התחברות

צפייה בגרסה מלאה : המלצה לנקודות עיגון שניתן להוסיף לרכב



נדב42
04-05-19, 14:43
בעקבות הדרכת החילוצים, מחפש המלצה לנקודות עיגון שאפשר להוסיף לרכבים.

בצ׳רוקי יש נקודות עיגון מאסיביות מאחור שמוברגות ל"שלדה" ומרותכות לפגוש האחורי (מקורי מברזל), ומקדימה יש רסיבר מובנה לפגוש הקדמי (אספיר) שנראה גם הוא מאסיבי ביותר. לטעמי זה מספק אבל אם מישהו חושב אחרת אז אנא כתבו.

לויטארה יש אוזני עיגון מקוריות, אחת מקדימה ואחת מאחורה, שנראות מסיביות למדי והן מרותכות לקורות האורך של השלדה במקור.

מאחורה יש רסיבר שמחובר על קורת רוחב מסיבית שמחוברת היטב לשלדה (התקנה מקומית של נגררי השרון אם אני זוכר נכון). למרות שבין הרסיבר לקורת הרוחב יש משולשי חיזוק, הייתי שמח להוסיף נקודות עיגון בשני תידח קורת הרוחב. מכיוון שזה לא ישירות לשלדה אז אפשר לשקול גם נקודות בריתוך ולא רק בהברגה (או אפילו גם וגם). לא מחפש שופוני אלא נקודות חזקות ושימושיות.

מקדימה הסיפור יותר מורכב. קורות האורך מוסתרות ע"י הפגוש הקדמי כך ששימוש בנקודות עיגון שמחוברות ישירות לשלדה ימעך בהכרח את הפגוש הקדמי (מקורי, פלסטיק). לנקודת העיגון המקורית יש פתח ייעודי בפגוש.

אפשרות אחת היא לייצר עוד נקודת עיגון זהה למקורית ולרתך לשלדה, ואז ליצור עבורה פתח בפגוש בדומה לנקודת העיגון המקורית. אולי אפשר גם לייצר עין דומה שמתחברת על פלטה ואז עם ברגים לשלדה.

אפשרות אחרת היא להתחבר לקורת חיזוק רוחבית שהגיעה כחלק מקיט קלמיני שמותקן על הרכב ולייצר נקודת עיגון שתתחבר מצד אחד לבורג של המשולש הקדמי (צד נוסע) ומצד שני בצורה זו או אחרת לקורת החיזוק. המיקום הזה נגיש לחיבור רצועה דרך פתח קיים במגן המנוע.

הרסיבר מאחורה:


https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/ef90636c4688c07101f06beb26cd0283.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/3f6ac28224ca2ded5d7c213428d82b45.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/2175c16fc2ae0aadfb2f611fa3412147.jpg

קורת החיזוק הקדמית:

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/12509f55ac070ee822f7ad36f23ca9ec.jpg


דעות והצעות, ובעיקר קישורים לקניית נקודות עיגון, ייתקבלו בברכה :)

bezzat
04-05-19, 15:31
Universal Recovery Tow Hooks (https://www.amazon.com/Red-Hound-Auto-Universal-Compatible/dp/B01FSTFYGM/ref=sr_1_22?keywords=hooks+hooks+recover y&qid=1556972962&s=gateway&sr=8-22)

leornevo
06-05-19, 01:56
בעקבות הדרכת החילוצים, מחפש המלצה לנקודות עיגון שאפשר להוסיף לרכבים.

בצ׳רוקי יש נקודות עיגון מאסיביות מאחור שמוברגות ל"שלדה" ומרותכות לפגוש האחורי (מקורי מברזל), ומקדימה יש רסיבר מובנה לפגוש הקדמי (אספיר) שנראה גם הוא מאסיבי ביותר. לטעמי זה מספק אבל אם מישהו חושב אחרת אז אנא כתבו.

לויטארה יש אוזני עיגון מקוריות, אחת מקדימה ואחת מאחורה, שנראות מסיביות למדי והן מרותכות לקורות האורך של השלדה במקור.

מאחורה יש רסיבר שמחובר על קורת רוחב מסיבית שמחוברת היטב לשלדה (התקנה מקומית של נגררי השרון אם אני זוכר נכון). למרות שבין הרסיבר לקורת הרוחב יש משולשי חיזוק, הייתי שמח להוסיף נקודות עיגון בשני תידח קורת הרוחב. מכיוון שזה לא ישירות לשלדה אז אפשר לשקול גם נקודות בריתוך ולא רק בהברגה (או אפילו גם וגם). לא מחפש שופוני אלא נקודות חזקות ושימושיות.

מקדימה הסיפור יותר מורכב. קורות האורך מוסתרות ע"י הפגוש הקדמי כך ששימוש בנקודות עיגון שמחוברות ישירות לשלדה ימעך בהכרח את הפגוש הקדמי (מקורי, פלסטיק). לנקודת העיגון המקורית יש פתח ייעודי בפגוש.

אפשרות אחת היא לייצר עוד נקודת עיגון זהה למקורית ולרתך לשלדה, ואז ליצור עבורה פתח בפגוש בדומה לנקודת העיגון המקורית. אולי אפשר גם לייצר עין דומה שמתחברת על פלטה ואז עם ברגים לשלדה.

אפשרות אחרת היא להתחבר לקורת חיזוק רוחבית שהגיעה כחלק מקיט קלמיני שמותקן על הרכב ולייצר נקודת עיגון שתתחבר מצד אחד לבורג של המשולש הקדמי (צד נוסע) ומצד שני בצורה זו או אחרת לקורת החיזוק. המיקום הזה נגיש לחיבור רצועה דרך פתח קיים במגן המנוע.

הרסיבר מאחורה:


https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/ef90636c4688c07101f06beb26cd0283.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/3f6ac28224ca2ded5d7c213428d82b45.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/2175c16fc2ae0aadfb2f611fa3412147.jpg

קורת החיזוק הקדמית:

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190504/12509f55ac070ee822f7ad36f23ca9ec.jpg


דעות והצעות, ובעיקר קישורים לקניית נקודות עיגון, ייתקבלו בברכה :)
קנינו נקודות עיון ב ל.כ (רמלה או צומת גולני) והירכבנו עם שני ברגים בסדנת השיפורים אצל אובר-דרייב בקריית ביאליק
זה היה לאיסוזו מאחור = אבל העקרון של קניית האביזרים במרכז אביזרים וחומרי עבודה וחיבורם בסדנא = זהה =- בהצלחה

דרור ברלי
06-05-19, 19:01
אל תבנה על נקודות העיגון המקוריות של הויטארה.
אמנם מרותכות לשילדת הסולם, אבל השילדה עצמה לא מזכירה בכלום את השילדות של ג'יפים גדולים.... היא עשויה פח דקיק.
מנסיון רע בחילוץ ויטארה דומה לשלך מתישהו מאוד מזמן - נקודת העיגון נקרעה עם חתיכת "ביס" מהשילדה, עפה כמו טיל לתוך הג'יפ שלי ורק במזל לא הרגה אותי.

נדב42
06-05-19, 22:59
אוקיי, מקבל..
מצד שני אסף אומר לא להתחבר בשום אופן למשולשים..

אז בפעם הבאה שאתה באזור, אשמח אם תעזור לי למצוא לאן כן אפשר להתחבר ...

ofer_b
07-05-19, 16:02
Universal Recovery Tow Hooks (https://www.amazon.com/Red-Hound-Auto-Universal-Compatible/dp/B01FSTFYGM/ref=sr_1_22?keywords=hooks+hooks+recover y&qid=1556972962&s=gateway&sr=8-22)



לא אוהב את הווים האלה, מעדיף חיבור סגור
הוו לא מיועד למשיכה בזוויות (רק ישר - שם הוא הכי חזק), רצועה יכולה להחליק ממנו במשיכה בזווית או שהוא עלול להישבר כי הרצועה תהיה בחלק הדק יותר שלו.

הייתי מרתך U מברזל עגול (אפילו ברזל בניין 12 מ"מ מכופף) בריא לפלטה עם חורים במקום (זה התכנון שלי ברגע שאדע לאן להתחבר בשילדה שלי)

raanan
08-05-19, 10:47
לא מכיר את הצ'ירוקי . אבל,

האם הויטארה נזקקה לחילוץ ? ואם כן, האם הנקודות הקיימות לא הספיקו ?

אותה ויטארה, עם אותה אוזן מקורית מאחור, משכה פראדו קצר במדרגות במעלה גיתה.

בקיצור,
ממליץ להבא לשקול אם ללכת להדרכות / הדגמות חילוץ ....

רענן

hadtomer
08-05-19, 11:38
לעניות דעתי הבלתי משוחדת, כל נקודה מעבר למה שיש לך שמתחבר לרסיבר מאחור- הוא בגדר אוברקיל.

asafk
08-05-19, 11:56
הקורה של הרסיבר טובה. החיבור שלה לשילדה טוב. אבל איך מושכים ממנה...?? הפגוש מסתיר אותה. צריך לחבר משהו לקורה הזו, מתחתיה, קרוב לקצוות שלה.
וזה בלי להתייחס לחוזק השילדה עצמה.
הרסיבר בעצמו בסוף זה הפין הבודד - והוא בקושי חזק כמו משקל הרכב - כלומר לא מספיק. אז הוא עצמו כנקודת חילוץ (חילוץ! לא גרירה) בודדת לא מספק.

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

-->