צפייה בגרסה מלאה : מה האופציות העדכניות להגבהה עד 50ממ עבור דימקס 2012
מודה. אני איש של ג'יפ. לא מסונכרן על איסוזו וכל השאר... שואל בשביל חבר, אבל לצורך העניין אשמח לשמוע מבעלי הניסיון מה האופציות העדכניות והחוקיות להגבהה של דימקס 2012 עד 50ממ?
קפיצי עלים זה כנראה ברור, קיט או ערגול ושאקלים ארוכים במס מ''מ, מה בנוגע לאופציות מקדימה?
הדרישות בגדול הן כדלקמן:
שימור יכולת העמסה מאחורה ללא שקיעה אך יחד עם זאת ריסון הזנב הקופצני שמאופין בדגמים הללו.
מקדימה הרכב במצבו המקורי רך מספיק והעדפה היא לשמר את ההתנהגות המקורית...
קדימה שוט... עזרה תתקבל בברכה.
ואם שכחתי לפרט בצורה מספקת אענה במהרה.
תודה!
Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
יש לדימקס בצורה מאושרת את כל האופציות הפופלריות - אספיר, EFS, ועוד. האופציה האיכותית והיקרה יותר זה אולדמן עם קיט מלא שכולל קפיצי עלים אחוריים.
החבר יכול להכנס לאתר של אספיר לראות מחיר (שוב ושוב מגיע שאפו לאספיר על השקיפות והאתר המסודר), לגבי כל האופציות האחרות הוא יצטרך לברר אצל המתקינים המורשים שקרובים אליו, שלרוב משווקים מגוון אפשרויות.
חייב להוסיף שעירגול לא יתן את התוצאה הרצויה ואף להפך, ערגול העלה האחורי לא יעזור לריסון הישבן של הטנדר.
קפיץ עלה רך ובולם איכותי כן ישפרו את המצב.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
חייב להוסיף שעירגול לא יתן את התוצאה הרצויה ואף להפך, ערגול העלה האחורי לא יעזור לריסון הישבן של הטנדר.
קפיץ עלה רך ובולם איכותי כן ישפרו את המצב.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
לא חייב ״רך״, צריך קפיץ שמתאים למשקל בארגז.
החלפתי קפיץ עייף וישן בקפיץ חדש שמיועד לעומס גבוה יותר, והרכב נוח יותר.
הסיבה היא ההתאמה והגמישות של המתכת.
קפיץ ישן שעבר אי אלו אלפי מחזורים, נהיה קשיח יותר גם אם הוא נמוך יותר.
לצורך העניין, ערגול מקשיח את הקפיץ, לזמן מוגבל והמראה הגבוה לא הופך אותו לנוח יותר.
אצלי ביצעו עירגול קר של הקפיץ הקיים והוסיפו קפיץ נוסף. הרכב הוגבה אבל הקפיציות נשארה כמו שהיא.
לא החלפתי בולמים עדיין, שוקל גם כן מה לעשות בהמשך ומענין אם בולם איכותי יעזור בהקטנת הבעיה.
לא יודע למה הכוונה שנמרוד כיוון פה שקיט של אולדמן הוא האופציה "האיכותית והיקרה", גם השאר לא זולים במיוחד ואיכותיים לא פחות, לדעתי.
בכל אחד מהסטים לעיל-אולדמן, efs, אספיר(שמשווקים pedders) החלפה של קפיצי העלים לא תפתור את "בעית" הקופצניות לגמרי, פשוט כי זה טנדר ומאחור הוא קל יותר, אלא אם כן כמו שדורון ציין צריך להתאים את הקפיץ עלה למשקל בארגז, וגם אז עדיין זה לא ירגיש כמו suv על קפיצי סליל.
קיט אולדמן מלא כולל קפיצי עלים אחוריים יעודיים, ואפשרות לבחור בין כמה קפיצים בהתאם לעומס. הקיטים האחרים למיטב ידיעתי לא. זה מה שהופך אותו גם ליקר יותר. ואולי רני טועה.
קפיץ ובולם מתאים.
אין דרך אחרת.
וכאן אולדמן נכנסים, עם קיט מלא.
תודה לעונים. קיוויתי לקבל תשובות מבעלי ניסיון על סטאפ ספציפי, שמח לראות שיש הסכמה על מה שחשבתי מראש. אשמח עדיין לשמוע אם יש בעלי ניסיון עם קיט מסוים על סטאפ זהה.
Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
קיט אולדמן מלא כולל קפיצי עלים אחוריים יעודיים, ואפשרות לבחור בין כמה קפיצים בהתאם לעומס. הקיטים האחרים למיטב ידיעתי לא. זה מה שהופך אותו גם ליקר יותר. ואולי רני טועה.
נכון הקיט של אספיר "מעורב" עם בילשטיין ופדרס, לדעתי מורכב על לא מעט טנדרים, היה לי בעבר מיצובישי באפלו אי שם בשנת 2005 אם אני זוכר נכון והותקנו בולמי בילשטיין וקפיצי עלה פדרס אם אני לא טועה, הטנדר היה עמוס ב 150 קג קבוע, שימש לעבודה וטיולים והתנהג יפה מאוד לפי מה שאני זוכר.
ל efs יש קיט מלא קפיצים ובולמים למיטב ידיעתי, יש כמה רמות של נוחות, md ו- hd, לא יודע אם מיובא לארץ.
https://youtu.be/okeHyD0jk7I
https://youtu.be/Iosyr2kbe9c
לא מבין למה להיות מקובע על מוצר אחד...
אני בכל מקרה מציע לבחור ערכה שכוללת קפיצים אחוריים ולא רק בלוק. אספיר עובדים צמוד עם איסוזו אז אני מניח שיש להם ערכה מושלמת ולא רק לאולדמן. שווה לבדוק גם לגבי היצרנים / יבואנים האחרים.
לא חושב שיש הבדל אמיתי בין היצרנים השונים - כזה שאפשר באמת להרגיש. לא בדימקס בכל מקרה.....
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
משיחה נוספת עם החבר הכוונות שלו נוטות לכיוון הפתרונות הזולים. מאחורה הוא רוצה לערגל את העלים ולהרחיק את עליי העומס מהמאיה ולהוסיף בולם עם קפיץ סטייל מונרו.
מקדימה קיט שעדיין לא ברור איזה הולך להיבחר.
אני נגד הפתרון שהוא רוצה אבל זה ההחלטה שלו.ככל הנראה הוא לא מתכוון להשקיע בקיט יקר כמו האולדמן או החלפה של קדימה ואחורה למרות שאני חושב שזה נכון יותר.
Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
משיחה נוספת עם החבר הכוונות שלו נוטות לכיוון הפתרונות הזולים. מאחורה הוא רוצה לערגל את העלים ולהרחיק את עליי העומס מהמאיה
אם הוא מערגל, הוא בהכרח הוא מרחיק את המאיה מעלי העומס.
אם הוא גם ישטיח את עלי העומס, כמו שלפעמים עושים קפיצים מסויימים, הוא יהרוג את הקפיץ די מהר, כי התמיכה של עלי העומס בעת העמסה תהיה מאוחרת מידי בשלב שהמאיה עד רגע בקשת שלילית.
רוצה זול ישלם בסוף ביוקר.
זה מה שאמרתי לו.. עקשן.
Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
דימקס + חסכנות + עקשנות = אני מבין שמדובר במושבניק שורשי.
לא יעזור כלום בסוף הוא מקסימום ירכיב בולמי מונרו והקפיצים הכי זולים שיימצא.
וזה יכול לעבוד. לא יעבוד טוב אבל יעבוד.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
קלעת בול ...
Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
ניסיתי להתקין את הקפיץ/בולם הזה של מונרו.. אחרי שבוע העפתי אותו מהרכב. הרכב הפך ליותר מדי קופצני.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.