צפייה בגרסה מלאה : גרנד שירוקי מוסב לגז
היי
אני חושב לקנות גרנד שירוקי מוסב (2005-2010 )
שמעתי כל מיני דעות לכאן או לכאן, לחברה הלך מנוע
אשמח לשמוע מנסיון אישי, האם כדאי
תודה
היי
אני חושב לקנות גרנד שירוקי מוסב (2005-2010 )
שמעתי כל מיני דעות לכאן או לכאן, לחברה הלך מנוע
אשמח לשמוע מנסיון אישי, האם כדאי
תודה
אחי נסע 4 שנים ולמעלה מ-100K ק"מ עם קומנדר שהוא הסב (4.7) - ללא כל תקלה.
לאחר שמכר עבר לרכב אחר של קריזלר וגם אותו הסב (נוסע עליו כבר שנתיים ++
אבא שלי עם סובארו מס' 3 - מוסב.
אני רק שנה - לא נחשב.
רוצה לומר - מי הסב וכיצד טופל הרכב.
כעיקרון, הרכבים של קריזלר מקבלים גז באהבה.
היה פעם דיון על כך שהרכבים מתחממים יותר, ולכן מסוכן. אתמול גילית שהרכב שלי קר יותר בכ10 מעלות מאחרים (היום השוותי גז לבנזין - אין הפרש טמפ').
אישית - כמו ההמלצה שאתה תיתן לכל רכב שטח: אם הותקן אצל אחד המוכרים והטובים ולא חאפר, וטופל כראוי - לא צפויות בעיות מיוחדות.
6 שנים עם גראנד מוסב לגז ,
עובד פיקס ואין שום בעיה .
ובשנה האחרונה עם סיקס שמונע בגז (מנוע גראנד) והכל עובד מצויין .
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
הסבה שאינה מכויילת היטב יכולה לפגוע במנוע. הסבה טובה ומותאמת למנוע אינה בעייתית.
איך יודעים ? אם אתה יכול "לגרור" את המועמד לב"ש, הייתי מנסה לקבוע את בדיקת הקנייה אצל ערן המסוקס. הוא ידע להגיד לך אם כיול המערכת הנוכחי תקין או עם פוטנציאל נזק למנוע.
הטלפון של ערן: 052-3732306
boaz avrahami
25-11-18, 13:54
חברים,
חלקכם ( אפילו רובכם) עם מנועי 4.0 או 5.2 שאינם נחשבים לרגישים.
מנועי 4.7 ידועים ככאלו שפחות אוהבי גז.
פות״ש מתכוון אליהם ולכן רק התגובה של ש01 רלוונטית לשאלתו
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אולי הרבה יחלקו עלי, אבל הסטטיסטיקה אינה משקרת, מנוע 4.7 רגיש יותר לשינויים הקשורים בחום מנוע, הקשר לגז הוא בכיול ואיכות המערכת, מערכת שהמחשב לא מכוייל נכון, או שמזרק דפוק תגרום לבוכנה מסוימת למיספייר ולהודעת תקלה הקשורה לתערובת או הזרקה לא תקינה, הזנחה של העניין עלולה לגרום לנזק בראש, בנפילה של שסתום לתוך הבוכנה ולסלט תורכי... עוד נקודה היא כשל גבוהה במחשבים ובצמת מחשב ברכבים המוגזים, ההשערה שלנו היא קירבה של הרדיוסר החם שמותקן בסמיכות למחשב, כי שם יש חלל ריק.
מנועי 5.7 פחות רגישים לעניין.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
חברים,
חלקכם ( אפילו רובכם) עם מנועי 4.0 או 5.2 שאינם נחשבים לרגישים.
מנועי 4.7 ידועים ככאלו שפחות אוהבי גז.
פות״ש מתכוון אליהם ולכן רק התגובה של ש01 רלוונטית לשאלתו
לא נכון.
הנחתי מראש שככל הנראה מדובר במנוע הזה.
התקנה נכונה עבורו תכלול משמנת ו/או שילוב בנזין בגז, מתוך הבנה של רגישות המנוע. כמו שכתבתי במקור:
הסבה טובה ומותאמת למנוע אינה בעייתית.
יועיל בטובו פות"ש להבהיר איזה גראנד wk הוא מתכוון לקרוא.
שכן מגיע עם כמה גרסאות מנוע.
בקבוצה המכובדת של wk יש אין סוף דיבורים ( שלא לומר חפירות) בעניין.
חייב לומר, כלוגם סולר משועשע מהצד-
גם אם אין כל נזק עם עדות ברורה לגז- זה לא שגר ושכח.
צריך לכייל ולכוון ולתאם ולטפל וכל תקלה היא ריצה למוסך ואז ריצה לגז ולהיפך.
כך שהחיסכון התיאורטי אולי קטן מזה שעל הנייר.
וזה לפני מנוע שאולי נופח נשמתו או מחשבו מחום.
בכללי wk הוא אוטו משוכלל ורגיש, המון מחשבים וחיישנים.
ועם כל הנגעים המוכרים מהצירירוקים שקדמו לו.
כך ששינוי בו צריך להעשות במקצוענות ודורש גם קצת מכיוון הבעלים.
וכמו שציין רמי- יש דעה מוצקה של 5.7 עמיד יותר יאחיו הקטנים. הוא כנראה עדיף בכל פרמטר... אם כבר אז כבר....
קיבלתי מרמי טיפ ראשוני כשחשבתי על wk-
או דיזל או המי 5.7
בכל מקרה עם מערכת qd2.
קניתי סולר ואני נהנה מאוד מאוד מהמרצדס אינסייד....
צריך לכייל ולכוון ולתאם ולטפל וכל תקלה היא ריצה למוסך ואז ריצה לגז ולהיפך.
כך שהחיסכון התיאורטי אולי קטן מזה שעל הנייר.
שכחת לציין שבין המוסך לגז צריך לאמר פעמיים הגומל על ראש הר מירון ובחזור צריך להשאיר תרומה לכהנים במערת המכפלה.
וברצינות: אם יש חשד במערכת הגז, עוברים לבנזין בלחיצת כפתור בתא הנהג
אולי אני בדעת מיעוט, אבל המנוע זה החלק הכי טוב באוטו הזה (היה 5.7) ומראש היה לי ברור שאני לא מקרב לזה שום מערכת גז
לא אכפת כמה בנזין ילגום
Sent from my iPhone using Tapatalk
כל אחד וחשבון הבנק שלו :)
גז היה יוצא הרבה יותר יקר... אפילו בעלויות זה הסתדר טוב
Sent from my iPhone using Tapatalk
גז היה יוצא הרבה יותר יקר... אפילו בעלויות זה הסתדר טוב
Sent from my iPhone using Tapatalkתסביר בבקשה.
אצלי, ברכב טיולים בלבד, מערכת הגז כבר שילמה את עצמה וגם עוד מנוע נוסף אם חו"ח יקרה משהו למנוע. עוד שנה זה כבר יממן לי סטרוקר :)
אז נכון, המנוע שלי זול יותר ועמיד יותר, לא צריך משמנת וכו׳, אבל גם פחות שתיין. גם אם החסכון יהיה מעט קטן יותר, עדיין לטעמי הוא יהיה משמעותי.
כדי שהתקנת גז תהיה כדאית צריכים להתקיים 3 תנאים:
1-נסועה שנתית גבוהה מספיק
2-החזקה לאורך זמן של הרכב (ליתר דיוק מכפלה של סעיף 1 בסעיף 2)
3-לא הלך מנוע בגלל ההתקנה
אני עררונית לא התקנתי בגלל שאני לא מאמין בסעיף 3
אבל גם לא החזקתי את הגרנד יותר משנה
חשוב לציין את זה כי אין מה להתקין גז על רכב שאתה לא בטוח תחזיק לאורך זמן. אף אחד כולל במעמד המכירה לא יחזיר את ההשקעה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ברכב שצורך 1:5, אתה מחזיר את ההשקעה אחרי 15,000 ק"מ (חשבון גס מאוד)
boaz avrahami
26-11-18, 21:50
ברכב שצורך 1:5, אתה מחזיר את ההשקעה אחרי 15,000 ק"מ (חשבון גס מאוד)
בהינתן שאין תקלות מהותיות כמו החלפת מנוע ושות׳
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
נדב, זה לא כל כך פשוט, אולי ברכב יותר טיפש וישן החיים קלים, להיות בעלים של wk מוגז מזכיר לי ימים רחוקים שהיינו מרחמים על בעלי הכרכרות הבריטיות המטפטפות שנוהגים כל הזמן בחרדה שמא אוטוטו מגיעה התקלה הבאה..
אז אולי ישנם כאלה שנהנים משקט, ואולי אחרים חיים בהכחשה שכל הצרות לא קשורות לגז, ואולי אחרים מתביישים בכלל להודות שיש תקלות מרובות יותר, אך כבר 5 שנים אני שומע סיפורים, חלקם מסמרי שיער על מנועים שהולכים, על תקלות שונות שאין להן פיתרון,
על לקוחות ממורמים, על מתקיני גז חובבנים, אפילו על הגעה לבתי משפט..
בקיצור רוב אלו שלא נהנו מה wk 4.7 שלהם היו עם רכבים מוגזים, סטטיסטיקה אמרנו כבר?
אני מכרתי את ה wk 5.7 שלי לאחר שנים טובות ומהנות ללא גז, שילמתי על דלק יקר ונהנתי מכל רגע, היתה תמורה מלאה לכל לחיצת דוושה, ועם אמינות כללית כמעט מושלמת.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
בהינתן שאין תקלות מהותיות כמו החלפת מנוע ושות׳
ברור.
אגב, אם אני זוכר נכון יש עוד איזה 17 סיבות אחרות שעשויות לגרום למנוע של הגראנד להתחמם, כנראה אפילו בסבירות יותר גבוהה מאשר מערכת הגז.
מה שכן, המערכות המקוריות של הרכב יוצאות מהמפעל מכויילות ונעולות, והדברים משתבשים רק אם יש תקלות.
מערכת הגז היא ג'נרית וצריך להתאים אותה לרכב. וצריך לדעת לעשות את זה. ערן המסוקס, כבר אמרתי ?
כבר 5 שנים אני שומע סיפורים, חלקם מסמרי שיער על מנועים שהולכים, על תקלות שונות שאין להן פיתרון,
על לקוחות ממורמים, על מתקיני גז חובבנים, אפילו על הגעה לבתי משפט..
יש בינינו הסכמה מלאה שהתקנה חובבנית וכיול לא טוב של מערכת הגז יכולים לגרום נזק למנוע, במיוחד אם הוא מהיותר רגישים כמו ה- 4.7.
אני לא חושב שיש מישהו שיכול להביא סטטיסטיקה של מנועים שהלכו למרות התקנה טובה של מערכת הגז, ולכן הפחד מההתקנה...
ומכאן זה בעיקר עניין של אמונה ...
סתם מסקרנות - כמה עולה מנוע 4.7 אם צריך להחליף ?
מנוע 4.0 ב- XJ הוא זול יחסית, לכן לקחתי בחשבון את הסיכון מול החסכון והחלטתי ללכת על גז. למעשה מבחינתי זה היה חלק ממחיר הקנייה - אני לא יכול להרשות לעצמי את צריחת הדלק של הנבלה... ועכשיו אני נהנה מג'יפ נהדר בעלויות נסיעה דומות לאלו של הויטארה ...
boaz avrahami
26-11-18, 22:13
ברור.
אגב, אם אני זוכר נכון יש עוד איזה 17 סיבות אחרות שעשויות לגרום למנוע של הגראנד להתחמם, כנראה אפילו בסבירות יותר גבוהה מאשר מערכת הגז.
מה שכן, המערכות המקוריות של הרכב יוצאות מהמפעל מכויילות ונעולות, והדברים משתבשים רק אם יש תקלות.
מערכת הגז היא ג'נרית וצריך להתאים אותה לרכב. וצריך לדעת לעשות את זה. ערן המסוקס, כבר אמרתי ?
ראשית אתה מערב סוגים שונים של מנועים תחת שם המשפחה גרנד.
מאפיין שאני שמתי אליו לב הוא שכאשר מתחילים להוציא את המערכת מאיזון עם שינויים לא מקוריים ושימוש בחלפים לא מקוריים מתחילות הבעיות ומשם זה ממשיך בשני כיוונים בהתאם לבעלים-
סוג אחד חוזר למקור.
סוג אחר מתחיל במסלול של נסיונות כושלים ברובם לפתור את הבעיות החדשות שנוצרו על ידי עוד שינויים מוזרים.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז, אתה טוען שאין סוג שלישי שמשלם בזול על הגז ונהנה מהחיים עם הגראנד ?
boaz avrahami
26-11-18, 22:28
לא נדב.
אני טוען שפות״ש מעוניין לקבל מידע על מנוע מסוג מסויים וכל חוות דעת כללית על גז לא מסייעת לו.
הוא ביקש מידע על גז במנוע 4.7
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אבל אתה בוחר להתעלם מהסוג השלישי הזה...
למעשה פותח השרשור ביקש עצה על קניית גראנד שכבר מותקנת בו מערכת גז.
והוא קיבל כמה עצות, כמה דעות שונות כרגיל בג'יפולוג (וטוב שכך :) )
אני עדיין סבור שלא הכל שחור, אלא שמכיוון ומדובר במנוע רגיש להתחממות חשוב לבדוק באופן קפדני מאוד את התקנת הגז, כולל הכיול שלה וקריאת כל המדדים בזמן נסיעה. בדיוק מה שערן עושה בזמן כיול.
boaz avrahami
26-11-18, 23:13
נדב,
במקרה פותח השרשור ניסח שאלה מאוד מדוייקת.
הוא לא שאל שאלה כללית על גז אלא על רכב מסויים עם מנוע מסויים ועמידותו לגז.
ולכן התשובה הנכונה עבורו היא שיש מנועים שמקבלים גז יפה ויש שפחות.
מנוע ה 4.7 הוא מאלה שפחות מקבלים גז בסלחנות.
סיכוי גבוה מאוד שהכשלים במנועים אלו נובעים מסוג וכיול המערכת אבל אין סטטיסטיקה מסודרת.
ההחזר השקעה על הגז במנועים שתיינים אלו הינו מהיר יחסית.
למיטב ידיעתי גם החלפת מנוע כזה אינה יקרה בהשוואה למנוע ברכב מקביל יפני ועשויה להיסתכם רק ב 25000 שח למנוע חדש.
אולי סכום גבוה ביחס למחיר הרכב אבל לא מאוד גבוה ביחס לחסכון הכספי שההסבה תיתן.
בועז
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הייתי שואל את המוכר כמה זמן הרכב עם מערכת גז.
אני משער שאם נגרמו בעיות / הוצאות אינסופיות בעקבות התקנה לא מוצלחת - יהיה רצון למכור את הרכב... לכן אם ההתקנה היא בת שנה-שנה וחצי הייתי חושד
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.