צפייה בגרסה מלאה : מחשבות על מידה 35
שלום לפורום JK בגי'פולוג.
בשעה טובה רכשתי JK.
2009 רוביקון
הוא די סטנדרטי.
השאיפה שלי היא בסופו של דבר לנעול צמיגי 35.
הרכב משמש רק לטיולים.
כרגע יש על הכלי צמיגי חצי חצי במידה מקורית 255 75 17
1. הגבהה- אין לי מידע לגבי הסט שמורכב כרגע על הרכב. לפי מה שאני רואה יש קפיצים של מופאר, בולמים של בילשטיין, מוטות רדיוס קדמיים לא מקוריים וכן מחוזקים, מוט פנהרד עם ברייקט שגם משנה את מיקום הבולם הגה, ומאחורה יש הארכות לצינורות בלם. על פניו נראה לי שמותקנת הגבהה נחמדה.
2. חישוקים- האם אפשר לשים צמיגי 35 (מידה 35 12.5 17) על חישוקי רנגלר מקוריים?
מהשאלות שלי אתם בוודאי הסקתם שאני חנוק מבחינה כספית ומחפש לחסוך.
היתה לי סופה והיילקס ואני מטפל לבד בכלים שלי. אני מתכנן לעשות לבד את השידרוגים הרצויים, אז אשמח לקבל תגובות רלבנטיות ופחות המלצות על מוסכים שכולנו מכירים ואוהבים ומכבדים.
לדעתכם אני יכול לשים צמיגי 35 על החישוקים המקוריים ועם ההגבהה הנוכחית? ואם לאו, האם אוכל להסתפק רק בהחלפת קפיצים?
מי יכול להעיף מבט על הרכב שלי מבלי שיהיו לו אינטרסים למכור לי קיט שהוא מוכר או קיט שלם שהוא מרוויח עליו? מישהו עם ראש יצירתי שיציע לי פתרון שיתאים לכיס שלי.
בתמונה יש חישוק מקורי כמו שיש לי על הJK.
124235
תודה
צמיג 12.5 לא יושב על הג'נט המקורי של ה 7".
Sent from my S60 using Tapatalk
למיטב ידעתי, על ג׳נטים של רוביקון (255-75-17) ניתן להרכיב צמיגי 35״ ואפילו 37״.
כמובן שהרכבת צמיגים כאלו דורשים שינויים רבים (חלקם must וחלקם nice to have) במערכות השונות.
מצרף קישור לסרט של בחור שהחליף ל 37״.
https://youtu.be/Cw6l0kkTtZM
Sent from my iPhone using Tapatalk
למיטב ידעתי, על ג׳נטים של רוביקון (255-75-17) ניתן להרכיב צמיגי 35״ ואפילו 37״.
כמובן שהרכבת צמיגים כאלו דורשים שינויים רבים (חלקם must וחלקם nice to have) במערכות השונות.
מצרף קישור לסרט של בחור שהחליף ל 37״.
https://youtu.be/Cw6l0kkTtZM
Sent from my iPhone using Tapatalk
את הגראז' של אוטו אדיט אני מכיר כבר הרבה לפני שהיה לי JK. תענוג של ערוץ.
יש עוד סוגיה שרציתי את הדעה של חברי הפורום וזה יחסי העברה.
מה יחסי העברה מקוריים של רוביקון 2009 מישהו יודע?
האם ניתן להשאר איתם כאשר קופצים ל35?
תודה
את הגראז' של אוטו אדיט אני מכיר כבר הרבה לפני שהיה לי JK. תענוג של ערוץ.
יש עוד סוגיה שרציתי את הדעה של חברי הפורום וזה יחסי העברה.
מה יחסי העברה מקוריים של רוביקון 2009 מישהו יודע?
האם ניתן להשאר איתם כאשר קופצים ל35?
תודה
למיטב ידעתי, כן (ראה תמונה)
כמובן שצריך לעדכן במחשב את המידה.
124236
Sent from my iPhone using Tapatalk
יחס העברה סופי מקורי ברוביקון - 4.10:1
היו גם כלים בתקינה אירופית עם צמיגים קטנים יותר ויחס 3.73
צריך לבדוק. היחס המקורי מוטבע על מכסי הדיפרנציאלים.
עם 35' תצטרך יחס 4.56
עם 37' תצטרך כבר יחס 4.88
כל זה כדי לשמור על יחס מהירות/סל"ד קרוב למקורי מהיצרן.
אמור להתאים מכל בחינה. במקרה הכי גרוע תצטרך ג'אנטים עם קצת יותר אופסט וזהו.. אתה יכול להביא סט משומש של ג'אנטים וצמיגים במחירים טובים.
אמור להתאים מכל בחינה. במקרה הכי גרוע תצטרך ג'אנטים עם קצת יותר אופסט וזהו.. אתה יכול להביא סט משומש של ג'אנטים וצמיגים במחירים טובים.הג'נט המקורי ברוחב 7.5. לא מכיר צמיג 12.5 שמסתדר עם רוחב כזה. בדרך כלל המינימום זה 8.5. הוראות יצרן.
Sent from my S60 using Tapatalk
124237
124238
124239
124240
הכל טוב.
צריך לעשות המון דברים לפני הצמיגים והג'אנטים, תחשוב אם בכלל אתה רוצה להיכנס לזה... חלק הם חובה וחלק מאד מאד מומלץ
צריך לעשות המון דברים לפני הצמיגים והג'אנטים, תחשוב אם בכלל אתה רוצה להיכנס לזה... חלק הם חובה וחלק מאד מאד מומלץ
חושב גם לנעול צמיגי 35 רוביקון 2013 מוגבהה 2.5 איזה שינויים הם חובה הייתי שמח לדעת וגם מה מומלץ תודה
בגדול - הרכב כמו שתיארת מתאים להתקנת 35 בלי שינויים.
יכול להיות שתרגיש שהוא מהיר לך מדי בשטח ואז תחליף יחסי העברה. בזה מסתכם מה ש'צריך' לעשות.
אסף.
אסף, לצערי חולק עליך.
מצ״ב ההמלצות לjk (זכויות היוצרים לשלמה):
מומלצת הגבהה של 3״ ומעלה (2״ גבולי).
מוטות רדיוס ופנהרד מתכווננים,
להאריך בהתאמה את מוטות החיבור של מוטות המייצבים קידמי
להאריך בהתאם צינורות הברקס
לבדוק אם הגלגלים נוגעים במשהו בהצלבה או בסיבוב הגה מלא אם לא נוגעים אז אין מה לגעת בג׳אנטים ואין צורך בספייסרים.
מייצבים קדמי ואחורי הכוונה
חיזוק תיבת הגהה
בספורט, חיזוקי סרנים (אחורי וקדמי)
בולם הגה משופר
ככה עושים את זה נכון וזה מה שמומלץ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מומלץ.. הרבה יותר מזה.
אבל
הג'יפ הוא רוביקון וכבר מוגבה 2.5. הניסיון מראה שחישוקים מתאימים יכניסו את ה35 - למה צריך את כל המוטות המתכווננים ושאר הצעצועים?
אם בונים מאפס... אולי. אבל במקרה הזה שכבר יש הגבהה לא שווה לנסות עם ההגבהה הקיימת לפני ששופכים עוד 20000 שקל?
אסף.
אסף, לצערי חולק עליך.
מצ״ב ההמלצות לjk (זכויות היוצרים לשלמה):
מומלצת הגבהה של 3״ ומעלה (2״ גבולי).
מוטות רדיוס ופנהרד מתכווננים,
להאריך בהתאמה את מוטות החיבור של מוטות המייצבים קידמי
להאריך בהתאם צינורות הברקס
לבדוק אם הגלגלים נוגעים במשהו בהצלבה או בסיבוב הגה מלא אם לא נוגעים אז אין מה לגעת בג׳אנטים ואין צורך בספייסרים.
מייצבים קדמי ואחורי הכוונה
חיזוק תיבת הגהה
בספורט, חיזוקי סרנים (אחורי וקדמי)
בולם הגה משופר
ככה עושים את זה נכון וזה מה שמומלץ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בפועל 90% ממה שתיארת הוא בשביל לאכלס את ההגבהה ואין שום קשר לצמיגים.
ברוביקון אפשר להכניס צמיגי 35" בהגבהה של 2" בקלות. נוגע? תחליף כנפיים.. הרבה יותר פשוט.
בפועל, עם 4.10 בסרנים ו4:1 בטרנספר גם יחסיי העברה זה לא חובה. מי שנוסע אגרסיבי באופן קבוע לאורך זמן יצטרך כנראה לחזק רכיבי הנעה.. ואם כבר נכנסים לפרוייקט חיזוק סרנים אז שיקפוץ ישירות ל37".
עד עכשיו נכתבו פה בתגובות כמה שטויות וכמה דברים נכונים . אפשר להתווכח הרבה על מה חייבים לעומת מה כדאי ( ואני יכול להוסיף עוד כמה דברים לרשימת ה-כדאי)
מה שלא נאמר עד עכשיו הוא שאתה חייב מכשיר לצריבת המחשב לפני הכל ( בסגנון סופרצ׳יפס אם אתה הולך על היקר או כל צורבנית obd זולה יותר ומתאימה). את מידת הגלגל החדשה צריך לצרוב עם ההרכבה אחרת הרכב ייכנס למוד חירום ולא תגיע רחוק.
אם תבצע את השינוי בסדנה - יטפלו בנושא הזה. אבל אם אתה פשוט מתכנן ללכת לפאנצריה , אז שלא יתפספס לך ואל תלך בלי
הד
Sent from my iPhone using Tapatalk
עד עכשיו נכתבו פה בתגובות כמה שטויות וכמה דברים נכונים .
Sent from my iPhone using Tapatalk
קביעה מעניינת...
אשמח אם תשתף אותנו מה לדעתך שטויות ומה מהדברים נכונים, ע״מ שכולנו נחכים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אם עבירות קשה מאד אינה המטרה, 33 ייתן את רוב האפשרויות בשטח עם שולי בטחון מכני וקוסמטי טובים בהרבה.
כן אני יודע שהצמיג המקורי הוא כמעט 32, ובכל זאת קל לראות את ההבדל כשיש 33 על הרכב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.