נדב42
04-05-19, 14:43
בעקבות הדרכת החילוצים, מחפש המלצה לנקודות עיגון שאפשר להוסיף לרכבים.
בצ׳רוקי יש נקודות עיגון מאסיביות מאחור שמוברגות ל"שלדה" ומרותכות לפגוש האחורי (מקורי מברזל), ומקדימה יש רסיבר מובנה לפגוש הקדמי (אספיר) שנראה גם הוא מאסיבי ביותר. לטעמי זה מספק אבל אם מישהו חושב אחרת אז אנא כתבו.
לויטארה יש אוזני עיגון מקוריות, אחת מקדימה ואחת מאחורה, שנראות מסיביות למדי והן מרותכות לקורות האורך של השלדה במקור.
מאחורה יש רסיבר שמחובר על קורת רוחב מסיבית שמחוברת היטב לשלדה (התקנה מקומית של נגררי השרון אם אני זוכר נכון). למרות שבין הרסיבר לקורת הרוחב יש משולשי חיזוק, הייתי שמח להוסיף נקודות עיגון בשני תידח קורת הרוחב. מכיוון שזה לא ישירות לשלדה אז אפשר לשקול גם נקודות בריתוך ולא רק בהברגה (או אפילו גם וגם). לא מחפש שופוני אלא נקודות חזקות ושימושיות.
מקדימה הסיפור יותר מורכב. קורות האורך מוסתרות ע"י הפגוש הקדמי כך ששימוש בנקודות עיגון שמחוברות ישירות לשלדה ימעך בהכרח את הפגוש הקדמי (מקורי, פלסטיק). לנקודת העיגון המקורית יש פתח ייעודי בפגוש.
אפשרות אחת היא לייצר עוד נקודת עיגון זהה למקורית ולרתך לשלדה, ואז ליצור עבורה פתח בפגוש בדומה לנקודת העיגון המקורית. אולי אפשר גם לייצר עין דומה שמתחברת על פלטה ואז עם ברגים לשלדה.
אפשרות אחרת היא להתחבר לקורת חיזוק רוחבית שהגיעה כחלק מקיט קלמיני שמותקן על הרכב ולייצר נקודת עיגון שתתחבר מצד אחד לבורג של המשולש הקדמי (צד נוסע) ומצד שני בצורה זו או אחרת לקורת החיזוק. המיקום הזה נגיש לחיבור רצועה דרך פתח קיים במגן המנוע.
הרסיבר מאחורה:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/ef90636c4688c07101f06beb26cd0283.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/3f6ac28224ca2ded5d7c213428d82b45.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/2175c16fc2ae0aadfb2f611fa3412147.jpg
קורת החיזוק הקדמית:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/12509f55ac070ee822f7ad36f23ca9ec.jpg
דעות והצעות, ובעיקר קישורים לקניית נקודות עיגון, ייתקבלו בברכה :)
בצ׳רוקי יש נקודות עיגון מאסיביות מאחור שמוברגות ל"שלדה" ומרותכות לפגוש האחורי (מקורי מברזל), ומקדימה יש רסיבר מובנה לפגוש הקדמי (אספיר) שנראה גם הוא מאסיבי ביותר. לטעמי זה מספק אבל אם מישהו חושב אחרת אז אנא כתבו.
לויטארה יש אוזני עיגון מקוריות, אחת מקדימה ואחת מאחורה, שנראות מסיביות למדי והן מרותכות לקורות האורך של השלדה במקור.
מאחורה יש רסיבר שמחובר על קורת רוחב מסיבית שמחוברת היטב לשלדה (התקנה מקומית של נגררי השרון אם אני זוכר נכון). למרות שבין הרסיבר לקורת הרוחב יש משולשי חיזוק, הייתי שמח להוסיף נקודות עיגון בשני תידח קורת הרוחב. מכיוון שזה לא ישירות לשלדה אז אפשר לשקול גם נקודות בריתוך ולא רק בהברגה (או אפילו גם וגם). לא מחפש שופוני אלא נקודות חזקות ושימושיות.
מקדימה הסיפור יותר מורכב. קורות האורך מוסתרות ע"י הפגוש הקדמי כך ששימוש בנקודות עיגון שמחוברות ישירות לשלדה ימעך בהכרח את הפגוש הקדמי (מקורי, פלסטיק). לנקודת העיגון המקורית יש פתח ייעודי בפגוש.
אפשרות אחת היא לייצר עוד נקודת עיגון זהה למקורית ולרתך לשלדה, ואז ליצור עבורה פתח בפגוש בדומה לנקודת העיגון המקורית. אולי אפשר גם לייצר עין דומה שמתחברת על פלטה ואז עם ברגים לשלדה.
אפשרות אחרת היא להתחבר לקורת חיזוק רוחבית שהגיעה כחלק מקיט קלמיני שמותקן על הרכב ולייצר נקודת עיגון שתתחבר מצד אחד לבורג של המשולש הקדמי (צד נוסע) ומצד שני בצורה זו או אחרת לקורת החיזוק. המיקום הזה נגיש לחיבור רצועה דרך פתח קיים במגן המנוע.
הרסיבר מאחורה:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/ef90636c4688c07101f06beb26cd0283.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/3f6ac28224ca2ded5d7c213428d82b45.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/2175c16fc2ae0aadfb2f611fa3412147.jpg
קורת החיזוק הקדמית:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/12509f55ac070ee822f7ad36f23ca9ec.jpg
דעות והצעות, ובעיקר קישורים לקניית נקודות עיגון, ייתקבלו בברכה :)