PDA

צפייה בגרסה מלאה : ראצט לקשירת גיפ



LIRON5721
30-04-19, 21:06
ערב טוב
אני מחפש ראצט לקשירת גיפ לנגררת כמו בתמונה
צמיג 40"
איפה אפשר למצוא?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190430/4ecc30f2f36fa245fd5cb4262154f10e.jpg

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

נדב42
30-04-19, 21:45
נקודה למחשבה - בעקבות נסיון מעולם האופנועים: אולי עדיף לעגון את השילדה ולא את הגלגלים, ובמתיחה של הרצועה להביא לכיווץ (מידתי) של הקפיצים ?

בעולם האופנועים זה תורם המון ליציבות כי הרכב הקשור לא מקפץ או נוטה בכל באמפ או סיבוב.

ותחשבו על זה ...

LIRON5721
30-04-19, 21:56
הייתי קושר מהשילדה אבל הראטצים משתחררים בקפיצות,
לא לגמרי רק המתיחה יורדת.
יש לי גם מעצור בגלגל לכיוון קדימה ככה בברקס חירום הגלגל נתקע ולא נעצר רק ע"י הראצט.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

מוטי ג.
30-04-19, 22:00
שמתי לב, שגם רכבים חדשים על מובילית קשורים מהג'אנט ולא מהשלדה.

וגם לי זה נראה עדיף לקשור מהשלדה, ככה הכל נהיה מקשה אחת כחלק מהעגלה, שמתי לב להבדלים בנגרר שלי עם ריינג'ר עליו, הכל פחות מתנדנד.
אבל לא בטוח שניתן להשוות ריינג'ר על נגרר 1200 ק"ג וגיפ ששוקל בטח 2 טון על נגרר מתאים.


ולשאלתך, פעם היה ניתן להזמין כאלה ב"כבלים מסילות"
Sent from my LG-H930 using Tapatalk

נדב42
30-04-19, 22:15
לרכבים (פרטיים) חדשים יש מהלך מתלה של קופסת גפרורים, אז זה פחות נורא..




הייתי קושר מהשילדה אבל הראטצים משתחררים בקפיצות,
לא לגמרי רק המתיחה יורדת.

אז תהדק יותר (או תוסיף ראצ׳ט נוסף שיהיה בזווית אנכית יותר) [emoji5]

LIRON5721
30-04-19, 22:56
הבעיה שאני קושר את הגיפ ומשאיר אותו ככה עד הטיול הבא, זה יכול להיות שבוע ויותר ולא נראה לי שזה בריא לקוילאובר להיות מכווץ הרבה זמן.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

נדב42
30-04-19, 23:34
נו... אז תהדק לפני נסיעה ותשחרר אחריה ...

nickya
01-05-19, 00:05
כתבה בנושא
http://www.fourwheeler.com/features/1507-proper-ways-to-strap-a-truck-trailer/ (http://www.fourwheeler.com/features/1507-proper-ways-to-strap-a-truck-trailer/)

יצרן אמריקאי לערכות קשירה
http://www.macscustomtiedowns.com/product/super-pack-tie-down-kit-with-integrated-axle-straps/Package-Deals

בגדול מה שאתה מחפש נקרא wheel nets אבל להערכתי יהיה יותר פשוט לקשור מהסרנים כפי שמתואר בכתבה בעזרת axle straps.

LIRON5721
01-05-19, 00:27
נו... אז תהדק לפני נסיעה ותשחרר אחריה ...כבר יותר פשוט לי לקשור מהסרנים או מהגלגל ולהשאיר ככה עד הטיול הבא.
כתבה בנושא
http://www.fourwheeler.com/features/1507-proper-ways-to-strap-a-truck-trailer/ (http://www.fourwheeler.com/features/1507-proper-ways-to-strap-a-truck-trailer/)

יצרן אמריקאי לערכות קשירה
http://www.macscustomtiedowns.com/product/super-pack-tie-down-kit-with-integrated-axle-straps/Package-Deals

בגדול מה שאתה מחפש נקרא wheel nets אבל להערכתי יהיה יותר פשוט לקשור מהסרנים כפי שמתואר בכתבה בעזרת axle straps.תודה
רשמתי בחיפוש wheel nets וזה הניב כמה תוצאות שחיפשתי.
פתרון לא רע לקשור מהסרן
אני אישית מעדיף מהגלגל כי יש הכנות לתפיסה של הראצט ליד הגלגל.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ron2468
03-05-19, 17:10
אולי תנסה לחפש wheel tie downs. תוצאה לדוגמה:
Vulcan 96" Lasso Style Auto Tie Down w/Flat Hooks - 3300 lbs. SWL, 4 Pack https://www.amazon.com/dp/B06Y1QGHVM/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_UPeZCbQ32XR2D

- - - Updated - - -

זה מתאים יותר?
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B078M93T37/ref=sspa_mw_detail_6?ie=UTF8&psc=1

LIRON5721
04-05-19, 21:24
מצאתי את זה בתוצאות חיפוש, השאלה אם זה יתאים לצמיג 40".
מעדיף משהו כמו בתמונה שפירסמתי.

Gilad
09-05-19, 19:33
אתה יכול לתפור כזה אצל אחד מיצרני הרצועות

maorgil
12-05-19, 21:55
נו... אז תהדק לפני נסיעה ותשחרר אחריה ...
כן זה יותר הגיוני

-->