PDA

צפייה בגרסה מלאה : הרכבת ההגה חזרה (בCJ)



עירא
06-09-03, 16:03
היום החלטתי לפרק את ההגה בשביל לתקן את האיתות.
פתחתי את מכסה הצופר הוצאתי את החלקים הפנימיים ובניתי חולץ בשביל להוציא את גלגל ההגה.
הוצאתי את גלגל ההגה בעזרת החולץ.
הוצאתי את הדיסקית הקפיצית.
הוצאתי את שני החלקים הנוספים (הברזל והפלסטיק).
תיקנתי את האיתות.
באתי להרכיב בסדר הפוך אבל אני לא מצליח להכניס את הדיסקית למגרעת (החלקים מהפלסתיק והברזל לא נכנסים מספיק עמוק כי הם נתקעים במנגנון של האיתות).
מה עושים?
http://imgsrv.pic4u.co.il/89bfda9753091b2a4946e7a7d5affae0020000.a spx
http://imgsrv.pic4u.co.il/89bfda85aa4c601a284161aa5dddd3b0020000.a spx
(אם אני לא טועה המגרעת שהדיסקים אמורה להיכנס אליה היא המגרעת הכי שמאלית בתמונה העליונה)

ניר ל
07-09-03, 14:50
תפוס את מוט ההגה ביד ומשוך אותו החוצה.

עירא
07-09-03, 15:01
לא כל כך הולך למשוך ביד, ונראה כאילו מצד שני (מתחת למכסה מנוע) החיבור שם לא מאפשר לו לצאת (לפחות לא בעזרת כח של יד, אולי לבנות איזה מתקן שיתברג להברגה ויימשוך את זה החוצה?)

ניר ל
07-09-03, 15:26
אם רמת הפירוק שהגעת אליה היא מה שרואים בצילום, אז לא צריכה להיות שום בעיה ולא נחוץ שימוש בכוח. מוט ההגה שרואים בצילום הוא טלסקופי, אתה יכול לשחק איתו פנימה החוצה ולצדדים, תפוס אותו ביד ושחק איתו עד שיצא, מהצילום הוא נראה עמוק מדי כרגע. אח"כ תשחיל את הקפיץ, אח"כ את צילינדר הפלסטיק ואח"כ את דסקית הברזל המשוננת באוריינטציה הנכונה, את קליפס האבטחה אתה צריך לדחוף עם מברג תו"כ משיכה ביד של מוט ההגה החוצה. אין צורך בשום כלים מיוחדים.

Anonymous
07-09-03, 15:49
העניין הזה אם הטלסקופי זה מה שרציתי לשמוע,
אני אגיע הבייתה בסוף היום ואעדכן.
תודה רבה. :D
עירא

עירא
07-09-03, 19:01
טוב, אני מרגיש ממש גולם, שלוש דקות וההגה היה מורכב חזרה. :oops:
ואם בהגה עסקינן, איפה אפשר להשיג את הקפיץ, המגע והתפס של הצופר?

-->