צפייה בגרסה מלאה : Jeep גלדיאטור first time off road....
צפו עד הסוף:
https://youtu.be/Q4RHJEsEAv8
קודם כל - הרכבים יפים, מאד.
אין ספק שתוספת האורך, לעומת ה-JL הרגיל, מציפה מספר נקודות חולשה במיוחד לאדום הסטנדרטי... זווית נטישה, שפשופים הגחון...
נשלח מהנייד שמתעקש "לתקן" את האיות...
מה המיוחד בסוף ?
ה׳אתגר׳?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ארז וגיא....
שימו לב שגם המוגבה עם צמיג 37" משפשף את גחונו בגלל בסיס גלגלים ארוך.... סתם נקודה למחשבה/ות...
ארז וגיא....
שימו לב שגם המוגבה עם צמיג 37" משפשף את גחונו בגלל בסיס גלגלים ארוך.... סתם נקודה למחשבה/ות...
ברור, מצד שני מגהץ הרבה יותר טוב.
ברור, מצד שני מגהץ הרבה יותר טוב.
אולי...
זה בכל זאת טנדר עם עלים מאחור...
אין לו עלים מאחור אלא קפיצי סליל.
לעבירות סטנדרטית מאד הוא יספק ובעיקר יהיה פלטפורמה נהדרת כרכב לטיולים ממושכים - מה שמכונה אוברלנד.
כבר רצים ברשת דיגומי אוברלנד לרכב זה וכן ראו דגם הקונספט של איסטר ג'יפ ספארי שנת 2019 שכבר עלה כאן באתר
ארז וגיא....
שימו לב שגם המוגבה עם צמיג 37" משפשף את גחונו בגלל בסיס גלגלים ארוך.... סתם נקודה למחשבה/ות...
בתור "לא פריק של ג'יפ" .. מה שאני רואה בכמעט כל הסרטים ממואב או מהסביבה ... זה נהגים שאו שהם בוחרים בכוונה קו בעייתי או שהם לא יודעים לנהוג.
את את הגירוד הזה נראה שאפשר למנוע עם כמה ס"מ לפה או לשם.
עוד הם מדברים על מסלול בעייתי ומסובך עם קטעים טכניים .. קטעים טכניים כאלו יש בשביל הפרדס שאני מקצר לעבודה בבוקר.
לא יודע, זה נראה לי ( אישית -לי- ) סרטונים פרווה לגמרי שלא מופנים לפיראטים או לנו.
חצי שעה הוא מסביר על הערכות הישרדות ורפואה שלו .. - מי ישמע .. שביל קק"ל .. אבל זה כנראה עניין של נקודת מבט.
ולגבי המכונית עצמה ... משאית בגודל מלא. לא פחות. מחייב גלגל ממש גדול בשביל לנסוע בשטח. תעלה בין פרדסים בשרון כנראה אי אפשר לעבור עם זה כפי שהוא .. ייתקע בגדות של התעלה.
לא קורץ לי האוטו הזה בכלל :\
גיא אנחנו באותה דעה.
ואם כבר טנדר ופול סייז בפרט אז דודג׳ או פורד ודיגום מכאן עד אוסטרליה...:cool:
גיא
כמי שהיה במואב, יש מן האמת בתגובתך, לאמריקאים יש נטייה להגזים בדירוג הקושי של מעברים כאלו ואחרים אבל אל תשכח שתמונות וסירטונים מטיבם הם דו מימדיים ולרוב משטיחים ומגמדים היכשולים בעוד שבמציאות הם יותר קשים/ בעיתיים
אני אגיד לכם מה משך את תשומת הלב שלי, החבר שלו ג'וש.
הברנש הגיע עם הגלאדיטור שלו, גלגל 37, משופצר וכו'....
שואלים אותו על חווית הנהיגה, הוא עונה שזה מזכיר לו את ה JL שלו.
ופה , חבורת ילידים מקומיים, רובם עם רכבים בני 10-15...... אוכלת את הלב :-)
ולאותו בראד שמצלם את הסרטון יש jl קצר של אישתו ו-jk ארוך לטיולי עבירות... עזוב נו זה לא כוחות.
הייתי חותם על כליה ברגע זה בשביל גלדיאטור.
רוביקון עם גלגל 35 ושום מעלה בנגב לא יעצור אותך, מקום למשפחה בת 5 נפשות ו2 כלבים על כל ציודם, כל זה על פלטפורמה נעימה עם איבזור מלא, מזגן חזק ושאר אביזרי נוחות, מנוע מודרני חזק ושקט, ואם אתה רוצה רכב פתוח? גם זה יש.. מה עוד אפשר לבקש?
רכב הטיולים האולטימטיבי, גם בישראל.
אולי אני מטומטם ....אבל מה ההבדל במידות בין הגלדיאטור לבין הטנדרים היפנים שמשמשים כל פלאח מצוי?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
זה מה שיש לי להגיד על הגלדיאטור:
124936
כל מי שמוטרד משפשופים בגחון או בזנב או מה שלא יהיה - חלק מהעניין עם טנדר. מתרגלים. מי שמפחד לשרוט את הרכב שלו, שלא יתקרב למטבח.
אולי אני מטומטם ....אבל מה ההבדל במידות בין הגלדיאטור לבין הטנדרים היפנים שמשמשים כל פלאח מצוי?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
בסיס גלגלים 40 ס"מ ארוך יותר מהיילקס, אורך כללי 20 ס"מ יותר (כלומר הזנב דווקא פחות בעייתי).
בסיס גלגלים 40 ס"מ ארוך יותר מהיילקס, אורך כללי 20 ס"מ יותר (כלומר הזנב דווקא פחות בעייתי).בקיצור כמו דיפנדר 130 זצ״ל
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
בקיצור אי אפשר לחנות בעיר. חבל. דווקא נראה נחמד.
אסף.
אין בעיה להחנות בעיר
מקסימון חונים על איזה פריבט
ניסיון של לא מעט שנים עם סילוורדו דבל קבינה וארגז ארוך
Sent from my LG-H990 using Tapatalk
אני אגיד לכם מה משך את תשומת הלב שלי, החבר שלו ג'וש.
הברנש הגיע עם הגלאדיטור שלו, גלגל 37, משופצר וכו'....
שואלים אותו על חווית הנהיגה, הוא עונה שזה מזכיר לו את ה JL שלו.
ופה , חבורת ילידים מקומיים, רובם עם רכבים בני 10-15...... אוכלת את הלב :-)תודה. חשבתי שאני לא שומע טוב...
די מתאר נכון את התחושות...
טל.
אולי אני מטומטם ....אבל מה ההבדל במידות בין הגלדיאטור לבין הטנדרים היפנים שמשמשים כל פלאח מצוי?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אין ממש.. וו גרירה בולט יותר מההפרש.
ויש סיכוי שהחדשים יותר מרווחים במרחב הפנימי לנוסעים.
מצד שני,
2 סרנים חיים,
קפיצי סליל,
2 נעילות ויחסי העברה מהמפעל..
אם יגיע לכאן דיזל אז בכלל.
זה רכב שהייתי מוותר על ההיילקס בשבילו.
Slowly..
זה רכב שהייתי מוותר על ההיילקס בשבילו.
Slowly..
וכנראה שגם
ריאה
כליה
ואשך
ועין, ואוזן, ויד, ורגל. יאללה, שיהיה אוטומט.
ופה , חבורת ילידים מקומיים, רובם עם רכבים בני 10-15...... אוכלת את הלב :-)
לגמרי.
והויטרה היתה מקרקסת אותו פה.
124941
לא עפתי, ארוך מדי, מסורבל מדי, לקחו רוביקון ומתחו אותו פי 1.5
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
רמי חוזר על מה שאמרתי - כרכב לטיולי שטח קשוחים/ עבירות, הגלדיאטור על הפנים, כרכב לטיולים ממושכים בהרכב משפחתי מלא ועם הרבה ציוד קמפינג או כפלטפורמה לבניית רכב מסע/ אוברלנד זהו רכב מדהים.
רמי חוזר על מה שאמרתי - כרכב לטיולי שטח קשוחים/ עבירות, הגלדיאטור על הפנים,.
במצבו הסטנדרטי הוא הרבה יותר מרכבים אחרים.
עם הגבהה מינימלית לבנטינית וצמיג קצת יותר גדול והוא כבר הרבה מעבר.
אם אתה משווה אותו לרכבים שעברו שינוי מהותי, אז ההשוואה לא נכונה כי הכל פרופורציוני למידת השינוי, ואז כבר אין גבולות.
Slowly..
דורון, שינוי מידת צמיגים ירד מהפרק ראה השירשור המייגע והארוך בעניין הזה.
גלדיאטור עם צמיגי 33 ועם הגבהה חוקית של 50 מ״מ בלבד להערכתי אולי ישתווה לטנדרים נפוצים אחרים כמו ההילקס וכו׳ בגלל הנעילות קדימה ואחורה וניתוק מוט המייצב שיש לו שאיך שהוא יפצו על בסיס הגלגלים הארוך יותר על זוית הבטן הנוראית יותר ועל הסרח האחורי הגדול יותר.
להערכתי גלדיאטור משופר בגבולות המותר בארץ יתקשה במעלות הקשים יותר של הנגב ובטח שלהערכתי לא ניתן לאמר עליו שמבחינת עבירות הוא הרבה מעל הטנדרים המקבילים לו בארץ.
למרות שאני לא מת על טנדרים הייתי בהחלט שמח להיות הבעלים של גלדיאטור ולו בגלל הפלטפורמה הנהדרת שלו לבניית רכב אוברלנד כמעט מושלם.
כל אחד ואיך שהוא שותה את הקפה שלו.
בשבילי גלדיאטור, רוביקון, בבקשה. V6. ידני. איזה צבע? ...אני יודע? "גובי". או בעצם, יאללה, שיהיה "פאנקין". חיים רק פעם אחת.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190719/9f63712bbe6afb308d76faf332b348b0.jpg
לכל אלו שממהרים למכור את גופם - רק להשכלה כללית למיטב ידיעתי יש כבר גלדיאטור שעושה דרכו לארץ ביבוא מקביל.
להערכתי מחירו המשוער כאן יהיה 450,000 עד 500,000 זוזים....כן הרבה....אבל זה חלום בר השגה במיוחד אם מאמצים את שיטת פי"ל (פחות ירושה לילדים)
עזוב אותך גלדיאטור. אני חוסך לזיבר.
כן...בשביל עוד 100-150 אש"ח...
ברור זיבאר.. אבל אז צריך לעבור לשיטת הפי"ל (הרבה פחות ירושה לילדים...)
רמי חוזר על מה שאמרתי - כרכב לטיולי שטח קשוחים/ עבירות, הגלדיאטור על הפנים, כרכב לטיולים ממושכים בהרכב משפחתי מלא ועם הרבה ציוד קמפינג או כפלטפורמה לבניית רכב מסע/ אוברלנד זהו רכב מדהים.
https://youtu.be/NNW4I0B0QLs
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.