צפייה בגרסה מלאה : רעש של אוויר (?) מעל 2000 סל"ד...
שלום למיצובישטיים...
פאג'רו קינג, דיזל 3200 קצר, 2001
מאז הסיבוב של לפני שבועיים יש לי רעש מוזר כשאני עובר את 2000-2200 סל"ד. לא קשור למהירות וגם ב- ניוטרל.
נשמע כמו יניקה של אוויר (או אויר יוצא..). מין היסססס חזק וקבוע.
מרגיש לי גם שהוא קצת פחות סוחב (קשור?..)
רעיונות ?
לא איתרתי איזה צינור קרוע אבל ... הכל יכול להיות.
(הטיול שלפני שהרעש התחיל היה דיי אגרסיבי כולל עבודה של המיגון למטה - אם זה נותן כיוון ... )
TNX
הטורבו עם בקרת ואקום?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
נשמע כאילו האינטרקול נפגע, יושב מתחת לפגוש הקידמי מתחת למיגון, עם המיגון חטף, יש סיכוי שעשה בו חריר
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
בכל מקרה לפי התאור זה נשמע כמו בריחת לחץ גדישה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
נשמע כאילו האינטרקול נפגע, יושב מתחת לפגוש הקידמי מתחת למיגון, עם המיגון חטף, יש סיכוי שעשה בו חריר
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
נשמע לי הכי הגיוני ....
תקנו אותי אם אני טועה אבל האינטרקול הוא רק לאוויר שנכנס למנוע, נכון?
אם כן, איך אני יכול לבדוק את השלמות שלו ? (חוץ מלאתר חור בעיין)
TNX
אפשרות הכי פשוטה, היא שמישהו אחד מחזיק את הגז והשני מזהה את מקור השריקה או לפחות את הכיוון ממנו היא מגיעה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אפשרות הכי פשוטה, היא שמישהו אחד מחזיק את הגז והשני מזהה את מקור השריקה או לפחות את הכיוון ממנו היא מגיעה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
ניסיתי היום - מבלי הצלחה אבל לא הייתי ממוקד למטה באינטרקול.
מלמעלה לא זיהיתי את המקור.
אנסה שוב
תבדוק שסעפת הפליטה שלמה. דבר נוסף, כשמישהו לוחץ גז, תלחץ על הצינור הגמיש של כניסת האויר לסעפת, ותראה אם אתה מצליח ללחוץ עליו, כלומר, לכווץ אותו..
למעשנים - מפרידים את צינור היציאה מהטורבו, כשהמנוע מדומם כמובן, ונושפים לתוכו עשן.... מסתכלים מהיכן הוא יוצא.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
עדיף עם נרגילה. יותר עשן, יותר סמיך, לא מסריח.
***אפשר גם עם ג'וינט, אבל אחרי זה צריך לעשות כיוון פרונט, או לחכות כמה שעות שהאוטו יחזור לנסוע ישר***
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.