צפייה בגרסה מלאה : כלוב התהפכות -שינוי לעומת הקיים
מאיר רוטברג
01-02-06, 14:04
כלוב ההתהפכות שברשותי על פי טענות"מקורבים" אינו חזק מספיק ויקרוס ברגע האמת,
האמת?? איני רוצה להווכח כי הם צודקים ,
חשבתי באותה הזדמנות לשנות .
במקום לכלוב הסטנדרטי אשר מפריע ברגליים לעבור למשהוא שונה
שהכלוב לא יירד עד למטה
על פי הרצבhttp://www.bluetorchfab.com/gallery/albums/RockCrusher/DSC03399.jpg
מאיר רוטברג
01-02-06, 14:08
שימו לב לךחיזוקים בקנט של הדלת
http://www.bluetorchfab.com/gallery/albums/RockCrusher/DSC03403.jpg
מאיר בנוסף לחיבור על מפתן הדלת, יש אופצייה להוסיף גם תמיכה שתתחבר למפתן בחלק הפנימי שלו ותרד עד לריצפה וכך יש פיזור של העומס על שטח גדול יותר.
אני בעד התכנון הזה. אצלי הלכתי על הגרסה לייט שלו, כלומר חיבור רק לאורך הדשבורד ללא ירידה לאורך כל הקנט.
http://www.jeepolog.com/with.php?pic=ira_rollcage/P2090127%20(2).JPG
מהנדס אני ממש לא, אבל אני מקוטוה שזה יעבוד.
עירא
פרט לזה, מאיר, דבר שכבר דיברנו עליו- חיזוק מצד לצד בתחתית הקשת האמצעית, בצורה של /___\.
אסף.
http://www.rockhard4x4parts.com/images/TJ-PADS-MOUNTS/CJYJ-FLOORMOUNT-01.jpg
http://www.rockhard4x4parts.com/images/TJ-PADS-MOUNTS/CJYJ-FLOORMOUNT-02.jpg
http://www.rockhard4x4parts.com/images/YJ87-95/YJ87-95-03.jpg
מאיר רוטברג
01-02-06, 15:56
התמונות האחרונות נראות לי אפססססס אילתור
יש את הסרטון המפורסם של ג'יפ (YJ / TJ ), שמטפס נקיק ומתהפך אחורה (היו כמה שרשורים על הסרטון הזה, גם כאן וגם בג'יפטריפ).
לנהגת לא קרה כלום, הגיפ חזר הבייתה בנסיעה, והוא השתמש בכלוב דומה למה שפורסם פה - קשת קדמית מחוזקת לדש-בורד, עם קורות שטוחות שיורדות לרצפה, בדומה לתמונה ש-tayrie פרסם.
מאיר רוטברג
01-02-06, 16:11
נכון זאביק אבל כמדומני זה היה כלוב של btf
נכון זאביק אבל כמדומני זה היה כלוב של btf
יכול להיות, אבל עיקר כוונתי הוא שכשעושים את זה נכון, אז זה אפשרי ליצור כלוב עמיד שמבוסס על הרעיון שמוצג בשרשור הזה . . .
נכון זאביק אבל כמדומני זה היה כלוב של btf
לא , זה כלוב של OR-Fab .
http://www.stu-offroad.com/guards/sportbar/roll-4.htm
http://www.stu-offroad.com/guards/sportbar/tracey4.jpg
התמונות האחרונות נראות לי אפססססס אילתור
לא ברור המשפט הזה , אבל מההתנהלות של השרשור הצלחתי (אני חושב) להבין אותו.
ממש לא אלתור , זה מוצר של חברה מאוד מקצועית , אגב הכלוב הזה מתחבר בסוף גם לשילדה - בקיצור , הרבה יותר טוב ממה שתבנה הי פעם אם בכלל.
אין לי ספק שכלוב מהסוג הזה יותר פונקציונלי, הוא גם יהיה יקר יותר(עוד חלקים,חיתוכים והתאמות=עבודה).
גם אין בעיה לבנות כלוב כזה שיהיה מספיק חזק, במקרה הפרטי של מאיר יש גיר אוטומטי כלוב רגיל עם צינור שיורד עד הסוף לא יפריע כמו ברכב בעל גיר ידני וכלוב רגיל לדעתי בכל מקרה יהיה חזק יותר(אבל שוב גם כלוב שמתחבר לדש בורד ולקיר האש יכול להיות בבניה נכונה מספיק חזק)
מאיר רוטברג
02-02-06, 07:54
לא , זה כלוב של OR-Fab .
http://www.stu-offroad.com/guards/sportbar/roll-4.htm
http://www.stu-offroad.com/guards/sportbar/tracey4.jpg
לא ברור המשפט הזה , אבל מההתנהלות של השרשור הצלחתי (אני חושב) להבין אותו.
ממש לא אלתור , זה מוצר של חברה מאוד מקצועית , אגב הכלוב הזה מתחבר בסוף גם לשילדה - בקיצור , הרבה יותר טוב ממה שתבנה הי פעם אם בכלל.
מה אתה ממהר להעלב??:)
אני כאשר מחליט לבצע שינויים בוחן את כל האופציות, את הפונקציונליות של הנושא ,
תמיד חשוב לי לפחות שזה גם יראה טוב
ובסוף את השוואת עלות \תועלת
לטעמי האישי הכלוב של btf נראה הרבה יותר יפה השאלה אם הוא מספיק חזק
מאיר רוטברג
02-02-06, 15:43
הערה לסדר
אני דיברתי על הרכב שהתהפך ב "ליון בק" ואתה על התהפכות אחת העיקר שהכלובים החזיקו
מעמד,
וזו הדאגה הראשונה
קצת מ'spydercustoms'
אתה מחפש יופי , לא?!
https://www.spydercustoms.com/tjparts/cage_kit/dsc06075.jpg
https://www.spydercustoms.com/tjparts/cage_kit/dsc02573.jpg
https://www.spydercustoms.com/tjparts/trail_cage_kit/dsc03156.jpg
תמיד חשוב לי לפחות שזה גם יראה טוב
אז למה הרכבת את הסגירת פיבר המכוערת הזאת?@
אגב, ספיידר קוסטום מוציאים תחת ידיהם את היצירות היותר נאות שיש ברשת, לדעתי.
https://www.spydercustoms.com/buggies/8196_lg.jpg
מאיר רוטברג
04-02-06, 12:40
אז למה הרכבת את הסגירת פיבר המכוערת הזאת?@
גדוללל ,היופי בעניי המשתמש!!!!!
אגב, ספיידר קוסטום מוציאים תחת ידיהם את היצירות היותר נאות שיש ברשת, לדעתי.
בהחלט אתה צודק!!!
https://www.spydercustoms.com/buggies/8196_lg.jpg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.