צפייה בגרסה מלאה : מנוע 4M40, פולי משאבת מים ופולי אלטרנטור לא חופפים. מדוע?
מחליף כעת רדיאטור בפאג'רו 2.8, מנוע 4M40,
פולי משאבת המים ופולי האלטרנטור לא חופפים. מדוע? מי זז ולמה?
ישנה רק רצועה אחת, כאשר שני הפולים בעלי מקום לשתי רצועות.
כי את מיקום האלטרנטור ניתן לשנות ולהתאים אותו שיהיה מול המשאבה.
עריכה: אני רואה שערכת, אז מוסיף....תשלים לשתי רצועות.
כי את מיקום האלטרנטור ניתן לשנות ולהתאים אותו שיהיה מול המשאבה.
עריכה: אני רואה שערכת, אז מוסיף....תשלים לשתי רצועות.
לא ניתן לשנות את מיקום האלטרנטור!
תפרק ותבין שניתן לשנות.
יש לו בוקסה בציר התחתון שניתנת להזזה, ובעזרת שייבות אתה יכול לשנות את המיקום שלו קדימה ואחורה.
איציק - 4X6ZH
06-04-19, 22:43
כנראה שזה אלטרנטור שעבר " שיפוץ " החלפה
והפולי זה לא המקורי .
איציק
החלפתי כמה וכמה אלטרנטורים (כיאה לבעל פאגרו Q) ואני לא זוכר שראיתי בוקסה שכזו באף אלטרנטור.
רק עכשיו שמת לב שיש רצועה אחת במקום 2? הרכב חדש אצלך? זכור לי איזה עניין שבעת החלפת מנוע למנוע מיבוא (או משהו כזה) לעיתים הרצועות לא חופפות ויש להחליף חלק מסויים אחרת הן נקרעות מאוד מהר. אני רק לא זוכר איזה חלק... אולי harmonic balancer. אם תצלם נוכל אולי יותר לעזור. לא תמיד מוסכים מכירים את התופעה ונתקלנו בחברים שקרעו רצועות ברצף תוך עשרות קמ בודדים.
החלפתי כמה וכמה אלטרנטורים (כיאה לבעל פאגרו Q) ואני לא זוכר שראיתי בוקסה שכזו באף אלטרנטור.
רק עכשיו שמת לב שיש רצועה אחת במקום 2? הרכב חדש אצלך? זכור לי איזה עניין שבעת החלפת מנוע למנוע מיבוא (או משהו כזה) לעיתים הרצועות לא חופפות ויש להחליף חלק מסויים אחרת הן נקרעות מאוד מהר. אני רק לא זוכר איזה חלק... אולי harmonic balancer. אם תצלם נוכל אולי יותר לעזור. לא תמיד מוסכים מכירים את התופעה ונתקלנו בחברים שקרעו רצועות ברצף תוך עשרות קמ בודדים.
הרכב אצלי כבר 11 שנים ושמתי לב לזה מזמן. בעבר, כשקניתי סט רצועות, רצועה אחת נשארה לי ביד.
במסגרת החלפת רדיאטור והחלפת צנרת הגומי, פרקתי את האלטרנטור כדי להגיע לצינור גומי הקצר לפני בית הטרמוסטט.
לאלטרנטור אין שום כיוון! יש לו מזלג שיושב בול על תושבת שהיא חלק מהיציקה של המכסה הקידמי של המנוע. ללא בוקסות!
אני מתכוון להשאיר את זה עם רצועה אחת, אבל מעניין אותי ההיסטוריה של האי חפיפה הזו.
אל תישאר עם רצועה אחת! לי נקרעה כבר אחת והעובדה שיש זוג הצילה לי את המנוע. הרצועה היא לא רק לאלטרנטור היא גם למשאבת מים והפאןקלאטש של מאוורר המנוע!. חובה לתקן.
ואני לא אחד שמשתמש הרבה ב-!.
- - - Updated - - -
אם כבר החליפו לך רדיאטור תבדוק שהכונס יושב נכון והחלק התחתון שלו (חצי ירח) קיים.
יעול להיות שהרכיבו את הפולי של משאבת המים הפוך?
כנראה שזה אלטרנטור שעבר " שיפוץ " החלפה
והפולי זה לא המקורי .
איציק
+1.
אני מניח שקנית את המשאבה ללא פולי עליה והרכבת את שלך.
פעמיים יצא לי לנסות להרכיב ככה ואף פעם לא הסתדר
ממליץ לקנות את המשאבה( נדמה לי GMBׂׂׂ) שמגיעה עם הפולי
אני מניח שקנית את המשאבה ללא פולי עליה והרכבת את שלך.
פעמיים יצא לי לנסות להרכיב ככה ואף פעם לא הסתדר
ממליץ לקנות את המשאבה( נדמה לי GMBׂׂׂ) שמגיעה עם הפולי
לא אני התקנתי את המשאבה האחרונה. ואני מניח שאתה צודק שהבעיה בפולי המשאבה.
בהחלפה הבאה של משאבה, אקנה משאבה עם פולי, לפי עצתך.
מעוניין להחליף משאבת מים, למשאבה נכונה שתחזיר את הפולי מעט אחורה ותאפשר להתקין שתי רצועות, במקום אחת שמותקנת כעת.
מישהו יודע איך הפולי תפוס על ציר המשאבה? אולי אפשר לפרק את המשאבה ולהזיז את הפולי.
מישהו יודע מה המק"ט של משאבה עם פולי ואיפה כדאי לרכוש?
לא ראיתי שכתבת היכן אתה גר... בכל אופן אני ורבים משתמשים במשאבות של GMBׂׂׂ כמו שכבר כתבו לך. להשיג בחנויות חלפים... זה לא משהו מיוחד. יכול להפנות אותך למקום בראשון.
לא ראיתי שכתבת היכן אתה גר... בכל אופן אני ורבים משתמשים במשאבות של GMBׂׂׂ כמו שכבר כתבו לך. להשיג בחנויות חלפים... זה לא משהו מיוחד. יכול להפנות אותך למקום בראשון.
תודה! בשאלה שלי התכוונתי לקניית משאבה מקורית במרשתת.
אבדוק בחנות חלפים לגבי ה- GMB , אם מגיעה עם פולי ומה המרחק של הפולי, כך שיחפוף לפולי מנוע ולאלטרנטור.
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-avtomobilej/mitsubishi/pajero-montero-4375/v46w-10656/rhgr6-164796/water-pump-1879856#/il-43155637-4769372-4769372
ME996789
489$ החלק. לפני...
לגבי מרחקים וכו של הפולי בGMB כמו כשכתבו... מגיעה עם פולי. מרחקים... לא מכיר מי שיודע לענות על שאלה שכזו. מתאים לסטאפ המקורי של הרכב.
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-avtomobilej/mitsubishi/pajero-montero-4375/v46w-10656/rhgr6-164796/water-pump-1879856#/il-43155637-4769372-4769372
ME996789
489$ החלק. לפני...
לגבי מרחקים וכו של הפולי בGMB כמו כשכתבו... מגיעה עם פולי. מרחקים... לא מכיר מי שיודע לענות על שאלה שכזו. מתאים לסטאפ המקורי של הרכב.
489$ - יקר!
GMB, עפ"י המוכרים במרשתת, מגיעה ללא פולי.
שמתי לב שהפולי אצלי, לא דומה למתואר בעמוד 20 בספר מנוע. לי אין את הפלאנג' מס' 7.
אצלי הפאן קלאצ' תפוס ישר לפולי עם ברגים דורך, דרך הפולי. ובכל זאת הפולי בולט יותר לכיוון הרדיאטור ומאפשר לשים רק רצועה אחת.
אני יכול להחליף מאה משאבות ולהשאר עם אותה בעיה. מישהו בעבר יצר את הבעיה הזאת. כנראה צריך להשיג פולי+פלאנג' כמו בספר.
איך משיגים את זה, או לפחות מקט"ים? חבל שבספר מנוע לא רשום ישר את המק"ט.
124156
https://en.impex-jp.com/parts/new/search.html?partNo=ME996789
יש gmb עם או בלי פולי מנוע.
בתמונה נסיון להכניס את הפולי למקום במשאבה. הפולי פשוט לא יושב במרחק הנכון. בסוף הוחלף במשאבה שמגיעה מורכבתhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190512/79050771c57e0cd4543cde5d3f09501d.jpg
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
https://en.impex-jp.com/parts/new/search.html?partNo=ME996789
תודה, כבר לא מחפש משאבה!
מחפש פולי משאבה + פלאנג' (בין הפולי לפאן-קלאצ') חלקים 7 ו- 8 באיור שבעמוד 20 שבספר המנוע.
אני רק מקווה שלא עשו בעבר את השינוי פולי ומעבר לרצועה אחת בגלל קריעת רצועות כי הן קרובות מדי למנוע.
איך זה אצלכם?
שאלה....
פולי משאבת מים ופולי מנוע מקבילים בשתי הרצועות?
שאלה....
פולי משאבת מים ופולי מנוע מקבילים בשתי הרצועות?
ממש לא!
שני החריצים של הפולי מנוע מקבילים בדיוק לשניים של האלטרנטור. רק אחד של הפולי מנוע מקביל לאחד של המשאבה.
הפולי משאבה פשוט מוזז לכיוון הרדיאטור בדיוק במרחק של חריץ רצועה אחד.
לדעתי - פשוט תחליף משאבה ונראה לי שבזה יגמר הסיפור. או שתקפוץ לאחד המומחים כמו דודו אמסלם וגם בזה יגמר הסיפור. הרצועה שבתמונה נראת רע. רע מאוד. אין לי ספר מוסך ככה שלא ברור לי לאיזה חלק אתה מתייחס. גם אצלי הפאנקלאטש היה מחובר ישירות לפולי. יש מדינות שבהן יש עוד מתאם שכזה. לא ברור לי למה הוא משמש
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
לדעתי - פשוט תחליף משאבה ונראה לי שבזה יגמר הסיפור. או שתקפוץ לאחד המומחים כמו דודו אמסלם וגם בזה יגמר הסיפור. הרצועה שבתמונה נראת רע. רע מאוד. אין לי ספר מוסך ככה שלא ברור לי לאיזה חלק אתה מתייחס. גם אצלי הפאנקלאטש היה מחובר ישירות לפולי. יש מדינות שבהן יש עוד מתאם שכזה. לא ברור לי למה הוא משמש
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
איפה נמצא דודו אמסלם?
יפו
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מנסה להזמין את הפולי והפלטה המשדכת לפאן קלאצ'.
ב- AMAYAMA דרשו עבור משלוח 41$ וב- IMPEX דרשו עבור אותו משלוח EMS סכום של 18$. (גם בחלקים הם היו קצת יותר זולים)
אין לי ניסיון עם IMPEX , אני מנסה לבצע הזמנה והסכום שהם דורשים בקופה הוא רק עבור החלקים.
מישהו יכול להסביר מה שיטת העבודה שלהם? למה הם לא גובים גם עבור משלוח?
יש לך סימולטור באימפקס שאתה מכניס את ערך המוצר בינים יפנים ואת משקלו ומקבל מחיר כולל משלוח.
ברגע שאתה מבצע הזמנה, אתה משלם רק עבור הפריט, ולאחר עיבוד והכנה, משהו כמו שלושה ימים, הם שולחים לך בקשת תשלום עבור משלוח.
יש לך סימולטור באימפקס שאתה מכניס את ערך המוצר בינים יפנים ואת משקלו ומקבל מחיר כולל משלוח.
ברגע שאתה מבצע הזמנה, אתה משלם רק עבור הפריט, ולאחר עיבוד והכנה, משהו כמו שלושה ימים, הם שולחים לך בקשת תשלום עבור משלוח.
בחלון בצד, שנקרא: Total Price Calculator רשום שהמשלוח יהיה 18.4$. האם זה יהיה המחיר הסופי?
כאשר מזמינים מאתר IMPEX, יש בצד ימין חלון שנקרא: Total Price Calculator.
בחלון הזה מוצג מחיר המשלוח. אבל מה? המשקל לא מעודכן למשקל של כל הרכיבים המוזמנים. היה רשום 0.5Kg כאשר כל החלקים שוקלים 1.3Kg.
בהזמנות מהם, שימו לב שהמשקל בהערכת מחיר, תואם למשקל החלקים המוזמנים.
בגלל הטעות הזו חשבתי שאתר AMAYAMA יקר במשלוח באופן משמעותי. אני מעדיף את AMAYAMA על פני IMPEX.
IMPEX זולים מ AMAYAMA בעיקר במחירי הפריטים, אולי פחות במשלוח...
זקוק לעזרתכם, אני כבר לא מבין מה אני רואה.
הגיעו החלקים מ- Amayama. נראים בדיוק כמו בספר מנוע.
מדובר בפולי משאבה ודיסקת פח שמשדכת בין הפולי לפאן קלאטצ'.
פרקתי את הפאן קלטצ' והמניפה וקיוותי למצוא פולי שמתפרק עם ברגים מהמשאבה.
מצאתי פולי ללא ברגים שתפוס בלחץ על ציר המשאבה.
אמרתי טוב, נחליף גם משאבה והכל יחזור למצב המקורי.
אז בא השוס, גילתי שהפולי מנוע לא זהה למתואר בספר מנוע.
במקום שיהיו שני חריצים דקים צמוד למנוע - עבור המשאבה והאלטרנטור וחריץ עבה לרצועה של המזגן,
הפולי הפוך, (כנראה לא הפוך אלא של מנוע אחר) יש שני חריצים דקים קרוב לרדיאטור וחריץ עבה קרוב למנוע.
את הפולי הזה החליפו ב- 2014 במוסך מרכזי של מיצובישי. הם הרכיבו את המשאבה והאלטרנטור עם רצועה אחת.
את במזגן הם הרכיבו רצועה עבה על חריץ צר של פולי המנוע.
מישהו מכיר חוסר תאימות כזאת? מישהו יכול להמליץ מה לעשות מכאן והלאה?
אני אובד עצות.
ישנה התקדמות בחקר הנושא,
הרכיבו לי במוסך המרכזי פולי עם מק"ט ME202491 ,
הוא הפוך בסדר החריצים: חריץ למזגן-צמוד למנוע, שני חריצי משאבת מים-מרוחקים מהמנוע.
לא הפריע למוסך המרכזי להוציא את הרכב מהמוסך כאשר המשאבה עם רצועה אחת במקום שתיים
ועם רצועת מזגן (עבה יותר) שיושבת בתוך חריץ צר שמיועד לרצועה צרה של המשאבה.
למה? כי המק"ט הזה מופיע להם בתור מה שמתאים לרכב (המנוע הוחלף בעבר במנוע יבוא).
אני צריך פולי מנוע עם מק"ט
ME202496 שהוא בדיוק הפוך בסדר החריצים.
המק"ט הזה בכלל לא קיים במיצובישי בארץ.
אז הם לקחו את מה שאומר המחשב ועשו שזה יעבוד.
למישהו יש רעיון איך יוצאים מזה?
איך זה אצלכם? מה סדר הרצועות? רצועת מזגן בצד הפנימי או החיצוני?
האם יש אפשרות לקחת את מדחס המזגן אחורה?
כנראה. לא בטוח 100 אחוז.
יש 2 גרסאות של פולי מנוע. נהג בימין או בשמאל. אצלך נראה ששמו פולי לנהג בימין (שים לב בתמונה)
כשיש פולי כזה האלטרנטור יושב מעט קדימה (מסומן באדום)
בתמונה השניה סכמה של הרצועותhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190701/82f2001955f4e4d31b79f434f3d2fcfe.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190701/7ff2e2127c717d90d97842ad7e312fca.jpg
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
כנראה. לא בטוח 100 אחוז.
יש 2 גרסאות של פולי מנוע. נהג בימין או בשמאל. אצלך נראה ששמו פולי לנהג בימין (שים לב בתמונה)
כשיש פולי כזה האלטרנטור יושב מעט קדימה (מסומן באדום)
בתמונה השניה סכמה של הרצועותhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190701/82f2001955f4e4d31b79f434f3d2fcfe.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190701/7ff2e2127c717d90d97842ad7e312fca.jpg
Sent from my SM-N950F using Tapatalkבדיאגרמה הראשונה הסימול מנוע הוא של 2.5
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
בדיאגרמה הראשונה הסימול מנוע הוא של 2.5
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalkתתעלם מהתמונה של ה2.5. לא רלוונטי לשאלה או לתשובה
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אתה צודק ב- 100 אחוז!
יפה שעלית על זה! למה מיצובישי עשו את זה? אלוהים יודע.
אצלי התקינו LHD (נהג בצד שמאל).
והמנוע, יבוא מאנגליה, הוא RHD (נהג בצד ימין).
את האלטרנטור לא ניתן להזיז והוא מבקש להיות ביחד עם המשאבה - קרוב למנוע.
את מדחס המזגן, כנראה גם לא ניתן להזיז והוא מבקש להיות רחוק מהמנוע.
לא נותר אלא להחליף פולי לדגם של נהג בצד ימין (אני לא מאמין שאני כותב את זה, "פולי מנוע תלוי בצד הנהג")
והשאלה, למה מוסך מרכזי לא מעדכן את הלקוח ועושה קומבינה על קומבינה.
https://youtu.be/rEN3zqfQZIshttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190701/2ebd04bc5f10f901de4054d8aee5ba36.jpg
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אגב...
החלפתי כמה וכמה אלטרנטורים (כיאה לבעל פאגרו Q) ואני לא זוכר שראיתי בוקסה שכזו באף אלטרנטור.
רק עכשיו שמת לב שיש רצועה אחת במקום 2? הרכב חדש אצלך? זכור לי איזה עניין שבעת החלפת מנוע למנוע מיבוא (או משהו כזה) לעיתים הרצועות לא חופפות ויש להחליף חלק מסויים אחרת הן נקרעות מאוד מהר. אני רק לא זוכר איזה חלק... אולי harmonic balancer. אם תצלם נוכל אולי יותר לעזור. לא תמיד מוסכים מכירים את התופעה ונתקלנו בחברים שקרעו רצועות ברצף תוך עשרות קמ בודדים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.