PDA

צפייה בגרסה מלאה : נזילת שמן בגיר t176



Orr
14-03-19, 08:21
לפני שאני מחזיר את הגיר למקום אחרי החלפת גלגל תנופה וסטארטר אני צריך לסדר נזילה בגיר.
הנזילה היא מאחורי ההאוזינג מתחת לציר הראשי (לא ממנו)
ישנו ציר של הרוורס? כנראה או רינג פנימי או משהו בסגנון.
הומלץ לי לא להתעסק בפירוק כללי של הגיר ורק לאטום חיצוני על ההאוזינג עצמו בעזרת סיליקון אטמים.
האם מומלץ או שחובה לפרק?

Orr
14-03-19, 08:28
123234

מוני אורבך
14-03-19, 08:31
לא חיבים לפרק. עם סיליקון יעודי לשמן גיר זה עושה עבודה לא רעה.
רק בדוק שבאמת יש משטח אטימה ישר וטוב.
במידה ולא (גיר ישן וכו) אפשר להשתמש באטם עבה.
תמיד תהיה קצת נזילה, אבל באמת מינורי.
השאלה באיזה מצב הגיר שלך?
אם תקין, עזוב את זה לא שווה את ההתעסקות.
אם ישן חורק וכו, עדיף לשפץ כאשר הכול מפורק.

lizard
14-03-19, 08:32
אין אטמים שאני מכיר.
יש אטם כללי של ההוזינג והטרנספר אבל שום או-רינג, מחזיר שמן או משהו כזה. אבל תבדוק כי פעם אחרונה ששפצתי הייתה לפני יותר מ10 שנים ואולי אני לא זוכר.

six-86
14-03-19, 08:44
תמרח שכבה יפה של ויקטור ריינז במיוחד סביב הציר הזה ותחבר להאוזינג זה אוטם ,

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Orr
14-03-19, 08:53
תודות לעונים....
למרוח על כל השטח של הגיר או רק באיזור הציר?

six 4 life
14-03-19, 10:33
תמרח מסביב לציר , אין סיבה למרוח על כל השטח
אם אתה רוצה להיות בטוח לגבי נזילות אתה יכול גם לפרק את הצוואר של הציר הראשי (רואים בתמונה שצירפת, מוחזק ע"י 4-5 ברגים) , לנקות אותו ולשים סיליקון חדש בשטח שבינו לבין הגיר

-->