צפייה בגרסה מלאה : הג'יפ מוזרק !
TBI GM הורכב במקום הקרבורטור ועובד !
המערכת עברה אלי מהג'יפ של חנן, צ'יפ מתוכנת, חיישני חמצן,טמפ', MAP , מצערת, עובדת בחוג סגור. ה TBI שופץ באמצעות קיט שיפוץ, מודול הצתה GM מקבל קריאה מהפיק-אפ של המפלג המקורי ומעביר נתונים למחשב.
הבאג היחיד כרגע הוא שבמצב של ניהול הצתה דרך מחשב ההזרקה (ECM) עבודת המנוע אינה סדירה בסרק עד כדי דימום המנוע, ברגע שאני עובר לניהול הצתה באמצעות מודול ההצתה, המנוע עובר לפעולה סדירה.
חנן-ג'יפולוג
26-01-06, 10:10
ניר, התחברת במקביל מהפיקאפ אל שני המודולים, והעסק עובד פיקס? אם כן, אז באמת מז"ט ואפשר לברך על המוגמר.
עדיין לא התחברתי במקביל לשני המודולים, זאת משימה פשוטה ביותר, כי לפני כן אני רוצה להבין בדיוק איפה הבעיה כרגע. בשלב הזה אני פשוט מנתק את הקונקטור של הBYPASS-SIGNAL , הטורים בסרק מתייצבים מייד והוא גם נוסע בסדר גמור, אם אני אחזור למודול המקורי ואשתמש במערכת כ fuel only , זה ללא ספק יעבוד מצויין, אבל זה בכל זאת מסקרן ומאתגר לפתור את התעלומה.
itay-rover
27-01-06, 09:46
הסטה קלה של נושא הדיון,
תגיד,חשבת במקרה,שאגב הפרויקט המענין הזה,יש סיכויי לפתיחת "פירצה" להסבה לגפ"מ בצורה חוקית לסיקס,או כל רכב ללא מערכת הזרקה?
על פי התקנות רק כלי רכב משנת יצור 95 ומעלה ובעלי מערכות הזרקת בנזין מאושרות להסבת הנעה בגפ"מ.אם ננסה למצוא הגיון בהחלטה(משימה לא פשוטה,אבל נתאמץ....)מערכות הגפ"מ עברו גם הן אי אלו תהפוכות ופיתוחים והמערכות המודרניות שנקראות היום"מערכות דור שלישי"(נישמע מאוד סקסי בימנו...)מבוססות וחלקן תלויות במערכת ניהול המנוע המקורית(בנזין).ולכן המעבר מבנזין לגז אכן יכול להתבצע בלחיצת כפתור,אין ספק יש כאן יתרון ברור למערכות החדשות.
בקיצור,האם לדעתכם יש כאן איזשהוא צעד קדימה לכיוון אישור התקנה של מערכות גפ"מ לרכבים שלא מוזרקים במקור?(כמובן שזה לא פשוט בכלל מבחינה חוקית,כרגע לצערנו,מבחינת החוק,התקנה של מערכת הזרקה כזו קצת בעייתית....)
וזה לא שאני נגד!!!!!!!!!!!ההפך אני דווקא מאוד מפרגן ובאמת כל הכבוד!
אחרי נסיעת מבחן, מערכת הצתה מקורית שולטת על ההצתה, המחשב שולט במקביל על הזרקת הדלק - סוף הדרך !
המנוע עובד עגול, לא מחסיר פעימה, בשום מצב ובשום שיפוע !
אחרי נסיעת מבחן, מערכת הצתה מקורית שולטת על ההצתה, המחשב שולט במקביל על הזרקת הדלק - סוף הדרך !
המנוע עובד עגול, לא מחסיר פעימה, בשום מצב ובשום שיפוע !
המנוע נותן ניצוץ כרגע ללא קשר ל ecm?
אם כן זה המצב הכי טוב שיש עם ההזרקה , ניסיתי כבר את כל האופציות וככה הכי טוב .
תתחדש ותזהר בשיפועים .
http://img492.imageshack.us/img492/5751/heiecm0jf.th.jpg (http://img492.imageshack.us/my.php?image=heiecm0jf.jpg)
חנן-ג'יפולוג
28-01-06, 01:28
...וככה זה נראה בשטח.
הג'יפ מניע, עומד, עובד, פיקס:
http://img296.imageshack.us/img296/3055/img21110ek.jpg
תתחדש.
כמה עלה לך כל הסיפור?
תלוי בכמה אתה משיג את המערכת מפירוק ואילו חלקים אתה קונה חדשים.
מערכת קומפלט מפירוק + משאבת דלק חדשה+ מתאם בהזמנה מחו"ל+ קיט שיפוץ ל TBI + צ'יפ צרוב בהתאמה אישית עלה בסה"כ 2700 ש"ח, חנן התעסק בזה מספר חדשים כדי ללמוד את העסק בצורה טובה והקפיץ את את הנושא הזה בכמה כיתות - לפני כן לא היתה מערכת שעבדה בצורה מושלמת למעט הקיט שהזמין עמי.
היום יש כאן את הידע להוציא מערכת מושלמת בתוך יום עבודה עם חיסכון של 30-50% מעלות מערכת מושלמת בארה"ב. ניתן כמובן לחסוך לא מעט כסף אם חוסכים את שיפוץ ה TBI, משאבת דלק, החלפת צ'יפ, אני נוסע כרגע עם צ'יפ מקורי לצורך בדיקה וזה עובד אחלה, אבל בחוג פתוח בלבד כי המערכת ירדה מרכב 89 שלא תוכנן לעבודה עם חיישן חמצן בארץ והצ'יפ נצרב בהתאם.
חנן-ג'יפולוג
28-01-06, 10:13
לפני כן לא היתה מערכת שעבדה בצורה מושלמת למעט הקיט שהזמין עמי
אני חושב שזו הצהרה קצת מוגזמת, גם כי אנחנו לא מכירים את כל מי שהרכיב הזרקה בישראל, וגם כי אני חושב שברוך ויניב כבר התגברו על התקלות שלהם.
מה שכן נכון לומר, אני חושב, זה שאחרי שתצא הכתבה העניין הזה יהיה הרבה יותר פשוט לביצוע וזול למשתמש הפשוט, חסר הידע המוקדם.
אני לא הבנתי משהו קטן , אתה טוען שאתה נוסע על הצ'יפ המקורי ובכל זאת
המערכת עובדת במצב סגור? אפילו שלא מוגדר למחשב בכלל שיש חיישן חמצן?
או קי קראתי שוב וקבל התנצלות הבנ תי שכרגע היא לא מגיעה למצב סגור .
תתחדש , אגב עם דלק 98 וההזרקה המנוע עובד בכלל מעולה
ניר שלום
1 מז"ט על ההזרקה. האם יש הבדל בתאוצה ? יש מצב שנוספו מס' סוסים לאורווה?
2. בשבת הקרובה מתקיים מחזור 3 בקרוס קאנטרי, באיזור יבנה ונחל שורק , מה מצבך לשבת?
נשתמע
אבי
חזרתי עכשיו מטיול דרומה, 500 ק"מ כביש ושטח, שלושה תדלוקים,
ההזרקה עובדת שיגעון, חסל סדר השיגעונות של הקרבורטור, לא משתנק, לא מציף, לא מגמגם, מניע מיד בכל מצב, בלימת מנוע יוצאת מן הכלל בלי בקפיירים ובלי צורך לשחק עם המצערת בשום מצב, מבחינתי תמורה מלאה לכסף ואני נאלץ להסכים עם חנן שזה השיפור הכי נחוץ לג'יפ כזה, איכות הנסיעה השתפרה בצורה מהותית.
שיפור בביצועים אני לא מרגיש, הקרבורטור שלי היה תקין ועבד טוב, אני לא מרגיש הבדלי תאוצה סחיבה, מהירות סופית וכו', לא הרגשתי שום שינוי גם כשעברתי למערכת הצתה משופרת ולא כשנסעתי מספר שנים עם אגזוז פתוח. דעתי האישית היא שאנשים שמדווחים על שינוי מורגש - או שהמערכות שהוחלפו לא היו תקינות או שהם פשוט הוזים. אני מניח שגם אם יש שינוי אמיתי של אחוזים בודדים לטובה, החושים האנושיים לא מסוגלים לחוש בו, רצוי להשאיר את הפסיקות האלה למכשירי מדידה ...
דבר אחד שאני לא מבסוט ממנו הוא צריכת הדלק - בשלוש מדידות של תדלוק מול מדידת מרחק עם ספידומטר ו GPS במקביל, בנסיעה בכביש פתוח, מתקבלת צריכת דלק של 1:5.3 , זה גרוע מהנתונים שהיו עם הקרבורטור. השלב הבא יהיה לבדוק את עבודת המערכת בנסיעה כשמחשב הדיאגנוזה מחובר ולוודא שהיא עובדת כראוי, בנוסף אני גם רוצה ליצור מעקף נשלט ע"י מתג שירמה את המחשב ויגרום לו להקטין את הזרקת הדלק עפ"י דרישה.
חנן-ג'יפולוג
05-02-06, 22:55
השלב הבא יהיה לבדוק את עבודת המערכת בנסיעה כשמחשב הדיאגנוזה מחובר ולוודא שהיא עובדת כראוי
ניסית להעביר את מתג הדיאגנוסטיקה למצב של קצר, ולראות באיזה קצב הנורה מהבהבת?
ניסית להעביר את מתג הדיאגנוסטיקה למצב של קצר, ולראות באיזה קצב הנורה מהבהבת?
עדיין לא.
אני כרגע בסוף ההתקנה של המערכת בSIX אבל אני לא מצליח לאפס את המנוע המנוע מגמגם ואז עולה בסל"ד וכבה יש רעיונות ??
(אני על המפלג המקורי עם מודול GM ולא ניתקתי את המשקולות) כמו כן בדקתי את כל שאר הרכיבים והחיבורים הכל נראה תקין
חנן-ג'יפולוג
19-02-06, 18:56
אתה יכול לתאר במדויק את כל מה שקורה במפלג שלך? איך הסיגנלים עוברים ממנו אל הECM ? והאם הECM שולט על תזמון ההצתה?
הג'יפ מוזרק הכל עובד טוב הוחלף מפלג לאלקטרוני ותוקנו כל מני בעיות קטנות (בקרוב מדריך)
תודה לכולם על המידע ולגאי שעזר טלפונית חוץ מכיוונים קטנים (טורים,עובד על 1100 סל"ד בסרק)
הכל תקין אני הולך לבנות כבל למחשב נייד ויש לי את תוכנת הדיאגנוסטיקה כמו כן הגעתי אל בורג כיוון המצערת לאחר קדיחות מרובות אשמח לעזור למי שצריך אני מתחיל ביום שבת התקנה שניה על SIX נוסף של חבר
הג'יפ מוזרק הכל עובד טוב הוחלף מפלג לאלקטרוני ותוקנו כל מני בעיות קטנות (בקרוב מדריך)
תודה לכולם על המידע ולגאי שעזר טלפונית חוץ מכיוונים קטנים (טורים,עובד על 1100 סל"ד בסרק)
הכל תקין אני הולך לבנות כבל למחשב נייד ויש לי את תוכנת הדיאגנוסטיקה כמו כן הגעתי אל בורג כיוון המצערת לאחר קדיחות מרובות אשמח לעזור למי שצריך אני מתחיל ביום שבת התקנה שניה על SIX נוסף של חבר
1100?? זה הרבה , אתה אמור לכוון אותו בתכל'ס ל550(לפי הצ'יפ המקורי) ז זה כפול
ממה שהציפ יודע לקבל .
תתחדש.
הג'יפ מוזרק הכל עובד טוב הוחלף מפלג לאלקטרוני ותוקנו כל מני בעיות קטנות (בקרוב מדריך)
תודה לכולם על המידע ולגאי שעזר טלפונית חוץ מכיוונים קטנים (טורים,עובד על 1100 סל"ד בסרק)
הכל תקין אני הולך לבנות כבל למחשב נייד ויש לי את תוכנת הדיאגנוסטיקה כמו כן הגעתי אל בורג כיוון המצערת לאחר קדיחות מרובות אשמח לעזור למי שצריך אני מתחיל ביום שבת התקנה שניה על SIX נוסף של חבר
1100 סל"ד בסרק זה לגמרי לא עובד טוב !
לדעתי המערכת עובדת במוד של limp-home, שזה מעגל נפרד שנכנס לפעולה במקרה של כשל.
ומה זה אומר בעברית פשוטה ואיך אני בודק את התקלה
בבדיקה על הALDL המנורה מראה שהכל תקין ואין שום קוד תקלה
חנן-ג'יפולוג
21-02-06, 10:28
המצערת סגורה בפועל עד הסוף? חוסמת לחלוטין את מעבר האוויר? אני לא שואל על מצב בורג הכיוון, אלא מה אתה רואה כשאתה מסתכל ללוע בית המצערת?
מנוע הצעדים והתושבת שלו נקיים? המנוע מתפקד? אתה שומע אותו מתקתק כשחוט הדיאגנוסטיק מקוצר והסוויץ' פתוח?
אתה צריך להתחבר ללפטופ ולראות שהמערכת מקבלת סיגנלים מהחיישנים, אם אתה עובד עם הצ'יפ המקורי היא לא תעבוד בחוג סגור אמנם אבל תוכל לראות שהמחשב מקבל סיגנלים ומנהל את ההזרקה.
עד אז, אם אתה רוצה לקבל דיאגנוזה, תסביר בדיוק מה עשית שם ואיך חיברת את המפלג למערכת.
המפלג חובר דרך מודול המקורי של הספרי הפיק אפ חובר לחיבורי P&N
פורקו המשקלות המודול הישן וקידום הצתה בוואקום כמו כן המחשב עם צ'יפ מקורי של סאפרי 91
המצערת סגורה עד הסוף.
אין טרמוסטט מים מכאני בפלאנג' זה קשור????
הוחלפו כל כבלי הצתה הג'יפ עבר גם טיפול על הדרך וניקיון יסודי של מערכת החשמל והכל חובר כמו שצריך אני אבדוק את מנוע הצעדים אבל הוא מתפקד במצב דיאגנוסטיקה.
יש דרך לכוון טורים ללא בורג הכיוון?????
תודה ארז
נ.ב
במצב דיגנוסטיקה עם מנוע עובד המנורה לא מפסיקה להבהב
חנן-ג'יפולוג
21-02-06, 14:48
אין טרמוסטט מים מכאני בפלאנג' זה קשור????
בינגו!
המחשב מרים סל"ד כתלות בטמפרטורה. אם היא נמוכה מדי הסל"ד יהיה גבוה.
לדעתי אין לך שום תקלה כי חיישן החום של ההזרקה ( לפעמים יש אחד ולפעמים נפרדים למערכות שונות ) משדר שהמנוע קר ומעשיר את התערובת בסרק.
המחשב לא רואה בזה תקלה.
אין משיכות אויר?
חברה אין לי עריכה......אני וחנן כתבנו את ההודעה באותו זמן!
חנן-ג'יפולוג
21-02-06, 15:03
במצב דיגנוסטיקה עם מנוע עובד המנורה לא מפסיקה להבהב
אם היא מהבהבת בקצב של כשלוש-ארבע פעמים בשנייה, אז זה אומר שהמחשב לא סגר חוג. ברגע שהיא תעבור להבהב בקצב של כפעם בשנייה או שתישאר קבועה, דולקת או כבויה, זה אומר מה מצב חיישן החמצן:
כשהנורה דולקת אז התערובת עשירה וכשהיא כבויה אז התערובת ענייה. האידאלי זה שהיא תהבהב בערך פעם בשנייה, ואז זה אומר שהמנוע כל הזמן עובר בין עשיר ועני והוא קרוב כל הזמן ליחס האידאלי.
חנן-ג'יפולוג
21-02-06, 15:16
אגב, אם בספארי 91 לא היה חמשן חמצן במקור, אז הצ'יפ המקורי שאתה משתמש בו לא יסגור חוג, כנראה, גם אם הרכבת חיישן חמצן.
חנן-ג'יפולוג
21-02-06, 15:17
יש דרך לכוון טורים ללא בורג הכיוון?????
לא בלי לצרוב את הצ'יפ עם תוכנה אחרת.
למעשה הטורים לא אמורים להיקבע על ידי המצערת ובורג הכיוון אלא מהמחשב שקובע באיזה סל"ד המנוע אמור לעבוד, והוא קובע את זה בעזרת מנוע הצעדים.
כל התקלות תוקנו (כיוון הצתה,ניקוי מנוע צעדים) המערכת ניבדקה במוסך UMI ללא כל תמורה (תודה רבה) הכל תקין המנוע עובד עגול והג'יפ נוסע סוף הדרך המנוע עובד ב650 סל"ד כ DIFOLD ולא 550 כפי שהמליצו לי נישאר רק להתקין חישן למבדה.
ושוב תודה לכולם
מה זה difold?
וכמו שנאמר פה תבדוק טוב שאתה בכלל צריך חיישן למבדה(חמצן)
יתכן והצ'יפ שלך בכלל צרוב למצב שבו החיישן לא קיים ואז גם אם תתקין אחד כזה(כמוני למשל) אז הוא פשוט לא יתפקד אני התקנתי חיישן ולא הרגשתי שינוי .
אצלי המנוע מכוון ל 800 סל"ד כי אני עובד עם אלטרנטור גדול והמנוע עובד טוב , הכל עניין של כיוונים אפשר לשבת על זה שעות ולשחק עם זה .
Demolition Man
22-02-06, 17:52
מאיזה שנה יש תמיכה במחשב לחישן חמצן?
במדריך של גיא הוא מעדיף מחשב יותר ישן בטענה שהוא יותר פשוט, אם נשים מחשב של ספארי 94?
מאיזה שנה יש לונדורה וסונומה חיישן חמצן? (זה אותו מחשב, קונקטורים לפחות)
מישהו יכול לתת עצה האם כדאי או לא לקנות ציפ מח"ול? יתרונות\חסרונות וממי לקנות (customeifs)
בפוטנציאל כמה דלק חיישן חמצן יכול לחסוך? (יש חיישן עוד לא חיברנו) אני ו Poo27
עוד שאלה, בקיט של howell יש חיבור למד מהירות, מה התפקיד שלות האם ניתן למצוא\להתאים משהוא בארץ?
תודה,
חן.
חנן-ג'יפולוג
22-02-06, 18:28
מישהו יכול לתת עצה האם כדאי או לא לקנות ציפ מח"ול? יתרונות\חסרונות וממי לקנות (customeifs)
אני לא יודע אם ג'ון מCUSTOMEFIS מוכר צ'יפים לפי דרישה, ללא מערכת קומפלט, אבל לדעתי עדיף להימנע מלעבוד איתו בעניין הזה. עמי קנה ממנו מערכת קומפלט, וניסה מספר פעמים לקבל ממנו צ'יפ שיעבוד טוב עם הג'יפ שלו, והוא לא הצליח לבנות לו צ'יפ מתאים. בסוף עמי התייאש ממנו וקנה צ'יפ מבריאן מTBICHIPS והצ'יפ הזה עבד תקין. גם אני קניתי צ'יפ מבריאן, וזה נראה בסדר גמור.
בנוסף, ג'ון איטי מאוד, עד כדי זמן תגובה של חודשים ארוכים.
בפוטנציאל כמה דלק חיישן חמצן יכול לחסוך?
זה תלוי עד כמה הצ'יפ המקורי של הספארי לא מתאים לCJ . קשה לומר סתם כך. אם יש לך צ'יפ של ספארי שכבר הגיע עם חיישן חמצן ויש לך חיישן חמצן, אז על פי קריאת טבלת הBLM אתה תוכל לדעת כמה הכיוונון מתאים לCJ או לא. אבל אם יש לך חיישן חמצן, אז גם יש לופ סגור שיביא את המנוע לתערובת סטוכיומטרית, ואז גם תצרוכת הדלק תהיה טובה.
מלכוד 22 .
אם אין לך חיישן חמצן וצ'יפ מתאים, אז אתה לא יודע כמה תרוויח, ואם יש לך אז אתה כבר לא צריך לדעת כמה תרוויח.
עוד שאלה, בקיט של howell יש חיבור למד מהירות, מה התפקיד שלו?
יש מוד שבו המחשב מזהה שהרכב נוסע מהר, והמצערת סגורה, כלומר מצב האטה, ואז הוא סוגר את אספקת הדלק לגמרי. זה יכול לחסוך קצת דלק, קשה לומר כמה, אבל זה מחייב חיישן מהירות.
בנוסף, אני לא יודע אם הוול עשו את זה, אבל ישנה אפשרות שבה המחשב מזהה שהרכב נמצא מספיק זמן בשיוט, ואז הוא יוצא מלופ סגור, גורם לתערובת להיות ענייה קצת, ומדי פעם חוזר ללופ סגור כדי לוודא שהוא לא עני מדי. אם הם עשו את זה אז זה יכול לחסוך עד כ10 אחוז דלק בשיוט.
ניתן לירכוש צ'יפ בערך ב 100$ אני אשלח לך את הכתובת יותר מאוחר
אני ממליץ אני גם הולך לרכוש אחד לי ואחד לחבר שלי.
חנן-ג'יפולוג
23-02-06, 13:36
אם מדובר על קניית צ'יפ מבריאן מwww.tbichips.com (http://www.tbichips.com/) אז מהחשבונית שקיבלתי ממנו הסתבר שהוא לוקח 50 דולר על התכנות, 32 דולר על הצ'יפ, 16 דולר על בית הפלסטיק של הצ'יפ ו4 דולר על המשלוח.
לכן, שווה לבדוק איתו, ולשלוח אליו צ'יפ מקורי עם בית הפלסטיק, ולשלם לו רק על התכנות והמשלוח. זה חסכון של הרבה כסף, שווה ערך לדלק לטיול...
עוד דבר שצריך לדעת זה כשאתה מזמין ציפ מהלינק שנתן חנן,לא לשכוח לתת את כל הפרטים לגבי האוטו ומערכת ההזרקה וגם באיזה סלד אתה רוצה שהאוטו יעבוד,יש גם לציין שהאוטו עם גיר ידני.
Demolition Man
28-02-06, 15:15
תודה על כל התשובות.
יש למישהו אולי דוגמא 1. 2. 3. של דברים שאני צריך לפרט?
בנוסף לגבי שאלתי בעבר, איך אני יכול לחבר בנוסף את מד המהירות?
חנן-ג'יפולוג
28-02-06, 15:28
הנה דוגמא של מייל שאני שלחתי לבריאן. מה שהוא עשה, כי לא הגדרתי לו, ולטעמי זה לא היה מוצלח כל כך, זה להשאיר את סל"ד הסרק על 500 . לטעמי, לCJ יותר מתאים משהו כמו 700 סל"ד, ולכן כדאי לציין גם את זה.
HI , I have a 1986 CJ8 with 258 engine (plastic valve cover) no EGR or air pump (emissions) , manual trans.
I converted the Jeep to a TBI system that I took from 1989 GMC Safari:
serv no. 1227747 akss
86akss k390033978
16083581
I do not use speed sensor.
I do not use knock sensor.
I do have O2 sensor, TPS sensor , MAP sensor and temperature sensor.
I use the ECM for fuel only. It means that I do not connect the "C" port from the TBI ignition module to the Jeep coil. I use the original ignition system of my Jeep.
The ECM steel recieves reference signal from the ignition module because I connected the distributor pick-up both to the original ignition module and the TBI ignition module.
Thermostat is opening at 82 celsius.
The temperature sensor is the GMC original sensor.
I do not need economy mode nor power mode. I just want the engine to work smoothly.
My address is:
***********
My visa number is:
**** **** **** ****
valid thru 03/07
Thanks.
Hanan Orlov
בדיעבד עניין הסל"ד דווקא מוצא חן בעיניי !
היום כשהמערכת עובדת כמו שצריך , אין למנוע בעיה לשמור על 500 סל"ד, הוא עובד שקט ועגול עד כדי כך שאני לא תמיד מרגיש שהוא מונע, היתרון של 500 סל"ד יציב הוא בבלימת מנוע בירידות - אני כמעט ולא משתמש בבלמים בירידת מדרגות ושיפועים חדים.
אני כמעט ולא משתמש בגז בעליות של מדרגות קלות ,
אני שם ראשון low ומשחק רק בהגה ממש כמו רכב אוטומט כשקשה לו אני שומע אותו מעלה טיפה את הטורים לבד אבל זה מעצבן אנשים אחרים שמחכים למעלה או למטה כדי לעלות
ניר זה לא בטוח ש500 סל"ד מתאים למנוע cj , צריך גם לבדוק אם האלטרנטור מייצר מספיק מתח
ניר זה לא בטוח ש500 סל"ד מתאים למנוע cj , צריך גם לבדוק אם האלטרנטור מייצר מספיק מתח
זה כבר לא רלבנטי מה מתאים למנוע CJ , זה עובד מצויין , זה מתאים לי וזה מה שחשוב.
ממילא מערכת הדלק כבר אינה מקורית, מערכת ההצתה אינה מקורית, האלטרנטור אינו מקורי, מחברים וולטמטר ובודקים אם יש טעינה (ויש טעינה) גם אם לא הייתה טעינה טובה ב 500 סל"ד לא היה קורה כלום כי משך העבודה בסרק הוא זניח.
לא מדובר רק על טעינה יש גם את עניין הקירור אבל
אתה אומר שזה תקין אז אין שום בעיה .
מוני אורבך
01-03-06, 08:50
לעניות דעתי הבעיה הגדולה ביותר היא שימון החלקים במנוע.
יכול להיות שב 500 סלד לא מועבר מספיק שמן לחלקים שונים במנוע והבלאי גדול.
אך מאחר ואתה לא נוסע הרבה בגיפ. ולך זה מתאים ...
איחלתי לחיל הצלחה בהמשך תפקידו (-:
חנן-ג'יפולוג
01-03-06, 09:01
אם רוצים ללכת על הסל"ד הנמוך ביותר האפשרי, בלי שיגרם נזק למנוע, הייתי מחפש בספר הטיפולים ובודק באיזו גירסה של CJ נתון הסל"ד היה הנמוך ביותר. יש מגוון רחב של אופציות: אוטומטי/ידני/קליפורניה/שאר העולם/עם אלמנט מניעת זיהום כזה או אחר/בלעדיו וכו' ולכל דגם יש את הסל"ד שלו.
למיטב זכרוני הכי נמוך שמצאתי שם היה 550 סל"ד, ולכן זה מה שהייתי הולך עליו. מתחת לזה מסתכנים בלחץ שמן נמוך מדי. היום אולי המנוע במצב פיקס, אבל בהמשך, כשמיסבי הקרנק ישחקו קצת?
האם ניתן להוסיף מפסק שיאפשר לבחור בין שני מצבים של סל"ד. אחד לשימוש רגיל ואחד להלימת מנוע?
אורי טל.
אפשר לשחק עם סל"ד המנוע ע"י נגד משתנה על חיישן החום .
אבל אז התערובת תהיה ענייה או עשירה מדי תלוי בכיוון .אבל אם זה לירידה מסוימת אז זה נראה לי רעיון לא בכלל
אז הנה הפיתרון שלכם (ושלי בבוא היום)
אורי טל
חנן-ג'יפולוג
01-03-06, 23:04
כבר יש "פתרון" לבלימת מנוע. לא צריך להמציא.
תסגרו סוויץ' . הכול כבר טוב, אז התחלתם לחפש "בעיות" מהתחת? :?
כבר יש "פתרון" לבלימת מנוע. לא צריך להמציא.
תסגרו סוויץ' . הכול כבר טוב, אז התחלתם לחפש "בעיות" מהתחת? :?
תסגרו סוויץ'?! בחייך, חנן. מה קורה כשהרכב נעצר והמנוע נכבה? מה עם הברקסים וההגה?
אורי טל
......הכול כבר טוב, אז התחלתם לחפש "בעיות" מהתחת? :?
זה נקרה לשפר ;)
חנן-ג'יפולוג
01-03-06, 23:10
כשהרכב נעצר אתה כבר לא צריך ברקסים והגה.
אני לא ממש הייתי רציני. פשוט מופתע מה"בעיות" שאתם ממציאים ומנסים להתגבר עליהן.
פטנט שעשיתי בג'יפ: ע"י כבל (של ספידומטר) סובבתי מתוך הקבינה את בורג הטורים ויכלתי לסגור את הפרפר בירידות או לפתוח אותו בשביל זוויות קיצוניות. אחלה דבר.
אורי טל.
חנן-ג'יפולוג
01-03-06, 23:17
מנוע הצעדים יפצה על הנסיונות שלך לסגור מצערת, ויעלה חזרה את הטורים.
אני מדבר על קרבורטור.
בגלל המנוע צעדים שאלתי אם יש איך לקבוע שני סלדי"ם שונים לסרק ע"י מפסק חשמלי.
אורי טל
בשביל לקבוע 2 סוגי סל"דים, צורות ע בודה של המחשב, לא צריך מחשב עם 2 צ'יפים ואפשרות ל"החליף" בניהם? משהו בסגנון MAX REFORMANCE / MAX FUEL SAVE ?
יש בכלל דבר כזה?
כן יש דבר כזה.
תיכנות במקום ע"י מחשב נייד.
לא זול!
אבל כבר אמרו לכם מה אתם יכולים לעשות עם חיישן הטמפרטורה אז למה לטחון מים?
Demolition Man
02-03-06, 11:27
יש מצב לבצע מפגש של בעלי הזרקה?
Demolition Man
02-03-06, 11:30
לחלופין אפשר לקבוע את המחשב על סל"ד נמוך.
ולחבר בנוסף מצערת ידנית! כמו של טרקטור (Holder למשל)
חנן-ג'יפולוג
02-03-06, 11:59
כן יש דבר כזה.
תיכנות במקום ע"י מחשב נייד.
לא במודלים האלה, ולא בסוג המחשב שרובנו משתמשים 1227747 . המחשבים שניתנים לתכנות הם ממשהו כמו מודל 95 וצפונה.
לא נימאס לכם מכל הבלאגן הכל עובד כמו שצריך למה לחפש בעיות
ומי ישב באמצע טיול עם מחשב נייד במידבר להזין את הרכב ?????????
די נהנה מהמערכת כמו שהיא יותר טובה מהקרבורטור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ארז
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.