צפייה בגרסה מלאה : רעידות
שלום לכולם
יש לי סוזוקי גיימני 2007 הרכב ברשותי כבר 8 שנים אציין שזה רכב מדהים ואמין , לאחרונה נוצר לי וויברציות חזקות
בזמן שהאוטו בעצירה ברמזור או ברוורס , הייתי במוסך לבדיקה ואמרו לי שהתושבות מנוע גמורות והתושבת גיר תקינה
החלפתי רק תושבות מנוע( שמו לי סיניות ) , והוויברציות החמירו עוד יותר וזה נהייה מאוד מעצבן כל הוויברציות ,לקחתי את האוטו למוסך אחר ואמרו שזה עוד פעם התושבות האם למישהו
יש פתרון בעניין ?
אשמח לתשובות בנושא
לי נשמע שיש לבדוק בוקסות בזרועות רדיוס... לחפש סדקים... יובש או קרעים.
אם מחליטים להחליף ממליץ בחום להקפיד על חלפים מקוריים... לטובת אריכות ימים ושקט נפשי ממוסכים לאורך זמן.
ייתכן אגב גם צלחות ברקס עקומות.
אגב נשמח לדעת מי המוסכים... אגב.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
שים לב שהוא ציין רעידות בזמן עמידה.
סליחה טעיתי...
הבנתי שהרעידות בבלימה .. לא בעצירה...
התעלם ממה שכתבתי.
תושבות מנוע , גיר טרנספר הן אלו שצריך לבדוק.
ייתכן גם דרייבשאפט אחורי או מרכזי לא מאוזנים שמוסיפים לחגיגה.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
הרעידות הם לא בבלימה הם בעצירה מלאה כמו שציינתי בעמידה ברמזור או בהעברת הילוך לרוורס
הרעידות הם לא בבלימה הם בעצירה מלאה כמו שציינתי בעמידה ברמזור או בהעברת הילוך לרוורס
לא חושב שזה יכול להיות אחד מכל הגורמים שצויינו מעלה. האם בעמידה בניוטרל הרעידות לא מפסיקות?
אם כן בודאות לא דרייבשאפטים לא בלמים ולא מוטות רדיוס או טרנספר. במצב כזה מסתובב רק המנוע והגיר.
באופן טבעי מחפשים במנוע וגיר, ותושבות (שהן בעצם משככים שנועדו להנחית את הרעידות הן החשוד העיקרי)
קשה להגיד בלי לראות אבל איך הגיעו למסקנה שזה תושבות מנוע ולא תושבות גיר? אם התושבת לא קרועה כמו שהרבה מוסכניקים מחפשים לראות זה לא אומר שהיא תקינה...
אם לא זה ולא זה לא פותרים את הבעיה, אני הייתי מסתכל לכיוון המנוע.
לפני הרבה שנים בטויוטה קורולה גם אותנו בלבלו עם החלפות תושבות ולא עזר, עד שבסופו של דבר החלפתי פלאגים על דעת עצמי, הם היו די מפויחים וכנראה הוציאו את המנוע מאיזון כל שהתפתחו רעידות (למרות שתקלה לא קפצה עליהם). בקיצור פלאגים חדשים והבעיה נפתרה.
פתחת מכסה מנוע? איך המנוע עובד? עגול? מקרטע?
אם המנוע עובד מחוספס בסרק (כנראה שמחוספס מאוד), סביר שתושבות מנוע חדשות יעבירו את הרעידות למרכב יותר טוב...כפי שציינת.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
חוץ מפלאגים ייתכן גם שהקויילים מזייפים, הרבה ג'ימינים נתקלים בבעיה הזו...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
כשהאוטו רועד מה מצב הסל״ד?
אני רק אוסיף שבלי קשר להחלפת התושבות שעשית שיתכן והיו עייפות בכל מקרה (שלי 2008 והם בהחלט דורשות החלפה),
מרגיש לא מקצועי ולא שירותי מצד המוסך לשחרר אותך הביתה עם אותה תקלה שאיתה הגעת.
אני אמנע מלפרסם אף אחד בפורום אבל אני מטפל אצל אחד הגורואים המוכרים לרכב הזה,
אני לא אטען שהוא זול או שהוא תמיד מוצא פתרון לתקלה בניסיון הראשון, אבל הוא בחיים לא שחרר אותי הביתה בלי שנפתרה התקלה שאיתה באתי,
שזה אומר להחליף מה שהחליף ואחרכך לקחת את האוטו לסיבוב ולוודא שהתקלה נפתרה.
אני חושב שזו דרישה מינימאלית למוסך שאתה מטפל בו.
אם אתה לא מסתדר, דבר איתי בפרטי.
אגב תושבות סיניות זה לרוב דרעק, עדיף להשקיע במקוריות, הן לא מתות כל כך מהר.
[QUOTE=Zivcar;821575]לא חושב שזה יכול להיות אחד מכל הגורמים שצויינו מעלה. האם בעמידה בניוטרל הרעידות לא מפסיקות?
אם כן בודאות לא דרייבשאפטים לא בלמים ולא מוטות רדיוס או טרנספר. במצב כזה מסתובב רק המנוע והגיר.
באופן טבעי מחפשים במנוע וגיר, ותושבות (שהן בעצם משככים שנועדו להנחית את הרעידות הן החשוד העיקרי)
קשה להגיד בלי לראות אבל איך הגיעו למסקנה שזה תושבות מנוע ולא תושבות גיר? אם התושבת לא קרועה כמו שהרבה מוסכניקים מחפשים לראות זה לא אומר שהיא תקינה...
אם לא זה ולא זה לא פותרים את הבעיה, אני הייתי מסתכל לכיוון המנוע.
לפני הרבה שנים בטויוטה קורולה גם אותנו בלבלו עם החלפות תושבות ולא עזר, עד שבסופו של דבר החלפתי פלאגים על דעת עצמי, הם היו די מפויחים וכנראה הוציאו את המנוע מאיזון כל שהתפתחו רעידות (למרות שתקלה לא קפצה עליהם). בקיצור פלאגים חדשים והבעיה נפתרה.
האוטו עבר טיפול כולל פלגים לפני 3 חודשים
וקצת אחרי זה התחילו הבעיות במקרה?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.