צפייה בגרסה מלאה : הסבר על תקלות P0700 ו P0340 ,גראנד צירוקי דיזל
היום ביצעתי בדיקה והרכב הראה קודי תקלה:
P0700
P0340
אפשר הסבר קצר מה הבעיה?
קצת נתונים על הרכב שאולי רלוונטים לסיבה להופעת התקלות:
הרכב שנת 2003 WJ CRD, צמיגים 265/75/16, הבוקר שמתי לב כי לחץ השמן (בשעון) היה גבוה מאוד ורק לאחר כחצי שעה כשהרכב התחמם (שוב על השעון) הלחץ ירד קרוב יותר לחצי.
כמו כן לפני יומיים פרקתי דריישפט קדמי לטובת שיפוץ, מאז נוסע רק עם אחורי.
שרון.
דרך אגב אין שום נורת אזהרה שדלוקה באופן קבוע, והרכב (מנוע/גיר) מרגיש בסדר גמור.
הדבר היחיד שמציק לי זה שבעצירה לפעמים הידית לא עוברת לP לא עוברת את הR, משחק קטן בידית לD וחזרה מעביר לP באופן חלק.
שלום שרון
1. ראשית תקנה אנגי ( קורא OBD)
2. לאחר מכאן תוריד את האפליקציה WJdiag free מחנות של גוגל
3. תתחבר אם המכשיר ותאפס תקלות
בלי שום קשר למה שכתבתי למעלה
תוודא טוב טוב שחיבורי מצבר תקינים ומצבר תקין ומינוס תקין - לא בבנק !! :rolleyes:
בקשר ללחץ שמן - מתי החלפת שמן לאחרונה
החיישן לחץ שמן זה חיישן נודניק ולא תמיד צריך להתייחס אליו , לרוב החלפתו פותרת את הבעיה
במרצדס לא שמו חיישן ואין חשיבות לחץ שמן
תעדכן...
P0340 חיישן קאמשאפט
P0700 הודעה כללית על בעיה בתפקוד הגיר, יתכן שזה קשור לסולונואיד דפוק, לקירור הגיר וכו' רצוי לבצע סריקה יותר מקצועית לגיר עי סורק מקצועי לjeep
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
1. ראשית תקנה אנגי ( קורא OBD)
איפה אפשר לקנות?
תוודא טוב טוב שחיבורי מצבר תקינים ומצבר תקין ומינוס תקין - לא בבנק !! :rolleyes:
יבדק מחר על הבוקר.
בקשר ללחץ שמן - מתי החלפת שמן לאחרונה
החיישן לחץ שמן זה חיישן נודניק ולא תמיד צריך להתייחס אליו , לרוב החלפתו פותרת את הבעיה
במרצדס לא שמו חיישן ואין חשיבות לחץ שמן
לא הבנתי,להתעלם משעון לחץ השמן?!.
על פי הבעלים הקודמים הרכב עבר טיפול לאחרונה, בכל מקרה תכננתי לבצע יישור קו אז מקווה שיפתור את הבעיה (אם באמת קיימת).
- - - Updated - - -
P0340 חיישן קאמשאפט
P0700 הודעה כללית על בעיה בתפקוד הגיר, יתכן שזה קשור לסולונואיד דפוק, לקירור הגיר וכו' רצוי לבצע סריקה יותר מקצועית לגיר עי סורק מקצועי לjeep
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
יש מקום ממולץ לביצוע הסריקה הזאת? או ששימוש באנגי ו
WJdiag free מספיק טוב?
אנג'י ודומיו יתנו לך בדיוק את אותן תקלות שציינת רק עם פירוש שאתה יכול בשנייה לגלות בעזרתו האדיבה של דר' גוגל..
סורק מקצועי הוא סורק יקר שעלול לעלות כמה מאות דולרים, אולי סורק בלודרייבר יכול לבצע קריאה יותר מדוייקת של תקלות גיר, אני לא בטוח, הכי בטוח לגשת לסריקה מקצועית אצל מי שמבין.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
תנסה אצל אשר ממוסך חי בראשון לציון, הבחור מבין עניין באפיון תקלות כאלה, למרות שיעלה לך קצת יותר.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
1. ראשית תקנה אנגי ( קורא OBD)
איפה אפשר לקנות?
תוודא טוב טוב שחיבורי מצבר תקינים ומצבר תקין ומינוס תקין - לא בבנק !! :rolleyes:
יבדק מחר על הבוקר.
בקשר ללחץ שמן - מתי החלפת שמן לאחרונה
החיישן לחץ שמן זה חיישן נודניק ולא תמיד צריך להתייחס אליו , לרוב החלפתו פותרת את הבעיה
במרצדס לא שמו חיישן ואין חשיבות לחץ שמן
לא הבנתי,להתעלם משעון לחץ השמן?!.
על פי הבעלים הקודמים הרכב עבר טיפול לאחרונה, בכל מקרה תכננתי לבצע יישור קו אז מקווה שיפתור את הבעיה (אם באמת קיימת).
- - - Updated - - -
יש מקום ממולץ לביצוע הסריקה הזאת? או ששימוש באנגי ו
WJdiag free מספיק טוב?
בקשר לשעון לחץ - השאלה מתי החליף ומה החליף והאם אתה באמת יכול לסמוך ממי שקנית
לא צריך ללכת לשום מוסך !!
תקנה אנגי מ ACE עולה 60-70 שקל או שתזמין מחול ...
לאחר איפוס נתקדם הלאה....
באמת לא בא להתווכח או משהו, אבל חבל לבלבל את הבחור עם עצות לא טובות.
אני חוזר ואומר אנג'י וקוראי obd זולים למינהם לא יתנו תקלות גיר מפורטות מעבר ל p0700, בגרנד צ'רוקי wj יש קורא obd מובנה, על ידי סיבוב מפתח 3 פעמים בסוויצ' ללא התנעה מקבלים את הקריאות על צג הספידומטר, ובכדי לאפס קריאות מחשב ניתן גם לנתק מצבר לכמה דקות.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
לא מתווכך אומר מניסיון של 3 שנים על הרכב הזה
ניתוק מצבר לא מנקה תקלות.
יורם-דרומי
19-02-19, 21:51
מזמין אותך לקבל ממני קורא OBD
תתקין אפליקציה הנקראת JEEPDIAG
באמצעותה תוכל לקרוא תקלות מנוע וגיר
תתקין את אופציית ה-PRO- יעלה לך תשלום חד פעמי אך משתלם,
יעזור לך להיחלץ במצבים בהם אתה נתקע במצב בו האוטו נכנס ל-LIMF ולא עובר הילוך 2
חובה!!!
מכאן תמשיך הלאה
הדיזל צריך טיפול "ליטוף"
אם תרצה,,,אתה מוזמן להתקשר ואעזור לך,
שלח נייד בפרטי,
בנוגע ללחץ השמן, ככה הרכב הזה מתנהג, בהנעה לחץ השמן עולה מעל החצי, ולאחר שמתחמם ומגיע לטמפרטורת עבודה, הלחץ אמור להתאזן באמצע,
ההצלחה
יורם
יורם-דרומי
19-02-19, 21:53
באמת לא בא להתווכח או משהו, אבל חבל לבלבל את הבחור עם עצות לא טובות.
אני חוזר ואומר אנג'י וקוראי obd זולים למינהם לא יתנו תקלות גיר מפורטות מעבר ל p0700, בגרנד צ'רוקי wj יש קורא obd מובנה, על ידי סיבוב מפתח 3 פעמים בסוויצ' ללא התנעה מקבלים את הקריאות על צג הספידומטר, ובכדי לאפס קריאות מחשב ניתן גם לנתק מצבר לכמה דקות.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalkרמי יקירי
לצערי ומניסיון של שנים ארוכות עם הרכב הזה, ניתוק מצבר ושאר משחקי הסוויץ' לא עוזרים כאן כמו בבנזין,
התקלות נשארות ברזל
יתכן שהתקלות במחשב נובעות מהעובדה שהוא נוסע ללא דריישפט קידמי?
יתכן שהתקלות במחשב נובעות מהעובדה שהוא נוסע ללא דריישפט קידמי?
לא , אין קשר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.