צפייה בגרסה מלאה : טרופר מנוע 3 ליטר- לחץ שמן.
מה מראה נורית שמן דולקת ? (לא חסר שמן ). - מה מראים נורית שמן דולקת+שעון לחץ שמן על לחץ 12 13 (קרוב למכסימום ) ?
מראה מה לחץ שמן מנוע, קרוב לוודאי שיוניט לחץ שמן סיימה את חייה או שהיא מקצרת.
כדאי לבדוק לחץ שמן מנוע ע"י חיבור שעון חיצוני.
הייתי בשלוליות גדולות !! ...אז אולי היא באמת מקצרת אבל מה שייכת לעיניין נורת השמן שנדלקה (לא חסר שמן! ) גם היא.
תודה.
- - - Updated - - -
אגב הלחץ ירד (כרגע במנוע חם אחרי 3קמ - המחוג באמצע ולא דבוק לימין ) אבל נורת השמן עדיין דולקת...
בהתחברות ישירה למנוע (שעון לחץ ) כמה זה לחץ תקין ??
ושוב תודה.
תשמע, הכל טוב ויפה ומה שרושמים פה זה השערות והמלצות, למה אתה נוסע(וממשיך לנסוע) עם נורת אזהרה שמן דולקת???? ואם התקלה לא ביוניט???
לחץ תקין בשעון מנוע קר על kpa6, מנוע חם בין 3 ל 5 .
"למה אתה נוסע(וממשיך לנסוע) עם נורת אזהרה שמן דולקת???? " - אתה צודק! וכעקרון אני לא נוסע... נוכח ההערכה כי כנראה רק היוניט תקול הפעלתי מנוע עד חום נורמלי כדי לראות....אני גם לא אטפל! אבל חשוב לי להבין לפני שאכנס למוסך.
הבנתי.
חוץ מהיוניט, יכול להיות המשפך יניקת שמן באגן השמן מנוע משוחרר או נישבר.
לסגירת הנושא.
דהרתי בשלוליות עמוקות. לאחר כיומיים שמתי לב שהשעון מראה לחץ גבוה ונורית השמן דולקת (באור חלש כמעט לא רואים ).
היו שטענו שזה בהסתברות גבוהה יונית לחץ השמן (ממוקמת מול הפילטר שמן) .
היום החלפתי יונית (550 שח ) וכמעט שעתיים עבודה עקב חוסר גישה.
משהוא מכיר כלי יעודי לפרוק...?
תודה לכולם.
מפתח 17 פתוח(או 19, לא זוכר בדיוק) מכופף או מקוצר ויד קטנה, הגישה לפרק גלגל ולהגיע דרך בית הגלגל.
לא טרופר.
שני רקסטונים חדשים.
אחרי צליחת אותה שלולית גדולה ועמוקה.
שניהם יצאו ממנה עם התראת שמן דולקת....
כמובן שיש שמן במנוע, שום מכה בגחון, האוטו חדש.
אחרי כמה דקות ההתראה כבתה.
רק רטיבות/קצר במגעי יוניט או משהו דומה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.