צפייה בגרסה מלאה : סופר-היליפט החדש של ARB
לא חושב שהיה כאן... אולי כן. ARB התחילו לשווק (גם בארץ) את המוצר החדש שלהם, שנקרא JACK. גרסאת היי-טק הידראולית להי-ליפט הישן והטוב.
https://youtu.be/oAvDhoLExaE
https://www.arb.com.au/recovery/hi-lift-jacks-accessories/jack/
מכישר הידראולי.. נראה לי פחות עמיד מהמכאני
boaz avrahami
11-12-18, 17:59
היה מן מזמן. יקר בטירוף ולדעתי גם עלה המכשיר המקורי
נדמה לי שיואב אמר שהנפלד לא מתכוונים להביאו לארץ
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אז זהו, שהנפלד מיבאים. לא יודע בכמה הם מוכרים, בחו"ל זה באמת מאד יקר. אבל אולי זה מתאים למדריכי טיולים, כאלו שבאמת עובדים בשטח.
boaz avrahami
11-12-18, 22:16
הנה השרשור הישן.
הייליפט הדור הבא..
https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=22239&share_tid=107617&share_pid=786302&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolog%2Ecom%2F forums%2Fshowpost%2Ephp%3Fp%3D786302&share_type=t
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הבנתי כמה דברים מהסרטון.
או שהמוצר ממש כבד או שבשביל שיעבוד חובה להטיח אותו בקרקע.
תם עידן הכננת הידנית בהייליפט (או שאני מפספס משהו).
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
כי אחרת איך תהיה סטמפה של arb על הבוץ ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.radflo.com/p-39-hydra-jac.html
יש גם מתחרה.
תראו את ההבדלים במשקל העצמי, אורך המהלך ובמחירים, ההיליפט הוותיק שנבחר הוא 48. לדעתי הוא מבין הכבדים שבהיצע החברה אבל אני לא מוצא מפרטים של ההיליפט שנפוץ בארץ.
ARB JACK: $812, 4,409 lb load rating, weighs 28 lbs, 35”x8”x6”, 22” travel
Radflo Hydra-Jac: $450, 2,200 lb load rating, weighs 13 lbs, 37” long, 18.1” travel
Hi-Lift X-TREME 48”: $128, 4,660 lb load rating, weighs 32 lbs, 52”x10.2”x5.5”, travel not specified
חודש הבא אני בסידני, מעניין כמה זה עולה שם...מהנסיון העגום שייש לי עם ARB באוסטרליה, עדיף לקנות בארה"ב או דרך הנפלד (התותחים!).
זה 13 קילו על 90 ס"מ... בהצלחה.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
כלי מיותר לחלוטין.
הוא לא עושה שום דבר שההיליפט הרגיל לא עושה, וכבונוס, הוא לא יודע לשמש ככננת או כמלחציים.
ואם תזרוק אותו בלנדרובר, סיכוי טטב שהוא יידבק מהאוטו ויתחיל לטפטף שמן בכל התא נוסעים.
לא מתכוון לקנות, בודק מחירים בלבד.
לא מתכוון לקנות, בודק מחירים בלבד.
ברור,
ככה זה מתחיל, שכנוע עצמי שאתה שולט ויכול להפסיק בכל רגע שתבחר.
הכחשה זו אסטרטגיה בטוחה לאושר
תמות נפשי עם פלישתים ולא אוכל בצל, מעדיף לטוס באל על מאשר להריח את הדבר הזה, אשתה סטארבאקס לפני שאשקול לגעת בזה עם המזלג.
לטוס עם אלעל זה מאד חמור ..
עדיף לאכול בצל. והרבה !
Sent from my iPhone using Tapatalk
boaz avrahami
12-12-18, 15:00
רק שימו לב שכמה מחברינו הטובים עובדים באל על . לא יאה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
רק שימו לב שכמה מחברינו הטובים עובדים באל על . לא יאה
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
צודק בועז, לא יאה לעבוד בחברה שמפלה את רוב הציבור לטובת מיעוט כזה או אחר.
אבל אנחנו בורחים מהנושא המרכזי - תחרות שקשוקה נטולת בצל ביער אשתאול בואכה ינואר 2019.
הבעייה העיקרית עם אל-על היא לא הצוות (ובוודאי לא הטייסים) אלא עמישראל שמרגיש כמו בבית ומתנהג בהתאם...
אין טעם לגנוב את הדיון הזה לדברים שהם לא ההיי ליפט... ואולי בצל ודאסטר.
אבל אנחנו בורחים מהנושא המרכזי - תחרות שקשוקה נטולת בצל ביער אשתאול בואכה ינואר 2019.
דרושים מתנדבים לצוות קומנדו חשאי להגנבת בצל מטוגן לשקשוקה של אבנר - אנשי מודיעין, נערת פיתוי (אחת לפחות) ומסתערבים מנוסים.
לפרטים *בצל
ולעניין השולי של ההיי-ליפט - ההידראולי מאפשר להעלות ולהוריד באופן רציף ומדוייק יותר, לא ב- "קליקים" ועם פחות נדנודים על הדרך.
לא יודע אם זה מצדיק את הכסף ופוטנציאל התקלות אבל זה לדעתי כן ייתרון.
ולעניין השולי של ההיי-ליפט - ההידראולי מאפשר להעלות ולהוריד באופן רציף ומדוייק יותר, לא ב- "קליקים" ועם פחות נדנודים על הדרך.
לא יודע אם זה מצדיק את הכסף ופוטנציאל התקלות אבל זה לדעתי כן ייתרון.
בשביל מילימטר לפה ולשם אפשר עם ג'ק בקבוק ... במגניטודה שבה משתמשים בהיי ליפט .. העדינות הזאת לא רלונטית ..
לדעתי ( כאוכל בצל סדרתי נמנע בעיקרון מאלעל ונוהג בדאסטר ביום יום )
איך הפכנו מאתר של ג׳יפים לועסי סלעים לאתר של דאסטרים לועסי בצל ...
בגלל הפקידונים של דרור.
Sent from my iPhone using Tapatalk
התפקיד העיקרי של ההיליפט זה לשבת על מתקון הגלגל ספייר/פגוש, להיראות מגניב ולהוסיף מעט גוון אדום מעניין לאוטו (או להיות הרכב הראשון שמקבל כוכב אחד שלילי בהגנה על הולכי רגל במקרה של נדב)
החדש אפילו לא אדום
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מחשיב את ההיי ליפט הזה וקודמיו בתור ביטוח, משלמים ועדיף אף פעם לא לממש, אלא אם כן באמת צריך.
היתרון בדיפנדר שאפשר לעגן את הפריט בחלל הרכב מבלי לפגוע במרחב ובנוחות של הנוסעים.
ולעניין השולי של ההיי-ליפט - ההידראולי מאפשר להעלות ולהוריד באופן רציף ומדוייק יותר, לא ב- "קליקים" ועם פחות נדנודים על הדרך.
לא יודע אם זה מצדיק את הכסף ופוטנציאל התקלות אבל זה לדעתי כן ייתרון.
חפש ״ליבר״ של פעם.
עם ידית מנואלה וקליקים קטנים ומדודים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.