צפייה בגרסה מלאה : תקלה P809 אחרי כניסה לשלולית קטנה. האנטר 2010.
אחרי טיול בוץ נדלקה נורה כתובה. הסורק הראה תקלה P809-SUCTION CONTROL VALVE.
הרכב מניע ונוסע רגיל עד הפעם הראשונה שעוצרים , אחרי כמה שניות בסרק הרכב לא מעלה טורים מעל 200 סל"ד עד שמכבים את הרכב ואז הוא חוזר לעצמו עד העמידה בסרק הבאה.
ניקוי של התקלה לא עזר והיא חזרה.
מישהו יודע להסביר לפני שאני מפרק את השסתום הזה ומחליף?
תתחיל בניקוי של ה scv.
זה מספיק לפעמים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אנסה. אתה מבין איך זה קשור לשלולית? זה היה בקושי 10ס"מ מים.
בטל על התגובה שלי.
תראה את זה:
https://youtu.be/nNmwuyAiG1o
יצא לי לפרק את השסתום הזה בטריטון. אני לא רואה קשר לטיול בוץ, אני לא רואה איך מגיע אליו בוץ ומים, הוא יושב יחסית גבוה.
בכל מקרה זה די פשוט לטיפול, תהנה.
https://youtu.be/nNmwuyAiG1o
טוב, פירקתי, ניקיתי והרכבתי, התקלה חוזרת. למישהו יש מושג?
מישהו יכול להסביר מה עושה השסתום הזה?
השסתום הזה קובע את לחץ ההזרקה למסילה המשותפת.
זה החלק הבודד הכי קריטי והכי יקר במערכת ... ולצערנו, במיצובישי, גם נוטה להתקלקל.
לפני שתקנה חדש - מציע לך להצליב עם רכב תקין לוודא שזו אכן התקלה.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
טוב, פירקתי, ניקיתי והרכבתי, התקלה חוזרת. למישהו יש מושג?
מישהו יכול להסביר מה עושה השסתום הזה?חיווט, קונקטור??
תבדוק טוב טוב
אין לי מושג איך להתחיל לבדוק את החיווט. במבט חיצוני זה נראה תקין.
מה שמוזר יותר זה שהתקלה מתרחשת רק אחרי עמידה בסרק של כמה עשרות שניות ונעלמת כשמניעים את הרכב מחדש.
אני מניח שמדובר בסוג של סולנואיד. אבל לא הבנתי איך המערכת מגלה את התקלה?
אולי התקלה נמצאת במקום אחר? יש חיישן לחץ המסילה? אולי הוא לא תקין וזה מזדהה כבעיה בשסתום?
הייתי בודק דווקא בכיוון של הפילטר אוויר, חיישן כמות אוויר וצנרת וואקום.
יש מצב שקוד התקלה הוא P0089 ולא P809??
טל.
נכון, טעות שלי P0089.
איך קשור האוויר?
דגם מנוע 4D56?
זה מגנום/פג׳רו 2500 סמ"ק.
- - - Updated - - -
נכון, טעות שלי P0089.
איך קשור האוויר?
לפעמים קשור לפעמים לא.
זה מגנום/פג׳רו 2500 סמ"ק.
ובכל זאת? מה דגם המנוע?
ובכל זאת? מה דגם המנוע?
טעות שלי, אתה צודק.
חשבתי שמדובר בטרייטון.
מערכת של דנסו..
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190218/ab8391aa1724a6b63159103acd194688.jpg
לדעתי אתה חייב סורק לראות את ערכי חיישן הלחץ וחיישן הטמפ' במסילה כולל ערך הדיוטי סייקל של ה scvעל מנת לאבחן במדויק את הבעיה.
יש מצב לפגיעה בצנרת הדלק מתחת לרכב?
הכל אפשרי...אבל למה זה קורה רק אחרי עמידה בסרק של 10-20 שניות?
אולי בגלל שהלחץ במסילה יורד באופן הדרגתי מהלחץ גבוה בנסיעה ללחץ הנמוך בסרק...?
לא יודע בדיוק..
מה שבטוח הוא שערכי אספקת הדלק לא תקינים, (למצב נתון), זה פירוש קוד התקלה שאתה מקבל.
ברכב של חבר שבדקתי, גם היתה לו בעיה דומה, (מבחינת הסימפטומים, לא קוד התקלה), ואני לא יודע מה היה קוד התקלה שם. בסופו של דבר התברר בכלל שה DPF היה סתום..
טל.
לפי מה שמופיע כאן נראה שצריך לבצע איזושהי פרוצדורה של "לימוד מחדש" של המערכת. וזה ניתן לביצוע רק במוסך מרכזי.
https://www2.pajeroclub.com.au/forum/showthread.php?t=55962
מישהו מכיר את זה?
סוף דבר-החלפת שסתום לא עזרה. הרכב חזר לעצמו רק אחרי לימוד מחדש של המערכת (אוטורן ברעננה היחידים שהסכימו לעשות את זה במחיר שפוי בלי לפתוח עין על זה שהחלפתי בעצמי את השסתום).
אני עדיין לא בטוח שהבעיה היתה בשסתום עצמו אלא כתוצאה מהמעבר בשלולית.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.