צפייה בגרסה מלאה : מתלבט לשדרג את הגיפ 2014 ל 2018
יש לי לנדקרוזר 2014 לקשורי ארוך .... 120000 ק"מ.
האם שדרוג ל 2018 משמעותי?
צריכת הדלק היא באמת טובה יותר משמעותית?
האם הוא חלש יותר בהאצה , האם מנוע 2800 מורגש חלד יותר.
אשמח לכל חוות דעת שיש לכם למי שאכן שדרג.
צריכת הדלק נמוכה בכ- 20%. תלוי כמובן בסגנון הנהיגה.
בגדול, הסל"ד בנסיעה מהירה... כמו על כביש 6, כ- 1500 במקום כ- 2100. כנראה מכאן נובע החיסכון בצריכת הדלק.
יש תחושה שהרכב "קצת" יותר חלש... במיוחד בעליות ארוכות.... אבל לא כל כך משמעותי...
עדיין לא סגור סופית לגבי הראשון low, יש לי תחושה שה- 2014 ירד בירידות קשות במהירות נמוכה יותר...דהיינו בלימה טובה יותר, אך כאמור עוד לא בדקתי מספיק, גם לא השוותי את הנתונים הטכניים, יחסי העברה.
כמה פיצ'רים נחמדים, כגון מראה לחץ אויר בגלגלים, נתוני צריכת דלק במצבים שונים... וכו'.
סתם מעניין
אתה חושב להוסיף 100K בהחלפת רכב כדי שאולי יחסוך לך 20% דלק ?
החסכון בדלק במקרה הטוב 4000 שח בשנה לפי 30,000 קילומטר בשנה ו20% חיסכון בדלק (מ8ק"מ לליטר ל9.6 ק"ל) ?
, אז מה שתחסוך בדלק תוציא פי כמה וכמה על ירידת ערך ועלות הכסף.
אני מבין שתקלות בלנד קרוזר עם 120K קילומטר זו לא הבעיה שצריך לקחת אותה בחשבון.
מוזר
מי שיש לו כסף לשדרג מ2014 ל2018, לא צריך להיות מוטרד מעוד כמה קילומטרים לליטר מצד אחד,
או מירידת ערך של מאה אלף ש"ח בשנים הראשונות.
אז נשאלת השאלה,
באיזה אוטו יותר כיף לנסוע.
מי שיש לו כסף לשדרג מ2014 ל2018, לא צריך להיות מוטרד מעוד כמה קילומטרים לליטר מצד אחד,
או מירידת ערך של מאה אלף ש"ח בשנים הראשונות.
אז נשאלת השאלה,
באיזה אוטו יותר כיף לנסוע.
לקחתי 2018 קצר לנסיעת מבחן , הרכב הרגיש מאד חלש , לא מרגישים את המומנט של מנוע הדיזל בכלל.
אני הייתי נשאר עם מנוע 3000 של 2014 בלי לחשוב פעמיים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.