PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ גיר אוטומטי 42RLE



hadtomer
15-06-19, 09:50
היי.

בדומה להרבה ליברטים שיוצאים מהמפעל כשהם מצוידים בתיבה אוטומטית - גם אצלי הגיר עושה סימנים שהוא בדרך לגן עדן. העברות הילוכים לא מתוזמנות, דפיקות וכו- המצב מחמיר מחודש לחודש. מפלס השמן תקין, מסננים חדשים וכו- הרכב מטופל כמו שעון- ועם זאת, הסיפורים על גיר שמחזיק כ80 אלף מייל בהחלט נכונים.

התיבה היא ה 42 RLE המוכרת של קרייזלר-ואני מניח שמתישהו בחודשים הקרובים יידרש שיפוץ.

אבקש לבדוק- מכיוון שמעולם לא היה לי רכב שדורש שיפוץ גיר-

1. מי מומלץ לשיפוץ באזור המרכז? מדובר כמובן בהחלפה של מחזירי השמן, מסננים וכו וכו-מעבר לשיפוץ הגיר.

2. מהו סדר הגודל הכספי של עלות לעבודה איכותית?

נדב ש.
15-06-19, 10:10
לא מכיר את הגיר הספציפי הזה אבל בדומה לשאר התיבות האוטומטיות גם התיבה שלך נשלטת מחשב, מוח ועוד חיישנים, ממליץ קודם כל לגשת למכון אמין שיבצע דיאגנוסטיקה כדי לקבוע מה התקלה(לא מכיר במרכז) ולא לקפוץ ישר לשיפוץ.

מעבר לזה-האם השמן גיר תקין? בהחלפה או על המדיד אם יש כזה ראית את צבע השמן?

שיפוץ גיר מלא ואיכותי יכול לנוע בין 6000 ל 8000 שח בגדול מאוד וזה תלוי מה בדיוק מחליפים ובאיזה חלפים משתמשים בשיפוץ, חדשים, משופצים, משומשים וכו'.

נדב42
15-06-19, 10:23
למה לקרוא לזה שיפוץ ?
אני קורא כאן הזדמנות לרוביקרולר [emoji846]

boaz avrahami
15-06-19, 10:38
גיר מאותה המשפחה. שמע סיפור.

כשרכשתי את האוטו כמעט שנה ב low האוטו היה מעביר הילוכים בצורה לא ממש הגיונית וכבר שכנעתי את עצמי שככה זה נורמלי.
עד שרכשתי מחשב דיאגנוסטיקה שהצביע ישר על חישן מקולקל. שום נורת תקלה לא דלקה.




Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

ofiredri
15-06-19, 14:08
אצלי זה נגמר ב relearning - למידה מחדש של הגיר באמצעות OBD מקורי של קרייזלר.
תופעות דומות עד זהות במיוחד החלפות והורדות עם דפיקות.
תתעודד, יש תקוה.

asafk
16-06-19, 20:29
תומר מתי החלפת נוזל ממסרת לאחרונה?

אסף.

דרור ברלי
17-06-19, 18:35
מהכרותי את תומר, אני נוטה להאמין שהוא לא מתקמצן בתחזוקה.
גם אם נצא מנקודת ההנחה הנכונה שגירים אוטומטיים באופן כללי זה חרא בלבן, הרי 42RLE אכן ידוע כעיפרון לא מאוד מחודד גם בקלמר הגירים האוטומטיים.

יש לי גיר 42RLE זרוק במחסן, ירד מ-LJ 2005. אם אתה רוצה לנסות אותו אתה מוזמן, למרות שאני בספק רב אם יתאים, כי הוא ירד ממנוע 6 טורי ואצלך זה V6 וההאוזינג כנראה שונה.

. הייתי משתעשע ברעיון להסב לידני.... זו הזדמנות להיפטר מהצרעת האוטומטית ולהזריק לאוטו קצת חיים. תצטרך גיר ידני שירד ממנוע V6 אבל בכל מקרה זו הרפתקאה והעלות צפויה לעבור את עלות השיפוץ של הגיר שלך.

asafk
17-06-19, 18:42
ולשאלתך המקורית - אני ממליץ לפנות לאביר הגיר. לא במרכז אבל טוב.

אסף.

grand
17-06-19, 18:47
בגירים האלה כל עוד שהשמן נקי ולא שרוף מסריח ושחור, ואם אין שבבים אז הגיר לא גמור, בדרך כלל בית סלונואידים או עניין של חיישן תקול, בגיר יותר חדש זה נשמע נראה כמו חיישן לחץ שמן לא תקין, אצלך לא יודע אם הוא חיצוני או חלק מסלנואיד פק.

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

נדב ש.
17-06-19, 19:34
ולשאלתך המקורית - אני ממליץ לפנות לאביר הגיר. לא במרכז אבל טוב.

אסף.

+1 לאבי.

ofiredri
18-06-19, 08:43
תתחיל מהקל את הכבד. גיר זה דבר יקר.

אצלי 42RLE עם יותר מ 200,000 ק"מ והג'יפ עובד.
קח את זה כנקודה להשוואה.

boaz avrahami
18-06-19, 08:49
תתחיל מהקל את הכבד. גיר זה דבר יקר.

אצלי 42RLE עם יותר מ 200,000 ק"מ והג'יפ עובד.
קח את זה כנקודה להשוואה.


אבל אתה נוסע רק בכביש


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

ofiredri
18-06-19, 17:28
חחח

hadtomer
21-06-19, 06:55
דרור צודק- הרכב מטופל כמו שעון והחלפים היחידים שמותקנים בו הם מופאר. שמן גיר כמובן מוחלף לפי הוראות יצרן-אבל בדרך כלל לפני הזמן/ק"מ הנדרש.

ריפלאש לגיר בוצע.

ממה שאני מבין-מדובר ככל הנראה במארז הסולנואידים- אבל זו לא דעה מוסמכת כי דיאגנוזה מסודרת טרם בוצעה.

אני אמתין לנסיעה לארה"ב כדי להביא אחד משופץ -ואז אני אוכל לפתוח גיר-ומן הסתם גם אז אטפל בממיר מומנט.

boaz avrahami
21-06-19, 07:45
התחברת למחשב דיאגנוסטיקה שקורא את הגיר?
אם לא אז מומלץ לפני שאתה משכיב כסף על חלפים על בסיס השערות


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

hadtomer
21-06-19, 12:27
ברור. שחיה לא לומדים בהתכתבות ודיאגנוזה לא עושים לפי דימיון. אני בכל מקרה עובד בארהב רק עוד כחודשיים- ועד אז ימצא הזמן לדיאגנוזה ראויה

חנן-ג'יפולוג
21-06-19, 13:36
אני לא מכיר את הגיר הספציפי, אבל מצטרף למה שגרנד כתב. תוריד קרטר. אם אתה מוצא שם חתיכות גיר, אל תבזבז כסף על שום דבר חוץ משיפוץ.

ofiredri
22-06-19, 15:29
דרור צודק- הרכב מטופל כמו שעון והחלפים היחידים שמותקנים בו הם מופאר. שמן גיר כמובן מוחלף לפי הוראות יצרן-אבל בדרך כלל לפני הזמן/ק"מ הנדרש.

ריפלאש לגיר בוצע.

ממה שאני מבין-מדובר ככל הנראה במארז הסולנואידים- אבל זו לא דעה מוסמכת כי דיאגנוזה מסודרת טרם בוצעה.

אני אמתין לנסיעה לארה"ב כדי להביא אחד משופץ -ואז אני אוכל לפתוח גיר-ומן הסתם גם אז אטפל בממיר מומנט.

מה עשו בריפלאש ? תפרט בבקשה.

-->