התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עצת ההמונים



gillss
16-01-19, 08:45
אתמול ביצעתי טיפול 10K לאוטו (JK SPORT) במוסך המרכזי.
מהבוקר במצב עמידה בהילוך (DRIVE) האוטו רוטט כאילו הוא בטורים גבוהים מידי
מד הטורים מראה על פחות מ 0.8 סל"ד (כך גם היה לפני הטיפול)
בתחילה חשבתי שזה מזג האוויר הקר (ניסע קצת הוא יתחמם) , אולי השמן החדש ? , אולי כיוון מחשבי שגוי ?
בדקתי שמן במצב קר - נראה תקין לחלוטין
לפני שאני חוזר למוסך ומוצא את עצמי אהבל ....
:confused::confused::confused:
יש למישהו רעיון ???

איל מ
16-01-19, 09:03
לדעתי שכחו לחבר איזה קונקטור שניתקו.

shachar
16-01-19, 11:40
החליפו פילטר ולא חיברו חיישני אוויר?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

gillss
17-01-19, 09:10
החליפו פילטר ולא חיברו חיישני אוויר?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

בדיוק בשביל תגובה כזו הומצא הפורום הזה !!!
חזרתי הבוקר למוסך , התלוננתי על טורים גבוהים ב DRIVE ועל צריכת דלק כפי שהיא נצפת ממחשב הרכב
שהפכה מ 1:6 / 1:7 ל 1:4 .
חיברו מחשב ל ODB וזה לקח בדיוק 1 דקה למצוא שחיישן חמצן מנותק בשרוול של כונס האוויר.
חיברו , ביקשו סליחה (הבטיחו פיצוי ושזה לא יקרה שוב)
יצאתי מהמוסך ונסעתי לעבודה עם רכב כמו שהיה לי לפני הטיפול.

שאפו לתגובה, והפעם (רק הפעם) סלחתי למוסך המרכזי.
:)

איל מ
17-01-19, 09:21
טעויות קורות לכל מוסך.
לקיחת האחריות (או התנערות ממנה) היא שעושה את ההבדל.

-->