צפייה בגרסה מלאה : ויטרה 97 מקרטעת בהנעה קרה
ערב טוב לכולם ,
הויטרה שלי (97 , G16B , 1600 16V) מקרטעת בהנעה קרה למספר שניות (עובדת על 2-3 צילינדרים) ולאחר מכן הכל עובד כמו שצריך.
פלאגים , חוטי הצתה - הוחלפו.
נקודות במפלג נוקו.
אשמח לרעיונות מה עוד אפשר לבדוק.
תודה
אם ההנחה שלך שהקרטוע נובע מצילינדר מסויים, החשוד הבא הוא מזרק דלק.
אבל איך הגעת למסקנה הזו ?
הקרטועים הנפוצים הם עקב בעייה במנוע צעדים או מצבר חלש..
המצבר חדש מאוגוסט.
אם ההנחה שלך שהקרטוע נובע מצילינדר מסויים, החשוד הבא הוא מזרק דלק.
האוטו כולו רועד לכמה שניות ולאחר מכן מסתדר.
איפה מנוע הצעדים ממוקם במנוע הנ"ל ?
חפש סביב בית המצערת. סוזוקי שינו את המכלול הזה כמה פעמים בין ׳93 ל- ׳97, אז זה כנראה שונה מאצלי ואני לא יודע לתת לך הכוונה טובה יותר.
אם אתה מחזיק (יציב) את דוושת הגז לחוצה מעט בזמן ההתנעה, זה עושה הבדל ?
לא ניסיתי. דיי מפחד לנסות למען האמת, גם ככה האוטו על טורים גבוהים בהנעה קרה.
וההזנת דלק ישירה, זה לא קרבורטורים.. אני נמנע מלהציף את המנוע סתם
GodsFather
17-12-18, 23:37
אם הטורים גבוהים אז אין סיבה להוסיף עוד.
חיישן חמצן יכול להיות חשוד גם כן. האם יש לך אפשרות להחליף עם חבר בעל רכב זהה?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
חיישן חמצן של סוזוקי סוויפט 2003 מנוע 1300 יתאים ?
או לחילופין - חיישן חמצן של ויטרה שנת 92/93 מנוע 8 שסתומים , יתאים ?
תודה על המענה המהיר.
איפה נמצא החיישן הזה ?
(אולי נשאר אצלי כזה אחרי החלפת הבודי)
GodsFather
18-12-18, 01:25
חיישן חמצן על בית פילטר אוויר
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
זה לא חיישן זרימת אוויר ?
בכל מקרה, החיישן הזה אצלי בטוח לא כמו במודל 97 ...
בוקר טוב ,
קצת סדר..
חיישן חמצן/למדה - יושב על הסעפת פליטה.
חיישן זרימת אויר - MASS AIR FLOW - יושב על הצינור יניקה , מעט אחרי הפילטר אויר.
שכחתי לגמרי מהחיישן הזה , ויש מצב שהוא גורם לקרטוע עד שהוא מצליח להתחמם כמו שצריך.
סתם בשביל לסבר את האוזניים , בררתי מול חלקי חילוף - חיישן חמצן עולה 485 ש"ח. הזוי.
אני לא אקנה סתם , אחרת אני אצטרך לקנות חצי אוטו עד שאמצא את התקלה :confused: .
מישהו מכיר סקאנר שעובד עם האוטו הזה ? או לחילופין יכול לעזור לי באזור רחובות / ראשון לציון בשעות הערב ?
צלם את החיישנים, אם אצלי (ויטארה 94/95 לפירוק) הם זהים אתה מוזמן לקחת ולנסות, גם אם אחרי שתאתר את התקלה במדוייק תבחר (ובצדק) לקנות חדש, תוכל להחזיר את המשומש אלי :)
עדכון -
הערב עשיתי נסיעה קצרה וכיביתי את המנוע , לאחר 20 דקות הנעתי שוב - לא מניע.
מנסה עוד פעמיים ומניע ממש זוועה.
התלווה להנעה המון עשן לבן.
המנוע נבדק ע"י חבר מכונאי - בוכנות 2+3 מעבירות מים.
הורדנו את הראש - החבר צדק. האטם אכול בין שני הצילינדרים הנ"ל.
אעדכן בהמשך.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.