PDA

צפייה בגרסה מלאה : אובדן לחץ שמן במערכת לחץ גבוה 4xj1



Aviyov
07-12-18, 21:50
טרופר דיזל 3.0 ידני. מזה מספר ימים שחווה כיבוי תוך כדי נסיעה כשהמנוע חם ומיד מניע בן אם מעצמו ובן אם באמצעות סטרטר.
התנהגות זו מזכירה חיישן לחץ מסילה תקול, ניתקתי אותו והרכב המשיך במספר נסיעות ללא בעיה כאשר מידי פעם בתחילת תנועה המנוע הרגיש מעט עצל.

היום לאחר נסיעה קלילה של 15 דקות בעמידה ברמזור הרכב כבה ולא מניע יותר.
חיברתי את חיישן המסילה חזרה. דפקתי מעט על אלקטרו המגנט וכלום לא עזר.
אציין כי לרכב הוחלף חיישן מסילה לפני כחצי שנה והוצע ניקוי לאלקטרומגנט לפני כמה מאות ק"מ.

מעבר לתקלת חיישן מסילה, תקלת אלקטרוגנט או סתימה/שבר במסננים שבעוקה אשמח לשמוע באופן מרוכז מה עלול לגרום לבעיה וכיצד לטפל.

נדב ש.
07-12-18, 22:16
מעבר לתקלת חיישן מסילה, תקלת אלקטרוגנט או סתימה/שבר במסננים שבעוקה אשמח לשמוע באופן מרוכז מה עלול לגרום לבעיה וכיצד לטפל.

בדיוק מה שציינת, אבל לפני, מומלץ סריקה בטק2.

מעבר לזה, לא מומלץ בכלל לנסוע עם חיישן מסילה מנותק, הניתוק הוא רק לבדיקה או לחילוץ מהשטח עד לכביש הקרוב.
מעבר לזה, אתה גורם נזק למערכת, כי בעצם אין למחשב מנוע נתון לעבוד איתו והמערכת עובדת בלחץ מקסימלי באופן קבוע.

wonderd
08-12-18, 09:19
ניתקת חיישן מסילה והמשכת לנסוע כאילו כלום? אתה רציני?
זה מיועד לבדיקה בלבד ולא לנסיעה..מצב "חירום" בלבד.
מה אתה דופק על האלקטרומגנט - זה סוג של מכונאות חדשה?? - אם לא תקין מפרקים ומנקים או מחליפים.

בקיצור חבר - לא מכיר אותך אבל ככה לא מתנהגים לרכב - גש למישהו עם מחשב, תאתר את התקלות ותתקן אותן.

Aviyov
08-12-18, 11:47
ניתקת חיישן מסילה והמשכת לנסוע כאילו כלום? אתה רציני?
זה מיועד לבדיקה בלבד ולא לנסיעה..מצב "חירום" בלבד.
מה אתה דופק על האלקטרומגנט - זה סוג של מכונאות חדשה?? - אם לא תקין מפרקים ומנקים או מחליפים.

בקיצור חבר - לא מכיר אותך אבל ככה לא מתנהגים לרכב - גש למישהו עם מחשב, תאתר את התקלות ותתקן אותן.

אלעד ידידי היקר והאגרסיבי, איזו קוד תקלה מופיע לך כשהאלקטרומגנט תקוע?

wonderd
08-12-18, 11:53
סליחה אם יצא קצת אגרסיבי אבל הפעולות שביצעת פשוט לא נכונות וגורמות נזק לרכב.
אין קוד תקלה כשהווסת תקוע.

נדב ש.
08-12-18, 13:20
בטק2 אין dtc ספציפי, אבל אפשר לראות ב live data את נתון הפתיחה באחוזים.
בקיצור פינים 4 ו-6 יתקבל קוד 56 שזה אומר לפי הספרות אימובילייזר וזה מצביע על הווסת שתקול.

Aviyov
08-12-18, 13:57
בטק2 אין dtc ספציפי, אבל אפשר לראות ב live data את נתון הפתיחה באחוזים.
בקיצור פינים 4 ו-6 יתקבל קוד 56 שזה אומר לפי הספרות אימובילייזר וזה מצביע על הווסת שתקול.

א. אכן הבעיה הייתה שוב הווסת, פורק ונוקה ובנוסף הוזמן חדש.
ב. נדב מדוע דווקא קוד 56 המתייחס לאימובלייזר? וכיצד מבחינים שאכן הבעיה בווסת ולא באימובלייזר?

- - - Updated - - -


סליחה אם יצא קצת אגרסיבי אבל הפעולות שביצעת פשוט לא נכונות וגורמות נזק לרכב.
אין קוד תקלה כשהווסת תקוע.

יש לא מעט שיחלקו עליך. בעיקר אנשים שאכן מבינים דבר או שניית ברכב הזה והמליצו לי לבצע דווקא את הפעולות האלה.
אני מסכים לחלוטין שלא מדובר בפתרון אידאלי אך בהחלט מדובר ב"בוש פיקס" דיי יעיל.

מודה לך על תגובותך הבונות

נדב ש.
08-12-18, 14:21
א. אכן הבעיה הייתה שוב הווסת, פורק ונוקה ובנוסף הוזמן חדש.
ב. נדב מדוע דווקא קוד 56 המתייחס לאימובלייזר? וכיצד מבחינים שאכן הבעיה בווסת ולא באימובלייזר?

[

בשתי המיקרים מתקבל חוסר הנעה, יש גם מתקינים שמתלבשים/התלבשו על אותו חיווט.

בדרך כלל מדובר בווסת עצמו.

עוד דבר, לנקות זה נחמד ויפה אבל לא הוכיח את עצמו לאורך זמן, צריך לזכור שמדובר במערכת לחץ גבוה והנ"ל הוא חלק ממערכת השליטה עליה, ככה שאם יש זיופים וחיתוכים במנוע, צריכת דלק מוגברת, סחיבה, וכו' כדאי לטפל לפני גרימת נזק אחר, ועדיף בחלקים חדשים ומקוריים.

wonderd
10-12-18, 22:19
.....

-->