צפייה בגרסה מלאה : מדריך לwj שירוקי? (קובץ מצורף)
מצאתי את המדריך מפלץ הזה,
מצורף.
שמתי לב שחלק מהדברים לא עיקביים למשל אצלי היה דרייבשאפט קידמי לא קרדן כפול ולא יוקים ובמדריך זה כאילו עם יוקים ..מוזר...
אוליי ישמש פה מישהו..כי ספר רכב לא היה (רק טיפולים)
אם מישהו מכיר או יודע אם זה אכן תואם לשירוקי 2004 ומשפחתו אחורה לwj אשמח לאישורכם..
אם זה לא זה או למישהו יש משהו יותר שימושי בדמות לינק..אשמח.
בכל מקרה מעלה...הזהרה...קובץ גדול 2000+ עמודים.
*קצת קשה לחדש לחפש...משום מה החיפוש לא מחלחל או שלא הצלחתי למצוא ספר רכב/טיפולים..
אם חרגתי מוזמנים להסיר..
פשוט חשבתי אוליי ישמש מישהו..
נ''ב זה נראה יותר כמו service manual מאשר owners manual
לא הצלחתי לעלות את הקובץ..אז שיתפתי בדרייב..הנה לינק:
https://drive.google.com/file/d/1gYfLlIPTbKoW_TfMon3LDwzzlSLjeUsc/view?usp=drivesdk
מור
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
boaz avrahami
10-06-19, 06:03
מור,
הגבתי לך אתמול בשרשור הכירות. שמתי לינק לספריית האתר.
יש שם ספרות לרכב שלך. תראה אם היא מתאימה יותר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
מור, תתחדש וברוך הבא.
גל הינע קדמי הוא שיפור חובה בכל wj שמוגבה 2 אינץ ומעלה, מעבר לגל הינע חדש אתה צריך להחליף את הכניסה בסרן הקידמי, לדעתי מומלץ לבצע אצל אחד המוסכים שבעלי נסיון ברכב שלך, כמו אודי מזרחי בצומת בילו, ארז 4x4 בחולון ואחרים, בהצלחה.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
היי, תודה חברים, קורא,
את הדריישפט הקידמי כרגע מכינים עם צלבים וספייר מרחק...בתהליך
שלי היה הראשון במקור (נשבר הפעמון)
ויוכן לי השלישי המסומן בתמונה לפי מידות עם כל מה שצריך,יוקים,הכנה,מרחקים וכו'.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190610/dae86ea3265e6105ce03829bca32ca1f.jpg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
קח בחשבון שאם אתה עובר לקרדן כפול תצטרך להתאים את זווית העבודה של הסרן. בהנחה שהזרועות אצלך מתכווננות זה לא אמור להיות סיפור.
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
קח בחשבון שאם אתה עובר לקרדן כפול תצטרך להתאים את זווית העבודה של הסרן. בהנחה שהזרועות אצלך מתכווננות זה לא אמור להיות סיפור.
Sent from my Pixel 3 using Tapatalkאואוו..מי שבונה לי את הקרדן מבין בכיוונון? חדש בעניין
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
לא בהכרח..
היה על זה דיון עם תרשימים ברורים בעבר, לא נוח לי לחפש כרגע. זה לא כיוון מסובך, בגדול צריך לסובב את הסרן על צירו כך שיהיה בקו אחד עם גל ההינע. בגל הינע רגיל הכניסה לסרן צריכה להיות מקבילה ליציאה מהטראנספר והגל עצמו צריך לעבוד בזוויות זהות בשני הצדדים.
זה לא פתיחה של הסרן, פשוט כיוון של הזרועות שהסרן יהיה בזווית הנכונה. יכול להיות שזה יצריך גם כיוון של זרועות ההיגוי, לא יודע ...
Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
לא בהכרח..
היה על זה דיון עם תרשימים ברורים בעבר, לא נוח לי לחפש כרגע. זה לא כיוון מסובך, בגדול צריך לסובב את הסרן על צירו כך שיהיה בקו אחד עם גל ההינע. בגל הינע רגיל הכניסה לסרן צריכה להיות מקבילה ליציאה מהטראנספר והגל עצמו צריך לעבוד בזוויות זהות בשני הצדדים.
זה לא פתיחה של הסרן, פשוט כיוון של הזרועות שהסרן יהיה בזווית הנכונה. יכול להיות שזה יצריך גם כיוון של זרועות ההיגוי, לא יודע ...
Sent from my Pixel 3 using Tapatalkאווו אוו..אני אבדוק... ודה..חדש לגמרי בעניין
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
תתחדש ותהנה:)
המלצה חמה היא להיעזר באינטרנט, בפורום ובקהילה החזקה בארץ.
קח בחשבון שכל תקלה שאתה תיתקל בה מתועדת ביוטיוב/פורומים אמריקאים בויראציה כזאת או אחרת. - ולכן כאשר מבצעים חיפוש בגוגל - רצוי באנגלית.
בנוסף, אני אשמח לעזור טלפונית אם צריך, ואם אתה מהמרכז אשמח גם לעזור עם שתי ידיים עובדות וקצת ידע. (אין לי WJ, אבל את הברזלים של האינדיאנים אני מכיר)
תתחדש ותהנה:)
המלצה חמה היא להיעזר באינטרנט, בפורום ובקהילה החזקה בארץ.
קח בחשבון שכל תקלה שאתה תיתקל בה מתועדת ביוטיוב/פורומים אמריקאים בויראציה כזאת או אחרת. - ולכן כאשר מבצעים חיפוש בגוגל - רצוי באנגלית.
בנוסף, אני אשמח לעזור טלפונית אם צריך, ואם אתה מהמרכז אשמח גם לעזור עם שתי ידיים עובדות וקצת ידע. (אין לי WJ, אבל את הברזלים של האינדיאנים אני מכיר)ייתקבל בברכה,
אני מהמרכז ליד נתב''ג, אשלח לך פרטי :-) תודה גבר
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
אתה יכול לדבר איתי אם אתה רוצה, אני מכפר טרומן. יש לי WJ מודל 2000.
בגדול אם אתה לא מוגבה מעל ל2" אתה לא חייב להחליף דרייבשאפט. זה שנשבר שלך לא אומר שהם חרא. פשוט כנראה שהיה בו משהו תקול.
אני לא יודע איפה אתה קונה את הדרייבשאפט אבל בלוד יש מקום מאחורי קרגל לשעבר שבונים דרייבשאפטים. על קדמי חדש עם חלקים של דנה ספייסר הם לוקחים בסביבות 2000 שח. את שלי הם תיקנו ב1500.
boaz avrahami
10-06-19, 22:46
אני מניח שב 2 אינץ אם ירעד ( ואני בספק) ובהנחה שאין למור זרועות קדמיות תחתונות מתכווננות אז הכי נכון ופשוט להנמיך מעט את הטרנספר. יש מתנגדים לזה בקהל?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
קצת הסתבכתי, לקרדן כפול איכותי עולם פתאום השוו מחירים לכיוון ה3000 (הציעו לי הצעה של 2500 עם יוקים משני הצדדים ומוט סליפ ופתאום היום התקששר לוממר שקפץ ל3000..),
לבצע או לקנות חלופי לא מבטיח חיים ארוכים כי מנגון הסליפ שאין בדרייבשאפט המקורי פשוט שוב ייקרע את אחד הפעמונים..
כאלה אני יכול להשיג גם קומפלט ב400 שקל,להרכיב חזרה בעצמי ונגמר הסיפור...עד שיימתח שוב...
הצעה אחרת שעלתה היא להשאר עם הפעמון האחורי שתקין (נאמר לי ששופץ לפני חצי שנה..מסתבר), ולגזור את הפעמון הקידמי ולשים במקומו מוט מתארך עם יוק מקדימה...עלות בערך של 1200 ש''ח..
הדילמה פה היא כמה הפעמון האחורי יחזיק בלי מפרקים למשל..מצד שני יהיה מוט סליפ מקדימה..
ומצד שלישי אין לי שמץ לגבי ייבוא חמשל..הרי זה חלק בטיחותי...יש להצהיר או לקבל מאיזה מוסך אידור לשחרור במכס...בקיצור כאב ראש..
מוזר לי שזה המחיר, למשל מצאתי לינק לאיירון רוק:
https://www.ironrockoffroad.com/product/custom-length-double-cardan-driveshaft.html
האם זה כל החלק קומפלט,,כולל יוקים,מאריך וכו'? אם כן ראו את המחיר שם? מה הפרוצדורה להביא כזה לארץ למשל? עיכובים? רישיונות..מכס וכו'...
לא מתפלא שהכל יקר פה..זה בכל תחום..לא חדש לי...
מה אומרים? קחו בחשבון שאני לומד תוך כדי תנועה..לומד מהר..אבל לא מכיר את כל עולם המושגים...
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
boaz avrahami
11-06-19, 00:01
בדרך למיטה אז לא אצלול לניתוח מעמיק אבל קח בחשבון שכנראה מותר להביא את החלק בלי סיפורים ובעיות.
יש מחיר למשלוח כזה כבד וגם מיסים כך שלא בטוח שמשתלם.
תלחץ על באסם עוד ובדוק חלופות כמו ההוא מלוד וגרין גראס.
פעמון לא ממש מוצלח אם מתחילים עבירויות. בשבילים הוא בסדר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בדרך למיטה אז לא אצלול לניתוח מעמיק אבל קח בחשבון שכנראה מותר להביא את החלק בלי סיפורים ובעיות.
יש מחיר למשלוח כזה כבד וגם מיסים כך שלא בטוח שמשתלם.
תלחץ על באסם עוד ובדוק חלופות כמו ההוא מלוד וגרין גראס.
פעמון לא ממש מוצלח אם מתחילים עבירויות. בשבילים הוא בסדר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94כרגיל..תודה על העזרה הרבה..
על זה
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
אני מניח שב 2 אינץ אם ירעד ( ואני בספק) ובהנחה שאין למור זרועות קדמיות תחתונות מתכווננות אז הכי נכון ופשוט להנמיך מעט את הטרנספר. יש מתנגדים לזה בקהל?
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
לא אמור לרעוד ב 2".
בתהליך...עדכון בהמשך :-)https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/308cb5b4936f6a3ce6c3a3fd6dc8d421.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/3b98ce7b7eeb7be7be5bbcef2cd0a753.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/837746b5b7cede84e3111afa1b54029b.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/bf35b29b27c57a145cdb5fbbf2af9594.jpg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
הלאה למדידותhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/c9845136f26e96f2ee6d7c0d286ed22e.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/09787eb3bfd458ce96f29a84a8145835.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/83f037e55bf3ed3bb9e1089bbfc50bc7.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/930c1ef3262517b832bc8a66ccca5e81.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/519c41846c61b9867b1b92eb6646dc72.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/7eb94cfe4469770e937c94fc7d43f82d.jpg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
מלחימים אחרי מדידות...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/d1dfa60a78ba598398c1ce31d61469cb.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/51906002aec3addc426e9d9c22d8c6d9.jpg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
זהו...תם ונשלם...
עובד פיקס...יש מרחב...
עבודה יפה.
מפלצור חזר לפעולה :-)
בדקתי מתיחה וכו'..הכל פיקס..
תודה לכולם על העזרה הרבה :-)https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/d0dd3997e4274b669afc78922740d556.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/8313e91af5fa79cb3ded84c6b87b55e1.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/af9b9c6e4f57557c26c1c80e27f95e44.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/9a5d8a69cb809fb3a0438707b3849114.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/d2c491fadf918809104196606944e49a.jpg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
איפה זה בוצע?
Sent from my mobile excuse typos
בסאם, כפר קאסם...בחור שפיץ
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
boaz avrahami
13-06-19, 17:50
מלחימים אחרי מדידות...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/d1dfa60a78ba598398c1ce31d61469cb.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190613/51906002aec3addc426e9d9c22d8c6d9.jpg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
לוריה יגרש אותך מהמשפחה אם תקרא עוד פעם לריתוך הלחמה [emoji6]
תתחדש מור.
סגרת את העניין להמון שנים קדימה.
אחלה עבודה במחיר טוב
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
חחחחח יש מצב..דדוקא מסתדר עם כולם...אבל כן..עבודה טובה...שמח שזה מאחוריי..תודה על הכל
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.