צפייה בגרסה מלאה : פס לד (קישוט??) תקול בפנסי חזית ומבחן רישוי
מדובר בקיה סיד 2015. הכשילו אותי בטסט על אורות חניה.
האם יש משמעות לפנסי הלד האלו? ישצעילה להכשיל עליהם בטסט או שהם באמת רק לקישוט? הם נדלקים כאשר הרכב מונע ופנסים ראשיים כבויים.
מדובר בהוצאה של 3-4K עבור פנס שתוך שנה ישרף שוב.
הרכב כבר לא באחריות.....
אני מניח שאתה מתכוון ל - DRL, כלומר daytime running lights?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
הם מתפקדים גם כ DRL וגם כפנסי חניה...
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אכן DRL,
מישהו ניסה לשתול פס לד בתוך הפנס במקום להחליף את כולו.....
פשוט נראה לי הזוי להחליף את כל הפנס שגם ככה כנראה ישרף שוב במוקדם או במאוחר.
ישנו בחור שעושה את זה .. אבל מהשנים בדאסטרים שעשו וסיפרו .. הם גם התלוננו שחדרו להם מים לפנס אחרי זה וגם שזה לא עבר טסט כי ׳רואים שלא מקורי׳ ..
תנסה אולי להשאיל ממישהו פנס או מפרוק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
טוב חברים עדכון.
פירוק הפנס כמעט בלתי אפשרי, החלקים מוצמדים בחומר דמוי מסטיק.
לקחתי את העצה להשאיל ממישהו, (הפנס הוחזר למקומו בשלום)
לגבי תיקון הפנס, בדקתי מסתבר שניתן להחליף רק את הדרייבר בתוך הפנס, פרוצדורה מורכבת אבל לא בלתי אפשרית. בהמשך אבצע את זה.
תבדוק ואולי תגלה שיהיה זול יותר להחליף זוג פנסים לאלו של הדגם הפחות מאובזר. בלי לדים.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
ולגבי פירוק הפנס - בתנור שחומם ל 150 מעלות, מכניסים לדקה- שתיים ומייד כשמוציאים מפרידים עם סכין.
יש פנסים שמתפרקים עם חימום מקומי בבלאוור או פן.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
אסף, בדגם הזה יש בלי לדים? הדגם שלי זה הבסיסי של הליסינג. אני חושב שבדגמים של 2013+ כולן עם לדים.
בכל אופן אני אלך על החלפת הדרייבר. ניתן לבצע את זה ע"י קידוח שני חורים קטנים לטובת פתיחת בורג שמקבע את הדרייבר וניתוק פלאג.
שאר העבודה מתבצעת דרך הפתחים של החלפת נורות דרך.
הדיזל ידני של המוניות בלי לדים. מכיר מי שהחליף.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
פנס ראשי לקיה סיד2015 זה 1300 ₪ בפארטקליק . הלדים לא אמורים להישרף .
מעדכן לטובת אחרים אם יזדקקו, העדפתי להישאר עם הלדים המקוריים ולהחליף רק את הדרייברים.
הזמנתי שני דרייברים חליפיים מאיביי, הספק טוען שהם פחות מתחממים. לא יודע כמה הם טובים, ימים יגידו אבל גם ככה המקוריים נשרפים כל שנה שנתיים.
החלפה יחסית פשוטה, נדרש לקדוח שני חורים בגב הפנס על מנת לבצע את ניתוק הפלאג ופתיחת ברגים.
שליפת הדרייבר נעשית דרך פתח החלפת נורה ראשית.
לאחר מכן סוגרים את החורים ע"י מלחם וחתיכת פלסטיק. (חתכתי ממוט ערבוב שמספקים עם צבע קירות 5 ליטר של נירלט)
קישור למוצר: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk% 2Fitm%2F202414707665
נעזרתי בסרטון שהעלה בחור רוסי:
https://youtu.be/KTJujnMpe6A
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.