צפייה בגרסה מלאה : טרופר VS דיסקברי -(דיסקברי דור ראשון וטרופר ייצור אחרון )
מחפש השוואה ביכולת שטח , ,תקלות אופייניות ,והנאה בנהיגה -בדיסקברי. את הטרופר דיזל נאמר שאני מכיר....
דיסקברי tdi או v8? פשוט במקום אחר שאלת לגבי הבנזין ואותו אני לא מכיר.
לדעתי, בדיסקו תנוחות נהיגה עדיפה, אבל תא מטען קטן בהרבה (בדיסקו 2 יש תא מטען גדול יותר). הרצפה בשורה השנייה שטוחה ולדעתי זה יתרון.
בסיס הגלגלים בדיסקו קצר יותר ולדעתי עדיף בשטח. מהלכי המתלה מאחורה די דומים אבל מקדימה מן הסתם הדיסקו עדיף. מצד שני, סרן חי מקדימה גם פוגע בקוטר הסיבוב, רלוונטי לכל מיני שבילים שנגמרים פתאום ומאלצים להסתובב על המקום.
תקלות נפוצות מוכרות הם דיפרנציאלים שבירים יחסית, תקלה שנפתרת עם התקנת נעילה, תיבות הגה דולפות, וכל מיני ענייני מרכב כמו ריפוד התקרה שצונח ומנעולי הדלתות שהקפיצים שלהם מחלידים ונשברים.
יחסית לטרופר הכל פשוט יותר ובעיקר זול משמעותית.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
תודה - מה עם מנוע וגיר (מנוע 3.9 V8) ..??
לא מנסיון אישי ( כי לי היה דיזל )
אבל אני מבין שזה מנוע ישן מיושן וטיפש שמאד רגיש להתחממות מבחינת ראשים שמתעוותים.
יש מומחים גדולים ממני פה.
תודה - מה עם מנוע וגיר (מנוע 3.9 V8) ..??מה שבטוח זה שטווח הנסיעה יהיה קטן, אפילו קטן מאוד, סדר גודל של 300 ק"מ.
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
"מה שבטוח זה שטווח הנסיעה יהיה קטן, אפילו קטן מאוד, סדר גודל של 300 ק"מ. " - לא מובן! זה קשור להתחממות או צריכת דל ??
צווחת דלק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
טווח הנסיעה לא ממש בעייתי במרחקים של הארץ. שום דבר שג'ריקן לא פותר...
ד"א, גם בסיקס הטווח לא שונה בהרבה.
בשטח, ההנאה מהדיסקו תהיה כנראה גבוהה מהטרופר, על כביש, לא בטוח.
הדבר העיקרי לדעתי הוא הבדל באיכות הבניה והפלסטיקה, לטובת הטרופר.
אישית, אני מעדיף את הדיסקברי , עם כל השטויות שלו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.