התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סופר-היליפט החדש של ARB



נמרוד
11-12-18, 17:36
לא חושב שהיה כאן... אולי כן. ARB התחילו לשווק (גם בארץ) את המוצר החדש שלהם, שנקרא JACK. גרסאת היי-טק הידראולית להי-ליפט הישן והטוב.


https://youtu.be/oAvDhoLExaE

https://www.arb.com.au/recovery/hi-lift-jacks-accessories/jack/

wonderd
11-12-18, 17:54
מכישר הידראולי.. נראה לי פחות עמיד מהמכאני

boaz avrahami
11-12-18, 17:59
היה מן מזמן. יקר בטירוף ולדעתי גם עלה המכשיר המקורי

נדמה לי שיואב אמר שהנפלד לא מתכוונים להביאו לארץ

Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

נמרוד
11-12-18, 18:32
אז זהו, שהנפלד מיבאים. לא יודע בכמה הם מוכרים, בחו"ל זה באמת מאד יקר. אבל אולי זה מתאים למדריכי טיולים, כאלו שבאמת עובדים בשטח.

boaz avrahami
11-12-18, 22:16
הנה השרשור הישן.

הייליפט הדור הבא..
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=22239&share_tid=107617&share_pid=786302&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowpost%2Ephp%3Fp%3D786302&share_type=t



Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

opl
12-12-18, 08:24
הבנתי כמה דברים מהסרטון.
או שהמוצר ממש כבד או שבשביל שיעבוד חובה להטיח אותו בקרקע.
תם עידן הכננת הידנית בהייליפט (או שאני מפספס משהו).

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

גיא
12-12-18, 08:35
כי אחרת איך תהיה סטמפה של arb על הבוץ ?




Sent from my iPhone using Tapatalk

opl
12-12-18, 08:53
https://www.radflo.com/p-39-hydra-jac.html

יש גם מתחרה.



תראו את ההבדלים במשקל העצמי, אורך המהלך ובמחירים, ההיליפט הוותיק שנבחר הוא 48. לדעתי הוא מבין הכבדים שבהיצע החברה אבל אני לא מוצא מפרטים של ההיליפט שנפוץ בארץ.

ARB JACK: $812, 4,409 lb load rating, weighs 28 lbs, 35”x8”x6”, 22” travel

Radflo Hydra-Jac: $450, 2,200 lb load rating, weighs 13 lbs, 37” long, 18.1” travel

Hi-Lift X-TREME 48”: $128, 4,660 lb load rating, weighs 32 lbs, 52”x10.2”x5.5”, travel not specified

אבנר ברוך
12-12-18, 09:21
חודש הבא אני בסידני, מעניין כמה זה עולה שם...מהנסיון העגום שייש לי עם ARB באוסטרליה, עדיף לקנות בארה"ב או דרך הנפלד (התותחים!).

opl
12-12-18, 09:28
זה 13 קילו על 90 ס"מ... בהצלחה.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

איל מ
12-12-18, 09:55
כלי מיותר לחלוטין.
הוא לא עושה שום דבר שההיליפט הרגיל לא עושה, וכבונוס, הוא לא יודע לשמש ככננת או כמלחציים.
ואם תזרוק אותו בלנדרובר, סיכוי טטב שהוא יידבק מהאוטו ויתחיל לטפטף שמן בכל התא נוסעים.

אבנר ברוך
12-12-18, 10:00
לא מתכוון לקנות, בודק מחירים בלבד.

ד ו ר ו ן
12-12-18, 11:26
לא מתכוון לקנות, בודק מחירים בלבד.
ברור,
ככה זה מתחיל, שכנוע עצמי שאתה שולט ויכול להפסיק בכל רגע שתבחר.

אבנר ברוך
12-12-18, 11:57
הכחשה זו אסטרטגיה בטוחה לאושר

ד ו ר ו ן
12-12-18, 12:30
אני רואה בצל באופק.

אבנר ברוך
12-12-18, 13:19
תמות נפשי עם פלישתים ולא אוכל בצל, מעדיף לטוס באל על מאשר להריח את הדבר הזה, אשתה סטארבאקס לפני שאשקול לגעת בזה עם המזלג.

גיא
12-12-18, 14:01
לטוס עם אלעל זה מאד חמור ..

עדיף לאכול בצל. והרבה !


Sent from my iPhone using Tapatalk

boaz avrahami
12-12-18, 15:00
רק שימו לב שכמה מחברינו הטובים עובדים באל על . לא יאה

Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

אבנר ברוך
12-12-18, 15:16
רק שימו לב שכמה מחברינו הטובים עובדים באל על . לא יאה

Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

צודק בועז, לא יאה לעבוד בחברה שמפלה את רוב הציבור לטובת מיעוט כזה או אחר.
אבל אנחנו בורחים מהנושא המרכזי - תחרות שקשוקה נטולת בצל ביער אשתאול בואכה ינואר 2019.

נדב42
12-12-18, 15:18
הבעייה העיקרית עם אל-על היא לא הצוות (ובוודאי לא הטייסים) אלא עמישראל שמרגיש כמו בבית ומתנהג בהתאם...

opl
12-12-18, 15:25
אין טעם לגנוב את הדיון הזה לדברים שהם לא ההיי ליפט... ואולי בצל ודאסטר.

נדב42
12-12-18, 15:33
אבל אנחנו בורחים מהנושא המרכזי - תחרות שקשוקה נטולת בצל ביער אשתאול בואכה ינואר 2019.

דרושים מתנדבים לצוות קומנדו חשאי להגנבת בצל מטוגן לשקשוקה של אבנר - אנשי מודיעין, נערת פיתוי (אחת לפחות) ומסתערבים מנוסים.

לפרטים *בצל

נדב42
12-12-18, 15:39
ולעניין השולי של ההיי-ליפט - ההידראולי מאפשר להעלות ולהוריד באופן רציף ומדוייק יותר, לא ב- "קליקים" ועם פחות נדנודים על הדרך.

לא יודע אם זה מצדיק את הכסף ופוטנציאל התקלות אבל זה לדעתי כן ייתרון.

גיא
12-12-18, 15:51
ולעניין השולי של ההיי-ליפט - ההידראולי מאפשר להעלות ולהוריד באופן רציף ומדוייק יותר, לא ב- "קליקים" ועם פחות נדנודים על הדרך.

לא יודע אם זה מצדיק את הכסף ופוטנציאל התקלות אבל זה לדעתי כן ייתרון.

בשביל מילימטר לפה ולשם אפשר עם ג'ק בקבוק ... במגניטודה שבה משתמשים בהיי ליפט .. העדינות הזאת לא רלונטית ..
לדעתי ( כאוכל בצל סדרתי נמנע בעיקרון מאלעל ונוהג בדאסטר ביום יום )

נדב42
12-12-18, 16:03
איך הפכנו מאתר של ג׳יפים לועסי סלעים לאתר של דאסטרים לועסי בצל ...

גיא
12-12-18, 16:21
בגלל הפקידונים של דרור.


Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב42
12-12-18, 16:30
יש בזה משהו ...

הדסופה
12-12-18, 17:19
התפקיד העיקרי של ההיליפט זה לשבת על מתקון הגלגל ספייר/פגוש, להיראות מגניב ולהוסיף מעט גוון אדום מעניין לאוטו (או להיות הרכב הראשון שמקבל כוכב אחד שלילי בהגנה על הולכי רגל במקרה של נדב)

החדש אפילו לא אדום


Sent from my iPhone using Tapatalk

אבנר ברוך
12-12-18, 17:58
אני מחשיב את ההיי ליפט הזה וקודמיו בתור ביטוח, משלמים ועדיף אף פעם לא לממש, אלא אם כן באמת צריך.
היתרון בדיפנדר שאפשר לעגן את הפריט בחלל הרכב מבלי לפגוע במרחב ובנוחות של הנוסעים.

ד ו ר ו ן
12-12-18, 18:52
ולעניין השולי של ההיי-ליפט - ההידראולי מאפשר להעלות ולהוריד באופן רציף ומדוייק יותר, לא ב- "קליקים" ועם פחות נדנודים על הדרך.

לא יודע אם זה מצדיק את הכסף ופוטנציאל התקלות אבל זה לדעתי כן ייתרון.
חפש ״ליבר״ של פעם.
עם ידית מנואלה וקליקים קטנים ומדודים.

-->