צפייה בגרסה מלאה : מוסך או מכונאי מומלץ באיזור לוד
,שלום
אני חדש בכל הסיפור הזה של רכב שטח.
רכשתי רקסטון 2007 (מוגבה וממוגן קלות) כאשר מטרה ראשונה היא הובלת 7 נוסעים בסופש ומטרה נוספת היא להיכנס לתחום טיולי השטח.
כמו שאני מכיר את עצמי אני תמיד בוחן גבולות ולא רציתי להגיע אליהם מוקדם מדי אז החלטתי ללכת על רכב לא יקר אך עם פוטנציאל טוב לטיולים בעבירות בינונית.
הרקסטון הזה הוא הרכב הכי כבד שהיה לי ורכב הדיזל הראשון שלי.
עד כה טיפלתי ברכבים שלי ב"מוסך מדרכה" של דוד שלי- אבל הוא מתעסק בעיקר בפרייבטים עם הנעת בנזין.
אני מחפש מכונאי מבין אמין וזול (כן כן אני יודע שכולם מחפשים כזה ובכל זאת...) שאוכל לטפל ולתקן את הרכב.
עד כה הרכב נסע מעט וטופל במוסך יבואן-לדעתי רכב בן 12 ובמחיר של פחות מ40k לא צריך להמשיך לפגוש את מוסכי היבואן.
האם אני טועה? המלצות על מישהו?
תתחדש.
פחות משנה איפה תעשה טיפולים שוטפים. להחליף מסננים ושמן אפשר בכל מוסך. חשוב שתשתמש בחלפים מקוריים (הם יקרים) או חליפיים מעולים (קצת פחות יקרים), לא פחות. אל תתפתה לחלפים זולים - זה יעלה לך ביוקר בהמשך.
אגב, נכנס שם 9.5 ליטר של שמן סינטטי, זה לא הולך להיות זול בכל מקרה.
אם יהיו לך תקלות - אל תתברבר, לך ישר למוסך השלושה בת"א. הטיפול יהיה קצר, יעיל וכואב בכיס.
בהצלחה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
מצטרף להמלצה של בוז'י.
מוסך השלושה מקצוענים, רציניים ומכירים את הרכב בצורה מושלמת.
אבי איש נהדר ואמין.
לא זול, אבל הזול בסוף יוצא יקר יותר.
תתחדש.
פחות משנה איפה תעשה טיפולים שוטפים. להחליף מסננים ושמן אפשר בכל מוסך. חשוב שתשתמש בחלפים מקוריים (הם יקרים) או חליפיים מעולים (קצת פחות יקרים), לא פחות. אל תתפתה לחלפים זולים - זה יעלה לך ביוקר בהמשך.
אגב, נכנס שם 9.5 ליטר של שמן סינטטי, זה לא הולך להיות זול בכל מקרה.
אם יהיו לך תקלות - אל תתברבר, לך ישר למוסך השלושה בת"א. הטיפול יהיה קצר, יעיל וכואב בכיס.
בהצלחה
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
תודה רבה!
המלצות על אבי ומוסך השלושה ראיתי בפורום כמה פעמים....
כמי שבחר טיפה שונה ומחוץ לקופסא מעניין אותי לדעת האם באמת חייב מישהו שמתמחה ברקסטון או שמכונאי שמבין במכלולים של ג'יפ ומנועי טורבו דיזל זה לא מספיק טוב לרוב התקלות שיהיו?
כשקניתי את הרכב בבדיקה היה רעש מכיוון רצועת אביזרי מנוע - בצד של האלטרנטור.
בבדיקה טלפונית קצרה המוסך המורשה ביקש "בהנחה שהבעיה רק באלטרנטור" אז החלפה שלו ב2000 ש"ח.
לי זה נשמע א. הרבה. ב. זה שלא הוצע שיפוץ/מפירוק.
לדעתי האישית ניתן לעשות דבר כזה שלא מצריך היכרות עמוקה ומומחיות בדגם.
אז מי? ואיפה?
בלי שום גזענות אבל כמי שחי בלוד אני רואה פה כמות ג'יפים גדולה ובעיקר לנקרוזרים בשנתונים שונים. לא יכול להיות שהם כולם מטפלים במוסך מורשה. אם כן אז איפה??
שמע, אני מחזיק רקסטון זו השנה ה 14.
את המסקנה שלי כבר כתבתי למעלה.
ואת דעתי לגבי מצבם התחזוקתי של חלק מהלנדקרוזרים שכידוע "לא מתקלקלים", "לא רואים מוסך", "סוס עבודה" ועוד פנינים, אני אשמור לעצמי.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
שמע, אני מחזיק רקסטון זו השנה ה 14.
את המסקנה שלי כבר כתבתי למעלה.
ואת דעתי לגבי מצבם התחזוקתי של חלק מהלנדקרוזרים שכידוע "לא מתקלקלים", "לא רואים מוסך", "סוס עבודה" ועוד פנינים, אני אשמור לעצמי.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
הבנתי אותך...
תודה רבה
אני לא מזמן עברתי לגיפ אחר שהוא גם כן דיזל וגם מרצדס וגם מפונק.
פתאום שמנים ליישור קו לא קונים בכל חנות וצריך שמנים מפונפנים ונדירים במחירים מחרידים ( וזה לא שקודם שמתי זבל, תמיד ייצרנים מהשורה הראשונה).
אבל בסוף מבינים שהעבודה היא אותה העבודה.
טיפול זה טיפול.
פילטר זה פילטר.
תוריד ספר רכב.
תקנה את החלפים שאתה צריך לטיפול .
תכיר חנויות לחלפי מרצדס.
תתמקצע קצת בקניות חלפים ברשת.
תקרא ותראה קצת יוטיוב.
ותעשה לבד או במוסך תחת השגחתך.
תחסוך הרבה. ובאמת תדע מה יש ומה נעשה ברכב שלך.
כשקניתי את הרכב בבדיקה היה רעש מכיוון רצועת אביזרי מנוע - בצד של האלטרנטור.
בבדיקה טלפונית קצרה המוסך המורשה ביקש "בהנחה שהבעיה רק באלטרנטור" אז החלפה שלו ב2000 ש"ח.
לי זה נשמע א. הרבה. ב. זה שלא הוצע שיפוץ/מפירוק.
לגבי אלטרנטור מפירוק/שיפוץ.
מנסיון עם אלטרנטורים של דיסקברי, מי שמכיר את הרכב לא מרכיב מפירוק/שיפוץ, כי הם לא מחזיקים מעמד. מה שכן, (בדיסקברי) ניתן למצוא את החלק מאותו יצרן ללא המיתוג, בזול בהרבה מהמקורי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.