PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה למכונאים- גיר ידני בשילוב לראשון בעמידה מורגשת מכה קלה מאד



בןבן
14-04-19, 10:47
ובכן , לחיצה על הקלאצ ,פעם ראשונה משלב - מכה קלה בדרייבשפט, אם מוציא ומכניס שוב או מכניס לאט אין מכה . אם הרכב לא זז ,אחרי שחרור הקלטצ ושוב לחיצה והכנסת הילוך הכל בסדר. אם הרכב יזוז בניוטרל אפילו קצת , שלוב לראשון שוב מכה קלה. לי זה נראה כמו כיוון כבל קלאצ (מתיחה ?)
הסימפטום מאד ברור . בנסיעה אין בעיה או שאני לא שומע/מרגיש בגלל הרעש. ההילוכים עוברים בקלות , רכב עם 14 אלף קמ על השעון.
שמן תיבת העברה הוחלף לפני 3000 קמ .
אשמח לעזרתכם/עצתכם המלומדה.

בןבן
23-05-19, 22:41
אף אחד לא הצליח לעזור אז יש תשובה למי שמעניין אותו. הרכבתי בגימני 2 דיפרנציאלים מוגבלי החלקה משהו שדומה לטורסן עם סייד גירס הליקליים שגם אפשר לנעול . בקיצור בדיפרנציאל כזה יש חופש יחסית גדול בדרייב שאפט. משהו כמו 20 מעלות וזה מורגש בשילוב בעמידה . אגב בשטח דיפרנציאל כזה בנוסף לבקרת משיכה זה פשוט חלום. יש העברת כוח מיידית לכל גלגל שמחליק , מה שכמעט מייתר את הנעילה .... שבת שלום לכולם

Sent from my SM-T810 using Tapatalk

opl
23-05-19, 22:50
"אף אחד לא הצליח לעזור" אז אספר לכם בתור התחלה באיזה רכב בכלל מדובר ולאחר מכן אשלים שהרכבתי לו דיפרנציאלים לא מקוריים...


:-)

בןבן
24-05-19, 08:54
חחח כן כן צודק אבל רציתי שהדיון יהיה עם ''ראש פתוח'' לכל הכיוונים ולא יתמקד . תודה בכל אופן

-->