PDA

צפייה בגרסה מלאה : Jeep גלדיאטור first time off road....



נדב ש.
17-07-19, 08:30
צפו עד הסוף:


https://youtu.be/Q4RHJEsEAv8

erezgur
17-07-19, 10:14
קודם כל - הרכבים יפים, מאד.
אין ספק שתוספת האורך, לעומת ה-JL הרגיל, מציפה מספר נקודות חולשה במיוחד לאדום הסטנדרטי... זווית נטישה, שפשופים הגחון...

נשלח מהנייד שמתעקש "לתקן" את האיות...

גיא
17-07-19, 12:14
מה המיוחד בסוף ?
ה׳אתגר׳?




Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב ש.
17-07-19, 12:18
ארז וגיא....
שימו לב שגם המוגבה עם צמיג 37" משפשף את גחונו בגלל בסיס גלגלים ארוך.... סתם נקודה למחשבה/ות...

edish
17-07-19, 12:22
ארז וגיא....
שימו לב שגם המוגבה עם צמיג 37" משפשף את גחונו בגלל בסיס גלגלים ארוך.... סתם נקודה למחשבה/ות...

ברור, מצד שני מגהץ הרבה יותר טוב.

נדב ש.
17-07-19, 12:27
ברור, מצד שני מגהץ הרבה יותר טוב.

אולי...
זה בכל זאת טנדר עם עלים מאחור...

KOOKE
17-07-19, 12:44
אין לו עלים מאחור אלא קפיצי סליל.

לעבירות סטנדרטית מאד הוא יספק ובעיקר יהיה פלטפורמה נהדרת כרכב לטיולים ממושכים - מה שמכונה אוברלנד.

כבר רצים ברשת דיגומי אוברלנד לרכב זה וכן ראו דגם הקונספט של איסטר ג'יפ ספארי שנת 2019 שכבר עלה כאן באתר

גיא
17-07-19, 12:48
ארז וגיא....
שימו לב שגם המוגבה עם צמיג 37" משפשף את גחונו בגלל בסיס גלגלים ארוך.... סתם נקודה למחשבה/ות...

בתור "לא פריק של ג'יפ" .. מה שאני רואה בכמעט כל הסרטים ממואב או מהסביבה ... זה נהגים שאו שהם בוחרים בכוונה קו בעייתי או שהם לא יודעים לנהוג.
את את הגירוד הזה נראה שאפשר למנוע עם כמה ס"מ לפה או לשם.

עוד הם מדברים על מסלול בעייתי ומסובך עם קטעים טכניים .. קטעים טכניים כאלו יש בשביל הפרדס שאני מקצר לעבודה בבוקר.

לא יודע, זה נראה לי ( אישית -לי- ) סרטונים פרווה לגמרי שלא מופנים לפיראטים או לנו.
חצי שעה הוא מסביר על הערכות הישרדות ורפואה שלו .. - מי ישמע .. שביל קק"ל .. אבל זה כנראה עניין של נקודת מבט.

ולגבי המכונית עצמה ... משאית בגודל מלא. לא פחות. מחייב גלגל ממש גדול בשביל לנסוע בשטח. תעלה בין פרדסים בשרון כנראה אי אפשר לעבור עם זה כפי שהוא .. ייתקע בגדות של התעלה.

לא קורץ לי האוטו הזה בכלל :\

נדב ש.
17-07-19, 13:11
גיא אנחנו באותה דעה.
ואם כבר טנדר ופול סייז בפרט אז דודג׳ או פורד ודיגום מכאן עד אוסטרליה...:cool:

KOOKE
17-07-19, 14:25
גיא

כמי שהיה במואב, יש מן האמת בתגובתך, לאמריקאים יש נטייה להגזים בדירוג הקושי של מעברים כאלו ואחרים אבל אל תשכח שתמונות וסירטונים מטיבם הם דו מימדיים ולרוב משטיחים ומגמדים היכשולים בעוד שבמציאות הם יותר קשים/ בעיתיים

zivo
17-07-19, 14:38
אני אגיד לכם מה משך את תשומת הלב שלי, החבר שלו ג'וש.

הברנש הגיע עם הגלאדיטור שלו, גלגל 37, משופצר וכו'....
שואלים אותו על חווית הנהיגה, הוא עונה שזה מזכיר לו את ה JL שלו.

ופה , חבורת ילידים מקומיים, רובם עם רכבים בני 10-15...... אוכלת את הלב :-)

yoni_0000
17-07-19, 15:17
ולאותו בראד שמצלם את הסרטון יש jl קצר של אישתו ו-jk ארוך לטיולי עבירות... עזוב נו זה לא כוחות.

הייתי חותם על כליה ברגע זה בשביל גלדיאטור.
רוביקון עם גלגל 35 ושום מעלה בנגב לא יעצור אותך, מקום למשפחה בת 5 נפשות ו2 כלבים על כל ציודם, כל זה על פלטפורמה נעימה עם איבזור מלא, מזגן חזק ושאר אביזרי נוחות, מנוע מודרני חזק ושקט, ואם אתה רוצה רכב פתוח? גם זה יש.. מה עוד אפשר לבקש?

רכב הטיולים האולטימטיבי, גם בישראל.

המשוטט
17-07-19, 15:22
אולי אני מטומטם ....אבל מה ההבדל במידות בין הגלדיאטור לבין הטנדרים היפנים שמשמשים כל פלאח מצוי?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

נמרוד
17-07-19, 15:23
זה מה שיש לי להגיד על הגלדיאטור:

124936

כל מי שמוטרד משפשופים בגחון או בזנב או מה שלא יהיה - חלק מהעניין עם טנדר. מתרגלים. מי שמפחד לשרוט את הרכב שלו, שלא יתקרב למטבח.

נמרוד
17-07-19, 15:30
אולי אני מטומטם ....אבל מה ההבדל במידות בין הגלדיאטור לבין הטנדרים היפנים שמשמשים כל פלאח מצוי?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

בסיס גלגלים 40 ס"מ ארוך יותר מהיילקס, אורך כללי 20 ס"מ יותר (כלומר הזנב דווקא פחות בעייתי).

המשוטט
17-07-19, 17:25
בסיס גלגלים 40 ס"מ ארוך יותר מהיילקס, אורך כללי 20 ס"מ יותר (כלומר הזנב דווקא פחות בעייתי).בקיצור כמו דיפנדר 130 זצ״ל

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

asafk
17-07-19, 18:26
בקיצור אי אפשר לחנות בעיר. חבל. דווקא נראה נחמד.

אסף.

המשוטט
17-07-19, 18:31
אין בעיה להחנות בעיר
מקסימון חונים על איזה פריבט


ניסיון של לא מעט שנים עם סילוורדו דבל קבינה וארגז ארוך

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

tallevi
17-07-19, 18:43
אני אגיד לכם מה משך את תשומת הלב שלי, החבר שלו ג'וש.

הברנש הגיע עם הגלאדיטור שלו, גלגל 37, משופצר וכו'....
שואלים אותו על חווית הנהיגה, הוא עונה שזה מזכיר לו את ה JL שלו.

ופה , חבורת ילידים מקומיים, רובם עם רכבים בני 10-15...... אוכלת את הלב :-)תודה. חשבתי שאני לא שומע טוב...

די מתאר נכון את התחושות...



טל.

ד ו ר ו ן
17-07-19, 18:52
אולי אני מטומטם ....אבל מה ההבדל במידות בין הגלדיאטור לבין הטנדרים היפנים שמשמשים כל פלאח מצוי?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אין ממש.. וו גרירה בולט יותר מההפרש.

ויש סיכוי שהחדשים יותר מרווחים במרחב הפנימי לנוסעים.

מצד שני,
2 סרנים חיים,
קפיצי סליל,
2 נעילות ויחסי העברה מהמפעל..
אם יגיע לכאן דיזל אז בכלל.

זה רכב שהייתי מוותר על ההיילקס בשבילו.



Slowly..

YoavR
17-07-19, 21:19
זה רכב שהייתי מוותר על ההיילקס בשבילו.



Slowly..

וכנראה שגם
ריאה
כליה
ואשך

נמרוד
17-07-19, 21:36
ועין, ואוזן, ויד, ורגל. יאללה, שיהיה אוטומט.

nir.samo
17-07-19, 22:10
ופה , חבורת ילידים מקומיים, רובם עם רכבים בני 10-15...... אוכלת את הלב :-)

לגמרי.
והויטרה היתה מקרקסת אותו פה.
124941

grand
17-07-19, 23:14
לא עפתי, ארוך מדי, מסורבל מדי, לקחו רוביקון ומתחו אותו פי 1.5

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

KOOKE
17-07-19, 23:26
רמי חוזר על מה שאמרתי - כרכב לטיולי שטח קשוחים/ עבירות, הגלדיאטור על הפנים, כרכב לטיולים ממושכים בהרכב משפחתי מלא ועם הרבה ציוד קמפינג או כפלטפורמה לבניית רכב מסע/ אוברלנד זהו רכב מדהים.

ד ו ר ו ן
18-07-19, 09:39
רמי חוזר על מה שאמרתי - כרכב לטיולי שטח קשוחים/ עבירות, הגלדיאטור על הפנים,.
במצבו הסטנדרטי הוא הרבה יותר מרכבים אחרים.

עם הגבהה מינימלית לבנטינית וצמיג קצת יותר גדול והוא כבר הרבה מעבר.

אם אתה משווה אותו לרכבים שעברו שינוי מהותי, אז ההשוואה לא נכונה כי הכל פרופורציוני למידת השינוי, ואז כבר אין גבולות.



Slowly..

KOOKE
18-07-19, 17:56
דורון, שינוי מידת צמיגים ירד מהפרק ראה השירשור המייגע והארוך בעניין הזה.

גלדיאטור עם צמיגי 33 ועם הגבהה חוקית של 50 מ״מ בלבד להערכתי אולי ישתווה לטנדרים נפוצים אחרים כמו ההילקס וכו׳ בגלל הנעילות קדימה ואחורה וניתוק מוט המייצב שיש לו שאיך שהוא יפצו על בסיס הגלגלים הארוך יותר על זוית הבטן הנוראית יותר ועל הסרח האחורי הגדול יותר.
להערכתי גלדיאטור משופר בגבולות המותר בארץ יתקשה במעלות הקשים יותר של הנגב ובטח שלהערכתי לא ניתן לאמר עליו שמבחינת עבירות הוא הרבה מעל הטנדרים המקבילים לו בארץ.

למרות שאני לא מת על טנדרים הייתי בהחלט שמח להיות הבעלים של גלדיאטור ולו בגלל הפלטפורמה הנהדרת שלו לבניית רכב אוברלנד כמעט מושלם.

נמרוד
19-07-19, 09:06
כל אחד ואיך שהוא שותה את הקפה שלו.

בשבילי גלדיאטור, רוביקון, בבקשה. V6. ידני. איזה צבע? ...אני יודע? "גובי". או בעצם, יאללה, שיהיה "פאנקין". חיים רק פעם אחת.


https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190719/9f63712bbe6afb308d76faf332b348b0.jpg

KOOKE
19-07-19, 11:22
לכל אלו שממהרים למכור את גופם - רק להשכלה כללית למיטב ידיעתי יש כבר גלדיאטור שעושה דרכו לארץ ביבוא מקביל.

להערכתי מחירו המשוער כאן יהיה 450,000 עד 500,000 זוזים....כן הרבה....אבל זה חלום בר השגה במיוחד אם מאמצים את שיטת פי"ל (פחות ירושה לילדים)

איל מ
19-07-19, 13:40
עזוב אותך גלדיאטור. אני חוסך לזיבר.

tallevi
19-07-19, 13:47
כן...בשביל עוד 100-150 אש"ח...
ברור זיבאר.. אבל אז צריך לעבור לשיטת הפי"ל (הרבה פחות ירושה לילדים...)

נדב ש.
23-07-19, 09:36
רמי חוזר על מה שאמרתי - כרכב לטיולי שטח קשוחים/ עבירות, הגלדיאטור על הפנים, כרכב לטיולים ממושכים בהרכב משפחתי מלא ועם הרבה ציוד קמפינג או כפלטפורמה לבניית רכב מסע/ אוברלנד זהו רכב מדהים.


https://youtu.be/NNW4I0B0QLs

-->