אם אינני טועה זו נעילה אמיתית?
כאן יש בקרת משיכה, מאוד יעילה. מעולם לא נסעתי ברכב נעול. מעלות שעם הסופה חייבו מעט יותר גז וכוח - כאן לאט, הקפדה על בחירת נתיב. וכן, כניסתה של האלקטרוניקה מורגשת - והיא עושה את העבודה. מצויין
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.