PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלות על גרירה עם משולש קשיח.



חנן-ג'יפולוג
21-11-18, 07:43
הוצאתי מאחד הכפרים בשומרון דיפנדר שבקבוק תבערה שרף לו את צמת המנוע.
החילוץ לפאתי הכפר, עם רצועה בין דיפנדר לדיפנדר, הלך מעולה. אני מתורגל בזה, כל שנה, ללא תאורה ועם אמצעי ראיית לילה על העיניים, במשך שעות.
החילוץ משם לאחד הישובים היהודיים, על הכביש, עם משולש גרירה שקיבלתי מהחימוש, היה על הפנים בחציו הראשון. מסוכן ממש. בזה אני לא מתורגל בכלל.
נתחיל בזה שהחיבור מהאמר גורר לדיפנדר הנגרר לא הצליח באופן ישיר, מסיבות גאומטריות, אז נאלצנו לשים שאקלים מתווכים בשני הצדדים בדיפנדר.
בהמשך אמרתי לנהג הנגרר שלא יגע בכלום. טעות רצינית, כנראה בגלל דרגת החופש הנוספת שהשאקלים יצרו. הדיפנדר הטלטל מימין לשמאל בפראות. אחרי דקה שהבנו שזה בלתי אפשרי הנהג החזיק בהגה והעסק נרגע.
לשאלות:
עם/בלי נהג ברכב הנגרר?
נהג ברכב הנגרר פעיל או משקולת?
קיבוע של ההגה במצב ישר, או חופשי?

Nitzo kedar
21-11-18, 08:36
במשך שנה טיילתי ארה״ב עם קרואן שגורר אחריו רכב פרטי. הרכב היה מחובר לקרוואן במשולש קבוע ישירות לתפוח הגרירה. בלם יד משוחרר ברכב הניגרר ומפתח בסוויצ׳ במצב ON כדי שההגה לא ינעל. זהו. כמובן שלא היו חופשים משמעותיים בין הרכב למשולש ( שאגב היה נשלף ).

asafk
21-11-18, 08:57
משולש חייב להיות נעול עם חופש עילרוד בלבד.
אחרת - בדיוק כמו שחווית - זה חרא.
משולש תקני שמותאם לרכב הגורר והנגרר - לא צריך נהג ברכב הנגרר.

אסף.

UDAEDRI
21-11-18, 09:35
מנסיון בגרירות של דויד ע"י דויד אחר
משולש בחיבור ישיר (בלי שאקלים) הגרירה בלי תנועות מיותרות.

יש סיכוי שהיה כשל במשולש שגררת איתו?
(ולכן היית צריך עוד שאקלים)

לא זוכר מה החיבור שעושים בין דויד להאמר (אולי מוט)


Sent from my SM-G950F using Tapatalk

חנן-ג'יפולוג
21-11-18, 09:56
האנקול של ההאמר גבוה יותר, אז הטבעת של המשולש לא הגיעה אליו. החיבור לדוד לא איפשר את הזוית.
לא זיהיתי משהו לא תקין.

מוטי ג.
21-11-18, 10:27
מה שאסף כתב,
פעם גררתי עם ארנון מלאכי CJ מחובר עם משולש לסיירה שהייתה לו.
וסתם ישבתי בכסא הנהג ברכב הנגרר, היה משעשע מאוד, בכלל לא הרגשתי שהרכב נגרר.

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

-->