צפייה בגרסה מלאה : מנוע 3.8
שלום לפורום,
אני מתחיל לרחרח לגבי רנגלר, כרכב שני.
נסועה שנתית נמוכה מאד, כ 5,000 ק״מ.
השאלה היא לגבי המנוע- בפורומים בחו״ל קראתי שיש 3.8 שאוכלים שמן.
האם התופעה מוכרת גם בארץ?
האם יש מודלים בעייתיים יותר?
הביצועים פחות מעניינים אותי, זה רכב שלא יסע ביומיום כמעט בכלל.
תודה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם הרכב לא נוסע.... הוא גם לא לוקח שמן.
Sent from my S60 using Tapatalk
אם הרכב לא נוסע.... הוא גם לא לוקח שמן.
Sent from my S60 using Tapatalk
גם דלק לא, זה בכלל מציאה..
השאלה היא לגבי המנוע- בפורומים בחו״ל קראתי שיש 3.8 שאוכלים שמן.
האם התופעה מוכרת גם בארץ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ואם זה דגם מנוע שצורך שמן כמשהו ידוע וצפוי, אז מה הבעיה?
תמלא שמן.
ואם זה דגם מנוע שצורך שמן כמשהו ידוע וצפוי, אז מה הבעיה?
תמלא שמן.
בסדר, שווה לדעת למה לצפות ואם התופעה מוכרת גם פה, ובאילו שנים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא יודע איזה סכום אתה מתכנן להשקיע, אבל לדעתי שווה להתאמץ ולעבור ל 3.6
Sent from my iPhone using Tapatalk
למיטב ידיעתי ה 3.8 מספיק טוב אם מדובר ברכב שלא יעשה הרבה ק"מ ומיועד בעיקר לטיולים.
מה שחשוב זה להוסיף מצנן לגיר ולזכור לנהוג ב- LOW בשטח כשחם גם אם נראה שלא צריך כי הגיר נוטה להתחמם.
מבחינת עלויות, אם התקציב שלך בתפר שבין 2011 ל 2012, עדיף להתאמץ ולקנות 3.6. אם אה באזור של 2007/8, אתה כנראה תצטרך לקנות את ה 3.8
מוני אורבך
28-04-19, 17:04
יש לי רנגלר 2010 מנוע 3.8
פעם ראשונה שאני שומע על תופעה כזו.
הגיפ שלי "אוכל" בין חצי לליטר שמן כל כ 5000 קילומטר
אני משתמש בשמן סינטטי מלא מחליף כל חצי שנה.
בגדול אני לא מוסיף שמן בין ההחלפות, היות ואני עושה כ 12000 כל שנה.
למיטב ידעתי כמות כזו לא מוגדרת "אכילת שמן".
תקן אותי אם אני טועה..
לגבי 3.6 או 3.8 :
לכל אחד מהמנועים יש את היתרונות והחסרונות שלו.
אני לא שמעתי שה 3.6 יותר אמין מה 3.8
החלפים שלו יותר יקרים.
מעבר לזה תוספת סוסים (70 כוח סוס יותר) תמיד חיובית.
על אף שאני לא מרגיש בחוסר בסוסים בגיפ שלי.
אף פעם לא היה לי הרהורים להחליף ל 3.6 בגלל חוסר כוח.
ה 3.6 יותר זריז בזכות 85 סוסים יותר. למה 70?
ויתרון נוסף הוא 5 הילוכים באוטומט לעומת 4. מה שאמור לחסוך קצת דלק ולאפשר שיוט יותר נעים בכבישים בדרך לשטח.
גם הגיר נוטה פחות להתחמם, אבל עדיין, קולר גיר נוסף לא יזיק.
הדשבורד וקצת מהפנים שופר, שליטה מההגה, לוח שעונים משודרג ועוד קצת (אבל זה התחיל כבר ב 2011 עם מנוע ה 3.8)
תודה לכולם.
התקציב מתאים כעקרון ל 3.8 עם אפשרות למתוח מעט בשביל אחד ששווה את זה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני מקווה שאתה יודע שאין קשר בין מחירון לוי יצחק ויד2 למחיר השוק האמיתי...
אני מקווה שאתה יודע שאין קשר בין מחירון לוי יצחק ויד2 למחיר השוק האמיתי...
שמתי לב... [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
תתאמץ קצת וקח 3.6
זה לא רק 85 סוסים משמעותיים מאוד.
זה גם גיר טוב יותר.
תתאמץ קצת וקח 3.6
זה לא רק 85 סוסים משמעותיים מאוד.
זה גם גיר טוב יותר.
תודה!
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוני אורבך
29-04-19, 08:05
מצד שני לגיר החדש אין אפשרות לרובי קרולר...
מצד שני לגיר החדש אין אפשרות לרובי קרולר...
תסביר בבקשה מוני? אי אפשר כי לא ייצרו אחד עבורו או מסיבה אחרת?
ואם לא רוביקראולר, אז אפשר אטלס? או שזה אותו דבר ואת שניהם אי אפשר?
מצד שני לגיר החדש אין אפשרות לרובי קרולר...
לא נורא, זה לא סוג הנהיגה שלי.
מספיק לנו רנגלר ספורט סטנדרטי, בכמה שנים הקרובות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוני אורבך
29-04-19, 09:35
רובי קרולר מחליף את ה"זנב" של גיר 4 הילוכים ומאפשר יחס העברה 1 ל 4 או רגיל כרצונך.
בנוסף יש לך את ההפחתה הרגילה שיש בטרנספר.
יחס ההעברה הסופי יוצא מאוד נמוך ומאפשר זחילה מעולה, ועם זאת אתה שומר על אופציה של יחס העברה נמוך רגיל.
וכל זה בלי להוסיף כלום לאורך של רכבת הכוח שלך !
למעשה כל היתרונות בלי שום חסרונות (מלבד הכסף כמובן..)
עד כמה שידוע לי לא עשו "רוביקרולר" לגיר 5 הילוכים.
אטלס הוא טרנספר שמחליף את הטרנספר המקורי. הוא הרבה יותר חזק וכבד מהמקורי.
הוא נותן אופציה ל 1 ל 4 במקום ה 1 ל 2.3 הרגיל.
אבל הוא לא מאפשר יחס העברה נמוך רגיל, וזה חסרון בהרבה מקרים.
שילוב של רוביקרולר ואטלס נותן את כל היתרונות (גם העברה נמוך רגיל וסופר נמוך וגם חוזק).
בחיסרון כמובן של הרבה כסף..
רוביקרולר אינו טוב "רק" לעבירות קיצונית.
הוא מאפשר לך לזחול לך מעל מכשול בבטחון ומונע שבירות.
רוביקרולר מתאים רק לרנגלרים אוטומטיים 4 הילוכים עם מנוע 3.8. לא מתאים לגיר הידני.
אטלס הוא טרנספר גג"ש חזק מאוד. ניתן לקבלו במגוון אפליקציות כמעט לכל דגמי הגירים הנפוצים. אם מזמינים חדש ניתן לקבל אותו עם יחסי העברה לבחירתך. יש גם דגם שנקרא אטלס 4 שהוא בעל 4 מהירויות - אחת High ושלוש מהירויות Low, למעשה זו תוספת של יחידת הפחתה (דומה לרוביקרולר) על טרנספר אטלס 2 רגיל.
האטלס הוא אוברקיל פרוע ויקר למי שלא מתכוון לעשות עבירות קיצונית. בנוסף הוא גם רועש יותר מטרנספר השרשרת NP241 המקורי שבמקרה של הרנגלר JK, הוא מספיק חזק וטוב לכל שימוש שפוי. חלק גדול מבעלי הרוביקונים המשופרים מחליפים את הטרנספר NP241OR המקורי שלהם באטלס - זה אומר שמסתובבים טרנספרים כאלה של רוביקון בשוק והם מתאימים אחד לאחד לכל רנגלר JK רגיל ואולי גם לסופות (לא בדקתי). היתרון הגדול שלו הוא Low ביחס 4:1.
נשמע טוב. אבל הבעיה עם אנשי ה-JK היא שכל בורג אצלם מתומחר בסכומים מממלכת הדמיון.... ביקשו ממני לא פחות מ-6,000 שקל על טרנספר רוביקון שכזה... ויתרתי.
נשמע טוב. אבל הבעיה עם אנשי ה-JK היא שכל בורג אצלם מתומחר בסכומים מממלכת הדמיון.... ביקשו ממני לא פחות מ-6,000 שקל על טרנספר רוביקון שכזה... ויתרתי.
אז זהו שממש לא מדוייק רוב החלקים ובעיקר כמשומשים במחירים סבירים עד נמוכים. יש כמה יוצאים מהכלל וזה למשל הטרספר של הרוביקון שגם בחו״ל הוא מאד יקר.
ההמשך - קצר או ארוך?
הג’יפ ישמש אותי לסידורים ולנקות את הראש, בעיקר בסביבת הבית.
הוא מחליף אצלי באגי SBS ופרייבט שנוסע נורא מעט.
לאשתי יש קרוסאובר 7 מושבים, שמספק אותנו בטיולים המשפחתיים כרגע ועושה את הנסיעות המשפחתיות.
המשפחה - 2 פלוס 3 קטנים, כנראה רביעי יבוא גם...
קצר -
חתיך, עושה לי את זה, קומפקטי יותר לסידורים, זול יותר לקניה (מאפשר לי 3.6 מיד ראשונה).
נכנס בחניה הפרטית (שער חשמלי).
מספיק מקום כדי לשים את שני הגדולים (בני 6,4) ולשוטט בסביבה.
לא נכנסת כל המשפחה.
ארוך -
יתאים בעתיד לטיולים עם הילדים, כשיגדלו וירצו ממש לטייל.
שימושי יותר כרכב שני במשפחה.
חסרונות - מסורבל, יקר יותר וגם הוא לא יכניס את כל המשפחה בעתיד, כנראה. (לא בא לי על לנדקרוזר או פאג׳רו).
ייאלץ לחנות ברחוב מפאת אורכו.
ברור לי שרק אני יכול לדעת את התשובה אבל אשמח לשמוע רעיונות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
עדיף ובהרבה הארוך.
בקצר אם לא מקפלים מושב אחורי אין מקום לכלום בתא המיטען אולי לבקבוק קולה וסנדוויץ'...
נוחות הנסיעה בארוך עדיפה פי כמה על הקצר.
ברוב תוואי השטח ובמיוחד בהצלבות ובמדרגות תלולות עדיף הארוך.
כל טיול שהוא למעלה מזוג בקצר יהפוך לסיוט לוגיסטי.
הארוך הארוך אומנם יותר יקר אבל באותה מידה הוא גם סחיר יותר ושומר יותר טוב על ערכו.
כמובן שכמו שכבר ציינת השימושיות היום יומית של הארוך עדיפה - זו לא משימה פשוטה להשתחל למושבים האחוריים בקצר.
עם 4 ילדים, גם הארוך לא יעזור (זו גם הסיבה שנשארתי עם הדיפנדר כל כך הרבה שנים).
חוץ מזה, כל מה שכתב שלמה, נכון ויותר.
הקצרים (בעיקר המשופרים) נכנסים הרבה יותר מהר למצבי קיצון.
לא סתם בעלי קצר משדרגים לארוך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בעולם של רכב למשפחה, המנוע כנראה צריך לשחק פחות תפקיד. תעדיף ארוך "עייף" על קצר עם מנוע חזק.
אם אתה הולך על רוביקון, יחסי ההעברה מפצים קצת על העייפות של המנוע.
והצריכת שמן.... זה לא מהותי.
Sent from my S60 using Tapatalk
מוני אורבך
10-07-19, 08:11
ואני אגיד כמה מלים בעד הקצר..
1. הרבה יותר פרקטי ביום יום. חיפה היא עיר די צפופה (במיוחד החניות) ואני מסתדר סביר עם קצר
ארוך הרבה הרבה יותר מאתגר..
2. זווית הבטן של הקצר מצוינת! אצל הארוך מחורבנת. אצלי עם הגבהה חוקית למהדרין לא נתקלתי עם בעיות בטן בכלל.
בארוך גם עם הגבהה של 4 אינץ יש בעיות. זו הסיבה שלמי שיש ארוך מיד מחפש את ההגבהה והצמגים היותר גדולים.
3. הקצר הרבה יותר יעיל במעברים טכניים היכן שצריך דיוק. יכולת התמרון שלו מצוינת לעומת הארוך.
4. המכלולים צריכים לשאת הרבה פחות משקל מהארוך ופועל יוצא מזה הרבה פחות שבירות.
5. הרבה יותר זריז ומגיב, בארוך יש הרגשה של אוטובוס.
אשר לנגד, כבר שמעת את רוב אם לא כל הטענות.
1. יותר רגיש להצלבות מהארוך (על אף שבגלל שהוא כל כך רחב זו לא ממש בעיה)
2. פחות נוח (ועדין הרבה יותר נוח מסופה או היליקס, די משתווה לדיפנדר הקצר שהיה לי)
בנימה אישית, אם לא היתי גר בעיר צפופה וזה לא היה רכב א' שלי, קרוב לוודאי שהיה לי ארוך. לא בגלל הנוחות או עמידות בשפועי צד (שולי)
אלא פשוט בגלל שזה נותן לך חופש לקחת כל מה שבא בא לך (ואנחנו הגפאים אגרנים ידועים)
אבל זה לא רכב טיולים שרק עומד ומחכה אלא רכב יום יומי, ולכן בחרתי בקצר.
כמו כן הוא הרבה הרבה יותר סקסי ויפה בעיני !
2. פחות נוח (ועדין הרבה יותר נוח מסופה או היליקס, די משתווה לדיפנדר הקצר שהיה לי)
הנוחות בדיפנדר קצר עולה רק במעט על סמוראי עלים ישן, סוג של עיזה שחורה על סטרואידים.
רכב זוועה.
היילקס וסופה יותר נוחים ממנו בלי להתאמץ.
נכון ש״נוח״ זה מאד אישי, אבל יש רף מינימלי .. לא נסעתי על רנגלר קצר, אבל הארוך הרבה יותר נוח בסדרי גודל מדיפנדר קצר.
נק הייחוס הזו שלך מעלה תהייה בקשר לאמת
המידה שלך מהו ״נוח״..
[emoji41]
Slowly..
מוני אורבך
10-07-19, 09:22
היה לי הייליקס ארוך סופה ארוכה טראנו ארוך וגם ווגוניר מאוד ארוך (-:
אין ספק שארוך אינהרנטית יותר נוח.
עם זאת ההיליקס (לפחות מקורי) הרבה פחות נוח מדפנדר קצר או אפילו פאגרו קצר.
עם קפצים מתאימים ועוד יותר חשוב בולמים מתאמים אפשר לעשות פלאים גם בקצרים, ובמיוחד עם קפצי סליל.
הדפנדר שלי היה עם שדרוג קפצים בולמים והיה מאוד נוח.
הרנגלר שלי גם הוא עם ערכת הגבהה והוא יותר נוח משמעותית מרנגלר קצר מקורי.
בקיצור ברור שרנגלר קצר פחות נוח מהארוך. אבל לא בהרבה, וניתן להביא אותו לדרגות נוחות טובות מאוד ובקלות.
לעניות דעתי זה לא פרמטר משמעותי בבחירה בין ארוך וקצר.
אבל זה רק אני, כל אחד והתחת שלו...
אין לי ולא יהיה לי רנגלר ..
אבל לדעתי האישית. מכיון שככה או ככה לא תוכל לקחת את כל המשפחה בגיפ.
מכיוון שממילא יש לכם רכב ארוך לאיולים מפשחתיים
מכיוון שאתה קונה את האוטו בשביל הלב.
תקנה מה שטוב ללב שלך.
אל תנסה לתפוס מכל הכיוונים. כי אז אתה פשוט מפספס מכל הכיוונים.
גיפ קצר.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אין לי ולא יהיה לי רנגלר ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Never say never....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ok ... stand corrected
Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן הבחירה היא בין הלב לראש...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אכן הבחירה היא בין הלב לראש...
Sent from my iPhone using Tapatalk
ד״א, שיפועים ועבירות פחות משחקים תפקיד אצלי כרגע.
זה רכב לצורך היציאה לטבע, בעיקר לבד או עם שני ילדים קטנים.
3 שנים אנחנו ללא הילוך כח והסתדרנו לא רע.
בעתיד, כשהגדולים יהיו שותפים אמיתיים לטיולים - תמיד אפשר להחליף.
אני חושב שהמציאה הראשונה האמיתית שתיפול- אקח אותה.
בהזדמנות זו, אם למישהו יש דודה בצפון תל-אביב שמחפשת למכור...
Sent from my iPhone using Tapatalk
הולך לראות 2008 קצר שאמור להיות בונבוניירה.
יש במודל הזה נעילה וניתוק מוט מייצב?
יש דגשים מיוחדים לדגם ולמודל?
תודה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
עד חודש מסויים ב 2010 יש נעילה אחורית וניתוק מוט מייצב.
כמובן ברכבים שנקנו בארץ.
בייבוא אישי יש כל מיני אופציות משונות ואפילו 2X4 אז תבדוק טוב
עד חודש מסויים ב 2010 יש נעילה אחורית וניתוק מוט מייצב.
כמובן ברכבים שנקנו בארץ.
בייבוא אישי יש כל מיני אופציות משונות ואפילו 2X4 אז תבדוק טוב
על רנגלר 2x4 לא שמעתי...
Sent from my iPhone using Tapatalk
על רנגלר 2x4 לא שמעתי...
Sent from my iPhone using Tapatalkבשנים הראשונות היו לא מעט כאלו בארה"ב. כנראה שחלק הצליחו להגיע לפה.
Sent from my S60 using Tapatalk
עד חודש מסויים ב 2010 יש נעילה אחורית וניתוק מוט מייצב.
כמובן ברכבים שנקנו בארץ.
בייבוא אישי יש כל מיני אופציות משונות ואפילו 2X4 אז תבדוק טוב
תודה!
Sent from my iPhone using Tapatalk
תהייה נוספת-
אני ייקה כשזה נוגע לרכב משומש, ז״א שאני בד״כ קונה רק מיד ראשונה ורק עם היסטוריית טיפולים מסודרת ובזמן ועם קילומטרז׳ נמוך.
מחיפושים של כמה חודשים, פסלתי כמה כלים מאד יפים כי לא היתה להם היסטוריה.
גם טרייד-אין רשמי, אמין, מוכר ומכובד שמתעסק בכלים האלה לא מספק היסטוריה וטוען שזה לא מעניינו.
יש להם כלים יפים והם בודקים אותם ומתחייבים על תקינות.
האם אני לא מגזים בדרישות?
האם המנועים האלה עמידים לאורך שנים גם אם פה ושם טיפלו מאוחר?
האם האמריקאים בונים מנועים שלא מתים ומיועדים לרד-נק הממוצע או שאלה מנועים שצריך להתיחס אליהם בדייקנות אירופאית?
תודה.
מי מבטיח לך שהמוסך שטיפל ברכב (הסטורית טיפולים) עשה את זה טוב ולא חיפף.
אני ועוד רבים כמוני מטפלים ברכב לבד ותאמין לי שרובנו משתמשים בשמנים וחלפים מהטובים ביותר בשוק.
הסטורית טיפולים זה נחמד אך כמו שכתב קודמי, לא מבטיחה טיפול טוב.
לדעתי, כימיה עם המוכר, התרשמות מאופן ההיכרות שלו עם רכב וביצוע בדיקה רצינית במוסך מומחה (קובי נ.ש.ר, ארז 4x4 וכו׳) תיתן לך הרבה יותר אינפורמציה מכל היסטורית טיפולים בנמצא.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תהייה נוספת-
אני ייקה כשזה נוגע לרכב משומש, ז״א שאני בד״כ קונה רק מיד ראשונה ורק עם היסטוריית טיפולים מסודרת ובזמן ועם קילומטרז׳ נמוך.
אני לא יודע באיזה רכב אתה נוהג כיום- אך אלה דרישות שיכולות לסדר לך יופי של קורולה, מיצובישי בננה טורבו, גם סקודה אוקטביה נוחה מאוד ולמיטב ידיעתי גם יונדאי קוקומוקו ממנכל בחברת הייטק, אולי אפילו פורסטר ממעצבת שיער בדימוס..... אבל ברצינות- זה לא סט הכללים שאתה מיישם ברכישה של כזה רכב. רכב כזה לא רוכשים על סמך חותמות בספר הטיפולים כי זו לא מיצובארונדאי. את נושא הקילומטראז' הנמוך אני בהחלט כן מבין. כל מי שמחזיק ג'יפ, או רכב שטח אחר, שנוסע בשטח יסביר לך על רגל אחת שקשישה מרמת אביב שמטפלת ברנגלר במוסך מורשה יבואן- מקבלת ככל הנראה טיפול ברמה נמוכה ביחס לרכב של מי שיורד פעם בחודש למדבר. היא מקבלת שמנים מתוצרת הארץ. המכונאי שעובד על הרכב שלה הוא מומחה רציני מאוד לאלפא רומיאו, אבל זה לא בדיוק הופך אותו למה שהיא צריכה. והעלויות גורמות לה לפעמים לומר "אז עזבו את זה"- כי הן לעתים דימיוניות.
קטונתי מלהתייחס כאן בהרחבה לנושא מוסכי היבואן. אני עשיתי פעם אחת טיפול גדול במוסך כזה ויצאתי מאוכזב מרמת הטיפול בבעיות- ובחסר כיס משמעותי. ואני מניח שרבים חולקים את דעתי- אבל חשוב להבין אפרופו בדיחת היונדאי קוקומוקו -מדובר בתרבות של קבוצה שאינה מטפלת במוסכי היבואן, לא לפי הספר ולא בהתאם למה שכתוב בספר חותמות. מי שאכן מחזיק רנגלר מושקע ומתוחזק היטב- לא בהכרח מפלצת שטח- יסביר לך שמוסך ש"מחתים ספר" אינו מה שבהכרח מחפשים ברכב כזה. כל מי שאני מכיר שמחזיק בג'יפ שמטייל מטפל בו בהתאם לכללים הרבה יותר חמורים. היצרן מדבר על החלפת שמן מדי X קילומטרים- כל מי שאני מכיר מחליף בחצי מזה, אך לא במוסך מורשה. היצרן ממליץ על מסנן אוויר ב5000 קילומטר-כל מי שאני מכיר מחליף מדי שני טיולים. היצרן ממליץ על החלפות מצתים, רפידות וכו מה שמחליפים בטיפול לפי מפרט היצרן (שמיועד כמובן לאדם ממוצע, לא בהכרח למי שנוסע בשטח ומכיר את הרכב) -כל מי שאני מכיר חורש את האינטרנט ומבצע החלפות נוספות של בולג'וינטים, גומיות וכיו"ב דברים שמוסך היבואן לא מכיר אך פורומים של חובבים מכירים הרבה יותר טוב. אם היית צריך לרכוש את הג'יפ שלי-מן הסתם היית מתאכזב מהיעדר היסטוריית טיפולים במוסכי היבואן- ומתעלם מן העובדה שבדלת הנוסע יושב ספר הוצאות שמכיל מאות קבלות על כל טיפול זעיר, החלפת שמן מדי 3000 קילומטרים וכיו"ב.
תודה רבה.
התשובות אחלה, בהנחה שאני קונה מג׳יפאי רכב שטייל וטופל ״אובר״.
בטווח גילאים של 4-5 שנים עוד יש כלים שנמצאים בבעלות היד הראשונה ובעצם שימשו כפרייבט, אז אין הבדל גדול בהתייחסות בין רנגלר לכל רכב אחר.
אולי זה מתאים
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/113166-%D7%A8%D7%A0%D7%92%D7%9C%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7% 9F-2016-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9A
נשלח מהנייד שמתעקש "לתקן" את האיות...
תודה דיברנו בפייסבוק, מעל התקציב... [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
חבר של חבר... לא מכיר אישית , אבל מתאים להגדרה היסטריית טיפולים ...
רנגלר שחור , קצר
שנת 2009
ייבוא אישי
יד ראשונה פרטי
אפס תאונות /דפיקות
סביב 71,000 מייל
היסטוריית טיפולים מלאה בנוסך ״נשר״.
חלונות מושחרים
וו גרירה
מערכת משודרגת (מסך מרכזי, מגבר , סאב-וופר , רמקולים וטוויטרים איכותיים (התקנה של קלאס A)
מיגון תחתון מלא של אספיר
מושבי עור
איתורן
כולל גם גג ברזנט נפתח להחלפה
טסט ל 10 חודשים
ראה שטח מעט מדי.
אולי על כף יד אחת במשך 10 שנים (קובי מהמוסך יעיד על כך)
לפרטים יוני -
054-470-8898
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190813/70e28be5ccb3958475304a4c2fa7be67.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190813/2ab636cb58bbd3de6746c596954f2304.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190813/667a3ba375ab1bb00a8b66dbfd18d341.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190813/3e79d217f3d3389efeecc8e406514f88.jpg
Sent from my S60 using Tapatalk
תודה רבה!
התקבענו על ארוך, אחרי מחשבה מעמיקה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
איך הרנגלר 3.6 לוקח מערכת גז?
ייתכן שיש אחד על הכוונת.
לי אין צורך במערכת.
Sent from my iPhone using Tapatalk
קניתי אחד יפה, תודה לעוזרים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה!
2012, 70,000 ק״מ
3.6, אחרי טיפול, 2.5 אינטש רוביקון אקספרס, בולמי פוקס וצמיגי שטח מלא.
מאד שמור.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190830/2576ba5ada4ab423cf654b8ac350b0c9.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190830/4a2e83ab6970413814bab85981d9fa1a.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
תתחדש
אם אתה רוצה סאב וופר מקורי ואת החיפוי שלו בחלק הימני של תא המטען, תמורת הפלסטיק ״הרגיל״ השטוח של צד ימין של תא המטען - מוזמן
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה רבה
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.