צפייה בגרסה מלאה : להפוך ג'אנק לזהב
השבוע התייצבה בחצרי המכונה הנ"ל.
נקנתה מג'אנק יארד כפי שרואים בתמונות ועתידה לעבור מייק אובר, ולהפוך למלכת בית המלאכה שלי.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=124500&d=1560425880&thumb=1&stc=1
נתונים טכניים:
מקדחה/כרסומת עמוד (פרייזר) צינצינטי מילקרון PF26 שנת ייצור 1982, צרפת.
מנוע 1.5 כ"ס 900 סל"ד תלת פאזי.
מהירויות: מ-120 עד 5000 סל"ד רציף, ע"י וריאטור מכני.
כושר קידוח: עד 26 מ"מ כירסום: עד 40 מ"מ.
מהלך ירידת ספינדל: 150מ"מ.
ריתום לספינדל: קונוס ISO 30 עם בורג משיכה.
אפשרויות ירידה: 1. רגילה- בעזרת ידית צד. 2.מיקרומטרית -ע"י ידית חלזונית. 3. אוטומטית בעזרת גיר 3 מהירויות.
מידות: גדולההההה
משקל כולל בסיס: 250 ק"ג.
מלבד בעיות הקשורות לחשיפה לתנאי מזג אויר, כל החלקים הקריטיים, במצב יוצא מן הכלל.
נרכשה כתחליף לאחותה הנחותה יותר, שגם היא נקנתה באותו מקום ,עברה אצלי מטמורפוזה,
וניתן לראותה בפעולה, כאן: https://www.youtube.com/watch?v=yVbRa9LgiZc
תתחדש!
איזה יופי.
Slowly..
יש כתובת לג'אנק יארד או שזה חסוי?
חבר הביא אלי 2 מכונות שקנה ב400 שח. מסור שולחני עגול לנגרות ומסור סרט עומד לנגרות. שתיהן עובדות אבל עדיין צריכות קטת אהבה
מקנא בך, זוהר.
אין על המכונות האלה של פעם. סוסי עבודה עם ריספקט.
תהנה !! :)
יונימוג אדום
14-06-19, 07:00
יש בחולון את חמדאני - קצת אחרי קפיצי חמילבסקי ממש בסיבוב הכביש .
רק שהוא מוכר לרוב מכונות ששיפץ .
יש את בירגר בנס ציונה - חפש טוב בין הברזלים ותגלה הפתעות מעניינות .
נאמר לי על מישהו בראשון - לא ממש מכיר .
יהיה נחמד אם נצליח להעשיר את הידע של החברים בנושא דרך השירשור הזה .
אילן
חמדני, למרות שאני מחבב, יקר. מוט H13 עולה אצלו 10 שח לקילו. אצל ליאור קשש, צמוד אליו, עולה 3 שח לקילו. קניתי איזה 30-40 קילו. קניתי גם בלוק של 4340 במשקל 30 קילו ואקנה ממנו עוד כל מיני פלדות (בעיקר 4340) בעתיד כשהמקום החדש יהיה פעיל.
יש לו גם מכונות וציוד דומה. קילו כרסמים, חדשים ומשומשים, לבחירה ב200 שח. כל מיני מכונות. למשל מסור אוטומטי (לא סרט, כזה עם משורית) ב1500 שח.
יותר זול מחמדני אבל פחות הציע.
boaz avrahami
14-06-19, 07:23
עם שם משפחה כמו חמדני זו פגיעה באמינות למכור בזול.
ואמינות אצלו זה מעל הכול
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בעבר כתב כאן מישהו :
השמות מספרים את כל הסיפור....
יש באיזור לידי פנצ'ר מעכאר ששמו, לא תאמין, אל חרירי..
וכנ"ל - אצל קשש אתה מקושש מציאות, אצל חמדני - שמור על כספך......"
אין מה לקנא בי, המכונה דורשת עבודה רבה - לא שיפוץ אלא שיקום. התהליך ארוך ומייגע ושואב אני ממנו הנאה צרופה
במיוחד לאור התוצאות שכבר יש בשטח. אין ספק שתהליך כזה אינו מתאים לרוב האנשים. מחד- רובם רוצים עכשיו, וחדש,
מה שתואם את רוח התקופה, ומאידך ישקיעו שעות עבודה ומלא כסף בשיפוץ הג'יפ הישן. כל אחד והעדפותיו.
לגבי מחיר.
המחיר הוא פונקציה של יכולת המיקוח, צריך להעלות את כל החסרונות ולטעון כנגד המחיר .
מציאה או לא? תלוי מה נחשב בעינך.
מה יש בגאנק יארד הזה?
ציוד צבאי לשעבר ממיטב התוצרת אירופית/אמריקאית/ יפנית. אין CHINA MADE !
מחרטות, כרסומות לסוגיהן, משחזות שטחים קטנות וגדולות, מקדחות גיר, מקדחות עמוד - מלא....
גנרטורים, מדחסים, מכונות נגרות, משורי סרט אנכיים ואופקיים ומשורים מכניים, משחזות שולחניות, מצברי ג'ל- מלא....
חלקי מכונות שונות, שאריות חומרי גלם, כרסומים חדשים ומשומשים, פוטרים למחרטה, מנועי פקפק בנזין ודיזל,
רשתות הסוואה, מיטות צבאיות, צימידנים ענקיים שלא הבנתי מה תכולתם, אולי אוהלים?
ועוד מלא מלא אביזרי חשמל ואלקט' וחלקים שונים ומשונים.
אין ספק שמק-גיוור היה יכול לבנות שם חללית לירח. :cool: ובשבילי, זהו גן עדן עלי אדמות.
וכפי שאמרתי- רוב הציוד דורש שיפוץ/ שיקום - המחיר בהתאם.
מה יש בגאנק יארד הזה?
השאלה שנשאלה למעלה היא איזה (שם, מיקום) ג'אנק-יארד הוא זה ...
נושא המיקום וטלפון אינו סוד ונרשם כבר פעמיים ב-2 דיונים נפרדים.
אתן אותם שוב גם עבור מי שפנה אלי בפרטי, אבל קחו בחשבון שהציוד אינו נראה טוב כי עומד חשוף בחוץ,
וצריך עין טובה להבחין בפריטים בעלי פוטנציאל שיחזור.
יוסי אלקובי 0507497707.
בין נס ציונה לצומת אלאופ בצד ימין. שביל עפר בקושי נראה מהכביש. צלצלו, קבלו הכוונה מדויקת,
ותגידו שזוהר צינצינטי שלח....:D
מה הסיפור של המכונה הזו?
בעבר כבר הבעתי מורת רוח לגבי איכותו של המערך הטכני בצבא בכלל ובח"א בפרט.
המכונה שימשה כנראה ללימוד בסיסי של עיבוד שבבי. (חיילים ,קדטים).
שילוב המנג' האוטומטי לירידת הספינדל הוא מעט טריקי, והם כנראה נתקעו עם המנגנון שלא אפשר ירידה ידנית.
אז בצבא, כמו בצבא מורידים את הכפתורים העגולים שבקצה ידיות ההפעלה, מביאי צינור ארוך ומנסים בהרבבבהה כוח, מה שגרם לעיקום הידיות,
אבל הצרפתיה מאוד עקשנית ולא מוכנה לזוז רוורס.
תקוע. זהו. יאללה לפרק. מפרקים בלי לרשום ולתעד מה עושים, מחזירים הכל, נשארים עם דסקית או שתיים ביד, ומנסים שוב.
נאדה, כלום לא השתנה. הפירוק הזה היתה נשיקת מוות למכונה נפלאה. יאללה, יוצאת מפעילות במצב כמעט חדש. זכיתי.
כמה תמונות מיני רבות על תהליך השיקום.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=125089&d=1563701054&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=125087&d=1563700998&thumb=1&stc=1
הפירוק הזה היה נשיקת מוות......
התקדמות בשיפוץ המכונה - יש אור בקצה החושך.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=125872&d=1569145961&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=125874&d=1569146015&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=125875&d=1569146112&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=125873&d=1569145993&thumb=1&stc=1
מעורר השראה. אני כל כך אוהב לראות מכונות משופצות. פשוט תענוג :-)
חבל שאתה לא מעלה סרטוני שיפוץ ליוטיוב. שעות אני מעביר בלראות סרטים כאלו.
boaz avrahami
23-09-19, 06:14
תענוג לראות ולהשוות מול ההתחלה.
עבודה נהדרת, תתחדש!
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
תודה לכולכם.
העבודה טרם הושלמה, אבל החלק העיקרי והקשה כבר מאחוריי.
זמן רב גזלו כל הפיצ'רים שהוספתי מסביב, המכונה הבסיסית היתה מוכנה לעבודה כ-שבועיים אחרי שהתחלתי בשיפוץ.
מנסיון קודם למדתי שרצוי וכדאי לעשות כל שתכננתי לפני הפעלה והכנסה לעבודה מליאה- אז לא נשארים "זנבות" שקיים סיכוי טוב שלא אממש.
גם שולחן ה-X,Y שלא נראה בתמונות דורש מקצה שיפורים שלא היו בו מלכתחילה.
בקיצור, יהיה המשך דיווח, וההרפתקה שנכנסתי אליה תסתיים יום אחד , ומקווה שזה יקרה לפני שייסתיים פרץ היצירתיות והתשוקה.
לגבי צילום והעלאה ליוטיוב: אין זמן. אין זמן לצלם אין זמן לערוך, אין זמן ללמוד לעומק את תכנת העריכה.
מה גם שכדי להעלות סרטון ברמה טובה צריך ציוד טוב ותפאורה. - שניהם אין.
ולמי שתוהה כמה עלתה המכונה בג'אנק יארד? 1500 זוזים. - מחיר של מקדחה סינית עלובה בל.כ.
ושוב, תודה לכולכם - המשך יבוא.
היום מסיבת סיום(כמעט) והתוצאה הסופית לפניכם, מקווה שנמרוד לא יהרוג אותי על התמונות המרובות.:D
שולחן x.y שינויים ותוספות:
החלפת 8 פיטמות שימון למסלולי השולחן במע. שימון מרכזית.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127177&d=1580715497&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127179&d=1580715562&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127180&d=1580715576&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127178&d=1580715544&thumb=1&stc=1
הרכבת 2 סרגלים אופטיים לקריאת מיקום מדויקת. DRO.
סרגל ציר x בחלק האחורי של השולחן, וסרגל ציר y מימין השולחן.
מיקום הסרגל האחורי דרש ממני לבטל 2 בירגי הידוק לציר x שהיו מותקנים שם.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127181&d=1580716233&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127182&d=1580716254&thumb=1&stc=1
אותם ברגי הדוק שהיו מאחור עברו לפנים ומוקמו על פלטה צורתית שעלתה לי בעמל רב.
שני הנועלים קבועים ורק השולחן נע, מה שלא היה בתצורה הקודמת שברגי הנעילה זזו עם השולחן, וגם המיקום שלהם היה ח@א....
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127183&d=1580716592&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127184&d=1580716691&thumb=1&stc=1
לשולחן x,y בעל הנעה חשמלית בציר x, הותקנה קופסת פיקוד עם פוטנ. המאפשר שליטה על מהירות קוית של השולחן.
כמו כן הותקן מגביל תחום עבודה לשולחן...מגיע לסוף מהלך- עוצר אוטומטי.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127185&d=1580717042&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127187&d=1580717078&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127186&d=1580717061&thumb=1&stc=1
עבודת מסגרות.....שינוי בסיס המכונה. ריתוך 2 פלטות שטוחות והרכבת חיזוקים כך שיאפשרו הרמת המכונה
בעזרת מלגזת משטחים. 4 פדים עם סוליות גומי ואפשרות איזון המכונה ע"י 4 ברגי M10 .
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127188&d=1580717362&thumb=1&stc=1
- - - Updated - - -
הוספה ידית לבורר מהירויות ירידה אוטומטית. במקום לגשת מהצד ולשנות מהירות, נעשה הדבר כעת מלפנים.
המספרים שאתם רואים הוא מהלך הירידה ב-מ"מ לסיבוב אחד של הספינדל. N משמעותו ניוטרל.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127189&d=1580717652&thumb=1&stc=1
התמונה האחרונה בתגובה הקודמת.
כאן דווקא מכלול מעניין שהוספתי.
במכונות האלו אין ברקס לנעילת הספינדל בזמן החלפת כלים נאלצתי עד עתה להשתמש בשני מפתחות...... לא נוח.
אינדקס פין קפיצי, 20 מצבי נעילה .בלחיצה עליו הוא נכנס לאחד הקדחים ונועל את הספינדל.
בצד שמאל רואים DRO(סרגל אופטי) פשוט, אינדיקטור למהלך ירידת הספינדל.
ייצור והרכבת בסיס מסתובב למלחציים:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127191&d=1580718437&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127193&d=1580718486&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127192&d=1580718469&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127194&d=1580718507&thumb=1&stc=1
- - - Updated - - -
ארון חשמל. 2 משני תדר. אחד למנוע ראשי, שני למנוע שולחן.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127195&d=1580718685&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127198&d=1580718751&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127196&d=1580718704&thumb=1&stc=1
איזה סמטוכה נהיה ...........
מע. התזת שמן קירור בלחץ אויר. מפוקדת ע"י סןלונואיד חשמלי, מלחצן בפנל הראשי.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127199&d=1580719195&thumb=1&stc=1
- - - Updated - - -
מגן שבבים, עץ ו-PVC. כמה פשוט ככה יעיל.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127200&d=1580719305&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127201&d=1580719324&thumb=1&stc=1
ולסיום... הנה היא- מלכת בית המלאכה שלי......
http://www.jeepolog.com/forums/asset.php?fid=112494&uid=29630&d=1580719537http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127205&d=1580719685&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=127204&d=1580719650&thumb=1&stc=1
אחרית דבר..
חצי שנה עברה. הרבה עבודה הושקעה. עכשיו אפשר להשוות ישן מול חדש, להתרווח על הכסא ולהתמוגג מנחת.
חצי שנה של סיפוק עילאי.....
תודה לכם, על התגובות החמות והתמיכה.
(ויש כבר פרויקט חדש בקנה....).
העליתי לYT סרטון זמני קצר שמראה את אפשרויות התפעול של מנג. ירידת הספינדל. מוזמנים לצפות.
https://www.youtube.com/watch?v=xc08SxkOykM
ונמרוד סליחה על הנפח ש"אכלתי" יש לי בבית הארד דיסק ישן 1 טרה, מעוניין?:cool:
מי שמעוניין לראות יותר תמונות ברזולוציה טובה מוזמן לצפות בתהליך השיקום של המכונה באתר "משומשות" צרפתי.(המכונה מצרפת)
זהו גם מאגר מידע ענק לכל מי שאוהב ונושם מכונות. אמנם בצרפתית אבל גוגל טרנסלט עושה עבודה טובה.
https://www.usinages.com/threads/cincinnati-pf25-26.122273/
אתה מלך, יפה מאד!
מכונה מרהיבה! 👑
"כל המציל מכונה עתיקה מברזל ישן, כאילו הציל עולם ומלואו"
boaz avrahami
03-02-20, 20:12
מוכשר באופן מעורר קנאה. כל הכבוד
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
עוד ג'אנק שהפך לזהב........
והפעם משור אוסילציה קסטו, חברה גרמנית מהמפורסמות בעולם בנושא, ששיפוצו מילא את זמני ב-3 החודשיים האחרונים.
אתחיל דווקא בנתונים ואולי אפתיע חלק מכם ביכולת החיתוך, במידה שאתם חובבים ולא מקצועיים בענף.
1. מנוע 1.5 כ"ס 2 מהירויות. 32/62 מ' ל-דק'.
2. הקשת עולה מעלה בלחיצת כפתור, ירידה מבוקרת ע"י בוכנת שמן.
3. מע. מובנה להרמת המשורית בעת פעולת סרק.
4. משורית היי ספיד 400x32x1.6 מ"מ.
.5 כושר חיתוך: (הכי מעניין)
90 מעלות: עגול - 210 מ"מ.(גם חומר מלא)
מלבן - 240x290 מ"מ.
מרובע - 210 מ"מ.
45 מעלות: עגול - 150 מ"מ.
מלבן - 150x100 ו- 130x210
מרובע - 145 מ"מ.
6. אחזקה מינימלית עד לא קיימת.
7. זמן חיתוך ארוך יחסית.
8. משוריות יקרות. (70-80 ש"ח)
על פניו נראה שיכולות החיתוך של משור זה עולות בהרבה על משורי הסרט שכל כך נפוצים כאן בדיונים
שאמנם מהירים יותר, אך כפי שאמרתי צרכיי הם צרכי חובב כמו רוב החברים כאן, ולא אכפת אם ייקח פי 2 זמן.
עלות ה"נבלה" היתה 800 ש"ח והוא הוצא מתוך ביצה כשמחציתו טבול במימיה.
הכל היה תקוע וחלוד, ולצערי אין מספיק תמונות מגוש הברזל החלוד שקניתי .
תמונות:
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129370&d=1590412961&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129372&d=1590413083&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129370&d=1590412961&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129374&d=1590413186&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129373&d=1590413135&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129376&d=1590413289&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129375&d=1590413241&thumb=1&stc=1
המלך מידאס.
יפה מאוד. יש לי דומה למכירה.
לא שזה משנה הרבה אבל מצאתי טעות בנתונים. אתקן ואוסיף עוד תמונות והסברים.
90 מעלות: עגול - 210 מ"מ.(גם חומר מלא)
מלבן - 240x290 מ"מ.
מרובע - 210 מ"מ.
כאו הטעות. צ"ל מלבן - 240x190 מ"מ.
מנוע המשור הוא מנוע דלנדר. מנוע 2 מהיריות שמתג ההפעלה שלו היה על המנוע עצמו, והוא היה שבור ותקוע בגלל מים שחדרו לתוכו.
אי זמינותו של המתג הביאו להחלטה לעבור לפיקוד ממסרים על המנוע וגם על המשאבה.
לצורך זה "ייצרתי" כבל מיוחד 7 מוליכים, עם סיכוך, שיחבר בין המנוע לקופסת הבקרה שבניתי, וזה גם אילץ להתקין מפסק גבול n.c.(צבע כחול)
שינתק הכל בסוף מהלך הניסור.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129429&d=1590589554&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129431&d=1590589679&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129430&d=1590589592&thumb=1&stc=1
בצד ימין של קופסת הפיקוד ניתן להבחין בקושי בקונקטור, המוציא מתח למשאבת מי הקירור.
ואל תשאלו אם יש לי סכימת חיבורים של המנוע וקופסת הבקרה. אין...... הכל חווט מהראש, ללא שרטוט.
איציק - 4X6ZH
27-05-20, 17:56
באמת כל הכבוד
שיפוץ / תיקון / שיקום כלי עבודה
ולא רק צבע
באמת יפה ומענין
אני צריך כמה מילים איתך עד כמה אתה מפסיד כח בהפעלה עם VFD
למי שמחפש פרויקט רציני
אצל חמדני יש שפיניג גדול ( שיש לו סדק בבסיס המנוע ) לא גוף המכונה
וזה כנראה הולך לברזל
הזדמנות לחובבי מכונות של פעם
איציק
בעיה נוספת שעמדה לפניי היא מה עושים עם האמולסיה(תערובת מי הקירור) שבאגן, בתחתית בסיס המשור.
בגלל השימוש הלא תכוף, החלטתי להוציא את מע' מי הקירור חוצה. ז"א כלי חיצוני שבו תמוקם המשאבה, ואליו יחזרו מי הקירור.
אמולסיה ושבבים שעומדים זמן רב לא עושים טוב לכלי הקיבול, והיא עצמה מתפרקת ויוצרת משהו שמנוני , רירי, ולא מוגדר. לא מתאים לי.
הרעיון היה למזוג אמולסיה מג'ריקן לכלי הקיבול שליד המשור, ובסיום הניסור לרוקן בחזרה לג'ריקן.
נכון... קצת יותר עבודה.
לצורך הזה היה צריך לנתק בין בסיס המשור לבין האמבטיה העליונה, ולבנות מעין משפך שיוכל לנקז ולהוביל את מי הקירור, חוצה.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129432&d=1590591379&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129434&d=1590591455&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129433&d=1590591434&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129436&d=1590591503&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129435&d=1590591469&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129437&d=1590591524&thumb=1&stc=1
בתמונה האחרונה כלי קיבול חיצוני, צינור שרשורי שמתחבר למשפך, ומשאבת האמולסיה.
את המשפך בניתי מפח 2 מ"מ מכופף בצורה ייחודית ומרותך עם רתכת אלקטרודה. אטום לחלוטין.......
בעיה אחרונה היא בעיית משקל , ניידות, והאוסילציה - הכל משולב.....
בעיית ניידות ומשקל נפתרה ע"י שני גלגלים אחוריים קבועים ומלפנים גלגל אחד "משוגע". כך ניתן לאחסנו בפינה,
ובעת שימוש מביאים למקום הרצוי.
אוסילצית המשור בפרט במהירות הגבוהה גורמת לו ל"טייל " בחדר. מזכיר לי מכונות כביסה ישנות לא מרוסנות,
ותמיד חושש אני ממישהי מתלהבת שתיכנס תראה אותו בפעולה, ותבקש לבצע בו כמה שינויים מתבקשים.........;)
2 ג'קים פשוטים ממוט הברגה 18 פתרו את הבעיה לחלוטין. 2 הגלגלים האחוריים פשוט מורמים מהרצפה. קל ופשוט.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129446&d=1590593002&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129445&d=1590592945&thumb=1&stc=1http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=129444&d=1590592924&thumb=1&stc=1
- - - Updated - - -
באמת כל הכבוד
שיפוץ / תיקון / שיקום כלי עבודה
ולא רק צבע
באמת יפה ומענין
אני צריך כמה מילים איתך עד כמה אתה מפסיד כח בהפעלה עם VFD
למי שמחפש פרויקט רציני
אצל חמדני יש שפיניג גדול ( שיש לו סדק בבסיס המנוע ) לא גוף המכונה
וזה כנראה הולך לברזל
הזדמנות לחובבי מכונות של פעם
איציק
אהלן.
אתה צודק בהחלט איציק, אבל אין vfd . הממסרים רק מחליפים את פעולת המתג ז"ל.
הייתי בשבוע שעבר אצל חמדני. ראיתי ת'שפינג. בכניסה מצד ימין. כלי אדיר. מחפש קטן יותר.
......
תמונה של משחזת שולחנית התגנבה ל-batch האחרון. זהו הפרויקט הבא שלי. מנוע תלת פאזי, ציר עקום וזורק 0.7 מ"מ,
שבנתיים כבר יושר וזורק עכשיו קצת יותר ממאית המ"מ - מספק אותי.
נזרק ע"י השכן לזבל.
כל הכבוד זוהר, למרות שאיני מבין כלום בנושא - נראית עבודה מרשימה.
מציע לך ליצור קשר עם איציק ואולי לקבל ממנו הזמנה לבקר אצלו במוזיאון היכן שיש מספר אנשים מוכשרים ולא נורמאלים שעושים דברים מטורפים לא פחות... בטוח תמצא שם נושאים משותפים לשיחה ואולי גם מספר דברים מעניינים לראות / להשתתף...
לטוני יש אחד וגם לאבום (TOT, ABOOM 79ׂׂ)
ברגע שתראה תגיד אהההההההה !
חפש: shaping machine
ארז, יום יגיע ואלך לבקר במוזיאון. יותר מהטרקטורים שאולי יענינו את בני, אני רוצה לבקר בבית המלאכה שם. לא יודע אם זה יתאפשר.
מהסרטונים שראיתי על עבודתם, יש להם יכולות גבוהות מאוד, זה מה שאני מנסה להשיג אצלי רק ביותר קטן.
דבר עם איציק שהגיב כאן למעלה, הכל יתאפשר...
כדי לשפץ את הטרקטורים הם משתמשים בהרבה מכונות מעניינות...
נשלח מהנייד
אהה מכיר. הלוואי שהייתי יכול להשיג אחת. אבל אין לי כסף ולא מקום לשים אותה...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.