התחברות

צפייה בגרסה מלאה : קצת עזרה אחרי טיול קצר,הWJ לא מגיב



ש_ר_ו_ן
23-02-19, 16:41
הרכב WJ 2003 CRD.
במהלך טיול קצרצר שעשיתי השבת, שילבתי לL עליתי עליה קצרה, בסיום העילה שילבתי לH חזרה לוחץ על דוושת הגז ואין תגובה.
שיחקתי עם ידית הטרנספר ללא הצלחה, חזרה ל L הרכב מגיב רגיל.
בשלב מסויים העברתי את ידית ההילוכים מD לN ובמקביל את ידית הטרנספר מ N לH והרכב הגיב רגיל (ככב חשבתי).
בעצירה הראשונה, מכניס לרוורס נוסע 20 מ' משלב לD והתופעה חוזרת, הרכב לא מגיב (גם הטורים לא עולים).
שוב ב L הכל עובד, עושה את אותו משחק בידיות וזה שוב עוזר.
מגיע הביתה בודק תקלות:
P0700- היה גם לפני הטיול
P0702- חדש
P0340- היה גם לפני הטיול
P0703- היה גם לפני הטיול
P0836- חדש
P1685- חדש.

כרגע הרכב במצב שבהנעה ללא המשחק בידיות הטורים לא עולים.
וגם אין שום נורת חיווי שמראה שיש בעיה.
אשמח להכוונה מה לעשות?
תודה מראש שרון

boaz avrahami
23-02-19, 18:09
האם אתה מרגיש שהמעבר ל h בטרנספר משתלב עד הסוף?


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

omri_t
23-02-19, 18:12
לא מכיר את הדגם.
אם הטרנספר מעביר מיכאני או חשמלי.
אך נשמע ששם הכשל...

grand
23-02-19, 18:55
נשמע כמו בעיה במודול של ידית ההילוכים, חפש ברשת וביוטיוב wj shift modul ונסה לראות איך מסדרים

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

דורון.פ.
23-02-19, 19:31
מקום מצוין להתחיל לקרוא
https://jeepswj.com/tips/

ניסית לאפס את כל התקלות ולראות מה חוזר/נשאר?

Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
Sent from my mobile excuse typos

tom1105
23-02-19, 19:33
שרון, אם אני מזהה נכון, אתה גר בישוב בשומרון. צור קשר ונסייע לך (עלות של בקבוק בירה)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

ש_ר_ו_ן
24-02-19, 00:14
תודה לכולם על התגובות המהירות,

הידית משולבת עד הסוף.
ממה שהבנתי מיורם דרומי הבעיה היא כנראה בחיישן של הטרנספר.
טום אני גר באזור ירושלים אבל בירה עלי בכיף...
אנסה לבדוק את החיבור חשמל של החיישן של הטרנספר ונמשיך משם.

שרון

bezzat
24-02-19, 04:57
תודה לכולם על התגובות המהירות,

הידית משולבת עד הסוף.
ממה שהבנתי מיורם דרומי הבעיה היא כנראה בחיישן של הטרנספר.
טום אני גר באזור ירושלים אבל בירה עלי בכיף...
אנסה לבדוק את החיבור חשמל של החיישן של הטרנספר ונמשיך משם.

שרון

תנתק את הכבל של החיישן , שים ספריי לניקויי מגעים ותחזיר חזרה.
על תחליף את החיישן סתם .

קנית OBD ?

tom1105
24-02-19, 06:53
חישן טרנספר היה נותן הודעת צ'ק אנג'ין
הייתי מהמר על כבל שלא מכוון

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

boaz avrahami
24-02-19, 08:04
תודה לכולם על התגובות המהירות,

הידית משולבת עד הסוף.
ממה שהבנתי מיורם דרומי הבעיה היא כנראה בחיישן של הטרנספר.
טום אני גר באזור ירושלים אבל בירה עלי בכיף...
אנסה לבדוק את החיבור חשמל של החיישן של הטרנספר ונמשיך משם.

שרון

מהידית ועד הטרנספר יש כבל או מערכת מנופים שעלולה לצאת מכיוון ולכן שאלתי אם התחושה ביד היא שה High נכנס למקום ?

האם הטרנספר שלך הוא 3 , 4 או 5 מצבים?




Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

tom1105
24-02-19, 08:06
Crd - 3 מצבים.
יש 3 כלים שהחליפו טרנספר בארץ

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

boaz avrahami
24-02-19, 08:42
קישור למפתח קוד התקלות:
http://www.wjjeeps.com/faultcodes.htm

מניתוח התקלות שפרסמת נראה שיש בעיה יותר עמוקה שקשורה או למחשב או לצמות החשמל ברכב.
חשוב להבין מה ההיסטוריה של הרכב אחרת זו עלולה להיות נבירה מאוד מתסכלת בחשמל שעלולה להסתכם בלא מעט כסף אלא אם תמצא ברשת תיעוד למישהו שחווה בעיות דומות ופרסם פתרון.
הבעיה הגדולה יותר היא שהדגם שלך פחות נפוץ בעולם להבדיל מדגמי הבנזין להם יש המון תיעוד ברשת בגלל התפוצה הגבוהה שלהם בארה"ב.

יש תחת הטבלה אפשרות הזזה ימינה ושמאלה



<tbody>
גיר

P0700
Check Transmission DTC's
This code indicates that the EATX (Transmission controller) has an active fault and has illuminated the MIL via a BUS message. The specific fault must be acquired from the EATX via a DRBIII tool. (Input or Output Speed Sensor failures often cause this code and are a common failure part on WJ Grand Cherokees). (http://www.wjjeeps.com/speed_sensors.htm)


גיר
חדש
P0702
Transmission Control System Electrical



גיר
חדש
P0836
Four Wheel Drive (4WD) Switch Circuit
Four wheel drive (4WD) muxed switch input detected below minimum or above maximum acceptable voltage (switch status provided to engine module from transfer case module during 4WD low gear engagements)



חדש
P1685
Skim Invalid Key
The engine controller has received an invalid key from the SKIM.




P0340
Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or Single Sensor)
A rationality error has been detected for loss of camshaft position sensor (no fuel sync). WJ 1999 &' 2000: Check the camshaft target wheel (located on the right side camshaft sprocket) for damage or excessive runout. The runout is very critical for proper camshaft signal input to the JTEC. The lateral runout on the target wheel should not exceed 0.012 inch.




P0703
Brake Switch Stuck Pressed or Released
Incorrect input state detected in the brake switch circuit. (Changed from P1595).

</tbody>

bezzat
24-02-19, 09:02
קישור למפתח קוד התקלות:
http://www.wjjeeps.com/faultcodes.htm

מניתוח התקלות שפרסמת נראה שיש בעיה יותר עמוקה שקשורה או למחשב או לצמות החשמל ברכב.
חשוב להבין מה ההיסטוריה של הרכב אחרת זו עלולה להיות נבירה מאוד מתסכלת בחשמל שעלולה להסתכם בלא מעט כסף אלא אם תמצא ברשת תיעוד למישהו שחווה בעיות דומות ופרסם פתרון.
הבעיה הגדולה יותר היא שהדגם שלך פחות נפוץ בעולם להבדיל מדגמי הבנזין להם יש המון תיעוד ברשת בגלל התפוצה הגבוהה שלהם בארה"ב.

יש תחת הטבלה אפשרות הזזה ימינה ושמאלה



<tbody>
גיר

P0700
Check Transmission DTC's
This code indicates that the EATX (Transmission controller) has an active fault and has illuminated the MIL via a BUS message. The specific fault must be acquired from the EATX via a DRBIII tool. (Input or Output Speed Sensor failures often cause this code and are a common failure part on WJ Grand Cherokees). (http://www.wjjeeps.com/speed_sensors.htm)


גיר
חדש
P0702
Transmission Control System Electrical



גיר
חדש
P0836
Four Wheel Drive (4WD) Switch Circuit
Four wheel drive (4WD) muxed switch input detected below minimum or above maximum acceptable voltage (switch status provided to engine module from transfer case module during 4WD low gear engagements)



חדש
P1685
Skim Invalid Key
The engine controller has received an invalid key from the SKIM.




P0340
Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or Single Sensor)
A rationality error has been detected for loss of camshaft position sensor (no fuel sync). WJ 1999 &' 2000: Check the camshaft target wheel (located on the right side camshaft sprocket) for damage or excessive runout. The runout is very critical for proper camshaft signal input to the JTEC. The lateral runout on the target wheel should not exceed 0.012 inch.




P0703
Brake Switch Stuck Pressed or Released
Incorrect input state detected in the brake switch circuit. (Changed from P1595).

</tbody>



בועז ,

התקלות ידעות ויש המון מידע ברשת ,
כמו שכתבו כאן בפוסט הנוכחי יש את האתר הזה http://jeepswj.com/software/
כמו שאני כתבתי לפני כמה שנים כאן
(http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/98649-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%90-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%AA-WJ-CRD?p=696685#post696685)
לא חסר מידע ברשת ואפשר ומומלץ להתחיל בלאפס תקלות הן לגיר והן למנוע וכל שאר המערכות האחרות...
היום אפשר להגיע לכל דבר באמצעות תוכנה פשוטה בעלות חד פעמית של 70 שקל לזהות את כל הבעיות שיש ברכב

כולל נתנים בזמן אמת על חום בגיר , מזרק משתין, מתחים למניהן בכל נקודה אלקטרונית ברכב וכו

שרון,
כפי tom1105 הציע לך קפוץ אליו
הוא יכול לעזור.

בהצלחה

ש_ר_ו_ן
24-02-19, 21:58
שלום לכולם,

הטרנספר 3 מצבים.
היום פירקתי את הצמה של החיישן בטרנספר, ניקיתי עם ספריי מגעים עדין הבעיה קיימת.
בשלישי אני אשים יד על מחבר לOBD באדיבות יורם-דרומי, ואז נעמיק בבדיקה.
אם לא נצא ראש בשלישי אשמח לקבל את ההצעה של טום.
כרגעהדרך היחידה לנהוג ברכב רגיל היא משחק בידיות,אחרי המשחק הרכב נוסע רגיל( אין מגבלה של מהירות).
השאלה עד מתי אפשר לנהוג ככה,בהביטי נזק לטרנספר?

אעדכן בשלישי.

דרך אגב לא ידוע אם קשור, ההעברה לL גם לא עוברת חלק, יש התנגדות בתיבה.

שרון

boaz avrahami
24-02-19, 22:03
אם כך אז המעביר בין הידית יצא מכיוון.
אם זה מנופים אז יש בהם גומיות שנשחקות ואחרי החלפתם זה יסתדר


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

tom1105
24-02-19, 22:14
700 ו702 אלו תקלות גיר כלליות
צריך להכנס למחשב גיר ולקרוא את התקלות המדוייקות בגיר

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

smarg
24-02-19, 22:24
היי שרון , אני רוצה להתלבש על השרשור שלך אם לא אכפת לך....פשוט יש לי גם WJ CRD 2004 ויש לי גם תקלה כלשהי עם הטרנספר.

אחרי שפעם ראשונה טיילתי איתו לפני כשבועיים, נכנסתי איתו לבוץ ונתקעתי בבור....כל הגלגלים עבדו גם ב H וגם ב L אבל בגלל ששני הגלגלים הקדמיים היו בבור די עמוק והחליקו וגם האחוריים החליקו בגלל הבוץ לא הצלחתי לצאת....באישזהו שלב הגלגלים הקדמיים הפסיקו להסתובב גם ב H וגם ב L..ושום נורה לא הייתה דלוקה בלוח מכוונים...בסוף חולצתי על ידי גיפ אחר שגרר אותי כ 100-200 מטר עד שיצאתי מבוץ ויכלתי לנסוע עצמאית - אבל שוב רק הגלגלים האחוריים עבדו ( לפחות ככה הרגשתי)..בזמן הגרירה נדלקו מספר נורות (ABS, פרקינג ומנוע..) אבל כבו מספר דקות אחרי (קראתי שיכול להיות שהחיישנים מסויימים התלכלכו אבל כאשר עברתי בשלולית התנקו וחזרו לדווח נתונים)...מאז הגיפ נוסע אבל נראה לי במצב 2X4 כלומר גלגלים אחוריים בלבד(לא יודע איך לבדוק עצמאית) וגם המעבר מ H ל L לא תמיד נכנס....לפני מספר ימים למדתי איך לבדוק קודים ויש לי 0702, 0703, ו0836 אבל אני לא יודע אם זה משהו שהיה קודם או משהו חדש... אני רוצה לקחת את הרכב לארז 4X4 שהמליצו לי עליו אבל הבחור עסוק ואני בינתיים מחכה....מה הייתם ממליצים? האם לנתק סוללה ולחבר יכול לעזור?

תודה

tom1105
24-02-19, 22:38
היי שרון , אני רוצה להתלבש על השרשור שלך אם לא אכפת לך....פשוט יש לי גם WJ CRD 2004 ויש לי גם תקלה כלשהי עם הטרנספר.

אחרי שפעם ראשונה טיילתי איתו לפני כשבועיים, נכנסתי איתו לבוץ ונתקעתי בבור....כל הגלגלים עבדו גם ב H וגם ב L אבל בגלל ששני הגלגלים הקדמיים היו בבור די עמוק והחליקו וגם האחוריים החליקו בגלל הבוץ לא הצלחתי לצאת....באישזהו שלב הגלגלים הקדמיים הפסיקו להסתובב גם ב H וגם ב L..ושום נורה לא הייתה דלוקה בלוח מכוונים...בסוף חולצתי על ידי גיפ אחר שגרר אותי כ 100-200 מטר עד שיצאתי מבוץ ויכלתי לנסוע עצמאית - אבל שוב רק הגלגלים האחוריים עבדו ( לפחות ככה הרגשתי)..בזמן הגרירה נדלקו מספר נורות (ABS, פרקינג ומנוע..) אבל כבו מספר דקות אחרי (קראתי שיכול להיות שהחיישנים מסויימים התלכלכו אבל כאשר עברתי בשלולית התנקו וחזרו לדווח נתונים)...מאז הגיפ נוסע אבל נראה לי במצב 2X4 כלומר גלגלים אחוריים בלבד(לא יודע איך לבדוק עצמאית) וגם המעבר מ H ל L לא תמיד נכנס....לפני מספר ימים למדתי איך לבדוק קודים ויש לי 0702, 0703, ו0836 אבל אני לא יודע אם זה משהו שהיה קודם או משהו חדש... אני רוצה לקחת את הרכב לארז 4X4 שהמליצו לי עליו אבל הבחור עסוק ואני בינתיים מחכה....מה הייתם ממליצים? האם לנתק סוללה ולחבר יכול לעזור?

תודהאתה מיישוב בשומרון? צור קשר

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

smarg
25-02-19, 08:12
אני מאלפי מנשה...כבר שבועיים מפחד לרדת מכביש סלול בגלל העניין הזה ( מפחד שהרכב איבד את יכולות עבירות )...דיברתי עם אסף הלוי אבל הוא לא מכיר את הצרוקי דיזל...וארז 4x4 כאמור עסוק....אשמח לכל עזרה....תודה

Sent from my MI 6 using Tapatalk

tom1105
25-02-19, 08:19
אני מאלפי מנשה...כבר שבועיים מפחד לרדת מכביש סלול בגלל העניין הזה ( מפחד שהרכב איבד את יכולות עבירות )...דיברתי עם אסף הלוי אבל הוא לא מכיר את הצרוקי דיזל...וארז 4x4 כאמור עסוק....אשמח לכל עזרה....תודה

Sent from my MI 6 using Tapatalkשלחתי לך הודעה פרטית

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

ש_ר_ו_ן
27-02-19, 23:07
עידכון קצר:

מאתמול בבוקר הרכב מגיב רגיל,העברת ידית הגיר בין כל המצבים לא בעיה.
עדין לא בדקתי מה קורב כשאני מעבריר טרנספר לL ומחזיר לH.
בדקתי התראות ,כל ההתראות נשארו.
בפועל לא עשיתי שום דבר מיוחד, חוץ מניקיון הצמה של היוניט בטרנספר עם מנקה מגעים. ביום ראשון,מה שלא עזר באותה נק' זמן.

רעיונות?

שרון

דורון.פ.
27-02-19, 23:18
באיזשהו שלב מחקת תקלות ?
אם לא הם לא יעלמו

Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
Sent from my mobile excuse typos

ש_ר_ו_ן
27-02-19, 23:24
עדין לא מחקתי.
אני מנסה אבל להבין מה כן עשיתי שגרם לאיפוס התקלה והרכב חזר לשיגרה.
כבר מיום ראשון ניסיתי לאפס את התקלה ע"י נסיעה עד להילוך חמישי ללא שיפור במצב.
ואתמול הבעיה פשוט נעלמה.

boaz avrahami
27-02-19, 23:42
לדעתי תקלות נמחקות אחרי 50 מחזורי התנעה או קמ מסויים.

לא בטוח שהאוטו שינה התנהגות בעקבות הספריי שלך.
סוג התקלות האלו הן בדרך כלל המון ניסויונות ולימוד מפורומים ברשת


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

bezzat
28-02-19, 05:59
עדין לא מחקתי.
אני מנסה אבל להבין מה כן עשיתי שגרם לאיפוס התקלה והרכב חזר לשיגרה.
כבר מיום ראשון ניסיתי לאפס את התקלה ע"י נסיעה עד להילוך חמישי ללא שיפור במצב.
ואתמול הבעיה פשוט נעלמה.

אתה חייב להתחיל באיפוס תקלות כדי לשלול בעיה אלקטרונית/ חשמלית.
לאחר איפוס תיסע עם הרכב
ותציג כאן את התקלות שיש לך

ש_ר_ו_ן
13-03-19, 23:46
עידכון,

היום איפסתי את כל התקלות שהיו, בעזרת הOBDII ואפליקצית JEEPGIAG.
ביצעתי נסיעה בשטח: קצת עליות וירידות,מעבר בין H ל L כמה פעמים, נסיעה בבוץ.
לסיכום בדיקה חוזרת של התקלות, והללויה אין שום תקלות.
כנראה שניקוי הצמה של היוניט בטרנספר עזר בכל זאת ושאר התקלות אני גורר מהבעלים הקודם.
בכל מקרה אמשיך לעקוב.

שרון

bezzat
15-03-19, 07:07
עידכון,

היום איפסתי את כל התקלות שהיו, בעזרת הOBDII ואפליקצית JEEPGIAG.
ביצעתי נסיעה בשטח: קצת עליות וירידות,מעבר בין H ל L כמה פעמים, נסיעה בבוץ.
לסיכום בדיקה חוזרת של התקלות, והללויה אין שום תקלות.
כנראה שניקוי הצמה של היוניט בטרנספר עזר בכל זאת ושאר התקלות אני גורר מהבעלים הקודם.
בכל מקרה אמשיך לעקוב.

שרון

תודה על העדכון שרון
לדעתי ה crd מבחינת אמינות יותר טוב מהבנזין.
אין את כל התקלות על כל מיני חיישן צעדים, חיישן חמצן, וחיישן ריקודים:)

הרכב הזה צריך לדאוג למינוס תקין ובריא (לא בבנק ;))
מצבר תקין
לוודא שאין אוויר במערכת הדלק
וזהו

חשוב מאוד בחיפוש אחרי חלקים למניהם ב EBAY להריץ CRD 2,7 ולא עם 2.7 (פסיק במקום נקודה.)
תגלה תוצאות שונות לחלוטין

בהצלחה .

-->