התחברות

צפייה בגרסה מלאה : טוסון 2007 מדחס מזגן נכנס ויוצא בלופים של 15 שניות. החשד המיידי - רגש/טרמוסטט. איך אמצא אותו?



יוסי בר צבי
15-03-19, 14:17
כשהוא מקרר הוא יורד לכ-10 מעלות ואז הקלצ' מתנתק והאוויר במוצא המאייד עולה ל-13 מעלות ושוב אחרי 15 שניות הקלצ' נכנס לעבודה ויורד ל-10 מעלות וכך בלופ אינסופי.

shmulikbg
15-03-19, 14:38
הכי נכון יהיה לבדוק קודם כל לחצי מערכת.

יוסי בר צבי
15-03-19, 16:37
לחצים תקינים. לא חסר גז. כשמניפולד מחובר רואים בבירור ירידה ברגע שהמדחס נכנס ועליה בלחצים כעבור 15 שניות כשהוא מתנתק וחוזר חלילה.

רפי לין
16-03-19, 00:46
צריך לבדוק שמאורר רדיאטור פועל כשורה, אם הוא לא פועל אז לחצי הקרר (גז) עולים
והמדחס מתנתק, ע"י מתג לחץ מיוחד (הנקרא טרינרי, או קוודרינרי).
בברכה - רפי לין

יוסי בר צבי
16-03-19, 19:09
צריך לבדוק שמאורר רדיאטור פועל כשורה, אם הוא לא פועל אז לחצי הקרר (גז) עולים
והמדחס מתנתק, ע"י מתג לחץ מיוחד (הנקרא טרינרי, או קוודרינרי).
בברכה - רפי לין
מאוורר רדיאטור עובד נפלא. המדחס מתנתק מרגע הנעה כשהרכב קר לגמרי.

רפי לין
17-03-19, 01:13
מרורר הרדיאטור מופעל (ברוב הרכבים בשתי מהירויות, ראשונה איטית ושניה מהירה) לא רק ע"י חום המנוע אלא גם ע"י המזגן כשלחץ הגז עולה מעל ערך מסוים..
אם מאורר הרדיאטור לא מופעל ע"י המזגן (בגלל תקלה ברכיב מהמזגן) אז לחץ הגז יעלה והמדחס יתנתק, אפילו כשהמנוע עדיין קר.
בברכה - רפי לין

tzagi
17-03-19, 02:41
Defective expedition valve or the high pressure cut off valve.
post the pressure values (hi and low) before and after the compressor disconnects.

boaz avrahami
17-03-19, 05:01
בדרך כלל אם מקצרים בין הפינים של החישן לחץ אפשר לדעם האם הבעיה היא החישן.
אז פשוט תפתח את הקונקטור ותגשר עם חוט בפינים


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

tzagi
17-03-19, 05:15
בדרך כלל אם מקצרים בין הפינים של החישן לחץ אפשר לדעם האם הבעיה היא החישן.
אז פשוט תפתח את הקונקטור ותגשר עם חוט בפינים


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

Nooooo
Do not do that without gauges hooked up and pressure observed, serious personal injury can occur.

boaz avrahami
17-03-19, 08:06
פספסת שלפות״ש יש שעונים.
יש לו אפילו ידע נרחב במזגנים ... של בתים


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

tzagi
17-03-19, 08:26
בתים...מקררים...מזגנים..הכול אותו דרעק

Sent from my SGH-M919 using Tapatalk

tallevi
17-03-19, 19:44
הטרמוסוויץ צריך להיות צמוד למאייד (היחידה הפנימית).

אצלי לפחות הוא בטור עם מפסק הלחץ הכפול שנכנס כאינפוט למחשב המנוע שבתורו מוציא את הפקודה למצמד של המדחס.

יש לך את תוכניות החשמל של הפציינט??

-->