צפייה בגרסה מלאה : רכישת חלפים מהודו - הועבר משרשור אחר
הירשפלד יובל
29-11-18, 13:57
וגם תתחיל לנהוג הצד שמאל:-)
Sent from my MI 5s using Tapatalkהגיע מהודו ,בתוך שקית של " חלק מקורי סוזוקי " ,לא מצאתי את הקליבר שלי , אבל כבר מגודל הקופסא שהייתה בדואר ,ראיתי שמשהו קטן כאן. רואים בתמונה ומרגישים שמרכיבים אותו , הקוטר של החדש קטן במס' mm . לתשומת לב של מי שגם יזמין.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181129/9ad256b83faaf2b3087a413fb89d3404.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20181129/497ed2a3d44c38c72a609bc0fbd27053.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20181129/2f8afc6bce622ca601eb50078ccd05cc.jpg
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
ממליץ בחום להימנע מחלקים מהודו.
האיכות ירודה במיוחד...גם חלקי פח וגם חלקי גומי.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
הירשפלד יובל
29-11-18, 18:48
ממליץ בחום להימנע מחלקים מהודו.
האיכות ירודה במיוחד...גם חלקי פח וגם חלקי גומי.
Sent from my SM-A530F using Tapatalkלא יודע. שים לב שמעבר לזה שכתוב " חלק סוזוקי מקורי S.G.P " רשום על השקית : made in japan.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אם זה רק הגיע מהודו ... ויוצר ביפן ... מעולה!
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
הירשפלד יובל
01-12-18, 15:43
[QUOTE=e-Pit@m;821908]ממליץ בחום להימנע מחלקים מהודו.
האיכות ירודה במיוחד...גם חלקי פח וגם חלקי גומי.
אורי (?) : לא יודע במה אתה נכווית עם ההודים , כמו שנראה לי במקרה הצינור הם היו רק חוליית שיווק והחלק הוא תוצרת סוזוקי מיפן לפי השקית וה - catalog namber . אני מבוגר ממך ביום/יומיים וזוכר עוד שבשנות ה-70 הערכנו והשתדלנו למצוא רק דברים שהיה רשום עליהם
MADE IN :USA / ENGLAND / GERMANY . כשראינו אז מוצרים עם כיתוב : MADE IN JAPAN , כמו SONY CORPORATION , הסתכלנו עליהם כמו עב'מ
ולא ידענו מה זה ומה זה שווה. עברו 40-50 שנה וההיסטוריה הוכיחה שהתלמיד עלה על רבו וכל מה שהיפנים העתיקו מהאמריקאים/מהעולם , הם פיתחו וייצרו באותה רמה לפחות.
מתוצרת סין אני בורח לכן קניתי והרכבתי ברכב calmini +
LOCKRIGHT . בשל עלויות יצור כל יצרני/יצרני מותגים עוברים למדינות שונות ומשונות : בלנדסטון/קאטרפילר - ויטנאם , אייפון - סין ועוד .
הבאתי מהודו לא מזמן ובמודע שזה תוצרת הודו 4 צמיגי ניילון של עבודות שטח
, כאשר היצרן BKT , הוא אחד מיצרני הצמיגים לעבודות עפר/חקלאות הנפוצים/נחשבים בעולם כאשר מאחוריו עומדים כמדומני מבחינת פיתוח , לא בטוח בכך :יוהוקמה ו/או אלייאנס . כך שאני לפחות בדברים/מוצרים מסויימים , לא פוסל את ההודים.
אתה יכול לתת להם הזדמנות, בסוף זה הכסף שלך. מניסיון של רבים-החלקים ההודים לסמוראי הם מאיכות נמוכה ביותר. יש יוצאים מהכלל ואלו החלקים שמיוצרים ביפן ורק משווקים בהודו, כמו הצינור שקנית. אגב-מדדת את הקוטר שלו?
הירשפלד יובל
01-12-18, 18:32
אתה יכול לתת להם הזדמנות, בסוף זה הכסף שלך. מניסיון של רבים-החלקים ההודים לסמוראי הם מאיכות נמוכה ביותר. יש יוצאים מהכלל ואלו החלקים שמיוצרים ביפן ורק משווקים בהודו, כמו הצינור שקנית. אגב-מדדת את הקוטר שלו?כרגע , אני בדיוק מחפש את הקליבר שלי.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
דווקא מה שמוחלף שצלמת לא נראה דומה למקורי...
לגבי חלקים מקוריים של סוזוקי שיוצרו בהודו: מניסיון של חברים פה בפורום.
מסגרת שמשה שלמה חדשה - ריתוכים ןפח ברמה ירודה מהסמו המקורי בן 20..
תושבת טרנספר, חדשה לגמרי... לא החזיקה עליה אחת שהצריכה שילוב לlow.
זה מספיק?
לגבי הצמיגים שלך... לא בדיוק גאווה הודית.
(למה אתה לא מעלה אף תמונה של האוטו עם הצמיגים מורכבים?)
תסלח לי ... אבל זה לנסוע על משהו יותר פרה היסטורי מהרכב שלך... ובאמת חוץ מהשרידות העדיפה (כביכול... לא אתווכח עם ניסיון מוכח)..זו פשוט סכנת נפשות...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
הירשפלד יובל
01-12-18, 22:06
מה שהוחלף דווקא כן דומה למקורי חוץ מזה שהוא צר בכמה mm . מצאתי את הקליבר שלי , מחר אמדוד אם ניתן. המקורי שבתמונה קצר
בכ -2cm , כי כשפרקתי אותו , אולי היה המקורי בן 31 , החלק התחתון היה מפורר/אכול. חתכתי מלמטה 2cm , צבעתי אותו בממיר חלודה
ועל זה ספריי גילוון קר . בגלל החוסר של 2cm , הזמנתי את החדש. בדיקה עם קאליבר על הישן לא תהיה אמיתית ,כי יש עליו 2 שכבות נוספות.
בהקשר לצמיגים . יש לי סבלנות . קודם כל אחרי כמה שנים טובות מבין 23 הצמיגים שיש לו בבית , יש לו רביעיה אחת 3418 .
הרכב חוזר לכביש אחרי 4 שנים שהיה בהקפאה ויש לו כרגע אי אלו מחלות ילדות/ישור קו אחרי השנים שהיה בהקפאה. לאחר שאאפס אותו ,
ארכיב לו את הצמיגים ההודים למעלות בתוך/ליד ירושלים שיאתגרו את הצמיג ההודי. אין לי מה לעשות איתם על הכביש .על הנייר הם מוגבלים ל-40km/h .
בהקשר לתושבת טרנספר , אם אנחנו מדברים על אותה אחת , גם היפנית המקורית לא הייתה מציאה גדולה . יש לתושבת המקורית אלסטיות/גמישות מסויימת כדי לקבל/לשכך את תנועות/כוחות הטרנספר. ישנו פוסט שלי לפני כמה שנים שבו ציינתי איך החלפתי את המקוריות בתושבות שבניתי מתושבות מדחסים.
זה לא צמיג .... בעיקר לבוץ עמוק.. לא נראה לי משהו שיתן לך שליטה בסלעים..
שנית, לגבי התושבת טרנספר מגומי אין איתן שום בעיה... אגב באותו טיולי שההודית התנתקה גומי מבורג.. בעלייה הראשונה שלה... נשלפה התושבת העתיקה שהיתה על הטנדר של עימרי ואיתה גם סיים את העלייה וכל הטיול בבטחה.
אבל מהגשר ברזל של הטרנספר הייתי חושש מאוד.
יש להם נטיה להתעקם עם קיטים צנועים גם של 4.16 בטרנספר.
מעל זה (הפחתה של 5.12/6.4/6.5) אתה מסכן את הקייס הקייס...
המינימום זה לחזק ולעבות את הברזלים המקוריים..
אבל במחירים ובזמינות חלקים של ימינו ... לא שווה את ההימור בהרס של הטרנספר וטיול... שמים עריסה מחוזקת.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
הירשפלד יובל
02-12-18, 18:34
זה לא צמיג .... בעיקר לבוץ עמוק.. לא נראה לי משהו שיתן לך שליטה בסלעים..
שנית, לגבי התושבת טרנספר מגומי אין איתן שום בעיה... אגב באותו טיולי שההודית התנתקה גומי מבורג.. בעלייה הראשונה שלה... נשלפה התושבת העתיקה שהיתה על הטנדר של עימרי ואיתה גם סיים את העלייה וכל הטיול בבטחה.
אבל מהגשר ברזל של הטרנספר הייתי חושש מאוד.
יש להם נטיה להתעקם עם קיטים צנועים גם של 4.16 בטרנספר.
מעל זה (הפחתה של 5.12/6.4/6.5) אתה מסכן את הקייס הקייס...
המינימום זה לחזק ולעבות את הברזלים המקוריים..
אבל במחירים ובזמינות חלקים של ימינו ... לא שווה את ההימור בהרס של הטרנספר וטיול... שמים עריסה מחוזקת.
Sent from my SM-A530F using Tapatalkלמרות הראיה שלי שהיא לא כימים ימימה , העין לא טעתה במבט ראשון. במדידה עם קליבר :
החדש, מקורי של סוזוקי - קוטר 27mm .
הישן , שלא ידוע מקורו - קוטר 32mm .
רק להזכיר כמו שציינתי קודם יש על הישן 2
שכבות ממיר + גילוון קר.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181202/ad6cb322f297d2573137c5b03663b40c.jpg
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
החדש בקוטר הנכון. כדאי שתחליף צנרת גומי כי היא נראית נפוחה
בגדול... מצטרף להמלצה להימנע מחלקים מהודו.
תושבות טרנפסר התפרקו בטיול הראשון. כבל ספידומטר נקרא אחרי 1,000 ק"מ. גומי איטום לדלתות דק יותר מהמקורי ולכן הדלת לא נסגרת ממש טוב. בגדול 90% מהחלקים שהזמנתי הוחלפו כבר. לך תדע, יש מצב שההודי שמוכר את החלקים האלה רק שם אותם בשקית מקורית.
מצד שני הזמנתי עכשיו נדנדות בגודל מקורי מההודי כי זה היה זול :)
כשקונים צריך לזכור שהמוצר הזה הוא לא בהשוואה לחלק מקורי אלה בהשוואה לחלק תחליפי זול בארץ.
הירשפלד יובל
16-12-18, 12:59
https://youtu.be/wOg1NTihRBE
זה 1 משני סרטונים שמצאתי היום . שלום חנוך משנת 75. תכף אעלה את השני וההסבר/טיעונים שלי על תוצרת הודית.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
הירשפלד יובל
16-12-18, 15:14
https://www.youtube.com/watch?v=80dUwsV1ntU&index=20&list=PLfBOU1A7X23Ic37QJ075kp7eTJevHQk4t&t=31s
זהו סרטון שנתקלתי בו היום . נאמר לי בעבר אולם לא ראיתי זאת בכתובים שאליאנס העבירו חלק מהיצור להודו ושיוקהמה יפן לקחו שותפות או חלק לא ידוע ( לי לפחות ) באליאנס . אני מניח שלתוצרת יפן בכלל וליוקהמה צמיגים אין לחברי הפורום השגות/טענות על איכות מוצר.
אין מה לעשות , זו דרכו של עולם , כל היצרנים מחפשים איך להוזיל עלויות יצור/כוח אדם. דלתא ישראל הלכו למצריים וירדן וכשגילו את סין , רצו לשם. הבלנדסטון האוסטרליות שאנחנו נועלים מיוצרות בוויטנאם , אייפון בסין ואפילו השם ישמור כמי שמחזיק בבית 3 או יותר מצלמות LEICA GERMANY ( הותיקה שבינהן rangefinder משנת 1936 עדיין שמישה ), האחרונה שקיבלתי כחדשה לפני 6 שנים : תוצרת יפן.
יש לדעתי לעשות הפרדה בין תוצרת הודית שבאה לתת מענה/תחליף זול לחלקים מקורים יפנים וכאן אם אין בקרת איכות של מפעל האם תופש הכלל : WHAT YOU PAY IS WHAT YOU GET , לבין 2 קטגוריות אחרות : 1- מוצרים שמיוצרים בהודו בשל עלויות יצור זולות תוך בקרה של מפעל האם ( אליאנס , יוקהמה ) . 2 : פיתוח של ההודים עם או בלי ליווי של מפעל גדול כלשהו.
https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif
Balkrishna Industries is currently an OEM (https://en.wikipedia.org/wiki/OEM) vendor for heavy equipment (https://en.wikipedia.org/wiki/Heavy_equipment) manufacturers like JCB (company) (https://en.wikipedia.org/wiki/JCB_(company)), John Deere (https://en.wikipedia.org/wiki/John_Deere).
(BALKRISHNA INDUSTRIES LIMITED - BKT ( INDIA
ולענייננו. 7+ שנים עבדתי בתכנון/הקמה ואחזת תחנות /מסדרי מתח גבוה לצורך הקמת מקורות אנרגייה זמניים באתרים בהם ביצענו כריית מנהרות/אולמות . מנהרות הראל/קסטל , תחנת האומה/נבון בי-ם של קו הרכבת המהיר י-ם/ת"א .
אני עם סמוראי 87 , קפיצי עלים שהוחלפו אומנם לפני מס' שנים ,אולם כמו שיוצר , הוא עדיין לא משתווה לנוחות הנסיעה של קפיצי סליל .לאחר התקנה בטרנספר של קיט הפחתה calmini 5.14 את הקסטל לכיוון י-ם הוא ירד ב-100km/h אולי רק בהילוך סרק. לכן כשאני קורא כאן דיונים על קוד מהירות - זה מצחיק אותי.
במנהרות הראל בניתי תחנה במיקום שהקצתה לי חברת החשמל שבשלב מסוים לא רצתה לאשר לי חיבור, בגלל שיפוע גישה חד מדי לטעמם. אני טיפסתי לשם עם היילקס ומעמיס טלסקופי JCB .משאית קלה של חח'י IVECO 4X4 לא הצליחה לטפס עד הסוף. בתחנת נבון כשחפרנו את שיפוע הדרגנוע - גובה 80m מטר ,שיפוע שהייתי עולה אותו עם ה-היילקס ב 1 low . סיפרו לי - לא ראיתי - על באגר זחלילי שלקח סיבוב לא נכון והחל להחליק.
כל הסיפור הקודם בא כדי להסביר בחירות שלי כתוצאה מנסיון. הציעו לי צמיג יוקהמהפוליאסטר כמדומני , 7.00-15 Y742 , מניח יפני במחיר שערורתי . ( כנראה המציע סבר שאני במצוקה בגלל נדירות המידה - רק שלא ידע שיש לי 23 בבית ) . ויתרתי חזרתי למקורות - NYLON , בלב שלם והזמנתי לי במודע - צמיגים הודים .
ראיתי אותם בעבודה , בשיפועים ועל שברי/סכיני פיצוצים. מניח בענווה שמה שטוב עבור JCB +John Deere 'מספיק טוב עבורי.
סמוראי 87 על הכביש זה לא רנגלר , ל"ק , גרנד צ'ירוקי , סמוראי 97/98 ודומיהם. הם יכולים להרשות לעצמם צמיגי/פיסות/טלאי פוליאסטר , לסגור 100-200km/h על
הכביש ולשאול את עצמם למה צמיגים מתפרקים בשטח עם דופן של 2-3ply , ואני , עם סמוראי שסוגר 50-100km/h בירידה בסרק , להזמין ולקנות באהבה צמיגי
BKT nylon made in india .
(https://en.wikipedia.org/wiki/John_Deere)
בוא, אתה יכול להיות בטוח שכשאתה מחפש באיי ביי את הכי זול, ויוצא לך הודו, זה גם מגיע באיכות נמוכה.
הירשפלד יובל
16-12-18, 16:14
אני , לפחות , לא מחפש בהודו תחליפים . רק מקורי .כשאני רוצה מקורי אני קונה וקניתי : calmini , ARB , LOCKRIGHT . השיער הלבן שלי , או מה שנותר ממנו כבר למד - זול זה ביוקר . אני לא מחפש מציאות/חיקויים לא ב-ebay ולא בשום מקום אחר.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.