צפייה בגרסה מלאה : וינקרים - שניה לפני שאני עושה טעות
בפאג'רו שלי יש אורות אחוריים בטמבון.
חוצמזה - יש לי פנסים גדולים מאחורה
דומה לזה: 122285
הוינקרים שלמטה פעילים. אלה שלמעלה לא. (שני הצדדים).
לפני שאני מתחיל לבדוק ולסדר ובגלל שקראתי כאן דברים הזויים (כמו שאסור פנסים ספגוש הקידמי) אני שואל:
מותר לי להפעיל גם את הוינקרים בפנסים העליונים?
תודה :)
אפשר ורצוי. התקינה המוזרה שבגללה הפנסים למטה, לא נדרשת בארץ.
אסף.
לפני הכל... אתה בטוח שיש לך וויקרים באורות העליונים?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
לפני הכל... אתה בטוח שיש לך וויקרים באורות העליונים?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אופססס ???
לא משוכנע. רוורס בוודאות. ברקס גם.. בודק את השלישי
תודה על ההארה
גם בטרופרים יש כמה וכמה אנשים שבכר העלו את הנורות וחיברו את הפנסים בעליונים
בדרך כלל מה שעושים זה או:
- במעבר לפגוש ברזל ללא תאורה מעלים הכל למעלה.
- משמישים את אורות הערפל האדומים כאורות ברקס - לרוב עם דיודות על מנת למנוע מאורות הברקס התחתונים לדלוק בהפעלת אורות ערפל אחוריים
להוסיף עוד סט ווינקרים טרם שמעתי - אני לא בטוח איך האוטומט יגיב לזה - אין לי נסיון.
בדגם הקודם ה-Q ישנם שני סוגי פנסים - מה שבארץ = חסר ווינקרים לעומת מה שבאוסטרליה וכו = שם כן יש ווינקרים בפנסים. לא יודע איך זה בפרינס (קינג) וב-BK.
לא יודע בוודאות מה הסיבה המקורית (תקינה כלשהיא?) אבל כנראה כל הרכבים מהשנתונים הללו בארץ הם במצב דומה (גם בטרופר שלי - בדיוק כפי שתיארת).
אני יודע שיש בעלי טרופרים שדאגו להעביר את התאורה לפנסים העליונים לאחר שכנראה נעלמה הסיבה / התקנה שחייבה את המצב הזה. זה היה כרוך בלא מעט עבודה - כולל קדיחת חורים לנורות חסרות בחלק העליון ... אם זה לא ממש מפריע לך - אולי שווה להשאיר את המצב הנוכחי.
ארז,
אם בהזדמנות הזו גם עוברים ללד, כל נושא החורים נהיה הרבה יותר פשוט.
אם משתשמשים בלד באיכות סבירה, אין את הדאגה של החלפת נורות (לד מחזיק שנים), וגם אין בעיה לשים לד, שמתחמם פחות אבל נותן יותר אור (ולכן המיקום, יחסית למחזיר אור פחות חשוב).
כל אילתור (סתם חור ואפילו הדבקה עם דבק חם \ סיליקון) יעשה את העבודה.
הבעיה היחידה, רוב הממסרים \ יחידות איתות של הרכבים הישנים לא עובדים עם לד.
אפשרות אחת - להשאיר את האיתות לעבוד עם נורה רגילה (ואז היא יושבת על התושבת המקורית של הפנס), האפשרות השניה להחליף את "האוטמטים", והשלישית היא לשים לד + נגד עומס.
מי שמשמיש את הסט העליון, יכול לשקול להשאיר גם את התחתון בשימוש ( יש לי 5 מנורות ברקס - 2 למטה, ש למעלה, 1 בחלון), אני עובר טסט בלי שום ההערה בנושא.
אצלי בויטארה גם היה מצב דומה והוספתי איתותים ואור בלם גם בפנס העליון (שימוש בגוף תאורה של שנתון חדש יותר שמתאים בדיוק).
לא היתה אף פעם בעייה בטסט, ובוודאי שזה עדיף מבחינת נראות ...
ארז,
אם בהזדמנות הזו גם עוברים ללד, כל נושא החורים נהיה הרבה יותר פשוט.
אם משתשמשים בלד באיכות סבירה, אין את הדאגה של החלפת נורות (לד מחזיק שנים), וגם אין בעיה לשים לד, שמתחמם פחות אבל נותן יותר אור (ולכן המיקום, יחסית למחזיר אור פחות חשוב).
כל אילתור (סתם חור ואפילו הדבקה עם דבק חם \ סיליקון) יעשה את העבודה.
הבעיה היחידה, רוב הממסרים \ יחידות איתות של הרכבים הישנים לא עובדים עם לד.
אפשרות אחת - להשאיר את האיתות לעבוד עם נורה רגילה (ואז היא יושבת על התושבת המקורית של הפנס), האפשרות השניה להחליף את "האוטמטים", והשלישית היא לשים לד + נגד עומס.
מי שמשמיש את הסט העליון, יכול לשקול להשאיר גם את התחתון בשימוש ( יש לי 5 מנורות ברקס - 2 למטה, ש למעלה, 1 בחלון), אני עובר טסט בלי שום ההערה בנושא.
אצלי בויטארה גם היה מצב דומה והוספתי איתותים ואור בלם גם בפנס העליון (שימוש בגוף תאורה של שנתון חדש יותר שמתאים בדיוק).
לא היתה אף פעם בעייה בטסט, ובוודאי שזה עדיף מבחינת נראות ...
זורם עם זה - ועוד שאלה:
יהיה לי הכי קל להוסיף נורה או לדים צהובים לשטח האמצעי (השקוף - יחד עם אור הרוורס - בלי לפגוע בו כמובן).
עובר טסט או שבגלל שרק האור צהוב ולא הפלסטיק - זה לא יעבור?
בקורולה 97 שהיתה לי נורות האיתות היו כתומות עם פלסטיק שקוף, כך הגיע מהמפעל.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.