צפייה בגרסה מלאה : המשך נסיעה בנוכחות יללה מהטורבו
שלום.
ניסאן פאתפיינדר 2006.
עקב בעיית עישון יתר הרכב בילה שבוע במכון דיזל.
הדיאגנוזה התחילה מבעיה בטורבו שנשללה אחרי שפורק, עברה לEGR שפורק ונוקה (ואולי בוטל) ונשאר ספק לגבי הממיר הקטליטי שאולי סתום.
המזרקים כנראה בסדר, לשואלים.
הוצאתי את הרכב אחרי שהמוסך נסגר והובטח לי שבוצעו נסיעות מבחן. התחושה הראשונית שעדיין לא סוחב ומעשן בכל זאת.
בנוסף, החל מסל"ד של 2500 מצטרפת לצרמוניה גם יללה שהולכת ומתחזקת ולא נכחה לפני הכניסה למכון. אני מניח שמהטורבו.
כמה נורא ? כמה דחוף להעמיד את הרכב ? האם ניתן למשוך את הסופש ?
ברור מהשאלה שאני צריך את הרכב לסופש...
תודה למומחים,
דותן
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אם הטורבו פורק וניבדק תיבדוק שהיללה לא מהסעפת פליטה.
ד"א ממיר סתום יגרום גם לחוסר סחיבה ואולי פחות עשן...
איציק - 4X6ZH
23-05-19, 22:21
לא לנסוע עם הרכב לפני בדיקה יסודית !!
תתחיל מגוף זר בצנרת יניקת דחיסת האויר
תמשיך לטורבו שיש לו חופש בציר
צינור אויר שדולף ובעומס מייצר שריקה
עשן יתכן דליפת שמן מציר הטורבו מה שיכול להביא את המנוע
לסל"ד גבוה ללא שליטה של הנהג
במקרה קיצוני הרס של המנוע
לא שווה את הסיכון
איציק
יש צינורית ואקום שהולכת לכיוון הטורבו. היא ישנה ויבשה וכשנוגעים בה נסדקת. ונשמעת בדיוק כמו שריקה מהטורבו שאתה מתאר.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
יכול גם להיות שפשוט שכחו להדק את החבקים בכניסה וביציאה מהאינטרקולר, אקב זה חשוב מאוד לבדוק אותו שאין לו בריחות אוויר לעניין העשן.
טל.
מבחינת איבחון- אם מתחברים למחשב אפשר לקבל לחץ סעפת כאשר נוסעים בעומס ומאמצים את המנוע. לפי זה אפשרי לקבל כיוון לפחות.
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
בוקר טוב.
ההתייעצתי עם המוסך המטפל. כנראה היללה מגיעה מכיוון הEGR המבוטל. יטופל בקרוב אחרי המתנה לשחרור הממיר הקטליטי מהפיח.
תודה בינתיים !
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
עדכון:
הממיר הקטליטי נוקה ושוחרר.
היללה עדיין נוכחת מאוד. האבחנה הברורה היא שהמקור הוא הטורבו.
הרעש לא היה לפני שהרכב נכנס לראשונה למוסך, ומחכה לי ויכוח עם המוסך על האחריות לתיקון.
אל תקפצו עלי, ואבקש עצה מהמבינים בטורבו של ניסאן:
לטענת המוסך רעש כזה בטורבו של טויוטה, איסוזו או מיצובישי מחייב החלפה של הטורבו, אבל לא כך הדבר בטורבו של ניסאן. הציר הארוך שלו מאפשר לטורבו לעבוד גם ככה, בהינתן שאין חופשים.
האם מישהו מכיר טענה כזו ויכול להצדיקה?
ממש לא יכול להיכנס להוצאה של 8k שח על טורבו...
תודה !
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אני לא מבין, הרכב ניכנס למוסך בלי יללה ויצא עם, אם הטורבו פורק וניבדק, בהנחה שהוא נבדק כמו שצריך והוא לא זורק שמן ואין לו חופש אז לא חושב שמקור היללה דווקא ממנו, תתעקש שיבדקו טוב טוב את כל מה שמסביב למנוע ומה שפירקו ונגעו בו לפני שקובעים שהלך הטורבו.
ד"א שיפוץ של טורבו למיטב ידיעתי זה חצי ממה שרשמת ואפילו יכלול בתוכו פ"וה, אלא אם כן הטורבו בניסאן ממש מיוחד(מה שלא ניראה לי).
אתה כנראה מתכוון ל DPF ולא לממיר קטליטי...
ניחוש שלי שהוא עדיין סתום והניקוי לא ממש עזר וזה הסיבה לייללות....
נתקלתי בתופעה דומה במיצובישי טריטון.
אם כך, אז החדשות הטובות שאין בעיה בטורבו, החדשות הפחות טובות שה PDF לא יותר זול מהטורבו...
טל.
החדשות הפחות טובות שה PDF לא יותר זול מהטורבו...
טל.
והיותר גרוע, זה שצריך לשלם דמי מנוי לadobe, ובגדול שכל התוכנות שלהם כבדות ולא אינטואיטיביות.
;)
ידעתי שזה יקרה לי מתישהו...
Dpf אמור להדליק נורת תקלה וכו'...
אני לא מבין, הרכב ניכנס למוסך בלי יללה ויצא עם, אם הטורבו פורק וניבדק, בהנחה שהוא נבדק כמו שצריך והוא לא זורק שמן ואין לו חופש אז לא חושב שמקור היללה דווקא ממנו, תתעקש שיבדקו טוב טוב את כל מה שמסביב למנוע ומה שפירקו ונגעו בו לפני שקובעים שהלך הטורבו.
ד"א שיפוץ של טורבו למיטב ידיעתי זה חצי ממה שרשמת ואפילו יכלול בתוכו פ"וה, אלא אם כן הטורבו בניסאן ממש מיוחד(מה שלא ניראה לי).המוסך טוען שהטורבו לא פעל בלחץ מספק בגלל הסתימה בסעפת, ובגלל זה לא היו רעשים.
לא יודע איך להתייחס לזה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
היתה לך בעית סחיבה?לדעתי לא כזו שיכולה לנבוע מטורבו לא מתפקד.
היה עישון די מאסיבי תחת עומס.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
העשן תחת עומס יכול להופיע מהרבה גורמים אחרים, מיכוון שאנחנו בהתכתבות ולא ראינו את העשן "לפני" ו"אחרי" הטיפול אז קשה לקבוע מה ואיך ויש הרבה גורמים משפיעים חיישנים וכו'.
נישמע גם שאתה לא בטוח מה עשו אצלך, ביצעו דיאגנוסטיקה לפני שניגשו לעבודה? ביטלו או ניקו egr? פילטר אוויר? פילטר סולר?
ניבדקה מערכת ההזרקה- משאבת סולר/מזרקים?
הייתי ממליץ לך לגשת למכון דיזל אחר לחוות דעת נוספת, מה שכן לא להמשיך לנסוע ככה.
העשן תחת עומס יכול להופיע מהרבה גורמים אחרים, מיכוון שאנחנו בהתכתבות ולא ראינו את העשן "לפני" ו"אחרי" הטיפול אז קשה לקבוע מה ואיך ויש הרבה גורמים משפיעים חיישנים וכו'.
נישמע גם שאתה לא בטוח מה עשו אצלך, ביצעו דיאגנוסטיקה לפני שניגשו לעבודה? ביטלו או ניקו egr? פילטר אוויר? פילטר סולר?
ניבדקה מערכת ההזרקה- משאבת סולר/מזרקים?
הייתי ממליץ לך לגשת למכון דיזל אחר לחוות דעת נוספת, מה שכן לא להמשיך לנסוע ככה.הייתי במכון דיזל אחר לפני כשנה שם ניקו סעפות באינפוזיה וסרקו תקלות אחרות בלי למצוא משהו חריג (כולל הטורבו). נשלחתי לנסיעה נוספת עם הנחיה שהטיפול הבא הוא במזרקים.
למכון הנוכחי נכנסתי עם הנחיה שצריך לשפץ מזרקים. לפני פירוק המזרקים בוצעה דיאגנוזה במהלכה פורק הטורבו ונמצא תקין לטענתו. הEGR בוטל במהלך הפרוצדורה. יצאתי מהמכון אחרי הטיפול בegr עם הוראה לנסות לנסוע ולנקות את הממיר. בשלב זה היה עשן רב מאוד, גם לא תחת עומס וסחיבה חלשה. גם הזמזום התחיל בשלב זה.
ניקיתי את הממיר. אחרי זה יוצא ענן עשן רק ביציאה מהמקום אבל בנסיעה רציפה גם תחת עומס אין עשן חריג. הרכב סוחב טוב בסהכ.
הזמזום נשאר.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
זימזום/צירצור בדרך כלל נובע מסעפת פליטה, או אטם, או חיזוק לא נכון וכו', יש להבדיל משריקה של טורבו שחוק.
אולי האינטרקולר פרוץ? זה יכול להתאים לסימפטומים של הסאונד שאתה שומע ושל עישון יתר.
טל.
אצלי בטנדר נבארה שהמנוע דומה, קיימת יללה מכיוון הטורבו
כבר כ4 שנים, מצד שני אין עשן ולא שותה שמן כלל.
גם אין בעיית סחיבה. EGR נותק לפני הרבה זמן.
יכול להיות שמקור היללה הוא באמת צינור כלשהוא עם קרע קטן.
כמו שכתבו לפני, טורבו עולה כיום כ4-5K אפילו במוסך מורשה.
זימזום/צירצור בדרך כלל נובע מסעפת פליטה, או אטם, או חיזוק לא נכון וכו', יש להבדיל משריקה של טורבו שחוק.
+1
לדעתי, זה הכיוון שכדאי לך להתמקד בו..
הסאגה ממשיכה...
כנראה שאצטרך להשלים עם השריקה. כנראה שיהיה קשה לאתר את בריחת הלחץ בשלב הזה.
הרכב באמת סוחב הרבה יותר טוב ומעשן פחות, אבל הצטרפה תופעה חדשה:
בעליה, תחת עומס מלא, לפעמים יש ירידה פתאומית בסחיבה. אין עישון יתר בשלב הזה. הורדת הרגל מהדוושה ולחיצה מחדש מחזירה את המצב לקדמותו עד לירידה הבאה.
התחברתי עם לוגר למחבר obd2.
עם העליה בעומס אני רואה את לחץ הסעפת עולה ומגיע ל25psi. העומס על המנוע עולה עד ל100% ואז באה הנפילה והעומס יורד ל30%.
אני מניח שמדובר במנגנון הגנה ממוחשב... האם הנחתי נכונה ?
האם יש בעיה כלשהיא או שפשוט צריך קצת להרפות מהדוושה?
במישור לא הצלחתי לשחזר את התופעה.
תודה לעונים.
*יש לי הקלטה מהלוגר של הobd2.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הסאגה ממשיכה...
כנראה שאצטרך להשלים עם השריקה. כנראה שיהיה קשה לאתר את בריחת הלחץ בשלב הזה.
הרכב באמת סוחב הרבה יותר טוב ומעשן פחות, אבל הצטרפה תופעה חדשה:
בעליה, תחת עומס מלא, לפעמים יש ירידה פתאומית בסחיבה. אין עישון יתר בשלב הזה. הורדת הרגל מהדוושה ולחיצה מחדש מחזירה את המצב לקדמותו עד לירידה הבאה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אתה מתאר over boost, גדישת יתר לדעתי.
שוב, זה כן קשור לטורבו והעובדה שפירקו והיתעסקו שם וכנראה לא הרכיבו נכון או שלא חיברו בצורה נכונה וואקום כלשהו.
אתה מתאר over boost, גדישת יתר לדעתי.
שוב, זה כן קשור לטורבו והעובדה שפירקו והיתעסקו שם וכנראה לא הרכיבו נכון או שלא חיברו בצורה נכונה וואקום כלשהו.האם יש שסתום חשמלי במוצא פילטר האוויר שאמור למנוע גדישת יתר ?
רכיב מורכב ?
ייחודי לניסאן?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
ייתכן, אבל אני לא מכיר את המנוע הזה מקרוב.
האם יש שסתום חשמלי במוצא פילטר האוויר שאמור למנוע גדישת יתר ?
רכיב מורכב ?
ייחודי לניסאן?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
יש בטורבו waste gate, שסתום מפוקד ואקום שזה תפקידו...
יש בטורבו waste gate, שסתום מפוקד ואקום שזה תפקידו...
זה ברור.
נראה לי שהוא התכוון אם יש בנוסף לזה רכיב חשמלי עם פיקוד ששולט בווסטגייט.
ברכבי ניסאן האלה יחידת הפיקוד של הטורבו עובדת על ואקום ולא על לחץ כמו בדיזל הישנים. הפיקוד עליו מנוהל על ידי המחשב והוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר בפרט ובכיתה בכלל. (זה מה שגמר את המנועים בפטרולים).25psi זה המון ומה שאתה חווה זה השבתת אספקת הדלק על ידי המחשב שמזהה גדישת יתר. הורדת רגל מהדוושה ולחיצה מחדש פותרת את הבעיה עד לפעם הבאה. זה פשוט מאד לכיוון אבל צריך שעון לחץ כדי לעשות את זה. בקיצור גש למי שטיפל בטורבו שיכוון אותו בצורה מסודרת ואם הוא לא מסוגל אז למכון שמתעסק עם טורבו. (המלצה שלי, דיזל השרון בנתניה). עניין של 10 דקות וזה מסודר
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
האם מדובר ביללה מגניבה, או ביללה רכרוכית?
האם מדובר ביללה מגניבה, או ביללה רכרוכית?מגניבה לאללה.[emoji7]
ממש כמו עם הכפתור טורבו של המחשבים של פעם... [emoji12]
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
25 psi זה בטח שיש לך סחיבה יותר טובה.....
זה לחץ כמעט כפול ממה שאמור להיות.
אסף.
אם מדובר על לחץ אבסולוטי אז זה רק קצת יותר, לא כפול...לא?
טל.
שוב שלום.
איפסתי מחשב ע"י ניתוק המצבר כי לא עשו את זה אחרי ביטול הegr.
כעת נראית ערכי גדישה סבירים יותר של 5-10 psi בשיוט ו20 בעומס.
אובדן הכוח בעומס מלא ממושך עדיין קיים.
עקבתי אחרי ההתנהגות דרך ה obd2. אני רואה לחץ סעפת יניקה של 20-25 psi בשיוט שעולה ל30-35 psi תחת עומס (נשמע לכם תקין ?). בעומס מתמשך נראה שלחץ הסעפת עולה עד 38 ואז מתאפס בבת אחת. עדיין אין אובדן כח. בשלב הזה יחס גדישה קופץ לעבר 30 ומשם יורד לואקום (עדיין בלי אובדן כוח, כן ?). אחרי שניה או שתיים מגיעה ירידת הכוח.
המהנדס שבי נוטה לחשוב שכל האירוע מתחיל בחלוקה באפס [emoji12].
יכול להיות שמדובר בחישן סעפת היניקה שנדפק?
איפה הוא יושב ?
האם הערכים שקורא הם סבירים או שעדיין הטורבו לוחץ יותר מדי ?
נ.ב.
נראה שיש קצת זריקות של דלק/שמן דרך האגזוז שנשארו על הדלת האחורית...
תודה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אם אני מאתר נכון ברשת אז הטורבו שלך במקור מכוון לStock boost is 18psi. ככה שהערכים שאתה כותב הם או שגויים מסיבה כלשהיא (וזו דעתי) או שמשהו מעביד את הטורבו שלך בצורה לא נורמאלית.
אתה צריך לבדוק בספרות היצרן מה הערכים התקנים כדי שלא סתם תהיה בסרט.
למשל מצורף ערכים של טויוטה (רחמנא ליצלן)
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190609/24777fd0e7ce81d7129c699663c5559f.jpg
אתה צריך לבדוק בספרות היצרן מה הערכים התקנים כדי שלא סתם תהיה בסרט.
למשל מצורף ערכים של טויוטה (רחמנא ליצלן)
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190609/24777fd0e7ce81d7129c699663c5559f.jpgאני מחפש בנרות ולא מצליח למצוא את הערכים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
גם הטויוטה שלך דוחפת פחות או יותר 18 (ב3000, כשהיה חדש). ציפיתי לפחות
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
אלו הערכים של ה 3 ליטר ... פשוט את הערכים אצלי מביך לפרסם...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190609/1fa495c5eed6a9f9365c4ff82fc3a8c8.jpg
אם מדובר על לחץ אבסולוטי אז זה רק קצת יותר, לא כפול...לא?
טל.אתה צודק. מתחילים בלחץ אטמוספרי 14 psi בסרק ומשם זה עולה.
אסף.
אלו הערכים של ה 3 ליטר ... פשוט את הערכים אצלי מביך לפרסם...
אסף. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190609/1fa495c5eed6a9f9365c4ff82fc3a8c8.jpgזה טורבו או משרוקית...?
טל.
חנן-ג'יפולוג
11-06-19, 08:24
מנוע ללא עומס ב2000 סל"ד? נשמע לי לחץ סביר לגמרי.
מה צריכה להיות עלות פירוק והרכבת טורבו כולל החלפת שמן ופילטר שמן ?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
מה צריכה להיות עלות פירוק והרכבת טורבו כולל החלפת שמן ופילטר שמן ?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk2000 שח זו נשמעת לי הגזמה די פראית, לא ככה ?
שיפוץ הטורבו לא כלול (כ1500 נוספים).
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
שוב שלום...
בתקווה שעוד תענו לי [emoji120]
הורדתי את המכסה מהמנוע.
מצאתי שהחלק שמחזיק את השסתום של הEGR סדוק.
נראה גם שיש שמן מסביב לחלק הזה.
מה תפקידו ?
יש לו תפקיד מעבר לתמיכה של השסתום ?
איך יכל להישבר ? רשלנות בזמן ביטול הEGR ?
ניסיתי לראות אם יש בריחה של לחץ או גזים בזמן עבודת המנוע, אבל לא הצלחתי לאתר חד משמעית.
אני בינתיים נמנע מהפצת שמות המוסכים המטפלים [emoji2958]
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190623/dda3e3bdf866121ac2f20d26388b46e4.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190623/6c1c288d31b3f3b93dcdca2ba1635f3d.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190623/19f619ddc09299f4fde09fa6551005fc.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190623/4f7312c04075c6dc6db525b37cea893f.jpg
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אתה יודע להגיד איך זה היה לפני זה?
אולי היללה ששמעת מגיעה בכלל מהסדק הזה?
מה לגבי מה שעופר רשם לך?
2000 שח לפירוק טורבו אכן נישמע קצת יקר, מצד שני טורבו משופץ(ממה שאני מכיר) לא עולה 1500 שח...
זה נראה כמו סיבה מצוינת לשריקה שלך. אם זה באשמת המוסך או לא זה כבר שאלה שאף אחד פה לא יכול לענות עליה. אבל אם נתיחס לענין ולא להאשמות, לא כדאי לתקן את החלק הזה לפני שמספידים את הטורבו? אולי תחסוך לא מעט זוזים ותימנע משיפוץ מיותר ותישאר עם התופעה כמו שקרה אני בטוח ללא מעט אנשים.
זה ההגיון שלי בכל אופן.
עפר
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
תתחיל בלחפש כזה מפירוק. 'למזלך' יש הרבה מנועים כאלו מושבתים...
אסף.
אני אולי לא רואה טוב אבל נראה שההברגה שם יותר גמורה מגמורה...
מה מרוח שם בלבן?
מה אולו פחיות המתכת שרואים שם? אטמים או לוחיות חסימה?
אני אולי לא רואה טוב אבל נראה שההברגה שם יותר גמורה מגמורה...
מה מרוח שם בלבן?
מה אולי פחיות המתכת שרואים שם? אטמים או לוחיות חסימה?החומר הלבן זה ניסיון לאטום בריחה של גזי פליטה.
הפחיות הן לביטול הEGR
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
שוב - לא מכיר או מבין ברכב הזה - אם אני מבין נכון ולוחית החסימה היא המוצא של הEGR? האם ניתן לחסום את הכניסה לEGR?
+1.
אם גזים ממשיכים להגיע אבל המעבר חסום יש לחץ גזים שאין להם לאן ללכת, זה כנראה מסביר את הסדקים באיזור שם, אם כבר מבטלים אז מההתחלה עד הסוף.
שומו שמיים....סדקים כאלה ברורים לעין ולא ראו במוסך??? זה אפילו לא סדקים זה מכלול שבור לגמרי!!
קודם כל תחליף את החלקים הסדוקים/שבורים.
אני כל כך שמח שאני לא תלוי במוסכים...כל פעם אני נדהם מחדש!
טל.
+1.
אם גזים ממשיכים להגיע אבל המעבר חסום יש לחץ גזים שאין להם לאן ללכת, זה כנראה מסביר את הסדקים באיזור שם, אם כבר מבטלים אז מההתחלה עד הסוף.לגזים תמיד יש לאן ללכת. זה ה egr לוקח חלק אבל יש מנועים שחיים טוב כשהוא מבוטל.
אסף.
https://www.ebay.com/itm/106-EGR-valve-blanking-plate-gasket-for-Nissan-Navara-Pathfinder-D22-2-5-TD-dCi/182248294935?epid=1564202240&hash=item2a6ed84a17:g:GNsAAOSw65FXtfs6
זה מתאים?
אתה במצבך חייב לחסום את שני הצדדים... אם אתה נשאר עם החלק הזה.
בפאגרו אגב מקבלים שני לוחיות לשני הצדדים ומסירים את המכלול לחלוטין.
https://www.ebay.com/itm/106-EGR-valve-blanking-plate-gasket-for-Nissan-Navara-Pathfinder-D22-2-5-TD-dCi/182248294935?epid=1564202240&hash=item2a6ed84a17:g:GNsAAOSw65FXtfs6
זה מתאים?
אתה במצבך חייב לחסום את שני הצדדים... אם אתה נשאר עם החלק הזה.
בפאגרו אגב מקבלים שני לוחיות לשני הצדדים ומסירים את המכלול לחלוטין.מה תעזור חסימה עכשיו?? הוא חייב להחליף את החלק השבור. אין שום טעם בחסימה הזו כרגע.
טל.
אם הוא חוסם את החלק משני צדדיו כמו בחלק מהמנועים שאני מכיר אז למה הוא צריך להחליף את החלק? בקינג ובbk יש עוד עניין חשמלי שדורש טיפול על מנת "לשכנע" את המחשב שהכל בסדר.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
מפני שאם אני לא טועה הסדק הוא בכניסה לסעפת יניקה ואז המנוע יסחוב אוויר מהסדק
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
+1.
אם גזים ממשיכים להגיע אבל המעבר חסום יש לחץ גזים שאין להם לאן ללכת, זה כנראה מסביר את הסדקים באיזור שם, אם כבר מבטלים אז מההתחלה עד הסוף.בוקר טוב.
ראשית, תודה לכולכם.
מכל הסרטונים שראיתי עולה שהמקום לחסום הוא בכניסה לסעפת היניקה ולא לפני. לא עלה עניין של עומסים כתוצאה מהגזי פליטה. נאמר שחסימה לפני תגרום לביטול חימום הקבינה בגלל שהחימום משתמש בegr.
הסדק הוא בכניסה לסעפת היניקה. אחרי החסימה.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
1. הקישור שאני הבאתי (אם הוא מתאים לדגם הזה) מראה להבנתי פלטה שמתחברת לצד של האגזוז.
2.לדעתי העובדה שיש שמן סביב מה שאתה אומר שהן לוחיות חסימה בצד סעפת היניקה מרמז שאין אטימה
3. העובדה שיש שמן באיזור מרמז לדעתי שהמנוע לא שואב משם אלה פורק משם לחץ.
4. הרעיון לחסום משני הצדדים הוא לטובת הוצאת החלק מהמעגל ללא החלפתו.
5. אם מחליפים למכלול תקין מפירוק -אין בעיה - אני עדיין אמליץ לחסום את הegr.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
הוא פורק משם לחץ כי יש לחץ מכיוון הטורבו. בכל מקרה צריך לבטל את הסדק ואחרי זה לבטל egr
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
מפני שאם אני לא טועה הסדק הוא בכניסה לסעפת יניקה ואז המנוע יסחוב אוויר מהסדק
אז פורק או סוחב? או סוחב כשאין גדישה? בכל מקרה זה נראה לי זניח מהצד של ה"סוחב".
הסעפת יניקה סוחבת אוויר כמובן אבל כשה egr נפתח הלחץ בצינור גבוה יותר מהוואקום שנוצר ביניקה ואז הוא שומע את השריקה.
תכלס אפשר לחלוץ את הבורג השבור, לשים פלטה אוטמת באותו מקום ולפני השסתום ואז הסדק הזה חסר משמעות. אבל עלולה להדלק לו מנורת תקלה.
בכל מקרה אני באופן אישי לא הייתי משאיר את החלק השבור הזה אצלי.
Sent from my SM-A720F using Tapatalk
נכנס לשיפוץ טורבו והחלפת אטמים של כל מערכת הegr.
השפרצות השמן סביב החלק השבור הגיעו כנראה מנזילה מהטורבו שנדחסה בלחץ לסעפת היניקה ומצאה את דרכה החוצה מאחד האטמים.
מקווה לסגירת האירוע עד מחר במחיר שפוי...
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
כשאתה כותב אטמים אתה מתכוון לחסימות?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
עדכון:
הטורבו שופץ.
הרכב באמת עף אחרי זה, אבל המשיך לעשן.
פניותי למוסך בנוגע לעשן נענו ב"תמשיך לנסוע, הממיר צריך להתנקות מהפיח".
לא עבר שבוע ונתקעתי עם הרכב עם הילדים.
נגרר שוב למוסך.
הדיאגנוזה הראתה שצילינדר מס 4 חורר על ידי האינג'קטור. טוב מראה עיניים...
הטורבו שוב היה חשוף וניכר שעדיין יש בו חופש, כפי שניתן להתרשם מהסרטון. האם זה תקין בטורבו משופץ ?
http://cloud.tapatalk.com/s/5d277bf78ba60/VID-20190711-WA0008.mp4https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190711/f4204c761a9a12afce7d11d4c52ade15.jpg
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
איציק - 4X6ZH
11-07-19, 21:30
עדכון:
הטורבו שופץ.
הרכב באמת עף אחרי זה, אבל המשיך לעשן.
פניותי למוסך בנוגע לעשן נענו ב"תמשיך לנסוע, הממיר צריך להתנקות מהפיח".
לא עבר שבוע ונתקעתי עם הרכב עם הילדים.
נגרר שוב למוסך.
הדיאגנוזה הראתה שצילינדר מס 4 חורר על ידי האינג'קטור. טוב מראה עיניים...
הטורבו שוב היה חשוף וניכר שעדיין יש בו חופש, כפי שניתן להתרשם מהסרטון. האם זה תקין בטורבו משופץ ?
http://cloud.tapatalk.com/s/5d277bf78ba60/VID-20190711-WA0008.mp4https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190711/f4204c761a9a12afce7d11d4c52ade15.jpg
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
לפי מה שנראה בתמונה
המנוע הזה מנוע מת !!
תחשוב טוב טוב איך אתה מתכוון להמשיך מכאן
אפשר לשפץ
אפשר לנקות ולהמשיך בנסיעה ( קצרה ... )
אפשר להחליף
כרגע כמעט בלתי אפשרי לדעת מה גרם למה הטורבו גרם נזק למנוע או שהנזק במנוע הוא בסה"כ
נזק כללי של מנוע במצב לא טוב ( וגם הטורבו לא תקין )
מה שרואים בתמונה זאת בוכנה שנתפסה / או טבעות בוכנה תפוסות
בהחלט יתכן שזאת תוצאה של גידוש יתר ( טורבו לא תקין )
יתכן וזה חדירה של גוף זר ( לא נראה בתמונה סימני פגיעה בראש הבוכנה )
בשורה הסופית
תחשב מסלול מחדש
תמצא מוסך רציני ובעל מקצוע שיכול וליעץ עם שיקול כלכלי נכון לבעל הרכב ולא רק למוסך !!
רכב זה לא רק מנוע
איציק
הלך כל המנוע ואתה עדיין מודאג בקשר לטורבו??
אני לא מצליח להבין מה הקשר בין שיפוץ טורבו לנזק הזה בבוכנה. ומה זאת אומרת האינג'קטור חורר את הבוכנה, איך הוא יכול בכלל להגיע לבוכנה?
אני גם בדעה של איציק, נראה מנוע גמור, הייתי בודק מחיר של מנוע מפירוק בשאיפה לא ללכת על שיפוץ.
בהצלחה,
טל.
טל, מזרק שמשתין יגרום לנזק לבוכנה/צילינדר...
חסרים פה הרבה פרטים, לא ברור מה קדם למה ואיך הכל התחיל בכלל....
אז או שהיה לך מנוע "חולה" מזמן, או שהנזק נגרם כתוצאה מדיאגנוזה/טיפול/תחזוקה לא נכונה.
בשורה התחתונה זה או שיפוץ כללי או החלפת המנוע באחר(עיניין של עלויות), שקול היטב למי אתה נותן לעשות את העבודה, בכל מקרה אל תישתמש בחלקים מהמנוע הישן, במיוחד לא במזרקים שלך.
ולא, טורבו אחרי שיפוץ לא צריך להיות עם חופש.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.