התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רישוי כביש חוקי ל-ZIBAR ?!!!



עמודים : 1 [2]

boaz avrahami
02-09-19, 20:07
דורון ובועז.

שניכם ... טועים.

אולי אני מקנא. אבל עיני לא צרה. לא מנסה להפיל אף אחד ולא טרחתי לחפש כלום על אף אחד.

יחד עם זאת. עם כל הכבוד שמגיע או לא לעידו. אני לא מכיר אותו. בחיים לא החלפתי איתו מילה או עמדתי לידו.

צורם בראבאק. המפלצת הזאת שמותר בעוד שלי. האזרח הקטן. אסור. וזה לא משנה בכלל מה אגזים ומה תפוזים.

האישור של המשאית למליונרים הזאת. צורם בכל קנה מודה אפשרי.

ותכלס אני לא מבסוט שנבלות כאלו יסתובבו על הכביש. אף אחד לא צריך את זה וזה יכול לגרום נזק מטורף נהןג בידי בן תשחורת מחוצקן שיש לו אבא עשיר.


נשלח מהאייפון עם המקלדת המחורבנת. ה׳שגיאות׳ לא שלי ..

גיא עברת לדבר שטויות.
המשאית של עידו לגיטימית ואף יפה ואטרקטיבית והיא שונה מהאוטו שלך.

מי שיש לו את היכולת הכספית שיבושם לו.
אותי מקומם אנשים שפועלים לרעת אחרים ממניעים של קנאה.

לא ראוי וגם לא הולם אותם...


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

גיא
02-09-19, 20:11
אתה חוזר על זה שוב.
אני לא חיפשתי אף אחד. אז או שתפסיק לכתוב את זה או שתתילס למה שכתבתי. אלא אם אתה עונה לתומר תוך כדי ציטוט שלי.

ולא מדבר שטויות. ( גם זה לא ממש מכבד אותך להגיד שמה שמישהו אחר כותב זה שטויות רק כי אתה חושב אחרת )

מדבר מה שאני חושב. תתפלא. חבר גיפולוג מאז שנפתח ולא מתלהב מהמשאית המאד מוגזמת הזאת.

ואללה.


נשלח מהאייפון עם המקלדת המחורבנת. ה׳שגיאות׳ לא שלי ..

גיא
02-09-19, 20:11
ופה אתה טועה ובגדול.
אמנם פה מדינת היהודים, אבל ממש לא מפריע לי. אפילו לא קצת. אפילו לא מדגדג.
ואני יודע שאני לא היחיד.

אשריך
אני דיי אדיש לנושא. חוץ מהגירוד הזה שאני לא יכול להחליף צמיג לאותה מידה רק יותר קוביות בלי להיות פושע.


נשלח מהאייפון עם המקלדת המחורבנת. ה׳שגיאות׳ לא שלי ..

איל מ
02-09-19, 20:15
פעם הבאה תקנה רכב שטח. תוכל לשים קוביות.
(לא התכוונתי, פשוט כשמרימים להנחתה אני לא מצליח להתאפק).

hadtomer
02-09-19, 20:20
אני לא בטוח שהזיבאר מיובא.
אני גם לא משוכנע שרכבים ביבוא סידרתי זוכים להקלה של הכרה בתקינה אמריקאית.
תוכל להפנות אותי לאסמכתא שלך לנושא זה?


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
1. אין "הקלה" ביבוא בתקינה אמריקאית - זו תקינה לכל דבר שמדינת ישראל מכירה בה. מדינת ישראל מכירה בשלוש תקינות: בתקינה אירופית, אמריקאית וקנדית. באירופית אנחנו מכירים שנים. האמריקאית נבעה במקור מלחצים שהופעלו עלינו בימים שבהם למישהו היה חשוב שנקנה אמריקאי (זה מטופש) והתקינה הקנדית היא סיפור מעניין בפני עצמו - כי בתכלס למי חשוב מכוניות קנדיות!?!? אבל קנדה היא מכונית שפשוט סופרת דברים מסוימים בשיטה המטרית, אז אימצנו אותם בחום. בכל הקשור בנגררים אגב אנחנו רק עושים תקינה אירופית. חשוב לציין שיש לנו הקלה מיוחדת לתקינה סינית - שבוע לפני שישראל כץ עזב את המשרד הוא חתם על מכתב מאוד מפתיע שמאפשר הקלות לרכב סיני למרות שאינו עומד בתקינה הישראלית - אך מוגבל בכמויות. כמובן- למה שפתאום מישהו ירצה לייבא לפה רכב סיני בכמות מוגבלת? ולמה ישראל כץ ששונא את יבואני הרכב אישר? התשובה נמצאת אצל איש עסקים נתנייתי שמכיר אנשים במשרד התחבורה ועומד לחנוך סוכנות לרכב סיני חשמלי - ליד איקאה בנתניה.


לגבי התקינה אני פשוט חייב כבר לעוף, אבל אם תרצה אוכל להזמין מחר את המסמכים המדויקים ממשה"ת כי גם ככה אין להם כוח לחפירות שלי כל שבוע. אני צריך לבדוק מחר היכן הניסוח המדויק כי לדעתי זה בצו יבוא רכב ומתן שירותים לרכב, וזו מגילה די מטורפת שמאז חוק רישוי רכב רק גדלה. כדי שדעתך תנוח, זה מה שיש לי בשליפה מהירה ממסמכים בדסקטופ, אני יכול מחר לבקש פירוט

דרישות תקינה

הרכב יעמוד בדרישות התקינה של הקהילייה האירופאית (EEC, EC) או בדרישות התקינה הפדראלית של ארה"ב FMVSS, או של קנדה CMVSS בכפוף לאמור בתקנות התעבורה ובדרישות החובה הישראליות.
יאושרו גרורים העומדים בתקינה האירופאית בלבד.

2. טעות בניסוח - לא "מיובא"- עומד בכללי תקינה.

נדב42
02-09-19, 20:30
פעם הבאה תקנה רכב שטח. תוכל לשים קוביות.
(לא התכוונתי, פשוט כשמרימים להנחתה אני לא מצליח להתאפק).כמו דיסקו 4 למשל ..

דרור ברלי
02-09-19, 20:32
דורון ובועז.

שניכם ... טועים.

אולי אני מקנא. אבל עיני לא צרה. לא מנסה להפיל אף אחד ולא טרחתי לחפש כלום על אף אחד.

יחד עם זאת. עם כל הכבוד שמגיע או לא לעידו. אני לא מכיר אותו. בחיים לא החלפתי איתו מילה או עמדתי לידו.

צורם בראבאק. המפלצת הזאת שמותר בעוד שלי. האזרח הקטן. אסור. וזה לא משנה בכלל מה אגזים ומה תפוזים.

האישור של המשאית למליונרים הזאת. צורם בכל קנה מודה אפשרי.

ותכלס אני לא מבסוט שנבלות כאלו יסתובבו על הכביש. אף אחד לא צריך את זה וזה יכול לגרום נזק מטורף נהןג בידי בן תשחורת מחוצקן שיש לו אבא עשיר.





אוהו איך עינך צרה.
"אף אחד לא צריך את זה".
זה משפט שמתאים למשטרים קומוניסטיים, לימי הצנע, לבן גוריון שקבע "אי לא יודע מה היהודים רוצים, אני כן יודע מה הם צריכים". שזה אולי התאים לימים ההם בארץ, אבל גם עינו היתה צרה. נו, היו זמנים, היתה אז מין אידיאולוגיה כזאת. מסתבר שיש לא מעטים היום שעדיין מתגעגעים לזה.

שמע, אף אחד לא צריך זיבאר.
אף אחד לא צריך פרארי 488 פיסטה.
אף אחד לא צריך מרצדס, ב.מ.וו, מזראטי.
אף אחד גם לא צריך ג'ימני ואפילו לא דאסטר.
יודע מה? אף אחד גם לא צריך אוטו פרטי בכלל.
אפשר לחזור לימי המשטר הסמי-סובייטי של ראשית ימי המדינה ולשלוח את כולם להמתין עד בוש לאוטובוס או להזיע על אופניים.

על אותו משקל, גם לא צריך לאכול סטייק ולשתות בירה. אפשר לחלק לאנשים תלושים לאבקת ביצים וחמישים גרם גבינה כחושה לשבוע לנפש. כמו בימי הצנע. כמו שהיום אנחנו עושים כל מיני תרגילים מתחת לרדאר כדי לעבור טסט, ככה אז הבריחו עופות וביצים וירקות. כדי שיהיה מה לתת לילדים לאכול. וכמו שהיום יש מארבי משרד התחבורע שמחפשים ג'יפים, ככה היו אז מחסומים בכבישים שחיפשו לאנשים בסלים ומתחת לשמלות. לראות אם הבריחו ביצים.
הכל במיטב סגנון ברית המועצות. היום, לא מעט פקידונים עם עין מאוד צרה, עדיין רואים בזה מודל אידיאלי לשליטה ולשררה.

"עיני לא צרה" הוא אומר.....
אף אחד לא צריך כלום, גיא. אני רוצה.
עוד מעט שנת 2020, 72 שנים עברו מאז קום המדינה, די והותר זמן. אני רוצה לחיות במדינה נורמלית, שלא רודפת את אזרחיה עם תקינות מיותרות. שתאפשר לי לעסוק בתחביב שלי שהוא תרבות מוטורית. להחזיק באיזה אוטו שארצה, ולשפר אותו כמה שבא לי, כי הוא הרכוש הפרטי שלי ולא של אף פקידון וגם לא של גב' עינת.

ואם ארצה זיבאר, אז אני אעשה את החשבונות שלי. אם אני יכול או לא.
לא מבקש טובות מאף אחד - אם דווקא זה מה שכל כך ארצה, אני אהיה מוכן לעבוד בשביל זה.
ואם מישהו אחר רוצה ויכול, אני אפרגן לו, ולא אסנן לו שהוא "לא צריך את זה". את מורשת הקומוניזם צריך לקבור ביחד עם פסולת גרעינית, ולוודא שלא תצוץ מתי שהוא שוב.


ואם אתה שואל אותי מה באמת לא צריך?
אז לא צריך את הגב' עינת, ולא צריך תקינה אירופית ולא צריך את כל בלבולי השכל שקשורים בה, ובכלל לא צריך את משרד התחבורע הזה. כל אלה מיותרים, יקרים, מזיקים.
מה כן צריך?... צריך לבטל לאלתר 99.9% מהתקנות. צריך לפטר פקידונים מיותרים. לשלוח אותם הביתה, כבר אתמול, את כל הטפילים האלה. שילכו לעבוד בעבודה אמיתית. שילכלכו ידיים. שיזיעו קצת בשביל הלחם שלהם, החלאות, אויבי הציבור.
אולי אז הם יעריכו קצת יותר רצונות של אנשים לחיים טובים ושקטים בלי ההתערבות ההרסנית של הממסד המתועב הזה בכל פיפס בחיים שלנו.

זו דעתי ואני כותב אותה ברצינות מלאה.

נדב42
02-09-19, 20:33
אה המוטיבציה? אני מתפרנס מזה. כבר שלחתי שר תחבורה אחד לבדיקת מבקר מדינה ומהנדס משרד תחבורה לחקירת משטרה. אשמח אם זה יקרה שוב.

רק בקשה קטנה, אם אפשר , שלא אנחנו נהייה אלו שישלמו את המחיר בעוד החמרות קטנוניות ...

boaz avrahami
02-09-19, 20:36
אולי החוק השתנה לאחרונה אבל לפחות עד לא מזמן היה מותר להביא רכב בתקינה שונה מהארופאית רק ביבוא אישי אבל אם לדבריך מכירים גם התקן האמריקאי אז איפה הבעיה בדיוק?


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

דרור ברלי
02-09-19, 20:39
גיא עברת לדבר שטויות.
המשאית של עידו לגיטימית ואף יפה ואטרקטיבית והיא שונה מהאוטו שלך.

מי שיש לו את היכולת הכספית שיבושם לו.
אותי מקומם אנשים שפועלים לרעת אחרים ממניעים של קנאה.

לא ראוי וגם לא הולם אותם...


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

+1...

גיא
02-09-19, 20:48
[emoji2372]

טוב.

אם שלושה אומרים לי שאני שיכור ... אז אני טועה. ועיני צרה ( יש לי משקפיים אז זה קצת מרחיב ..)

אני מודה .. טעות .. טועים ... טעינו .... טעיתם ...
בכל זאת עיני לא צרה. כי זה שאני אומר לא מבין מי צריך את זה בכלל ... לא אומר שבאמת אין מי שצריך את זה בכלל .. זה רק אומר שאני לא מבין ...


חוצמיזה ..2/9/2019 ... יאללה. חזרה לשגרת הפקקים.



נשלח מהאייפון עם המקלדת המחורבנת. ה׳שגיאות׳ לא שלי ..

asafk
02-09-19, 20:49
לפני שאתה מטפס על עץ גבוה, תומר - מציע לך לבדוק ב'דרישות חובה לרכב מנועי' - למיטב זכרוני (כבר כמה שנים לא התעמקתי בקובץ הדרישות) יש הרבה דרישות שמאפשרות בחירה בין תקנים. רכב מתוצרת ישראל יכול כך להיות שעטנז בין תקינה מטריטוריות שונות.
כאמור, זה מהזכרון אבל יעזור לך בתחקיר....

אסף.

boaz avrahami
02-09-19, 21:19
תומר, יכול להיות שהמטרה סומנה מראש ועכשיו אתה מחפש תחמושת?

אני נזכר שהתחלת מרמיזה על מהנדס מסויים ביחד עם השר שנתנו רשיון ממניעים פסולים.
עכשיו עברת לסעיף אחר.
אני מכבד אותך אבל ברשותך אבקש שתבדוק שאתה פועל מהמניעים הנכונים.

אל תתעלם ממידע מהותי אבל מצד שני אל תעשה לאנשים טובים שחור סתם.
בסוף גם יוצא שאנשים מאמינים שביבי נרדף...


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

six 4 life
02-09-19, 21:55
הגישה הישראלית במיטבה
אם לי אין, לאף אחד לא יהיה ואני גם אפעל שלא יהיה

השרשור הזה ובפרט התגובות המתריסות על השגת המטרה של מישהו שעובד עליה אי אלו עשרות שנים, הוא התגלמות הג'יפאות בארץ ובאופן כללי הישראליות בהתגלמותה

יש פה תגובות שהן בושה לפורום הזה ובקלות היו יכולות להופיע בפורום אופניים ירוקים נגד הג'יפים הנוראיים והמזהמים

פשוט בושה.

נדב ש.
02-09-19, 21:59
הגישה הישראלית במיטבה
אם לי אין, לאף אחד לא יהיה ואני גם אפעל שלא יהיה

השרשור הזה ובפרט התגובות המתריסות על השגת המטרה של מישהו שעובד עליה אי אלו עשרות שנים, הוא התגלמות הג'יפאות בארץ ובאופן כללי הישראליות בהתגלמותה

יש פה תגובות שהן בושה לפורום הזה ובקלות היו יכולות להופיע בפורום אופניים ירוקים נגד הג'יפים הנוראיים והמזהמים

פשוט בושה.

+1.

asafk
02-09-19, 22:09
ואני חוזר ומציע שבמקום להתמקד בביקורת על.. אחרים (משרד התחבורה / משתתפי הדיון) - נתמקד בדיון הזה לפחות באיש מפרדס חנה ובהישג המרשים שלו, יחד עם כל מי שסייע ועזר ולפחות לא הפריע בדרך.
קצת חיובי, לא רק שלילי.

אסף.

GodsFather
02-09-19, 22:34
כל הכבוד לעידו ולמעורבים

Sent from my LON-L29 using Tapatalk

zivo
02-09-19, 22:48
1.

הרכב יעמוד בדרישות התקינה של הקהילייה האירופאית (EEC, EC) או בדרישות התקינה הפדראלית של ארה"ב FMVSS, או של קנדה CMVSS בכפוף לאמור בתקנות התעבורה ובדרישות החובה הישראליות.
יאושרו גרורים העומדים בתקינה האירופאית בלבד.

2. טעות בניסוח - לא "מיובא"- עומד בכללי תקינה.


תומר,
מה אומר החוק \ תקינה \ נוהל....(you name it), לגבי יצור מקומי?
האם יש מצב, שהרכב מיוצר לפי תקן אירופאי אבל יש לו רכיבים (מנוע?) שנכנסו לארץ לפי תקינה אמריקאית?
ובינינו, בהנחה שכולנו רוצים לעודד כחול לבן (תוצרת ופיתוח), אתה באמת רואה בעיה שנותנים אישור "שקופץ" בין העולמות?
דווקא זה מקרה שממש אין לי בעיה "שעוזרים" לתעשיה המקומית.

(ואני מקשר את זה גם להערה של אסף על דרישות לרכב מנועי)

boaz avrahami
03-09-19, 00:14
דוראמאקס דיזל נמכר בישראל כי הטנדר מיובא ארצה תחת תקינה אמריקאית. לעומת זאת הזיבאר מיובא תחת תקינה אירופית.

אה המוטיבציה? אני מתפרנס מזה. כבר שלחתי שר תחבורה אחד לבדיקת מבקר מדינה ומהנדס משרד תחבורה לחקירת משטרה. אשמח אם זה יקרה שוב.

וזה ששלחת אותם לאן ששלחת עשה לאזרחים יותר טוב או שהידק עליהם עוד את טבעת החנק המוגזמת ממילא?
אני שואל מעבר לסיפוק האישי שלך. בראיה כלל חברתית.

אז לדעתך הצלחת למצוא פגם מהותי בזיבר.
המנוע לשיטתך מותר לרכבים אמריקאיים אבל הזיבר הוא בעצם רכב ישראלי שמתימר להיות ארופאי. הבנתי אותך הייטב?

ממש עכשיו מתנגן לי בראש השיר של אריק אינשטיין ... אתה בוודאי מנחש.

רק אבחר לסכם שעידו כנראה עבר דרך יסורים נוראית אם אפשר ללמוד ממה שהוא עובר כאן בקרב קהילה שאמורה לחבק יזם מוכשר כמוהו.
האמת, מאוד מאוד עצוב לי על מה שקראתי פה היום. אלו פני הקהילה?

KOOKE
03-09-19, 00:40
אשקרה לא מבין חלק מהמגיבים ומהתגובות...

גם אני בין הסובלים מנטל הרשעות של משרד התחבורע ואם יש דון קישוט אחד שבפועל הצליח ובאמת ניצח את טחנות הרוח (הרעה) של אותו משרד משוקץ אין לי אלא רק לשבח אותו ובענק.

לכל המתממים שזה צורם להם איך לעידו ישי ולכלל הקהילה אין - זו בדיוק ההגדרה לצרות עין !!!!!

חלק מהתגובות בשרשור הזה לטעמי הן פשוט בושה לקהילת חובבי השטח......

דרור ברלי
03-09-19, 01:02
אלה לא פני הקהילה בועז, ממש לא. אבל זו התוצאה של רגולציית יתר ושל השיטה הישנה והטובה של הפרד ומשול.


שלא תבין לא נכון - אני ממעריציו של עידו. האיש הזה מגשים חלומות והוא לא פחות מגאון מוטורי. ולא רק הגאונות, גם כוח הרצון שלו ראוי להערצה.
ואני בעד תעשיה מקומית וחושב שהיא צריכה לקבל העדפה מוחלטת על פני ייבוא, גם במחיר אי עמידה בתקן כזה או אחר - אבל אני יכול להבין גם מאיפה עולים המירמור והשאלות.

כשחיים במדינה שבה הכל אסור ואסור ואסור, כדי שמשהו יהיה מותר ואפשר יהיה להזיז משהו קדימה, מוכרחים לעגל פינה פה ופינה שם.
ואז עיניים מסויימות הופכות להיות צרות - כי לכולם הכל אסור ולמה פתאום לאחד מותר?....
כדי לייבא מכונית צריך לעבור אלף מדורי גהינום, שלא לדבר על לייצר מכונית... אבל להביא אותה מסין, גם אם היא לא עומדת בתקנים, זה מה זה קל - בתנאי שאתה חרדי ומקורב למפלגת השלטון...


כל מה שרק מחזק את דעתי - מקור כל הרע הוא בשלטון. בשיטת השלטון, בשחיתות המובנית במפלגת השלטון ובמערכת השלטונית כולה, ברגולציית היתר ובאידיוטים השימושיים שמאיישים את משרדי הממשלה - ובעיקר בערב הרב של אידיוטים שמרכינים ראש והולכים כמו עדר מסומם אחרי החלילן, היישר אל סוף כואב ומהדהד.
מצטער אסף, כמה שמנסים להיות אופטימיים, אי אפשר להתעלם מהסירחון. הוא מסריח חזק מדי.

גיא
03-09-19, 01:10
אלה לא פני הקהילה בועז, ממש לא. אבל זו התוצאה של רגולציית יתר ושל השיטה הישנה והטובה של הפרד ומשול.


שלא תבין לא נכון - אני ממעריציו של עידו. האיש הזה מגשים חלומות והוא לא פחות מגאון מוטורי. ולא רק הגאונות, גם כוח הרצון שלו ראוי להערצה.
ואני בעד תעשיה מקומית וחושב שהיא צריכה לקבל העדפה מוחלטת על פני ייבוא, גם במחיר אי עמידה בתקן כזה או אחר - אבל אני יכול להבין גם מאיפה עולים המירמור והשאלות.

כשחיים במדינה שבה הכל אסור ואסור ואסור, כדי שמשהו יהיה מותר ואפשר יהיה להזיז משהו קדימה, מוכרחים לעגל פינה פה ופינה שם.
ואז עיניים מסויימות הופכות להיות צרות - כי לכולם הכל אסור ולמה פתאום לאחד מותר?....
כדי לייבא מכונית צריך לעבור אלף מדורי גהינום, שלא לדבר על לייצר מכונית... אבל להביא אותה מסין, גם אם היא לא עומדת בתקנים, זה מה זה קל - בתנאי שאתה חרדי ומקורב למפלגת השלטון...


כל מה שרק מחזק את דעתי - מקור כל הרע הוא בשלטון. בשיטת השלטון, בשחיתות המובנית במפלגת השלטון ובמערכת השלטונית כולה, ברגולציית היתר ובאידיוטים השימושיים שמאיישים את משרדי הממשלה - ובעיקר בערב הרב של אידיוטים שמרכינים ראש והולכים כמו עדר מסומם אחרי החלילן, היישר אל סוף כואב ומהדהד.
מצטער אסף, כמה שמנסים להיות אופטימיים, אי אפשר להתעלם מהסירחון. הוא מסריח חזק מדי.

תודה


נשלח מהאייפון עם המקלדת המחורבנת. ה׳שגיאות׳ לא שלי ..

נדב42
03-09-19, 01:38
להבדיל מהחרדי ההוא עם המכוניות הסיניות חסרות התקן, אני די בטוח שעידו לא קיבל הקלות, אלא שעידו כמו עידו נכנס ראש בקיר כמו ההוא מ-"טירונות" ונתן פתרונות לאוסף הדרישות של משרד התחבורע עד שלא נשאר להם שום תירוץ ולא נותרה להם ברירה אלא לאשר.

ועדיין זה צורם. ומי שלא ברור לו למה הוא בעצמו מיתמם.

וזה שזה צורם לי, לא אומר שאני רוצה לפגוע בעידו, וזה לא אומר שאני לא חושב שהזיבר לא היה צריך לקבל רישוי. להיפך. שאפו לעידו שפרץ פה סכר משמעותי.

ומשנפרצה הדרך ונמצאה מעבדה שיכולה לאשר אפילו רכב כמו הזיבר, אולי אפשר יהיה להיעזר בנתיב הזה לקבל אישור גם לערכות ההגבהה שעד היום נתקלו בקירות...

boaz avrahami
03-09-19, 07:23
מה בדיוק צורם נדב ומי מיתמם פה?
יש בעיה שהוא נוסע על צמיגי 60 אינצ׳ שעברו מבחנים וקיבלו תקינה( של משאית) בעוד אנחנו נוסעים ברכבים שהיצרן האומלל שלהם התקמצן ובחר לנו מסיבות מסחריות מידות צמיגים מביכות?

עידו בנה מה שבא לו עם כל ההגזמות שהוא חולם עליהם עשרות שנים.
השקיע ( סיכן בעצם) מאות אלפי שקלים מכספו הפרטי בכדי לעמוד בכל הדרישות/ תקינות הנדרשות מיצרן רכב בקטגורית המשקל של המשאית הקלה שבנה. ובסוף גם הצליח(!)

אני חושב שהרוב המכריע של הקוראים יסכים שמדובר ברכב מאוד מושך ומאוד מוצלח.

אני מאוד גאה בהצלחה של עידו ( ונועה לא פחות) ופשוט נהיה לי מצב רוח רע כאשר התגובות לפרוייקט כל כך מוצלח הן שליליות.

זו הסיבה בעצלם למה כל התרבות המוטורית נראית פה כמו שהיא נראית




Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

ד ו ר ו ן
03-09-19, 07:32
בל זו התוצאה של רגולציית יתר ושל השיטה הישנה והטובה של הפרד ומשול.די.
לא מסכים.
זה פשוט עניין של אופי ובגרות.
״למה הוא קיבל 2 במבה יותר ממני?״




Slowly..

נדב42
03-09-19, 08:01
אתה מפספס (אותי לפחות) בועז, אנסה להתנסח במדוייק: צורם שצריך להיות יחיד-סגולה, עקשן כמו פרד, בעל כיסים עמוקים ונכונות לסכן סכומים גדולים מתוכם, כדי לקבל ביושר משהו שמסתבר כחוקי בארץ. אני לא חושד בשום קומבינה בהליך הרישוי, ולא צורם לי המחיר שעידו דורש עבור המפלצת, זכותו לקבל בחזרה את ההשקעה בבנייה וברישוי, וגם להרוויח.

לא צורם לי מה שעידו השיג. צורם לי מה שאנחנו לא מצליחים להשיג. ואני לא אומר שאם אנחנו לא משיגים אז שגם לעידו לא יהיה, להיפך. אם עדו הצליח צריך ללמוד מזה מה אנחנו יכולים לעשות כדי להצליח גם.

גיא
03-09-19, 08:25
אתה מפספס (אותי לפחות) בועז, אנסה להתנסח במדוייק: צורם שצריך להיות יחיד-סגולה, עקשן כמו פרד, בעל כיסים עמוקים ונכונות לסכן סכומים גדולים מתוכם, כדי לקבל ביושר משהו שמסתבר כחוקי בארץ. אני לא חושד בשום קומבינה בהליך הרישוי, ולא צורם לי המחיר שעידו דורש עבור המפלצת, זכותו לקבל בחזרה את ההשקעה בבנייה וברישוי, וגם להרוויח.

לא צורם לי מה שעידו השיג. צורם לי מה שאנחנו לא מצליחים להשיג. ואני לא אומר שאם אנחנו לא משיגים אז שגם לעידו לא יהיה, להיפך. אם עדו הצליח צריך ללמוד מזה מה אנחנו יכולים לעשות כדי להצליח גם.

תודה גם לך.


נשלח מהאייפון עם המקלדת המחורבנת. ה׳שגיאות׳ לא שלי ..

KOOKE
03-09-19, 09:02
נדב

לטעמי יש הבדל תהומי בתפיסה המחשבתית של משרד התחבורע בין לקבל תקינה ורישוי לרכב שאתה ייצרת מאפס ובין לקבל תקינה ורישוי לרכב מוגמר של יצרן רכב שכבר קיבל את התקינה והרישוי שלו וכעת רוצים לשנותה.

לכן ההשוואה בין הקושי לאשר "שינוי מבנה" לרכבים שלנו ובין לאשר רישוי לרכב שטח חדש שנבנה בארץ אינה הוגנת בלשון המעטה.

edish
03-09-19, 09:03
עידו בנה מה שבא לו עם כל ההגזמות שהוא חולם עליהם עשרות שנים.
השקיע ( סיכן בעצם) מאות אלפי שקלים מכספו הפרטי בכדי לעמוד בכל הדרישות/ תקינות הנדרשות מיצרן רכב בקטגורית המשקל של המשאית הקלה שבנה. ובסוף גם הצליח(!)

אני חושב שהרוב המכריע של הקוראים יסכים שמדובר ברכב מאוד מושך ומאוד מוצלח.

אני מאוד גאה בהצלחה של עידו ( ונועה לא פחות) ופשוט נהיה לי מצב רוח רע כאשר התגובות לפרוייקט כל כך מוצלח הן שליליות.

זו הסיבה בעצלם למה כל התרבות המוטורית נראית פה כמו שהיא נראית




Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94






+++1

GodsFather
03-09-19, 09:06
נדב... מניסיוני, מי שקורא את ההוראות, מצליח... מכיר את זה נכון? באנגלית יש לזה אפילו קיצור חביב... Rtfm.

התרגלנו לזה שצריך לשמן מערכות כדי להצליח, אבל זה רק כי אנחנו עצלים מכדי לעבוד לפי ההוראות או כי אין לנו הזמן לזה ושימון זמין לנו..

מעבדה? זה לא חדש בארץ, זה חדש לך. זה גם לא זול לאדם מן השורה, כי אדם מן השורה לא קם בבוקר יום אחד ומחליט על שינוי מבנה ברכב המצ'וקמק שלו, הוא פשוט מחליט לעשות שינוי ברכב מבלי להבין השלכות. מי שמבין השלכות, בודק מה צריך לעשות כדי להכשיר אותן ואז נתקל בשתי אפשרויות - בדיקה קפדנית שעולה כסף כי אנשי מקצוע מרוויחים את לחמם ביושר או בקשיש לאלה שבסוף מקלידים את התוצאה במחשב...



לא תוקף אותך נדב, בטח לא אישית, אתה קלעת בניסוח האחרון שלך לדברים הכי קרובים לנכונים וללא תוקפנות אז התייחסתי. ניכר שיש עוד שחושבים כמוך.

Sent from my LON-L29 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-09-19, 09:38
אתה מפספס (אותי לפחות) בועז, אנסה להתנסח במדוייק: צורם שצריך להיות יחיד-סגולה, עקשן כמו פרד, בעל כיסים עמוקים ונכונות לסכן סכומים גדולים מתוכם, כדי לקבל ביושר משהו שמסתבר כחוקי בארץ. אני לא חושד בשום קומבינה בהליך הרישוי, ולא צורם לי המחיר שעידו דורש עבור המפלצת, זכותו לקבל בחזרה את ההשקעה בבנייה וברישוי, וגם להרוויח.

לא צורם לי מה שעידו השיג. צורם לי מה שאנחנו לא מצליחים להשיג. ואני לא אומר שאם אנחנו לא משיגים אז שגם לעידו לא יהיה, להיפך. אם עדו הצליח צריך ללמוד מזה מה אנחנו יכולים לעשות כדי להצליח גם.

עכשיו זה נשמע אחרת.

אבל הטון שהתחיל את מיני-דיון הזה היה של תומר שהטיל ספק בכשרות המהלך והעוסקים בדבר, וסוג של רמיזות הוכחת חוסר עמידה בתקינה.

זה כבר היה מגעיל, לפחות לדעתי.

להזכיר לכל מי שלא זוכר/יודע,
ג’יפ סופה הפסיק להימכר לאזרחים בגלל צרות עין ישראלית טיפוסית של למה תומכים בתעשייה מקומית על חשבון יבוא.




Slowly..

KOOKE
03-09-19, 11:57
נדב... מניסיוני, מי שקורא את ההוראות, מצליח... מכיר את זה נכון? באנגלית יש לזה אפילו קיצור חביב... Rtfm.

התרגלנו לזה שצריך לשמן מערכות כדי להצליח, אבל זה רק כי אנחנו עצלים מכדי לעבוד לפי ההוראות או כי אין לנו הזמן לזה ושימון זמין לנו..

מעבדה? זה לא חדש בארץ, זה חדש לך. זה גם לא זול לאדם מן השורה, כי אדם מן השורה לא קם בבוקר יום אחד ומחליט על שינוי מבנה ברכב המצ'וקמק שלו, הוא פשוט מחליט לעשות שינוי ברכב מבלי להבין השלכות. מי שמבין השלכות, בודק מה צריך לעשות כדי להכשיר אותן ואז נתקל בשתי אפשרויות - בדיקה קפדנית שעולה כסף כי אנשי מקצוע מרוויחים את לחמם ביושר או בקשיש לאלה שבסוף מקלידים את התוצאה במחשב...



לא תוקף אותך נדב, בטח לא אישית, אתה קלעת בניסוח האחרון שלך לדברים הכי קרובים לנכונים וללא תוקפנות אז התייחסתי. ניכר שיש עוד שחושבים כמוך.

Sent from my LON-L29 using Tapatalk

לצערנו זה לא בדיוק המצב בארצנו וגם מי שקורא ההוראות ונעזר בשירותי מעבדה כולל מעבדה מגרמניה לא מצליח - ראה שירשור שינוי מידת הצמיגים ומה שנרשם שם על התארגנות לאישור קיטים וצמיגים לרנגלרים

נדב ש.
03-09-19, 14:16
לצערנו זה לא בדיוק המצב בארצנו וגם מי שקורא ההוראות ונעזר בשירותי מעבדה כולל מעבדה מגרמניה לא מצליח - ראה שירשור שינוי מידת הצמיגים ומה שנרשם שם על התארגנות לאישור קיטים וצמיגים לרנגלרים

חיובי.
אבל שם התייחסו וציינו שהיה חסר איזה מכשיר בדיקה או משהו כזה והוא לא קיים באותה מעבדה(מה שאני לא מבין זה למה להשקיע כספים ולהיכנס לתהליך אם לא ניתן לסיים אותו כמו שצריך עם המטרה שלשמה התכנסתם), ואילו באותה מעבדה שציינו כאן שניבדק בה הזיבאר יש את כל האמצעים, למיטב הבנתי.

asafk
03-09-19, 16:25
אותה מעבדה. סיווג אחר של הרכב. בדיקות שונות.

אסף.

zivo
03-09-19, 21:55
חיובי.
אבל שם התייחסו וציינו שהיה חסר איזה מכשיר בדיקה או משהו כזה והוא לא קיים באותה מעבדה(מה שאני לא מבין זה למה להשקיע כספים ולהיכנס לתהליך אם לא ניתן לסיים אותו כמו שצריך עם המטרה שלשמה התכנסתם), ואילו באותה מעבדה שציינו כאן שניבדק בה הזיבאר יש את כל האמצעים, למיטב הבנתי.

כי החברה של הרנגלרים ניסו לאשר צמיגים חריגים, לזיבר לא הייתה בעייה, יש לו צמיגים סטנדרטים :-)

boaz avrahami
03-09-19, 22:28
מעבר להומור, הזיבר בהיותו משאית לא נדרש לאותם מבחנים.

אני די בטוח שרכב בקטגוריה של פחות מ 3500 קג לא היה מקבל תקינה על בסיס המבחנים שניתן לבצע בארץ.

אולי הפתרון של מבקשי האקסטרים הוא לקפוץ קטגוריה.
אפילו בג׳ודו זה עבד ...


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

נדב42
04-09-19, 07:57
הזוי אפעס, וגם מקומם, שכלים בעלי פוטנציאל הרג והרס הרבה יותר גדולים נדרשים לתקינה פחות קפדנית. לא, אני לא חדש בארץ.




אפילו בג׳ודו זה עבד ...


עזוב, זה שייך לשרשור של הבורקסים, לא לכאן ...

boaz avrahami
04-09-19, 08:26
מה הקשר לארץ.
זו תקינה ארופאית בכלל


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

assafy
03-01-20, 18:31
זה לא סילבראדו - זה זיבראדו.
126863126864

וזה הדבר האמיתי. צמיגים 42" ואם הוא יקטין אז לא יעבור טסט.

126865126866126867126868

GodsFather
03-01-20, 21:14
למה 2 מדבקות LNH?



Sent from my LON-L29 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-01-20, 21:21
זה לא סילבראדו - זה זיבראדו.
126863
מה הרעיון בלקחת סילברדו ולהפוך אותו לפורד/דודג?

נמרוד
03-01-20, 21:23
מה הרעיון בלקחת סילברדו ולהפוך אותו לפורד/דודג?עידו כהן אלרגי למה שלא שברולט.

boaz avrahami
03-01-20, 21:27
למה 2 מדבקות LNH?



Sent from my LON-L29 using Tapatalk

אחת לנהג ואחת לנווט [emoji41]


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

assafy
04-01-20, 13:23
אחת לנהג ואחת לנווט [emoji41]


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94ההנחה שלי שיש שתי תיבות העברה (או שני יחסים) ושהמתגים החשמליים שמתחת לשילוטים שולטים בהם. הידית הבודדת היא כנראה ידית ההילוכים.

GodsFather
04-01-20, 13:42
ההנחה שלי שיש שתי תיבות העברה (או שני יחסים) ושהמתגים החשמליים שמתחת לשילוטים שולטים בהם. הידית הבודדת היא כנראה ידית ההילוכים.ברכבים אחרים הייתי חושב כך גם, אבל במקרה הזה... לא בטוח.

Sent from my LON-L29 using Tapatalk

talw
04-01-20, 14:19
תיבת העברה -אטלס.

asafk
04-01-20, 14:28
אטלס, או טווין סטיק על תיבות אחרות - אחד להנעה הקדמית ואחד לאחורית.

אסף.

GodsFather
04-01-20, 17:07
אבל למה הוא צריך? הוא לא מיועד לזחלנות...

Sent from my LON-L29 using Tapatalk

asafk
04-01-20, 17:33
למשל לגרור עגלה כבדה בעליה.

למה הוא צריך...... למה לא?

אסף.

boaz avrahami
04-01-20, 17:39
או לטפס על קיר כזה:

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200104/7f20f980fd55b50e3fd843694a70c372.jpg

חוצמזה, איך אתה יכול לטעון לרכב השטח הטוב בעולם אם אין לך במפרט ת. העברה של אטלס 2?


Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94

GodsFather
05-01-20, 06:19
יאללה בסדר

Sent from my LON-L29 using Tapatalk

-->