PDA

צפייה בגרסה מלאה : וו גרירה כנקודת עיגון למשיכה לאחור



edish
27-01-19, 18:08
רוצה להתקין בג'ימני נקודות עיגון למשיכה לאחור, במחשבה שניה אולי עדיף לי וו גרירה ( נשלף ) שיכול לשמש גם לטובת מנשא האופניים,
השאלה היא האם וו גרירה נשלף יכול לשמש כנקודת עיגון למשיכת ג'ימני לאחור?
אצל מי מומלץ להתקין נקודות עיגון?

דרור ברלי
27-01-19, 18:14
לא מחלצים מוו גרירה.
תמצא מי שיתקין לך נקודות ריתום חזקות וטובות. שתיים מאחור, שתיים מלפנים. המקוריות של סוזוקי מועדות להיתלש. מנסיון. זה מסוכן!

נדב42
27-01-19, 18:22
אפשר לבקש אוזני גרירה בריאות בשני הקצוות של קורת הרוחב של וו הגרירה. יעלה לך עוד כמה שקלים בנוסף לוו ותיהנה מכל היתרונות של שניהם.

edish
27-01-19, 18:29
אפשר לבקש אוזני גרירה בריאות בשני הקצוות של קורת הרוחב של וו הגרירה. יעלה לך עוד כמה שקלים בנוסף לוו ותיהנה מכל היתרונות של שניהם.


זה רעיון נחמד, למישהו יש נסיון אישי/ יודע מי מבצע?

GodsFather
27-01-19, 19:31
מי שמתקין וו גרירה...



Sent from my LON-L29 using Tapatalk

edish
27-01-19, 20:27
מי שמתקין וו גרירה...



Sent from my LON-L29 using Tapatalk

מבריק

edish
27-01-19, 21:04
טעות

edish
27-01-19, 21:14
...

אומי5
28-01-19, 08:22
אפשר לבקש אוזני גרירה בריאות בשני הקצוות של קורת הרוחב של וו הגרירה. יעלה לך עוד כמה שקלים בנוסף לוו ותיהנה מכל היתרונות של שניהם.

בדרך כלל וו גרירה מיועד לגרור בערך חצי ממשקל הרכב.
לדעתי, כל שיטה שבה תגררו מהמתקן הזה את משקל הרכב + מקדמי חילוץ כמו בוץ חול או עליות, תעמיס על המתקן יותר ממה שהוא מיועד לגרור.

Snir
28-01-19, 09:27
מתעלק על השרשור ושואל:

חילוץ ע"י הנק' אבטחה של הגרירה, ולא מהוו עצמו. דעתכם?
(בתמונה מוקף באדום, איפה שמחוברים השאקלים)https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190128/0f6cf0f4f80f608f5fff7af93ce4afa7.jpg

asafk
28-01-19, 09:30
זה מיועד לעומס נמוך ביותר.
מסוכן!

אם כבר מהקורה של הוו גרירה בעצמה.
וגם זה גבולי.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Snir
28-01-19, 09:32
זה מיועד לעומס נמוך ביותר.
מסוכן!

אם כבר מהקורה של הוו גרירה בעצמה.
וגם זה גבולי.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalkתודה

חנן-ג'יפולוג
28-01-19, 12:26
מחזק את דברי אסף ומוסיף: גם לא מהקורה.
לצערי, זה מנסיון, כשחילצתי משאית עם הCJ. קורת הרוחב של המשאית התעקמה.

edish
28-01-19, 13:36
אז לאן מחברים נקודות עיגון?

חנן-ג'יפולוג
28-01-19, 13:45
לקצוות של קורות האורך.

tallevi
28-01-19, 13:45
קורות האורך

edish
28-01-19, 13:57
תודה, השכלתי

נדב42
28-01-19, 14:18
הקצוות של קורות האורך הם גם הקצוות של קורת הרוחב של וו הגרירה ...

tallevi
28-01-19, 14:20
הקצוות של קורות האורך הם גם הקצוות של קורת הרוחב של וו הגרירה ...במקרה...

נדב42
28-01-19, 15:04
פוקסים נחשבים :)

ariel-ro
31-01-19, 11:16
אם ככה, ניתן לחבר לתושבת וו הגרירה שתי נקודות עיגון? (בהנחה והתושבת מתחברת לקצה השלדה, ונקודות הגיעון לא ישבו באמצע התושבת, אלא במהשך לקצה השלדה)
מה הצורה הטובה ביותר לעשות את זה?

8ball
31-01-19, 20:10
הצורה הטובה ביותר לעשות את זה היא כאשר אוזני הגרירה מחוברות ישירות לקורות האורך של השלדה בקו ממשיך שלהן ובעצם מהוות "הארכה" לשלדה עם יכולת רתימה ומשיכה של השלדה כאשר אליהן מחובר שאקל שמייצר "מפרק" חופשי שיאפשר חיבור רצועת רסן בין שתי נקודות הקצה של השלדה ויצירת משולש שיפזר משיכה ועומס באופק שווה לשתי הקורות בלי לנסות לקרב אותן אחת לשנייה אלא לאפשר להן לעבוד במקבילית אחת לשנייה ולא להפעיל עומס על קורת הרוחב.


משיכה מוו הגרירה מפעילה כוח על נקודה במרכז קורת הרוחב בלבד ומנסה '' לקפל'' את קורת הרוחב, מה שבעצם מצמצם את הרוחב שלה ומפעיל לחץ על קורת האורך להתקרב אחת לשנייה, משמע עיוות בשלדה/סדקים/שבר/תלישה/השלם את המתאים.


יש תורה שלמה מאיפה ולמה ואיך גוררים בחילוץ לעומת גרירה בכביש לעומת חילוץ במכות(לא בריא) לעומת הפעלת כננת. בכללי, שום כוח חיצוני שפועל על השלדה הוא לא בריא, מצד שני יש את הרע במיעוטו. כלל אצבע, רצועה מרסנת בין שני קצות קורת אורך, ורצועה מושחלת עליה שיכולה לשחק בין אורכי צלעות המשולש שנוצר. יש ספרות ולמיטב זיכרוני גם כתבות בטכני, על איך כן ולא. אוזני הגרירה צריכות לשרת את המטרה

shalevalon
31-01-19, 20:19
"צעד ישראלי" ו"אאוטבק טכנולוגיות" מוכרים אוזני גרירה ייעודיות המתחברות לקורות האורך של השלדה.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

asypeer
31-01-19, 23:12
סביב 400₪-500 ויש לך צמד נקודות גרירה. לטעמי גם אחת תספיק.
122773
שלי הורכבו ע״י זוקילנד אחרי שתלשתי לחבר את המקורית כשחילצתי אותו מהבוץ..

-->