צפייה בגרסה מלאה : גם לג'יפאים מגיע שביל ישראל משלהם
להולכי על 2 יש את שביל ישראל משלהם , כיום אוטוטו מסתיים פרויקט המיפוי של שביל ישראל לאופניים.
אז החלטתי שגם לנו מגיע כזה ...
התחלתי בשבוע שעבר למפות (בעזרתו הנדיבה של ה GPS tracker החדש ובסיועו האדיב של ה JK ) ציר ממקום מגורי דרומה.
נסענו את 40 הק"מ הראשונים מביתנו בפ"ת ועד למצפה מודיעין מבלי לדרוך על אספלט (חציית כבישים מותרת אך לא נסיעה על כביש)
יומיים לאחר מכן (היה שבת ומלא בוץ) מיפינו מקטע של 138 ק"מ ממודיעין ועד הר עמשא , היה מעייף אך בחלק הדרומי היה מדהים.
ולקינוח דילגנו עוד מקטע קצר בין תל ערד לבריכת צפירה.
מצורפים פה שלשת הצירים בפורמט KML.
https://drive.google.com/file/d/1X0gma-FuuJlHxugfZv5PqTnowR4Con_h/view?usp=sharing
המשך הפרויקט יהיה מערד ודרומה וכשנסיים ננסה (זה הרבה יותר מסובך) לייצר ציר לחרמון מפתח תקווה.
בכללי (ובלי לערב פוליטיקה חס ושלום) איני מתכנן מעבר בשיטחי C וגם לא ב B. זה לא טוב למשפחתי וגם לא לחלונות הרכב (-:
המשך יבוא
נחמד מאוד.
אכן משימה לא פשוטה..
את זה יצא לך לקרוא?
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3741-733-ק-מ-מהחרמון-לאילת
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
[QUOTE=יונתןמצפה;826891]נחמד מאוד.
אכן משימה לא פשוטה..
את זה יצא לך לקרוא?
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3741-733-ק-מ-מהחרמון-לאילת
יונתן הרי ברור לך שאתה (והפוסט שלך) היו בעצם האב הרוחני של הפרויקט שלי.
בשנה בה אתה ביצעת את המסלול ברכב, אני צעדתי ב 30 יום את כל שביל ישראל ברגל. (זו הייתה מתנת יום ההולדת שלי)
היה קשה , היה מדהים , היה מאתגר ובטח לא אוכל לעשות זאת שוב (באותה עצימות וברצף)
מאז טיפהל'ה הזדקנתי , רכשתי JK , התחלתי לטייל (לאחר כמה שיפצורים ראשוניים ) והמטרה שלי היא לייצר הקלטה של הציר ולנסות להגיע איתו לועדה לסימון שבילים.
המון בירוקרטיה , מלא פקידים שחושבי שהשמש זורחת להם .... ו "מי אתה בכלל ולמה באת?" , אין סוף קריאת ספרי חוק ותקנות תעבורה (כ 600 דפים בסה"כ)
אבל בסוף אולי גם לנו יהיה שביל ישראל לג'יפאים מוכר ומסומן.
נכון יומרני ואולי אפילו מיותר אבל זה מה שפנסיונרים אמורים לעשות ... לא כך ???
והכי חשוב ... הפוסט שלך היה וישאר האב הרוחני של הפרויקט החדש.
חנן-ג'יפולוג
03-01-19, 10:38
ראשית, קבל ח"ח.
לעניין הסימון בשטח, וההגדרה הרשמית, לטעמי בעידן הדיגיטלי זה מעמיס עליך בירוקרטיה ומיותר עבורנו המטיילים.
יש לך קובץ. יש תוכנות ניווט חינמיות שניתן לפתוח בהן את הקובץ. יש את ג'יפולוג ושאר המדיה הדיגיטלית כדי לפרסם את זה ולדבר על זה. לא צריך יותר.
גם ככה הסימונים האלה בשטח נשחקים, מושחתים או שהכיוון שלהם משתנה בידיים עוינות.
ביום שישי שעבר עברתי קטע בשביל ישראל לאופניים. הסימון כל כך חסר ומושחת שהוא הפך לחסר משמעות עבורי ביחס לתוכנת הניווט.
six 4 life
03-01-19, 11:38
כל הכבוד על היוזמה להכין מסלול שמיש לעבור את הארץ בלי לרדת לאספלט עם כלי רכב
עד היום רוב מה שעשיתי מאלץ קטעי קישור קצרים כאלו ואחרים, לכן כל הכבוד
לגביי ההגשה שלו לוועדה כזו או אחרת, אני מאוד מציע שלא לעשות כך ולהשאיר את המסלולים שאתה מכין כמסלולים שמתבססים על קיימים, מאחר ויש סיכוי לא רע שיוזמה כזו שתובא מולם עלולה להתפוצץ לך ולכולנו בפנים ביוזמה הפוכה שלהם למנוע דבר כזה.
בכל אופן מחכה לראות את המסלול הסופי שתחבר בסוף הדרך, החלק הצפוני על חסימותיו הרבות והמשתנות הוא אתגר לא קטן (ומתסכל)
סימונים נוספים בשטח? מיותר לחלוטין!
גם אם הייתה לכך הצדקה מסויימת בעבר, בפרט למסלולים רגליים, כיום זה לא נחוץ. אפשר לנווט לפי קובץ המסלול (המועלה לרשת) באמצעות מפות נייר, או בעזרת תוכנות ניווט דיגיטליות, ואפילו בירבור קל מוסיף לאתגר.
(אגב, מסלול ג'יפים ממטולה עד אילת ביצענו כבר לפני למעלה מעשור).
לא מסכים. אני בעד סימון בשטח.
אם זה לא מועיל זה בטח לא מזיק...וזה מועיל.
Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
להולכי על 2 יש את שביל ישראל משלהם , כיום אוטוטו מסתיים פרויקט המיפוי של שביל ישראל לאופניים.
אז החלטתי שגם לנו מגיע כזה ...
התחלתי בשבוע שעבר למפות (בעזרתו הנדיבה של ה GPS tracker החדש ובסיועו האדיב של ה JK ) ציר ממקום מגורי דרומה.
נסענו את 40 הק"מ הראשונים מביתנו בפ"ת ועד למצפה מודיעין מבלי לדרוך על אספלט (חציית כבישים מותרת אך לא נסיעה על כביש)
יומיים לאחר מכן (היה שבת ומלא בוץ) מיפינו מקטע של 138 ק"מ ממודיעין ועד הר עמשא , היה מעייף אך בחלק הדרומי היה מדהים.
ולקינוח דילגנו עוד מקטע קצר בין תל ערד לבריכת צפירה.
מצורפים פה שלשת הצירים בפורמט KML.
https://drive.google.com/file/d/1X0gma-FuuJlHxugfZv5PqTnowR4Con_h/view?usp=sharing
המשך הפרויקט יהיה מערד ודרומה וכשנסיים ננסה (זה הרבה יותר מסובך) לייצר ציר לחרמון מפתח תקווה.
בכללי (ובלי לערב פוליטיקה חס ושלום) איני מתכנן מעבר בשיטחי C וגם לא ב B. זה לא טוב למשפחתי וגם לא לחלונות הרכב (-:
המשך יבוא
מאמין שהתכוונת שאתה לא מתכנן לעבור בשטח A (שטחי הרש"פ) , אלא רק בשטח C.... :)
עוד מקטע קצר יחסית (40 ק"מ) הוקלט במהלך השבת.
לפני שלוש שנים צעדתי את המקטע הזה פחות או יותר במהלך יום שלם (12 שעות הליכה)
זוכר שהיה גשום ודי מפחיד בחלק הצר של נחל כנפן (שמזין את נחל חימר , ומאד לא סלחני בחורף)
הפעם זה לקח הרבה פחות (4 שעות עם שתי עצירות מתודיות , לקפה ופינוקים)
https://drive.google.com/file/d/1CYR_OMnJu_F3TWFm-oOriWvo6fhPvl6j/view?usp=sharing
המסלול מדהים בעונה הזו. מתחבר (כמעט) למקטע הקודם ללא כבישים. (ידרשו השלמות בהמשך)
הופתענו לגלות שהמדבר מתחיל לפרוח , עוד לא ירוק מלא אבל בהחלט סגלגל לבנבן ומעט צהבהב.
הצעד הבא יהיה מאתגר מאד...
ממשית לכיוון דרום כבוש ע"י מפעלי כ.י.ל ומפעלי טקסטיל (ע"ש שמעון פרס) , מאד קשה למצוא ציר בגזרה זו (עד הצין)
מבלי לדרוך על אספלט.
ובהתייחסות ל ב' קודקוד : שרשמתי B ו C התכוונתי ל B ו C , זאת מהטעם ש A אינו מורשה כניסה לנו הישארלים ע"י שתי הרשויות,
הצבאית והישמעאלית (-:
אם קטע הכביש לעין תמר נסבל בעיניך (לא באמת כביש ראשי) אז אפשר להתחבר לערבה דרך אמציהו, או אם אתה רטצה לעלות לצין בכל זאת, אז דרך נחל אביה לכיוון הציו/חצירה.
זה פשוט נורא מה שאתה עושה ,מישהו למעלה עוד יחליט שהוא הולך לסמן מסלולים מיועדים רק לרכב שטח ,למען בטחון המטיילים כמובן , וחבל סדר טיולים במקומות אחרים .... כנראה משעמם לך . עם כל הכבוד תעשה מה שבא לך, סמן מסלולים ,דרג נק ציון ,תן המלצות, כמו שרבים כאן עושים,אבל למען השם לא ללכת לשום וועדה של האידיוטים שמחפשים רק איך להגביל מטיילים גיפאים.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
יוזמה ברוכה ישר כח
נבוא לעזור לך כשתבקש/תזמין :)
זה פשוט נורא מה שאתה עושה ,מישהו למעלה עוד יחליט שהוא הולך לסמן מסלולים מיועדים רק לרכב שטח ,למען בטחון המטיילים כמובן , וחבל סדר טיולים במקומות אחרים .... כנראה משעמם לך . עם כל הכבוד תעשה מה שבא לך, סמן מסלולים ,דרג נק ציון ,תן המלצות, כמו שרבים כאן עושים,אבל למען השם לא ללכת לשום וועדה של האידיוטים שמחפשים רק איך להגביל מטיילים גיפאים.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
כל מילע סלע !!! , לקחתי לתשומת ליבי והיום אני יותר מאשר מסכים עם כל מילה שנכתבה כאן ע"י בןבן !!!
הספקתי להקליט 5 נסיעות (מקיבוץ נחשולים ועד ממשית) , ביחד הכל מתחבר לשביל אחד , רק בוץ ועפר , בלי שום נסיעה על אספלט
למעט חציית כבישים (הסתכלתי ימינה שמאלה).
אז העזתי וכתבתי מייל למפ"י (כי בחל"ט ניפנפו אותי באמירה שזה כבר שנים לא מעניין אותם)
בגלל צנעת הפרט לא אצרף את ההודעה שקיבלתי בחזרה (האיש שחתום מטה על ההודעה שמו מתחיל ב "מ")
והנה תמצית המייל.
אדון יקר , אין אנו מסתמכים על הציבור הרחב בכל נושאי המיפוי , זהו עיסוק לבעלי מקצוע בלבד ונושאי רישיון לעסוק במקצוע ...
אין אנו חפצים במידע שלך או בידע שלך , ואל תפריע לנו בעבודה !!
והנה קצת ונטילציה שלי :mad:
חבורת כסילים שמאמינים שהשמש זורחת להם מ .... , אנשים מסכנים שאיבדו את הרלוונטיות עם המצאת הוויז והגוגל.
וכל שאר מערכות המיפוי החינמיות והמוצלחות (מי יותר ומי פחות)
אז ...
אני אמשיך להקליט, אני אמשיך לייצר ובסוף (את המוצר המוגמר) אני אנצור לי ולחברי בלבד.
ו "בן בן" שאפו על האזהרה ועל ההכוונה.
אז ...
אני אמשיך להקליט, אני אמשיך לייצר ובסוף (את המוצר המוגמר) אני אנצור לי ולחברי בלבד.
.
תעלה לכאן למאגר מסלולים.
זה יכול להיות פרוייקט מתגלגל עם הרחבות למסלולי רוחב מהציר הראשי.
סוג של ציר אורך עם גיחות לנקודות עניין בצידי הדרך.
כל מילע סלע !!! , לקחתי לתשומת ליבי והיום אני יותר מאשר מסכים עם כל מילה שנכתבה כאן ע"י בןבן !!!
הספקתי להקליט 5 נסיעות (מקיבוץ נחשולים ועד ממשית) , ביחד הכל מתחבר לשביל אחד , רק בוץ ועפר , בלי שום נסיעה על אספלט
למעט חציית כבישים (הסתכלתי ימינה שמאלה).
אז העזתי וכתבתי מייל למפ"י (כי בחל"ט ניפנפו אותי באמירה שזה כבר שנים לא מעניין אותם)
בגלל צנעת הפרט לא אצרף את ההודעה שקיבלתי בחזרה (האיש שחתום מטה על ההודעה שמו מתחיל ב "מ")
והנה תמצית המייל.
אדון יקר , אין אנו מסתמכים על הציבור הרחב בכל נושאי המיפוי , זהו עיסוק לבעלי מקצוע בלבד ונושאי רישיון לעסוק במקצוע ...
אין אנו חפצים במידע שלך או בידע שלך , ואל תפריע לנו בעבודה !!
והנה קצת ונטילציה שלי :mad:
חבורת כסילים שמאמינים שהשמש זורחת להם מ .... , אנשים מסכנים שאיבדו את הרלוונטיות עם המצאת הוויז והגוגל.
וכל שאר מערכות המיפוי החינמיות והמוצלחות (מי יותר ומי פחות)
אז ...
אני אמשיך להקליט, אני אמשיך לייצר ובסוף (את המוצר המוגמר) אני אנצור לי ולחברי בלבד.
ו "בן בן" שאפו על האזהרה ועל ההכוונה.
אשמח לקבל קובץ כזה במיוחד אם יש הערות לגבי עבירות, זמני מעבר בנסיעה נורמלית בין קטע לקטע ועוד כל מיני הערות מאירות . זה שווה זהב בעיני .שבוע טוב חבר יקר .
כל הכבוד , פרוייקט מבורך .
התוצאה תהיה ממש אוצר במיוחד בשביל רכבים שלא מורשים לעלות על הכבישים.
אשמח לעזור כאשר תלמד את הדרך ממודיעין צפונה \ או פ"ת צפונה :-)
דרך אגב , באיזו תוכנה אתה מקליט ?
elephant man
18-02-19, 08:46
פרויקט נהדר.
בקשה :
לציין ליד כל מקטע רמת עבירות - בדגש על רכבים "רכים" כדוגמת דאסטר ופורסטר.
הנה, עוד שרשור שהוזכר בו דאסטר
בקרוב: שביל ישראל לדאסטרים ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.