חנן-ג'יפולוג
21-11-18, 07:43
הוצאתי מאחד הכפרים בשומרון דיפנדר שבקבוק תבערה שרף לו את צמת המנוע.
החילוץ לפאתי הכפר, עם רצועה בין דיפנדר לדיפנדר, הלך מעולה. אני מתורגל בזה, כל שנה, ללא תאורה ועם אמצעי ראיית לילה על העיניים, במשך שעות.
החילוץ משם לאחד הישובים היהודיים, על הכביש, עם משולש גרירה שקיבלתי מהחימוש, היה על הפנים בחציו הראשון. מסוכן ממש. בזה אני לא מתורגל בכלל.
נתחיל בזה שהחיבור מהאמר גורר לדיפנדר הנגרר לא הצליח באופן ישיר, מסיבות גאומטריות, אז נאלצנו לשים שאקלים מתווכים בשני הצדדים בדיפנדר.
בהמשך אמרתי לנהג הנגרר שלא יגע בכלום. טעות רצינית, כנראה בגלל דרגת החופש הנוספת שהשאקלים יצרו. הדיפנדר הטלטל מימין לשמאל בפראות. אחרי דקה שהבנו שזה בלתי אפשרי הנהג החזיק בהגה והעסק נרגע.
לשאלות:
עם/בלי נהג ברכב הנגרר?
נהג ברכב הנגרר פעיל או משקולת?
קיבוע של ההגה במצב ישר, או חופשי?
החילוץ לפאתי הכפר, עם רצועה בין דיפנדר לדיפנדר, הלך מעולה. אני מתורגל בזה, כל שנה, ללא תאורה ועם אמצעי ראיית לילה על העיניים, במשך שעות.
החילוץ משם לאחד הישובים היהודיים, על הכביש, עם משולש גרירה שקיבלתי מהחימוש, היה על הפנים בחציו הראשון. מסוכן ממש. בזה אני לא מתורגל בכלל.
נתחיל בזה שהחיבור מהאמר גורר לדיפנדר הנגרר לא הצליח באופן ישיר, מסיבות גאומטריות, אז נאלצנו לשים שאקלים מתווכים בשני הצדדים בדיפנדר.
בהמשך אמרתי לנהג הנגרר שלא יגע בכלום. טעות רצינית, כנראה בגלל דרגת החופש הנוספת שהשאקלים יצרו. הדיפנדר הטלטל מימין לשמאל בפראות. אחרי דקה שהבנו שזה בלתי אפשרי הנהג החזיק בהגה והעסק נרגע.
לשאלות:
עם/בלי נהג ברכב הנגרר?
נהג ברכב הנגרר פעיל או משקולת?
קיבוע של ההגה במצב ישר, או חופשי?