התחברות

צפייה בגרסה מלאה : פיאט-קרייזלר לקראת מיזוג ענק עם רנו-ניסאן



נמרוד
26-05-19, 15:38
https://www.themarker.com/wallstreet/1.7284927


לוקחים מכל מדינה את היצרן הגרוע ביותר ומדביקים ביחד, כדי לקבל חברת-על לייצור מכוניות מצ'וקמקות.

grand
26-05-19, 16:10
אוי ואבוי פיאט ורנו ביחד זה הכי נמוך שיש

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

boaz avrahami
26-05-19, 16:11
בשנה הבאה דאצ׳יה עם לוגו של ג׳יפ תקרא גראנד צ׳ירוקי.
אני כבר חזיתי את זה לפני שנה [emoji23]


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

נמרוד
26-05-19, 16:13
בשנה הבאה דאצ׳יה עם לוגו של ג׳יפ תקרא גראנד צ׳ירוקי.
אני כבר חזיתי את זה לפני שנה [emoji23]


לא מצחיק, אמיתי.

asafk
26-05-19, 16:23
כבר משווקים אותה בתור ניסאן פטרול..... לא?

אסף.

gils
26-05-19, 16:30
בהודו - בתור ניסאן טראנו

ד ו ר ו ן
26-05-19, 17:25
אוי ואבוי פיאט ורנו ביחד זה הכי נמוך שיש

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

ויעבירו את הייצור להודו כדי לסגור את הפינה עד הסוף.. (אבל לשכוח להדק כי בכל זאת הודו..).



Slowly..

boaz avrahami
26-05-19, 17:53
אוי ואבוי פיאט ורנו ביחד זה הכי נמוך שיש

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

אם ניסן תהיה חלק מזה אני דווקא חושב שזה יכול להיות הברקה די מוצלחת.




Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

grand
26-05-19, 18:50
ניסן ממזמן כבר לא הברקה ולא מוצלחת, מאז המיזוג עם רנו זה לא אותה ניסן של פעם

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

talw
26-05-19, 19:14
רציתם חשמלית,רציתם אוטונומית , רציתם מכוניות שיסעו לבד ויתקשרו בניהן עצמאית ביידיש... קבלו.
קחו לכם , קחו , קחו קצת חרא.

opl
26-05-19, 19:19
דווקא נראה שלאחרונה יותר ויותר אוהבים פה רכבי שטח מצ'וקמקים... או שזה רק אחד ספציפי?

talw
26-05-19, 19:33
אני לא חושב שזה אחד ספציפי, זהו תהליך , תהליך של הסתגלות יותר מאשר אהבה כזו או אחרת.

נמרוד
26-05-19, 19:35
"הצ'יקמוק של אתמול הוא הסטנדרט של מחר."

boaz avrahami
26-05-19, 20:42
מסתבר שגם עם רכב לא מסוקס ובזול ועם לוגו שגורם לרוב להזדעזע אפשר לעשות את מרבית הדברים שעושים עם זה שמשדר יוקרה וטוחן את התקציב.

בסוף הם , ״הזולים״, רואים הרבה יותר שעות שטח מרובנו אז מה יותר טוב?

מי שהחיבור שלו הוא לסמל הסטטוס יגיד אוטומטית גיפ כמו אלו שאומרים אוטומטית ליכוד או מרצ או ש״ס ולא חשוב מה יקרה.
שכל אחד יחליט איפה הוא על הגרף



Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

איל מ
26-05-19, 20:42
דרך אגב, זה תופס גם לגבי אנשים.

IlanHadar
26-05-19, 21:45
איחוד עסקי צריך ש 1+1 יצא 3, האיחוד של פיאט עם קרייזלר עשה היגיון, לקחו חברות עם מותגים טובים ומותגים פחות טובים ואיחדו ביניהם כדי לקבל רכבים טובים יותר.

לחבר את FCA עם רנו וניסאן זה לחבר רכבים ללא שום מכנה משותף, רכבים אפורים (רנו ניסן) מאוחדים עם רכבי נשמה (קבוצת פיאט עם כל האדום שם וקרייזלר עם כמה פנינים בקבוצה), אני מוכן להמר שזה יסתיים כמו קרייזלר דיילמר, איחוד שאין בו כלום שנועד לכישלון.

opl
26-05-19, 21:47
מסתבר שמספיק שתהיה זול וזה מספיק שיסמנו אותך כאנדרדוג "מפתיע". ואיך שהוא גם יחליטו שאתה עושה יותר שעות שטח... על בסיס מה? בחור אחד?

GodsFather
26-05-19, 22:17
פעם היה פה רכב, שלא לומר ג'יפ בעגה המקומית בשם לאדה ניבה.

כמה רעות דובר עליו ובמקביל כמה בראש הוא נתן ועדיין נותן ללא מעט מהמותגים היותר נחשבים. וזה במצבו המקורי עם צמיגי שטח.
בחול יש עוד גרסאות כמו 5/4 דלתות וכד, שגם כן מרשימות ביכולתן.


וכן, גם הדאסטר כנראה עושה עבודה לא רעה. עם הזמן, הגבולות נהיים ברורים יותר, אבל יש כאלה שחוצים את המעטפת בהצלחה.


Sent from my LON-L29 using Tapatalk

opl
26-05-19, 22:25
לזכרוני הרעות שדובר עליו לא היו בנושא יכולות השטח שלו, אלא כל השאר...

ד ו ר ו ן
26-05-19, 22:31
פעם היה פה רכב, שלא לומר ג'יפ בעגה המקומית בשם לאדה ניבה.

כמה רעות דובר עליו ובמקביל כמה בראש הוא נתן ועדיין נותן ללא מעט מהמותגים היותר נחשבים. וזה במצבו המקורי עם צמיגי שטח.
בחול יש עוד גרסאות כמו 5/4 דלתות וכד, שגם כן מרשימות ביכולתן.

Sent from my LON-L29 using Tapatalk
בעוונותי, הייתה לי ניבה.
ואולי זו הייתה זכות לעבור תחנה כזו עם אקזמפלר שאכן נתן בראש להרבה נחשבים ויקרים ממנו בסדרי גודל.

אבל בואו נודה,
זו הייתה נבלה סובייטית שייחודה היה שבפשטותה, כל דבר כמעט נפתר עם חוט ברזל ולדרמן.

תחזוקה אינסופית ועיסוק אינסופי בבד״ח תוך כדי נסיעה כדי שהנבלה לא תפתיע אותך.

אני לא רואה איך דאסטר מודרני, פשוט ככל שיהיה, מסוגל להגיע לתכן הסובייטי המבריק והרקוב בעת ובעונה אחת של הניבה.


Slowly..

boaz avrahami
26-05-19, 22:40
רנו לא פראירית כפי שאתם מעריכים לפי השוק הישראלי.
עדיין מדובר ביצרן מרכזי.
גם ניסן יצרן רציני מאוד שתרם בהצלחה גדולה לשתפ רכבות כח מוצלחות מאוווד.

לרנו יש קו משאיות שלא ברור מה יעלה בגורלו אם יהיה איחוד. בטח מעניין את פיאט מאוד.

אין ספק שזה עשוי להפוך לשחקן רב משמעות בשוק הרכב הבינלאומי שפונה לחישמול ואוטונומיה בעוד שניה.



Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

asafk
26-05-19, 22:48
המשאיות לא שייכות, בועז. החטיבה הזו מזמן שייכת לוולוו.

אסף.

KOOKE
26-05-19, 23:14
מותג ג׳יפ ובייחוד הרנגלר - זה החלק הכי רווחי בקרייזלר- הם לא עומדים בביקוש.

מה יהיה בגורלו באיחוד הרי כבר עכשיו הכניסו מנוע של פיאט לרנגלר JL ...

assafy
26-05-19, 23:22
מותג ג׳יפ ובייחוד הרנגלר - זה החלק הכי רווחי בקרייזלר- הם לא עומדים בביקוש.

מה יהיה בגורלו באיחוד הרי כבר עכשיו הכניסו מנוע של פיאט לרנגלר JL ...הכניסו מנוע של אלפא רומאו. יחי ההבדל הקטן...

KOOKE
26-05-19, 23:32
אלפא כבר מזמן היא חברה בשליטה מלאה של פיאט.

הירשפלד יובל
26-05-19, 23:58
https://www.themarker.com/wallstreet/1.7284927


לוקחים מכל מדינה את היצרן הגרוע ביותר ומדביקים ביחד, כדי לקבל חברת-על לייצור מכוניות מצ'וקמקות.

זו טיבה של גלובליזציה , הוזלת עלויות פיתוח , שלדות/רצפות משותפות ופסי יצור משותפים.

א : צריך לומר תודה שלא לכל המוצרים הסינים יש תקינה אירופאית/אמריקאית ולכן לא "זכינו " לראות אותם כאן .

ב : כמי שמחזיק רכב בן 32 , אני יודע וגם אחרים מחברי האתר , שבעלויות הפיתוח/יצור היום ,היצרנים במטרה למכור כמות מירבית מכל דגם
מכוונים למכנה המשותף הרחב ביותר והוא לאו דווקא מוכוון גבוה/יחודי. מי שרוצה/מוכן לייצר משהו יחודי ( ג'ימיני , רנגלר ) מתמחר אותו
בהתאם.

ג : כמי שזכה לנסוע בפיאט 124 שנת 68 ולנהוג ב-124 שנת 74 ובאלפא רומיאו (חברת בת/בבעלות פיאט בזמנו לפחות ) ג'וניור GT שנת 74
וב-2 אלפטות , פיאט איפשרה לאלפא רומיאו לפתח ולהתקין גל זיזים כפול בשנות ה-60 וגיר ברכב עם מנוע קדמי , שיושב על הסרן האחורי לצורך חלוקת משקל , פתרון שאומץ מאוחר יותר ע"י פורשה , היו בזמנו מכוניות מיתולוגיות : פיאט 124 , רנו 12 +4 , פיג'ו 404 , אופל/אובל רקורד שנסעו ונסעו יותר ממה שרכבים נוסעים היום ( חלקן עדיין נוסעות בחברון ועזה ) . כלומר היצרנים המדוברים : פיאט + רנו ידעו לייצר( ומניח שגם היום יודעים/יכולים לייצר אם השוק יהיה מוכן לקנות ולשלם ) רכבים מעולים ועמידים. לדעתי היום , דרישות השוק ואורך חייה הממוצע של מכונית , נהיה כמו פלאפונים , למי יש הדור האחרון , מביאים את היצרנים לייצר לשוק הרחב את מה שהם מייצרים.

גיא
27-05-19, 00:45
ניבה מיוצרת עד היום .. רק דשבורד חדש ופנס חניה לד.

ואם במקרה תכתבו בחיפוש של יוטיוב. תתפלאו מה הולך שם במדינות שבהן האוטו היחיד הנחשב הוא לא קיאה ספורטאג.

ולא רק ברוסיה.

גלגלי 33 ושתי נעילות זה לא משהו נדיר לראות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

opl
27-05-19, 06:21
אני לא ממש מצליח לחשוב על אף מדינה שבה קיאה ספורטאג כן נחשב רכב נחשב.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

איל מ
27-05-19, 06:28
קוריאה?

opl
27-05-19, 06:54
כנראה... למרות שב2018 הוא לא כיכב שם

Kia’s popular car models include:
Kia Forte Kia
Cadenza
Kia Optima

אגב גם רנו חזקים שם (סמסונג רנו)
http://mengnews.joins.com/view.aspx?aid=2962376

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

הירשפלד יובל
27-05-19, 07:01
גלגלי 33 ושתי נעילות זה לא משהו נדיר לראות.


לא יודע אם התכוונת ל-2 או 3 נעילות . הניבה , היתה לי אחת כזו כ-5 שנים , באה במקור (93-97 לפחות ) עם נעילה מרכזית ידנית מקורית. עם צמיגים נכונים , אני קניתי לשלי בזמנו אלייאנס נאטו 16×6 חדשים , היא לא התביישה בעבירות מסויימת מגדולות/חדשות/יקרות ממנה. בשלב מסויים הבנתי שהניבה יוצרה במקור לעבירות מסוימת : בוץ/שלג ולא למדבר יהודה/נגב/גולן " והתקדמתי " מניבה 93 לסמוראי ארוך 87/88 למרות שביחס לעלי efs שיש לי היום , אני יכול להתגעגע לקפיצי הסליל של הניבה.
ניבה/VAZ/ז'יגולי הוא מפעל סובייטי במקור שבשנות ה-60/70 קיבל רשיון מחברת פיאט לייצר את אחד הרכבים המוצלחים/מיתולוגים שלה ( שזכה גם באחת השנים בתואר מכונית השנה באירופה - תואר לא זניח לדעתי , בחירה של עשרות עיתונאי רכב מאירופה ) , FIAT 124 .כך באה לעולם הלאדה ,2104 ,2107 שיוצאי חבר המדינות יוכלו טוב ממני להעיד על עמידותה - מבדיל בכוונה מאיכותה.

בהומור מסוים והכל בפרופורציות , לפני כ-15 שנה ,הייתי עם הניבה והילדה ( אז בת 7 ) בטיול בדרום מדבר יהודה . היו אתנו בין היתר GMC SEIRA מהעבודה ופטרול פרטי ,לא זוכר קצר/ארוך. בשלב מסוים עלינו איזו עליה/מעלה , ב-NIVA תוריד ל-LOW , תנעל דיפ' מרכזי ותבקש/תן לה לעלות. ואז אני זוכר את בעל הפטרול פונה לאשתו ושואל בקול רם : את יכולה להסביר לי למה אחרי ששמתי/שמנו כ-300K ₪ , האדון לוקח עגלה סובייטית ב-10K ₪ ועולה כמונו את אותה עליה/מעלה ?
( תוספת שלי - יחי ההבדל בנוחות הנהג/נוסעים ומאמץ המנוע/רכב ).


Sent from my SM-J320F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
27-05-19, 07:38
. בשלב מסויים הבנתי שהניבה יוצרה במקור לעבירות מסוימת : בוץ/שלג ולא למדבר יהודה/נגב/גולן "
על סמך מה האבחנה הזו?
טיילתי עם הניבה בעיקר במדבר.
אחרי הוספת מאוורר חשמלי נשלט, אז גם המזגן עבד טוב במדבר.
אבל ככלל, הרכב הזה נסע טוב מאד בסלעים וגם בדיונות כהבנת איך לתפעל אותו.

כולל טיולי בדד קצרים, וטיולי מס׳ ימים בשטח ברכב בודד, פשוט כי זה היה לפני עידן האינטרנט והאקסיומות הלא ברורות של ״לא נוסעים לבד בשטח״.

נה שכן,
מתיש מבחינת העיסוק בתחזוקה.
כמו דראקרובר, בכל רגע נתון יש מה לעשות.



Slowly..

גיא
27-05-19, 07:49
התכוונתי ל 2 נעילות רוחביות כי הנעילה האורכית היא בילד אין באוטו ..

גם לי היתה ניבה ואני לא זוכר תחזןקה בלתי פוסקת. מצד שני היתה לי אותה רק שנה וחצי ..

הקיאה ספורטג׳ הוא רכב השנה כבר איזה אלף שנים פה בישראל. זה היה קצת בציניות שפה יש רכבים ׳נחשבים׳ שמקבלים את התואר משום מה .. ושום דבר לא מזיז את הישראלים אחר כך מהרכב ה ׳נחשב׳ שלהם .. וכל מה שהם לא מכירים זה חרא אוטו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

opl
27-05-19, 08:17
אני רואה את הספורטאג כרכב השנה ב ב2017 אבל לא ממש בשנים אחרות...

זה הדירוג באירופה:

הזוכות במכונית השנה בעשור האחרון
שנה מכונית השנה
2016 אופל אסטרה
2015 פולקסווגן פאסאט
2014 פיז'ו 308
2013 פולקסווגן גולף
2012 שברולט וולט/אופל אמפרה
2011 ניסאן ליף
2010 פולקסווגן פולו
2009 אופל אינסיגניה
2008 פיאט 500
2007 פורד S-מקס
2006 רנו קליאו
2005 טויוטה פריוס

יש פה מכוניות שגורמות להרים גבה

אני מניח שאפשר שאפשר לדון הרבה בהגדרה של המילה נחשב או במונח "רכב השנה". לי בחניה יש סטיישן של יונדאי. בחירת העדר ברוב המובנים. לא נחשב בעיניי לשום דבר.

גיא
27-05-19, 08:53
אני אמרתי פה. בישראל.
אתה מביא לי אירופה ...

מה קשור ?

בכל מקרה אני סופר כמה מכוניות מאותו סוג יש ברמזור או מסביבי בפקק .. ברוב המקרים המספר הגדול הוא קיאה. לאחרונה לפעמים איוניק לוקח את הבכורה


אם בחניה שלך יש את בחירת העדר ..... אתה חלק מהעדר.


Sent from my iPhone using Tapatalk

opl
27-05-19, 09:32
עשיתי אקסטרא עבודה גם בדקתי בארץ וגם באירופה, על מה אתה מתלונן בדיוק? 2017 זה בישראל. כאמור אני לא רואה אותו בישראל בשאר השנים.



אין לי בעיה להיות חלק מהעדר בבחירת הרכב היומיומי. אתה חושב שאתה לא חלק מהעדר בגלל שבחרת בדאסטר?

opl
27-05-19, 09:41
נמצא המידע:
https://eizeoto.co.il/population

אחלה אתר. אז אכן רישמית 3 שנים2015 -2017 הספורטאג בראש הטבלה. כאשר כאמור בדירוג העיתונים (באם לייחס לזה אוביקטיביות מלאה מצידם) הוא זכה ב2017.

הירשפלד יובל
27-05-19, 10:02
[QUOTE=ד ו ר ו ן;846124]על סמך מה האבחנה הזו?
טיילתי עם הניבה בעיקר במדבר.

דורון , לי ולך יש היום רכבים עם 2 סרנים חיים להבדיל מהמתלים הנפרדים בניבה מקדימה. אני , מבחירה , העדפתי בזמנו " להתקדם " מטכנולוגיה סובייטית שנת 93 לטכנולוגיה יפנית שנת 87. היה לי בעיות/שבר בחיבורי הביצה הקדמית . לעניות דעתי , כמו שהיונימוג והלנדרובר SERIES 1 , נבנו במקור כרכבים חקלאים , גם הניבה שביחס עלות/תועלת/שטח נתנה תוצאה מעולה - תוכננה ונבנתה במקור לעבודה בקולחוזים ולההתמודד בעיקר/רק עם בוץ ושלג. לא היה לה לדעתי את אותו חוסן מכלולים תחתונים ( במיוחד בסרן הקדמי ) כשל היילקס 93-97 או סמוראי.

asafk
27-05-19, 10:08
עכשיו תשווה את מבנה ומידות הקולחוזניק לסוזוקי ויטרה ותגלה העתקה גסה. אז כנראה שזה היה טוב.
בעיות ושברים בחיבור הביצה הקדמית? בוקסה 17 שני מאריכים ארוכים ובכל טיפול יומי חיזוק מלמעלה של הברגים - לא תהיה בעיה לעולם.
אחרי זה נשגבים מתחת האוטו עם מפתח 13 שתמיד יש בכיס, לחזק תושבות תיבת העברה וגיר.
נו... טיפול יומי.... הקולחוזניק צריך תשומת לב.

אסף.

ד ו ר ו ן
27-05-19, 10:10
ניבה לא ברת הקבלה להיילקס או רכב שטח בגוגל מלא אחר.
היא בהחלט הייתה ברת -השוואה והקבלה לסמוראי.
כרכב סטנדרטי עם צמיגי שטח, הניבה הייתה טובה יותר מהסמוראי המקביל בזמנו בכל דבר מלבד אמינות מכנית.
יציבות, נוחות, מהלך מתלה, מנוע חזק ומרחב תא הנוסעים.
נסעתי בזמנו על סמוראי, וטיילתי במקביל עם חבר בעל סמוראי, עלים וסלילים.

גם אני התקדמתי, כי הניבה התאימה לשלב מסויים בחיים.


Slowly..

הירשפלד יובל
27-05-19, 10:20
נו... טיפול יומי.... הקולחוזניק צריך תשומת לב.

אסף.[/QUOTE]

והיפני שזקן ממנו ב-6 שנים לא דורש יומי . שבועי/חודשי אולי.
זה נקרא " להתקדם " מבחינתי. אני לא מזלזל ברוסים/אוקראינים/סובייטים. מה שהם השקיעו ברכב צבאי עבר גם לקאמאז/אורל ואחרות. תראה בפריז דאקאר בקטגורית משאיות מה קורה שנים , השאלה היא רק איזה צוות של הקאמאז או כמה צוותים של קאמאז יעמדו על הפודיום וישאירו קצת מקום למאן/דאף/איווקו. אבל בואו נהיה ישרים/ריאלים. ניבה לא היתה ולא תהיה קאמאז וגם לא רנגלר.


Sent from my SM-J320F using Tapatalk

נמרוד
27-05-19, 10:39
אתם מפתחים את הדיון יפה, עם השאלה איזה עוד מותגי רכב עלובים מרחבי העולם ראויים להצטרף למטריית פיאט-רנו.

בואו נראה, יש לנו כבר את החברות הגרועות ביותר מ:

ארה"ב - קרייזלר
איטליה - פיאט
צרפת - רנו
יפאן - ניסאן (אם כי כאן יש תחרות קשה - גם היצרן היפאני החלש ביותר עדיף על רוב מה שבא מארופה)

מה הלאה? אני מציע:

מקוריאה - ססאנגיונג.
מייצגים את רוסיה - תחרות קשה. שיהיה לאדה.
אנגליה - טוב, ברור, ולא צריך לפתוח את זה כדי לא להעליב כאן אוכלוסיה שלמה.
גרמניה - שאלה פתוחה?

עכשיו רק תתארו שהחברות הרציניות מכל מדינה היו מתאחדות. טויוטה-ב.אמ.וו-פורד. בררר....

boaz avrahami
27-05-19, 10:43
ניסן הוא הרנו של יפן?
איך/ למה אתה מודד אותו ככזה?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190527/5e15d691045247bf7bb0294b46431c12.jpg




ב.מ.וו יש שתפ חלקי עם פיג׳ו סיטרואן.
מאזדה/פורד/ וולוו יש שתפ ועוד...
ניסן ורנו
אופל ושברולט

אין פה משהו חדש בכללי.
מה שמעניין יותר זה כיצד הם מתכוננות לשינוי/ מהפיכה התחבורתית.

Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

asafk
27-05-19, 10:43
אנגליה? מה נשאר אנגלי? Tvr ?

אסף.

נמרוד
27-05-19, 10:53
ניסן הוא הרנו של יפן?
איך/ למה אתה מודד אותו ככזה?

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190527/5e15d691045247bf7bb0294b46431c12.jpg






לקסוס, דיהטסו ובמידה רבה סובארו זה טויוטה גם ככה.

opl
27-05-19, 12:01
קלרקסון פעם אמר (וזה לא ציוטוט ישיר): כשאיטלקים והצרפתים מתאחדים לבשל ביחד אתה יודע שזה יהיה מעולה, כשהם מתאחדים לטובת יצור רכב - ברח על נפשך.

גיא
27-05-19, 12:07
עשיתי אקסטרא עבודה גם בדקתי בארץ וגם באירופה, על מה אתה מתלונן בדיוק? 2017 זה בישראל. כאמור אני לא רואה אותו בישראל בשאר השנים.



אין לי בעיה להיות חלק מהעדר בבחירת הרכב היומיומי. אתה חושב שאתה לא חלק מהעדר בגלל שבחרת בדאסטר?

העדר שלי עוד צעיר .. אבל גודל ;)




Sent from my iPhone using Tapatalk

נמרוד
27-05-19, 12:30
העדר שלי עוד צעיר .. אבל גודל ;)


124319

גיא
27-05-19, 12:56
124319

קורה בכל המשפחות ...

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190527/8509216fa927e0ee239a9c22ce253786.jpg

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190527/c41a4e558b58a920c48b13628a27fa52.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

boaz avrahami
27-05-19, 13:37
מי שקונה טויוטה הוא האחרון שיכול ללגלג על עדרים


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

המשוטט
27-05-19, 14:32
מי שקונה טויוטה הוא האחרון שיכול ללגלג על עדרים


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94או אמינות חסרת פשרות.......

בדגש על המנועים משותפי המסילות

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

נמרוד
28-05-19, 12:15
העסקה מתקדמת - מתוך כלכליסט:
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3763036,00.html

גיא
28-05-19, 12:20
מעניין. רנו .. אותו יצרן מכונית שנחשבת נחותה ומי שקונה כזה הוא עוף מוזר. היא החדשנית שתתן עירוי חיים לג׳יפ ... ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

zivo
28-05-19, 12:27
גיא,
אתה מפקשש את הנקודה.
שנה הבאה יהיו דאסטרים עם לוגו של ג'יפ.
תמיד תוכל להגיד שאתה הראשון שהבין את הקשר והפוטנציאל של דאסטר במקום ג'יפ :)

opl
28-05-19, 12:34
רנגלר חשמלי בהנדסת רנו נשמע מפתה בערך כמו המבורגר טבעוני מקטניות באבו גוש.

גיא
28-05-19, 12:42
גיא,
אתה מפקשש את הנקודה.
שנה הבאה יהיו דאסטרים עם לוגו של ג'יפ.
תמיד תוכל להגיד שאתה הראשון שהבין את הקשר והפוטנציאל של דאסטר במקום ג'יפ :)

או ... דאסטר עם דרייב טריין של ג׳יפ ...

וזה יימכן בפאקיסטן תחת המותג דאציה רנגלר.
Sent from my iPhone using Tapatalk

הירשפלד יובל
28-05-19, 12:46
[QUOTE=גיא;846278]מעניין. רנו .. אותו יצרן מכונית שנחשבת נחותה ומי שקונה כזה הוא עוף מוזר. היא החדשנית שתתן עירוי חיים לג׳יפ ... ;)

לא חייבים לחפש חדשנות/תרומה. מה שחשוב להם כנראה הוא בין היתר או בעיקר : לחלוק ולשתף. לחלוק בעלויות פיתוח/יצור. קונצרן משותף יוכל להוציא 5-10 דגמים על אותה רצפת/שלדת דגם , כנ"ל לגבי מנועים. וגם לחלוק ולשתף שווקים. כשאתה יוצר קונצרן בגודל כזה , כוח המיקוח שלו מול ספקים ו/או גורמים אחרים , נהיה גדול יותר. אם זה היה עם חברות בתוך מדינה , מיזוג כזה היה צריך לקבל את אישורו של הממונה על ההגבלים העסקים או מקביל לו.

גיא
28-05-19, 13:45
פה בדיוק הבעיה שכל המכוניות יהיו זהות ...

מעבר לזה. כתוב שם שפיאט רוצה לקבל זכויות על כל החידושים של רנו בעיקר תחום החשמל.


Sent from my iPhone using Tapatalk

yovavz
28-05-19, 13:50
גיא,
אתה מפקשש את הנקודה.
שנה הבאה יהיו דאסטרים עם לוגו של ג'יפ.
תמיד תוכל להגיד שאתה הראשון שהבין את הקשר והפוטנציאל של דאסטר במקום ג'יפ :)כבר יש להם את הרנגייד שניסה להיות דאסטר [emoji41]
אחרי האיחוד הם יוכלו לקבל את הדבר האמיתי

boaz avrahami
28-05-19, 14:23
אם פיאט קריזלר יתאחדו עם רנו וניסן הם יהיו הקונצרן הגדול ביותר בתחום הרכב ובגדול.

הראיה שלכם צרה מאוד


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

הירשפלד יובל
28-05-19, 14:32
אם פיאט קריזלר יתאחדו עם רנו וניסן הם יהיו הקונצרן הגדול ביותר בתחום הרכב ובגדול.

הראיה שלכם צרה מאוד


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94אם אינני טועה , הם יהיו מס' 3 אחרי טויטה ופולקסוואגן.כך נכתב היכן שהוא.

Sent from my SM-J320F using Tapatalk

נמרוד
06-06-19, 10:09
טוב, אז בסוף זה לא קורה.
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3763732,00.html

JohnnyEnglish
05-08-19, 19:45
הנושא חזר לשולחן:

https://www.automag.co.il/renault-fca-talks-israel/

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

אומי5
06-08-19, 08:44
אתם מפתחים את הדיון יפה, עם השאלה איזה עוד מותגי רכב עלובים מרחבי העולם ראויים להצטרף למטריית פיאט-רנו.

בואו נראה, יש לנו כבר את החברות הגרועות ביותר מ:

ארה"ב - קרייזלר
איטליה - פיאט
צרפת - רנו
יפאן - ניסאן (אם כי כאן יש תחרות קשה - גם היצרן היפאני החלש ביותר עדיף על רוב מה שבא מארופה)

מה הלאה? אני מציע:

מקוריאה - ססאנגיונג.
מייצגים את רוסיה - תחרות קשה. שיהיה לאדה.
אנגליה - טוב, ברור, ולא צריך לפתוח את זה כדי לא להעליב כאן אוכלוסיה שלמה.
גרמניה - שאלה פתוחה?

עכשיו רק תתארו שהחברות הרציניות מכל מדינה היו מתאחדות. טויוטה-ב.אמ.וו-פורד. בררר....

אם זה כבר חזר לשולחן, אז אין ספק שאופל היא המועמדת הגרמניה לאיחוד הרכבים המחורבנים.

גיא
06-08-19, 09:06
חבןרה של ילדי כאפות אנחנו ( כן גם אני )

מתווכחים מי היצרן רכב הכי גרוע .. כשכל המועמדים מייצרים ומוכרים מליוני רכבים בעולם. מתמודדים עם רגולציות ובעיות. בעוד שישראל. יש לה יצרן קורקינטים אחד .. שמוכר בקושי ברחבי גוש דן בכמה רחובות ...

אין ספק שאנחנו עם סגולה [emoji2360]


Sent from my iPhone using Tapatalk

אומי5
06-08-19, 10:23
ילדי כאפות או לא, אבל חלק מהחוכמה זה לעסוק במה שאתה טוב בו.
יש בארץ הרבה תעשייה מצוינת בהרבה תחומים וחלקם אפילו בתחום הרכב (לאו דווקא אזרחי ולאו דווקא קרקעי) .

זה שאני לא יודע לאפות עוגה לא אומר שאני לא יודע לזהות עוגה גרועה.
וזה שכולם קונים את העוגה לא אומר שהיא טעימה אלא שהשיווק שלה טוב.

גיא
06-08-19, 11:32
ילדי כאפות או לא, אבל חלק מהחוכמה זה לעסוק במה שאתה טוב בו.
יש בארץ הרבה תעשייה מצוינת בהרבה תחומים וחלקם אפילו בתחום הרכב (לאו דווקא אזרחי ולאו דווקא קרקעי) .

זה שאני לא יודע לאפות עוגה לא אומר שאני לא יודע לזהות עוגה גרועה.
וזה שכולם קונים את העוגה לא אומר שהיא טעימה אלא שהשיווק שלה טוב.

אלא אם ( דרור ) אתה חי במדינה שבה יש רק יצרן עוגות אחד ואתה מחוייב לאכול את העוגה שלו, טעים או לא .. וחייב גם בסוף להגיד שהיה טעים אש !

יש פה יצרן רכבים אחד _ ברוך השם ) והיו כמה פעם .. והמדינה או פקידיה לא יודעים להחליט למה לא ואם בכלל לא או שכן ועדיף לשחוט את התרנגולת אולי נצליח למצוא את המנגנון שמייצר ביצי זהב .. אולי כמובן סתם נהרוס את זה .. אבל אז נאשים את ביבי.

בקיצור .. סליחה שהפרעתי עם המציאות .. חם היום.

((( בקטע רציני .. רנו זה אחלה מכוניות ויש לרנו אחלה חדשנות והם דיי מובילים למשל ברכב חשמלי .. בעולם ..... גם פג'ו .. וגם אלפא רומאו או כל אוטו אחד שבישראל קבל שם חרא ומאז אבוד עליו כי דאצ'יה 88 - גם אתה יכול .. אפילו שחלפו מאז איזה 234246 שנים )))

הכוכב הכחול
06-08-19, 13:03
אז מה עתיד המניות שלהן?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

נמרוד
30-10-19, 11:43
אז רנו לא. עכשיו פיאט-קרייזלר מנסים לרכוש את פג'ו.

אנשים כאלו שאוהבים דברים צרפתיים בלי תנאים מכונים "פרנקופילים". במה שנוגע ליין, גבינות, נשים - אפשר להבין. בתחום המכוניות, פחות.

https://www.themarker.com/wallstreet/1.8056800


חברה בשווי 50 מיליארד דולר: פיאט-קרייזלר במגעים למיזוג עם פג'והמגעים בין יצרניות הרכב מגיעים לאחר שבתחילת השנה קרס מיזוג דומה בין פיאט-קרייזלר לבין רנו ■ בפני החברה הממוזגת יעמדו אתגרים גדולים - בהם התמודדות עם ההאטה בביקוש העולמי

פיאט-קרייזלר ו-PSA, הבעלים של פג'ו, מנהלות מגעים למיזוג בעסקה, שאם תתממש תיצור יצרנית רכב בשווי 50 מיליארד דולר, כך לפי מקור מקורב למגעים. מניית פיאט-קרייזלר עלתה ב-7.5% בוול סטריט בעקבות הדיווח, שהופיע לראשונה ב"וול סטריט ג'ורנל". דירקטוריון PSA עתיד להיפגש היום (רביעי) כדי לדון במיזוג האפשרי. משתי החברות וכן מממשלת צרפת לא נמסרה תגובה.
גם אם המיזוג בין פג'ו לפיאט-קרייזלר יצליח להתגבר על מכשולים פוליטיים, פיננסיים ורגולטורים, עדיין יעמדו בפני החברה הממוזגת אתגרים גדולים. יצרניות הרכב בעולם כיום סובלות מהאטה בביקוש העולמי, ובמקביל מתקשות להתמודד עם השינויים הטכנולוגיים. מנכ"ל פג'ו, קרלוס טברס, אמר באחרונה כי ליצרניות צפויות "עשר שנים של כאוס", על רקע הדרישה של רגולטורים לעבור לכלי רכב חשמליים על מנת להפחית את פליטות המזהמים.
פיאט-קרייזלר מחפשת בשנים האחרונות שותפה למיזוג, בהשראת המנכ"ל האגדי המנוח שלה, סרג'יו מרקיונה. בתחילת השנה ניסתה החברה להתמזג עם רנו, אך המגעים כשלו (https://www.themarker.com/wallstreet/1.7337702).

נמרוד
31-10-19, 10:47
זה נראה כמו עסקה סגורה הפעם, וזה לא שפיאט קונה את פג'ו, אלא זה באמת מיזוג - איך קרה לזה הנשיא? ממשלה פריטאטית?

https://www.themarker.com/wallstreet/1.8059628?v=060FED4130950D15CBB9D236EFD9 081C


עכשיו זה רשמי: הדירקטוריונים של פיאט-קרייזלר ופז'ו-סיטרואן (PSA) אישרו היום (ה') את עסקת המיזוג בין שתי החברות. שווי החברה הממוזגת יהיה 44.7 מיליארד יורו (כ-50 מיליארד דולר) — עדיין נמוך מטסלה, ששווה 56 מיליארד דולר. במסגרת העסקה יבוצעו חילופי מניות באופן שוויוני של 50-50. בהודעה משותפת של שתי החברות נטען כי הן יגיעו לזיכרון דברים מחייב בשבועות הקרובים.
פיאט-קרייזלר תשלם לבעלי המניות שלה דיווידנד מיוחד של 5.5 מיליארד יורו ותעביר להם מניות בחטיבת ייצור הרובוטים של החברה קומאו. ג'ון אלקן, יו"ר פיאט-קרייזלר, יהיה גם יו"ר החברה הממוזגת שבסיסה יהיה בהולנד. מנכ"ל פז'ו, קרלוס טאוורס, יהיה מנכ"ל החברה הממוזגת. שניהם יהיו חברי דירקטוריון בחברה הממוזגת, שתכלול שישה נציגים של פז'ו - בהם טאוורס - וחמישה נציגים של פיאט-קרייזלר.
החברה הממוזגת תכלול שורה של מותגים, שייתכן שחלק מהם יצטרכו להיסגר בשל כפילות. פז'ו מחזיקה במותגים פז'ו, סיטרואן, אופל, ווקסול ומותג היוקרה החדש יחסית DS. עתידו של DS אינו ברור שכן הוא חופף לכאורה למותגים של פיאט. קבוצת פיאט כוללת את המותגים פיאט, קרייזלר, ג'יפ, ראם, אלפא רומיאו, לנצ'יה, מזראטי, דודג', אבארת',ומחזיקה ברוב מניות פרארי שהיא חברה שהונפקה לפני כמה שנים. מבין מותגי פיאט, עתידו של לנצ'יה לוט בערפל בשל המכירות הנמוכות בשנים האחרונות והיצע הדגמים המצוצמם שלו....

opl
31-10-19, 11:36
הבנתי שבעקבות המיזוג הזה יתקינו עוד נורת צ'ק אנג'ן ברנגלרים.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

גיא
31-10-19, 12:03
הבנתי שבעקבות המיזוג הזה יתקינו עוד נורת צ'ק אנג'ן ברנגלרים.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

יהיה ריקול ?

נמרוד
31-10-19, 12:25
ואללה, שם נהדר לחברה שמאחדת את פיאט-קרייזלר-פג'ו-סיטרואן

Total Recall


עוד לקוח מרוצה!
126339

mugi8675
21-11-19, 12:51
או שלא. כתבה בדה-מרקר היום (21.11.2019):

המיזוג עם פז'ו-סיטרואן בסכנה? ג'נרל מוטורס תובעת את פיאט-קרייזלר במיליארדי דולרים

ד ו ר ו ן
21-11-19, 13:38
או שלא. כתבה בדה-מרקר היום (21.11.2019):

המיזוג עם פז'ו-סיטרואן בסכנה? ג'נרל מוטורס תובעת את פיאט-קרייזלר במיליארדי דולרים

זה קיזוז שווי להערכת המיזוג..

אומי5
18-12-19, 15:43
שום סכנה , ההסכם נתחם .
https://www.ynet.co.il/wheels/article/H1DxMDvAr

דרור ברלי
18-12-19, 20:48
הבנתי שבעקבות המיזוג הזה יתקינו עוד נורת צ'ק אנג'ן ברנגלרים.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk


הם בכל מקרה צריכים עוד נורה, כי בתדירות שזה נדלק ב-JL, זה מהר מאוד יישרף... טו מאץ' אלקטרוניקה ברכב שטח קשוח, ערובה לחיים לא ארוכים.

נמרוד
18-01-21, 07:32
אז הסיפור נסגר סוף סוף והוא רשמי.

קבלו את יצרן הרכב הרביעי בגודלו בעולם. פג'ו, סיטרואן, פיאט, קרייזלר, ג'יפ, ראם, דודג' ועוד כמה.

איחוד מלא-מלא כמו שאומר ברדוגו, ושם חדש רשמי לקונצרן הזה, כמה מתאים:

סטלנטיס [emoji16]

nirs
18-01-21, 08:15
אז מעכשיו אמור: גיפ דאסטר...


Sent from my iPhone using Tapatalk

נמרוד
18-01-21, 09:25
לא עקבת אחרי הטלנובלה. רנו בחוץ, ודאסטר איתה.
פיאט-ג'יפ-פג'ו-סיטרואן הם עכשיו החבורה.

132399
132400

boaz avrahami
18-01-21, 09:46
אם לובינסקי ייצגו את ג׳יפ בארץ זה חדשות טובות

erezgur
18-01-21, 10:53
או שיאפשרו שני יבואנים מתחרים. עוד יותר טוב...

נשלח מהנייד

asafk
18-01-21, 17:46
אלוהים שיעזור לנו....

אסף.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

נמרוד
18-01-21, 18:02
המשא ומתן לקח שנה כי אף צד לא היה מוכן להודות שהוא זה שקנה את השני.

-->