צפייה בגרסה מלאה : החלפת/שיפוץ אינג׳קטורים בניסאן פאתפיינדר
ניסאן פאתפיינדר 2006, 276 אק"מ.
הרכב מעשן בהאצה ומאמץ. נראה מעט חריג. בקושי עבר טסט, אבל סוחב בסדר גמור.
הייתי אצל מומחה דיזל (מוחמד טאהא ממנדא). בדק את הטורבו ומשאבת מסילה משותפת ולא מצא בעיה. ניקה את הסעפות ואמר שכנראה שצריך לשפץ/להחליף מזרקים.
השאלות:
1. כמה ניתן למשוך אם בכלל. האם יכול להיגרם נזק למנוע ? או שמדובר בעניין סביבתי וצריכת דלק בעיקר ?
2. אם לא ניתן למשוך - האם לקנות חדשים בעלות של 2000 ליחידה, או ללכת על שיפוץ בעלות של 1000 ליחידה ? מה הסיכונים בשיפוץ ?
3. לא קשור לנושא, אבל לחסוך שרשור נוסף - המוסך שם שמן 15w40, במקום 5w30. כמה קריטי?
תודה לעונים,
דותן
נ.ב.
עיינתי בשרשור הזה בנוגע לאינג׳קטורים:
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=http%3A%2F%2Fwww%2Ejeepolo g%2Ecom%2Fforums%2Fshowthread%2Ephp%3Ft% 3D108658&share_tid=108658&share_fid=22239&share_type=t
אבל לא מצאתי תשובה לשאלה מה הסיכון בלמשוך את המצב...
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
השמן קריטי, לרוקן ולהחליף בהקדם.
הייתי שוקל לעשות פלאשינג למנוע אבל תמתין לעוד חוות דעת.
יש תוספים שמיועדים לני'וי אגרסיבי של מערכות הזרקה, אולי שווה לנסות לפני שיפוץ.
אצלי השתמשתי בליווי מולי diesel purge
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בקילומטרז כזה - חבל על נקיונות עם חומרים. תחליף.
שיפוץ? המשפץ מתחייב להחזיר את הערכים המקוריים? אני הייתי שם חדש ויש להשיג בסביבות ה 1500 ליחידה. קח בחשבון עוד כמה מאות ש"ח לאטמים, דיסקיות, צינוריות וכו'.
אם לא תתקן..... חור בבוכנה זה תרחיש סביר.
מסילה משותפת זה חרא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
andy.shaked
13-02-19, 10:04
אצלי בטראנו (מנוע 3 ליטר) שילוב של ניקוי סעפת יניקה ו- EGR ביחד עם התוסף הזה לניקוי מערכת ההזרקה, עשה פלאים וכל העשן נעלם
https://youtu.be/j6ejwz1XYQshttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190213/a4ffae9cd4fbdf02f2267b946e1df96f.jpg
#המדען_המטורף
אצלי בטראנו (מנוע 3 ליטר) שילוב של ניקוי סעפת יניקה ו- EGR ביחד עם התוסף הזה לניקוי מערכת ההזרקה, עשה פלאים וכל העשן נעלם
https://youtu.be/j6ejwz1XYQshttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190213/a4ffae9cd4fbdf02f2267b946e1df96f.jpg
#המדען_המטורףהשתמשתי בk244 כולל נסיעה אגרסיבית, אבל לא היה שינוי.
ה- k244 זה לילדים ?
החומר הזה שונה בתכלית ?
תודה
דותן
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
בקילומטרז כזה - חבל על נקיונות עם חומרים. תחליף.
שיפוץ? המשפץ מתחייב להחזיר את הערכים המקוריים? אני הייתי שם חדש ויש להשיג בסביבות ה 1500 ליחידה. קח בחשבון עוד כמה מאות ש"ח לאטמים, דיסקיות, צינוריות וכו'.
אם לא תתקן..... חור בבוכנה זה תרחיש סביר.
מסילה משותפת זה חרא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalkאני מבין שאתה מתכוון לכך עקב עלויות התחזוקה הגבוהות של המערכת, נכון?
andy.shaked
13-02-19, 12:27
לא יודע אם 244 זה תוסף לילדים , אני השתמשתי בו וראיתי תוצאות לטווח קצר בלבד
התוסף ששמתי בפעם האחרונה, מראה אפקט מתמשך והוא מגיע אחרי נסיון של עוד כמה חברים.
אני לא יודע אם זה הפתרון הכי טוב בשבילך, אבל לדעתי לפני שאתה ממהר להחליף אינג׳קטורים כדאי לך לנסות
#המדען_המטורף
יש תוסף של bg חדש בשם 245 שמיועד במיוחד למסילה משותפת.
בתור טיפול מונע ושמירה על החיים אני שם לפי הספר כל 10k ק"מ.
מזרקים של דנסו מ 200000 קמ חיים על זמן שאול.
ניקוי יזום יקנה להם הרבה מאוד חיים, אבל כשכבר התחילו לזייף - שום ניקוי לא יעזור.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אצלי בטראנו (מנוע 3 ליטר) שילוב של ניקוי סעפת יניקה ו- EGR ביחד עם התוסף הזה לניקוי מערכת ההזרקה, עשה פלאים וכל העשן נעלם
https://youtu.be/j6ejwz1XYQshttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190213/a4ffae9cd4fbdf02f2267b946e1df96f.jpg
#המדען_המטורףלא נכון ללמוד ממזרקים של מנוע tdi על מזרקים של מסילה משותפת. עולם אחר. לא אותם לחצים לא אותן טמפרטורות לא אותם מרווחים ולא אותם אופני כשל.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אני מבין שאתה מתכוון לכך עקב עלויות התחזוקה הגבוהות של המערכת, נכון?נכון.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
נכון.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אסף - אני מניח שגם אתה עם דיזל מסילה משותפת.
יש לך D-4D 1KD?
אצלי 2KD.
פחות כוח, פחות צרות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אצלי 2KD.
פחות כוח, פחות צרות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אאל"ט אותה מערכת הזרקה של דנסו נמצאת ב 2 דגמי המנועים של טויוטה.
אאל"ט 2- מנוע 3.0 ליטר של טראנו הוא גם מסילה משותפת.
אאל"ט אותה מערכת הזרקה של דנסו נמצאת ב 2 דגמי המנועים של טויוטה.
אאל"ט 2- מנוע 3.0 ליטר של טראנו הוא גם מסילה משותפת.אותה מערכת בסיסית עם הרבה הבדלים אמיתיים החל ב egr וכלה בטורבו.
מערכות דומות מאוד, גם דנסו, במיצובישי ובניסאן פתפיינדר / נבארה. אבל למרות הדמיון ברכיבים המרכזיים של מערכת ההזרקה עצמה - יש שוני גדול.
והטראנו הוא tdi.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
תודה חברים !
אני אחליף את המזרקים בחדשים לקראת הטיפול הבא.
השמן היה הנכון. טעות סופר בהקלדת החשבון.
תודה על כל העצות !
דותן
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.